abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110105166
Hormonen...echt soms....
Voel me echt behoorlijk labiel, moet vaak echt om helemaal niks al vechten tegen m'n tranen!
Heb ook echt het idee dat iedereen om me heen zwanger is en dat de tijd heel snel doorloopt terwijl het voor mij stil blijft staan.
Vandaag of morgen krijg ik er een nichtje bij, vind het echt helemaal super O+
maar ook heel dubbel, want m'n schoonzusje was precies 12 weken na mij uitgerekend...
Ben ook benieuwd hoe het straks zal gaan als ik bij die kleine muppet ga kijken, heb zo het gevoel dat ik het dan niet droog ga houden...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 9 april 2012 @ 19:30:33 #152
61183 leonieke
Dan toch?
pi_110105220
Met dat heb ik het tegenwoordig ook moeilijk. Ik wilde altijd 1 kind. De zin "als we 1 zouden mogen hebben..." is hier zo vaak uitgesproken geweest en niet lang nadat ik was bevallen rammelde ik al voor een 2e. Een broertje of een zusje voor Thomas, ik kan me er nu al zoveel bij voorstellen O+ Maar we zullen zien wat de toekomst zal brengen :)
pi_110105738
Weet je wat frustrerend is... een broertje hebben die al in de 2 jaar dat hij ( een soort van ) relatie heeft, een vriendinnetje heeft wat al 2 keer een abortus heeft laten doen. En dat hij in de maand dat het uit was een ander vriendinnetje had wat nu zwanger is en waarvan hij niet weet of hij de vader is! het is dat ze er te laat achter kwam anders had ze ook abortus laten doen!

Waarom worden dat soort mutsen altijd zo makkelijk zwanger, terwijl meiden die er alles voor over hebben, soms na jaren nog steeds een droom hebben die misschien nooit werkelijkheid zal worden...
pi_110107085
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 19:30 schreef leonieke het volgende:
Met dat heb ik het tegenwoordig ook moeilijk. Ik wilde altijd 1 kind. De zin "als we 1 zouden mogen hebben..." is hier zo vaak uitgesproken geweest en niet lang nadat ik was bevallen rammelde ik al voor een 2e. Een broertje of een zusje voor Thomas, ik kan me er nu al zoveel bij voorstellen O+ Maar we zullen zien wat de toekomst zal brengen :)
Dat is hier niet anders.
Wij zijn echt dolgelukkig met Zoë maar toen ze geboren was zei ik de dag erna: ik wil weer!
Maar misschien blijven we wel met z'n 3tjes. Dan ben ik nog steeds dolgelukkig met Zoë maar ontzettend verdrietig dat het ons niet nog eens gelukt is.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 9 april 2012 @ 20:27:31 #155
61183 leonieke
Dan toch?
pi_110107829
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 20:12 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is hier niet anders.
Wij zijn echt dolgelukkig met Zoë maar toen ze geboren was zei ik de dag erna: ik wil weer!
Maar misschien blijven we wel met z'n 3tjes. Dan ben ik nog steeds dolgelukkig met Zoë maar ontzettend verdrietig dat het ons niet nog eens gelukt is.
Helemaal mee eens :Y
  maandag 9 april 2012 @ 20:31:16 #156
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110108022
Klumsy :* zo herkenbaar die gevoelens. Ik vind het soms idd zo oneerlijk. Zoals ik wel eens thuis zeg iedereen die te dom is om alleen te schijten krijgt een kind en ons lukt het niet. Dit klinkt fouter dan ik het bedoel hoor. Maar als ik bijv hier in de omgeving zie hoeveel tieners zwanger zijn. Of de oeps ongelukje want was condoom vergeten. Daar kan ik dan soms zo slecht tegen. En maakt me met vlagen ook erg boos en verdrietig
Be happy with the little things in life
pi_110110887
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik lees nu het boek I'm Taking My Eggs and Going Home: How One Woman Dared to Say No to Motherhood. Gaat over de achtbaan die (on)vruchtbaarheid heet. Leest vlot weg en voor mij veel herkenbare situaties. Misschien dat iemand er iets aan heeft.
Op http://lifewithoutbaby.wordpress.com/ meer info.
Bedankt voor de tip, PZE. Ik ga het zeker lezen, ook haar blog. Zak hier langzaam weg in 'ik vind het allemaal niet leuk meer' en wil daar graag iets aan doen.

