Doe me je adres even? Dan gooi ik hem een dezer dagen op de post.quote:
O, vast en dat heb ik ook wel staan, maar wat is een huishouden nou zonder een goede fles whiskey? Precies! Moest toch al naar de slijter zie ik nu, wodka is ook bijna op.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sherry, cognac en calvados doen het ook.
Ik werd wakker met zin aan een grote portie kofte met pitabroodjes...quote:
Haha, wij hebben ook een fles wiskey in huis om mee te kunnen koken! Met één fles doen we ondertussen al een jaar of 4 denk ik. Maar het kwam verdraaid goed uit toen visite laatst onverwachts vroeg of er misschien ook wiskey in huis wasquote:Op maandag 26 maart 2012 09:22 schreef minilot het volgende:
O, vast en dat heb ik ook wel staan, maar wat is een huishouden nou zonder een goede fles whiskey? Precies! Moest toch al naar de slijter zie ik nu, wodka is ook bijna op.
Ik dacht dat de hagelslag op was?quote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen! Ik lig heerlijk op de bank en wacht op m'n brood dat zo in de oven gaat. Ontbijten met vers brood met hagelslag, en dan de rest van de week weer fatsoenlijk eten, I promise. Nu heb ik geen excuus meer. behalve vrijdag, vliegdag.
Wel tof om te merken dat het echt werkt in elk gevalquote:Op maandag 26 maart 2012 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb spierpijnnote to self: niet meer eiwitshake skippen na een duurloop
.
ze heeft het over yoghurtquote:Op maandag 26 maart 2012 10:24 schreef V1z0R het volgende:
Kwark van de C1000 vind ik ook veruit het lekkerste, veel romiger lijkt het wel...
Floradix.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:39 schreef Phaidra het volgende:
Om mijn ijzergehalte op te vijzelen
[..]
en daarna langs de biowinkel.
Jaquote:Op maandag 26 maart 2012 10:23 schreef minilot het volgende:
Deze, Sarabi?
[ afbeelding ]
Ik vind dat ook de allerallerlekkerste!
Weet ik, maar probeerde aan te geven dat het ook met andere dingen zo is dat het best verschilt per fabrikant.quote:
mijn lievelings!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:23 schreef minilot het volgende:
Deze, Sarabi?
[ afbeelding ]
Ik vind dat ook de allerallerlekkerste!
Echt, als ik 1 minister uit dit kabinet in een baan om de aarde zou mogen schieten, zou de keuze niet moeilijk zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:
Wut?
Patient moet betalen voor vrije keus zorg
Ja echt, belachelijk. En dan zeggen dat het "het zorgstelsel ondermijnt". Uh, hoe? Hallo amerikaanse praktijken.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt, als ik 1 minister uit dit kabinet in een baan om de aarde zou mogen schieten, zou de keuze niet moeilijk zijn.
sterkte vandaag! Zorg je goed voor jezelf?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:36 schreef An24 het volgende:
Haha, das lekker nieuws als je net van het ziekenhuis komt.
Bleh, wat is zo'n scopie vervelend. Alsof je hele spijsverteringskanaal tegen je buikwand wordt gedrukt!
Nu met kruik en kittens op de bank.
Tink ook sterkte bij de huisarts!
Sterkte! Gelukkig heb je heel veel schattigheid om je heen als afleiding.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:36 schreef An24 het volgende:
Haha, das lekker nieuws als je net van het ziekenhuis komt.
Bleh, wat is zo'n scopie vervelend. Alsof je hele spijsverteringskanaal tegen je buikwand wordt gedrukt!
Nu met kruik en kittens op de bank.
Tink ook sterkte bij de huisarts!
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb spierpijnnote to self: niet meer eiwitshake skippen na een duurloop
.
Gisteren 1 liter yoghurt, blijke tonijn, ei, +/- 100g kipfilet. Lijkt me niet te weinig.quote:
Toch maar wel wat gaan drinken vandaag hoor!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:43 schreef An24 het volgende:
Ga ik doen. Heb alleen nog geen fut voor eten en drinken. Sinds gisteravond niets meer gegeten en gedronken, maar ik heb absoluut geen honger.
Ik ga nu een kruidenthee proberen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch maar wel wat gaan drinken vandaag hoor!
Goed lijstje weer! Wat is een groentepannenkoekje?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:00 schreef Nallie het volgende:
Sterkte An!
Ik heb opstartproblemen en honger![]()
Lijstje:
O: havermout met banaan, blauwe bessen en wat honing
T: koffie verkeerd, appel, klein groentepannekoekje
L: 2 bh pindakaas, 1 bh leverworst
T: halve paprika en wat cherrytomaatjes, 2 groentepannekoekjes
S: 6 km hardlopen
T: eiwitshake (als ik niet te laat terugben)
D: bij vriendinnetje, sowieso gezond\
B: ruim een uur heen en weer fietsen
(Soja)melk/bloem/ei gemixt met een hele courgette en wat wortels, peper&zout en daar kleine pannekoekjes van gebakkenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:01 schreef Novem het volgende:
[..]
Goed lijstje weer! Wat is een groentepannenkoekje?
neuh, dat zit wel snor. Slaap je ok?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Gisteren 1 liter yoghurt, blijke tonijn, ei, +/- 100g kipfilet. Lijkt me niet te weinig.
Wat ook makkelijk werkt en low carb: Een hele courgette(of iets anders) raspen en mixen met 2 eieren en 2 eetlepels bloem en daar koekjes van bakkenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:07 schreef Novem het volgende:
Ah ok, klinkt goed! Ik maak weleens rosti of courgettepannenkoekjes, lekker
Misschien ook een smoothie ofzo?quote:
Maar rustig aan, ff luisteren naar je maag als je nog niet echt trek hebt is handig bij dit soort dingenquote:
Ik doe het zo in de koekenpan, maar jij bedoelt in de oven dan denk ik?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wat ook makkelijk werkt en low carb: Een hele courgette(of iets anders) raspen en mixen met 2 eieren en 2 eetlepels bloem en daar koekjes van bakken
Dat klinkt wel heel lekker, ook wel als omeletversie in de koekepan zoals novem stelt. thx!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wat ook makkelijk werkt en low carb: Een hele courgette(of iets anders) raspen en mixen met 2 eieren en 2 eetlepels bloem en daar koekjes van bakken
Graagquote:Op maandag 26 maart 2012 11:18 schreef minilot het volgende:
Welkom thuis weer An!Je hebt het in elk geval achter de rug nu.
Nallie en haar groentenpannenkoekjes!In Ottolenghi's Plenty staat echt een geniaal lekker recept voor dat soort dingen met gekarameliseerde prei.
Zal ik die even voor je opsnorren?
Haha, dank! Ik ben ook wel trots. De meeste mensen schijnen het ook zonder roesje te doen, maar de arts kon het wel voorstellen dat ik het wel wilde, omdat bij mij van binnen alles zo flexibel is. Geen roesje gehad, omdat ik inderdaad dan niet goed pijn kon aangeven.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien ook een smoothie ofzo?Makkelijker weg te krijgen wellicht?
Oh enneh respectzLijkt me heel verrot, zo'n darmdinges-scopie!
Laatste tijd steeds te kort. Kwam er net achter dat wat ik afgelopen drie weken als magnesium nam, L-lysine was. Vermoed dat het daar zit.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
neuh, dat zit wel snor. Slaap je ok?
Wow! Heb m genoteerdquote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja! Een soort mix tussen hartige taart en tortilla
link!
Ik kan me er ook niets bij voorstellen. Er komen wel lekkere recepten voorbij. *alles opslaat.quote:
ik heb wentelteefjes gemaakt van wortelbrood. 1tje met een heel dun laagje suiker, 3 met gebakken banaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach An toch... sterkte..