Lieve dames, ik gun het jullie allemaal, of Het nu om een eerste, tweede, derde of tiende gaat. Het verlangen naar een kind is vreselijk groot, ook als je er al één hebt. Ik denk altijd maar zo: mijn leven wordt er niet beter op als de rest van de wereld ook niet zwanger raakt.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_110111283
Herkenbaar en dan sta ik voor mijn gevoel nog echt aan het begin in vergelijk met iedereen hier. Ik heb het met dat mtv programma teen moms en 18 & pregnant..

Sterkte iedereen! :*
pi_110112189
Na 4 jaar was ik er even klaar mee. De druppel was een dagje weg naar een pretpark met de buurjongen van m'n vriendin. Die was zo vervelend en toen dacht ik: doe ik het hier allemaal voor? De gynaecoloog zei dat ik dan minimaal een half jaar afstand moest doen van het traject. In dat half jaar had ik elke seconde het gevoel dat ik had gefaald. Stom, wat je kan er geen klote aan doen. Maar dat gevoel sloopte me nog harder dan het gevoel, het lukt niet. Ik heb me toen kunnen opladen voor mijn IVF traject want daar was ik eindelijk aan toe.
pi_110112602
:* voor tally!

Je hebt er een duimer bij!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110112675
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
:* voor tally!

Je hebt er een duimer bij!
O+ :*
pi_110115139
poezebeest, voel je niet bezwaard. Al kom je hier voor nummer vier. Tuurlijk denk ik weleens: nu ben ik, maar dat is snel weer over hoor. Het is iedereen even gegund. :*

quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 21:21 schreef Ahava het volgende:

Lieve dames, ik gun het jullie allemaal, of Het nu om een eerste, tweede, derde of tiende gaat. Het verlangen naar een kind is vreselijk groot, ook als je er al één hebt. Ik denk altijd maar zo: mijn leven wordt er niet beter op als de rest van de wereld ook niet zwanger raakt.
:*
  dinsdag 10 april 2012 @ 00:14:05 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110120572
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 21:21 schreef Ahava het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, PZE. Ik ga het zeker lezen, ook haar blog. Zak hier langzaam weg in 'ik vind het allemaal niet leuk meer' en wil daar graag iets aan doen.

Dat laatste vind ik nou echt vreselijk mooi gezegd O+
Ik hoop dat het boek en de blog iets voor je kunnen betekenen :*
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:14:14 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110151529
Ongeacht de uitslag van het gesprek(?) vandaag even een :* voor Kolonia. Zit een ivf er nog in?

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyBlack op 10-04-2012 20:22:11 ]
pi_110152049
Koloontje :* ik ben ook wel benieuwd.

LB jij hebt morgen het gesprek toch?
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:24:25 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110152154
Yup... ik zou bijna denken dat ik alsnog zwanger ben want ik ben bij vlagen kotsmisselijk, maar ik ben ook ongesteld aan het worden, dus blijkbaar ben ik gewoon freaked out voor morgen :')
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:30:17 #167
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110152503
Koloon hoe gaat het met je?? :* even een dikke knuf voor jou

LB :* snap ook best dat je zenuwachtig bent voor morgen hoor. Hoe laat mag je naar het ziekenhuis??
pi_110152560
Jullie zijn allemaal lief. En ik zou zo ook gereageerd hebben aks jullie doen, maar nu ik aan de andere kant van de zijlijn sta voelt het opeens anders, kan het niet goed omschrijven.

Klumsy; een nichtje erbij, wat leuk! Maar ook ontzettend dubbel natuurlijk. En dat je het niet droog gaat houden is toch niet erg, lijkt me ook meer dan logisch. Sterkte in ieder geval en ik hoop dat je er ondanks alles ook een beetje van kunt genieten dat je tante wordt :*

Leonieke; voor jou ook een :* omdat je zo hard rammelt voor een 2e en dat zo ontzettend complex is om te bereiken.

DV; voor jou ook even een :* gewoon zomaar, omdat het kan.

Tally; ook herkenbaar wat je schrijft, maar ik weet nu al dat ik helemaal fris en fruitig ga beginnen aan het traject over een paar maanden, maar dat maakt het er tegenop zien nu even niet minder. Heb nu alle tijd om erover na te denken en dan is het verstand op nul en gaan met die banaan en we zien wel waar we eindigen.

Ahava; :*

LB; raar hè, wat je lichaam je soms laat twijfelen. Succes met je gesprek morgen!

Koloon; ik sluit me aan bij de rest :*
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:53:09 #169
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110154268
aaaaaaaaaaaaaaaaaah mag ik even gillen?? Ik merk echt dat mijn hormonen er voor zorgen dat ik op dit moment heel slecht tegen dingen kan.. Mijn humeur kan uit het niets dalen tot een vriespunt en waar ik normaal mijn schouders voor op haal, kan ik nu compleet van uit mijn dak gaan
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:56:17 #170
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110154509
Ahw DV, wat irritant ja... dan moet je echt oppassen dat je niet onredelijk bent terwijl je eigenlijk met niks rekening wilt houden. Sterkte meid :*
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:58:25 #171
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110154685
ja idd, heb de neiging om op dit moment heel onredelijk te zijn en weer eens keihard om mij heen te schoppen. Niet dat het nut heeft, heb ik namelijk alleen mezelf mee. Ik tel de weekjes af naar half mei dan zijn de hormonen uitgewerkt en ga ik hormoonloos (buiten de pil om) lekker op vakantie
pi_110154823
Droomvrouwtje, ik deel (helaas) je gevoel :* normaal is het soms een dagje, maar nu lijkt het al een paar dagen zo...

Knuffel
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:00:57 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110154845
Goed vooruitzicht :Y waar ga je heen?
pi_110154876
Vorige week maandag hadden we een gesprek met de gyn waarin ze vertelde dat het ziekenhuis geen heil zag in een derde ivf vanwege dat ik slecht te stimuleren ben en er geen reden is om aan te nemen dat een spontane zwangerschap uitgesloten is.

Vrijdag kreeg ik een telefoontje dat mijn amh in een jaar tijd gekelderd is en dat het toedienen van hormonen geen zin heeft. De gyn wilde nog wel een echo doen en nogmaals amh laten prikken om het zeker te weten. Wij ervaarden dat als een aanbod van rouwverwerking.

Vandaag heb ik een echo gehad voor de telling van antale follikels.
Tot grote verrassing zag dat er goed uit!
Als mijn amh niet tot onder de 1 is gezakt (weten we over drie weken) gaat ze nogmaals met het team overleggen of een derde ivf misschien toch zin heeft.
Klein kansje dus nog!
Anders mogen we terug naar iui zonder hormoonstimulatie (dit ivm met vijandig slijm).
Kansen voor ons zijn dus klein maar (nog) niet nihiel.
pi_110154962
Dikke :* voor wie die kan gebruiken.
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:03:49 #176
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110155014
misschien een domme vraag maar wat is amh??
Ik ga voor je duimen meis :* ook als is de kans klein, ik hoop en duim gewoon keihard voor je
pi_110155031
Heftig nieuws kolonia :*
ik ga duimen dat jullie kleine kans voor een groot wondertje gaat zorgen
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:05:06 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110155088
Kolonia, als je t over de duvel hebt! Wat fijn dat er toch nog een kansje is! Maar wat is amh? :?
pi_110155263
Amh is een hormoon dat een indicatie geeft van de voorraad eitjes. Hoe lager, hoe dichter je bij de overgang zit.
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:09:55 #180
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110155422
Ah oke, hmm zat ik redelijk in de buurt met mijn gedachten, ik dacht dat het hormoon verantwoordelijk was voor de overgang, maar zo kunnen dus meten hoe het met je voorraad is..
Dat is zeker balen :{ want helaas word die voorraad niet meer bijgewerkt..
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:10:32 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110155458
Ow :{ dat is dan inderdaad geen goed nieuws...

Maargoed, die follikels heb je nu, dus deze maand weet je maar nooit wat er gebeurt O+
pi_110155648
DV & Klumsy; stomme hormonen ook! Nog ff volhouden DV en dan lekker zonder op vakantie, waar ga je heen? Voor jullie allebei :*

Koloon; wat een achtbaan waar jullie in zitten! Wat bizar dat je AMH zo gekelderd is. Ik duim heel hard dat je alsnog voor een derde ivf mag gaan. Is het nog een optie voor jullie om evt. naar België of Duitsland te gaan? Daar zijn ze een stuk verder op dit gebied en wellicht kunnen ze meer voor jullie betekenen. Succes met wachten de komende 3 weken :*
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:16:30 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110155947
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:00 schreef klumsy het volgende:
Droomvrouwtje, ik deel (helaas) je gevoel :* normaal is het soms een dagje, maar nu lijkt het al een paar dagen zo...