Mooi lijstje aNallie, lekker.
Waar heb je mee ontbeten Jeager?
Lijstje:
O: 2 beschuiten kaas, beker melk, veel water
S: hardlopen 13.5 km met 10.8/uur
T: boterham zelfgegrilde kipfilet, gekookt ei
D: getoaste boterham met boter en suiker, tosti
T's: appel, peer, kwart meloen, blokje choco
D: bloemkool, gekookte aardappelen, varkenshaas, wortels
T: kwark en vla
Ik vind curry's met bloemkool altijd zo lekker.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:40 schreef Novem het volgende:
Haha! Klinkt wel lekker allemaalHeb je een recepje van die salade?
Ik weet nooit wat te maken met bloemkool.
Ik maak inderdaad weleens curry maar dat vond ik zo gaan vervelen na een tijdje. Die salade staat in mijn kookboek, kan het niet online vinden maar wil het wel een keertje opzoeken als ik het niet vergeetquote:Op maandag 26 maart 2012 11:40 schreef Novem het volgende:
Haha! Klinkt wel lekker allemaalHeb je een recepje van die salade?
Ik weet nooit wat te maken met bloemkool.
Als je zin hebt, graag, hoeft niet perse hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 11:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik maak inderdaad weleens curry maar dat vond ik zo gaan vervelen na een tijdje. Die salade staat in mijn kookboek, kan het niet online vinden maar wil het wel een keertje opzoeken als ik het niet vergeet.
Had je 'm wel helehelehelemaal naar het recept gemaakt? Want ik merk vaak dat Ottolenghi's recepten vooral waanzinnig lekker zijn als ik gewoon precies de instructies volg - als ik dingen ga lopen vervangen of anders doe dan pakt dat zelden goed uit. En hou je wat kruiden en specerijen betreft officiële maatschepjes aan? Want in een hollandse theelepel voor in de thee gaat ongeveer de helft van wat er in een 'echte' teaspoon past.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:33 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gisteren de "winter couscous" uit Plenty gemaakt, best lekker maar ik vond hem niet zo ultimate als Yotam dat beschreef. Misschien volgende keer iets meer chili en andere kruiden er nog bij, en een beetje meer water om er een sausje mee te maken.
Komt dat niet door één specifiek ingrediënt (wat je dan misschien weg zou kunnen laten / vervangen)? Jammer, want curry is idd nom!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Curry is heerlijk, maar ik ben er zoooo allergisch voor
Nee, dat klopt, het is meer een beetje warm en zoetig van smaak - inderdaad niet pittig. Vooral een couscous om mee op de bank te kruipen, onder een dekentje, en dan teevee kijken terwijl het buiten hard waait.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef Perruche het volgende:
Minilot - ja hoor. Ik houd alleen van erg gekruide gerechten en had verwacht dat dit sterker gekruid zou zijn. Het was erg lekker, maar niet zo spicy als ik had verwacht. Ik ben erg benieuwd naar die bloemkooltaartcakedinges!
Hier dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt misschien veel werk en/of een lange lijst met ingrediënten, maar het is al met al best simpel. Kost alleen een beetje meer tijd dan een reguliere courgettepannenkoek.![]()
Is het ruimschoots waard hoor: ik heb deze fritters inmiddels aan heel wat mensen laten proeven en iedereen vindt ze enorm lekker! Ook zonder de saus trouwens.![]()
Nu al zin om ze wéér te maken!
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:01 schreef Novem het volgende:
http://www.informationvin(...)chicken-tikka-masala
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier dan!
-klik erop voor vergroting-
[ afbeelding ]
En, speciaal voor lemonlimecitroenlimoen-Vikje..een vertaling:
Thanks! Saus wordt lastig met zure room en yoghurt, maar de fritters ga ik zeker eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt misschien veel werk en/of een lange lijst met ingrediënten, maar het is al met al best simpel. Kost alleen een beetje meer tijd dan een reguliere courgettepannenkoek.![]()
Is het ruimschoots waard hoor: ik heb deze fritters inmiddels aan heel wat mensen laten proeven en iedereen vindt ze enorm lekker! Ook zonder de saus trouwens.![]()
Nu al zin om ze wéér te maken!
Be someone that makes you happy
Als je een zacht smakende plantaardige yoghurt kunt vinden lukt het daar vast ook prima mee!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Thanks! Saus wordt lastig met zure room en yoghurt, maar de fritters ga ik zeker eens proberen
Ik weet het niet, maar weinig zin om het uit te zoeken, want ik loop twee dagen met ENORME jeuk over heel mn lijfquote:Op maandag 26 maart 2012 11:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Komt dat niet door één specifiek ingrediënt (wat je dan misschien weg zou kunnen laten / vervangen)? Jammer, want curry is idd nom!
[..]
Hier dan!
[ afbeelding ]
LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt misschien veel werk en/of een lange lijst met ingrediënten, maar het is al met al best simpel. Kost alleen een beetje meer tijd dan een reguliere courgettepannenkoek.![]()
Nu al zin om ze wéér te maken!![]()
Henk: Mijn tas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, is het een slimme tas. Hij ziet er op de foto een beetje lomp uit, maar hij is in het echie mooier. Je kan het bovenste deel naar binnen vouwen en dicht ritsen. Groot is het zakelijke tas waar je papieren op A4 formaat en mappen in kunt doen en klein is hij meer casual. Ideaal!
Nadeel: Ik betaalde er 200 euro voor. Maar hier op de foto is hij al dik twee jaar oud. Van ICCI, gekocht bij een tassen/lederenwinkel in Delft.
De '30 Day Shred' van Jillian Michaels!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:08 schreef progje het volgende:
even "inbreken" met een vraagje voor een vriendin van mij
Ik lees de laatste tijd dat jullie allemaal druk aan het thuis sporten zijn met videos? oefeningen van een of andere vrouw? Wat is dat precies?
Ik had er gisteren ineens geen tijd voor. Ik voel me zó schuldigquote:Op maandag 26 maart 2012 12:09 schreef minilot het volgende:
De '30 Day Shred' van Jillian Michaels!![]()
Straks weer!![]()
Thnx en hoe kom je daar makkelijk aan?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:09 schreef minilot het volgende:
De '30 Day Shred' van Jillian Michaels!![]()
Straks weer!![]()
De eerste video staat op youtube, verders is het wel te vinden in de louche achterstraatjes van het interwebs!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:10 schreef progje het volgende:
[..]
Thnx en hoe kom je daar makkelijk aan?
Via je DMquote:Op maandag 26 maart 2012 12:10 schreef progje het volgende:
[..]
Thnx en hoe kom je daar makkelijk aan?
op tijd naar bedjes dan maarquote:Op maandag 26 maart 2012 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Laatste tijd steeds te kort. Kwam er net achter dat wat ik afgelopen drie weken als magnesium nam, L-lysine was. Vermoed dat het daar zit.
En dan ook nog die uitspraak dat als mensen vrije keuze willen, ze "gewoon een duurdere verzekering kunnen nemen". Ja, behalve als je al kanker of welke ziekte/aandoening dan ook hebt gehad en je dus nergens meer geaccepteerd wordt voor een aanvullende verzekering!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja echt, belachelijk. En dan zeggen dat het "het zorgstelsel ondermijnt". Uh, hoe? Hallo amerikaanse praktijken.
Precies. Moeten we hier niet even een petitie tegen starten ofzo? Ik vind dit serieus eng. Eigenlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
En dan ook nog die uitspraak dat als mensen vrije keuze willen, ze "gewoon een duurdere verzekering kunnen nemen". Ja, behalve als je al kanker of welke ziekte/aandoening dan ook hebt gehad en je dus nergens meer geaccepteerd wordt voor een aanvullende verzekering!