Knuffel
Las ik toch zomaar over je heen :* idd soms is het even of een dagje, maar dit voelt als weken op dit moment. En het kan alle kanten op, zelfs mijn man zei dat hij me op dit moment niet echt voorspelbaar vind, bij de eerste dosis was ik zo emotioneel en nu kan ik of emotioneel of heel boos(onredelijk) reageren. Dikke knuf voor jou

Poezebeest, we gaan weer naar Cuba, vorig jaar ook daar geweest en zijn helemaal verliefd op dat land, we vieren dan meteen ons 2 jarig huwelijk
pi_110156295
DV; dat klinkt heerlijk! Ben er zelf nooit geweest maar lijkt me een erg mooi land.
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:23:13 #185
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110156462
Is het zeker, maar tegelijkertijd ook heel bizar vanwge het communisme..
pi_110157096
We gaan lekker off-topic :D Maar lijkt me ook heel bizar. Hoorde dat er tegenwoordig ook nieuwe auto's verkocht mogen worden, zal wel een heel ander straatbeeld worden.

En om even ontopic te blijven. Ik/wij hebben besloten dat we niemand iets vertellen van onze icsi-plannen dit jaar. Nu is 1 bevriend stel wel op de hoogte, want die moesten op mini passen toen wij naar het z'huis gingen en 1+1=2 :+ Ik wilde het stil houden omdat bij de eerste keer iedereen overal van op de hoogte was, zelfs van de testdatum. Het lijkt me zo leuk om mini in een trui te hijsen op zijn verjaardag met daar de tekst "grote broer" op en dan iedereen te verrassen.
Maar ik heb nu al moeite om mijn mond te houden :') Wat gaat dat geven straks, als we echt aan de gang gaan.
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:49:18 #187
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110158321
Ja klopt alleen vraag niet wat voor auto's dat zijn, die vallen van ellende na 3 jaar uitelkaar omdat er geen geld is om die auto's te onderhouden

Ontopic. Ik wou dat hier niet iedereen ervan af weet. Maar ja gezien de operaties en het feit dat dit niet heel makkelijk stil te houden is heb ik zoiets van oké dan maar. Heb wel tegen mijn man gezegd dat als de eerste tp/poging niet lukt ik de volgende niet ter sprake breng. Ik zie nu ook erg op tegen de vragen en en weet je al wat, mocht je al testen. Als de test negatief uitvalt is dat al klote genoeg, laat staan dat ik het dan ook nog eens 10x per dag moet vertellen
pi_110158699
Hier weet helaas ook bijna iedereen het, maarja vond het ook zo wat om er over te gaan liegen, zeker na een tijd dat iedereen zo met ons heeft meegeleefd, alleen nu denk iedereen volgens mij ook gelijk dat ze het recht hebben om elke stap nu te volgen!
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:59:18 #189
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110159024
Nou ja dat idd. En ik wil sommige dingen gewoon niet met iedereen delen. Nu moet ik zeggen dat ik op FB en twitter al eens geen collega's heb. Want dat is voor mij al een uitlaatklep. En ik blog ook af en toe en op die site zit nu gewoon een wachtwoord. Dan weet ik zeker dat niet iedereen het leest. Want op de vraag mag ik het wachtwoord kan ik dan nu ook met gemak nee zeggen
pi_110176138
Dag dames,

@Koloon, oei, dat is schrikken van een lage AMH. Toch fijn dat de echo er goed uit ziet, ik duim voor je dat het lab misschien gewoon een misser heeft gemaakt of dat hij toch gewoon hoger ligt dan 1 :*

@DV, van mij mag je altijd gillen hoor. Ik hoor het toch niet ;)

Bij mijn zus is ook redelijk wat bekend maar wij hebben twee afspraken: A) Ik begin er niet over, NOOIT NIET. Zij mag aangeven wanneer ze er wat over wil zeggen en B) Als ze alleen maar wil dumpen/melding maken en er niet over wil praten dan zegt ze: "Ik dump nu dit item (geen cryo's), en het is kut en ik wil het er niet over hebben". Geeft haar rust dat het zo kan en mij rust dat ik niet per ongeluk op hormone-