Moet ik wel naar Italie gaan natuurlijk!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:46 schreef Probability het volgende:
Henk: kun je in Italië niet een mooie tas kopen?
Is dat een probleem?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Moet ik wel naar Italie gaan natuurlijk!
Ohw, haha, foutje. Hij glimt niet, tis mat leer, maar geflitstquote:Op maandag 26 maart 2012 12:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Moet ik wel naar Italie gaan natuurlijk!
Mooie tas An, maar niet zo geschikt voor mij.![]()
Ik hou niet zo van glimmende tassen en die grote vakken op de voorkant.
En ja, ik ben een zeikerd, dat weet ik.
Ik vind het sowieso een enge ontwikkeling dat de ministers/staatssecretarissen die in dit kabinet ergens voor moeten staan (niet alleen zorg, maar het is ook heel opvallend bij cultuur en onderwijs) eigenlijk alleen maar zo hard mogelijk hun gebied aan het afbreken zijn, en er verder weinig verstand van/affiniteit mee lijken te hebben. Het komt op mij over als een soort stromannetjes die bewogen worden door andere (financiële) krachten op de achtergrond. Normaal ben ik niet zo van de samenzweringstheorieën hoor, maar het begint zó opvallend te worden dat niemand op die gebieden zich voor ook maar iets constructiefs inzet. Heel griezelig.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Precies. Moeten we hier niet even een petitie tegen starten ofzo? Ik vind dit serieus eng. Eigenlijk.
Ik had meer bulgarije in de planning eigenlijk.quote:
Je kan toch ook alleen wandelenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Even pauze. Normaal zou ik naar buiten, maar wandelcollega is vrij vandaag.
Nee, vinnik saai. Ik wil kletsen tijdens het wandelenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan toch ook alleen wandelenDoe ik ook altijd als mijn wandelcollega's vrij zijn.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik had meer bulgarije in de planning eigenlijk.
Maar Italië is natuurlijk wel leuk.
Precies daar heb ik nu spierpijnquote:Op maandag 26 maart 2012 10:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Ondanks eiwitshakes en glutamine heb ik altijd spierpijn na hardlopen. Vooral in m'n quads.
[..]
Hier dan!
[ afbeelding ]
Haha, die limoen/citroenfout maak ik niet weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt misschien veel werk en/of een lange lijst met ingrediënten, maar het is al met al best simpel. Kost alleen een beetje meer tijd dan een reguliere courgettepannenkoek.![]()
Nu al zin om ze wéér te maken!.
Te mijner verdediging: als ik op lemon zoek, vind ik limoenen en als ik op citron zoek vind ik citroenen.
En kon je de cups niet meteen even omrekenen voor Goodbye?![]()
En lekker recept, ik ga het ook eens maken!
Niet meer actief op Fok!
daar zitten mooie tussen! Die ga ik vanavond een bekijken.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:00 schreef kwakz0r het volgende:
http://www.etsy.com/searc(...)e=gallery&ship_to=NL
vintage leren tassen
http://www.etsy.com/searc(...)NL&view_type=gallery
handgemaakte leren tassen
citron is citroen in t fransquote:Op maandag 26 maart 2012 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, die limoen/citroenfout maak ik niet weer.
Te mijner verdediging: als ik op lemon zoek, vind ik limoenen en als ik op citron zoek vind ik citroenen.
En kon je de cups niet meteen even omrekenen voor Goodbye?![]()
En lekker recept, ik ga het ook eens maken!
Heh? Wat heb je met google gedaan. Ik dacht toch echt limoenen te hebben gezien toen ik op lemon googeldequote:Op maandag 26 maart 2012 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
citron is citroen in t franstevens: https://www.google.nl/sea(...)9wT_LiIYz78QPz_MjADQ zoek de limoen!
wat een flauwe bui heb ik, ik ga maar even eten, misschien gaat t over
Weet je wat dan lekker is, een massage!quote:
Even better! In Oost-Europa kan je volgens mij heel goedkoop handgemaakte leren tassen kopen. * Phaidra kijkt nog eens naar handgemaakte schoentjes uit Budapestquote:Op maandag 26 maart 2012 13:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik had meer bulgarije in de planning eigenlijk.
Maar Italië is natuurlijk wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:01 schreef Probability het volgende:
Wat een enorme smalle tailleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga je dit eten?
Ja doei.
Wat een enorme smalle tailleDie heb jij ook met de juiste accessoires. Adobe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Tas voor jou!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Even better! In Oost-Europa kan je volgens mij heel goedkoop handgemaakte leren tassen kopen. * Phaidra kijkt nog eens naar handgemaakte schoentjes uit Budapest.
Wat een enorme smalle tailleBest wel lelijk, zo hoog. D'r onderbuik lijkt wel een pannekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Ik zocht een nieuwe BH! Maar die slipjes van de hunkemoller zijn zo enorm hoog.. Alleen daar dan toevallig nietquote:Op maandag 26 maart 2012 14:03 schreef _aurum_ het volgende:
en waar was jij naar opzoek toen je dit vond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Bij mij is die ruimte denk ik 1/3e, dus een 'normaal' slipje komt al vaak tot over m'n navelquote:Op maandag 26 maart 2012 14:06 schreef anna82 het volgende:
Oh, zo'n buik heb ik ook een beetje! (niet zo strak overigens) Ik heb eens een scharrel gehad die zich verwonderde over de afstand tussen navel en euhm, schede (sorry), en hardop zei dat er iig genoeg ruimte was voor zijn babies --> exit scharrel.
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef Ml-etje het volgende:
Ah herkenbaardraag dan ook alleen heupmodelletjes die dan keurig onder de navel eindigen.
Echt... heb je je moed verzameld om over communicatie te beginnen, is het enige dat je terug krijgt "jamaar jij moet er ook wat aan doen".
Ja duhh dat doe je samen..maar dan moet je wel concreet zijn
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Tas voor jou!
http://www.ebay.nl/itm/230765354455
Hoe zelfbevestigend kun je zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef Ml-etje het volgende:
Ah herkenbaardraag dan ook alleen heupmodelletjes die dan keurig onder de navel eindigen.
Echt... heb je je moed verzamelt om over communicatie te beginnen, is het enige dat je terug krijgt "jamaar jij moet er ook wat aan doen".
Ja duhh dat doe je samen..maar dan moet je wel concreet zijn
Jij kunt HIIT-en op een loopband?! Vind ik wel zo irritant...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:41 schreef creepycookie het volgende:
Net van fitness vandaan, been oefeningen iets minder gedaanen vervangen door oefeningen op een matje.
Ook nog HIIT gedaan met dit schema: http://weightlossandtraining.com/high-intensity-interval-training
Werd wel raar aangekeken, 30 sec hard en dan weer 30 sec wat zachter, geloof dat mevrouw naast me een beetje gek van de piepjes werd
Vrijdag een afspraak voor een meting. Ik klaagde over mijn benen, maar daar staat tegenover dat mijn buik wel heel mooi aan het worden is, vind ik!
Lijstje:
O: havermout in rijstemelk, glaasje bio mangosap
S: uur fitness
T: glas bio mangosap
L: spelt bth met geitenkaas, 2 geroerbakte eieren met tuinkers, kopje linzensoep van gisteren
T: bakje yoghurt met kiwi
B: half uur fietsen
D: volkorenpasta met saus van tomaten, courgette, champignons en knoflook
T: waarschijnlijk een stukje bio chocolade, heb een "sleepover" dus er wordt waarschijnlijk veel gesnoept, maar ik neem zelf wel wat mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |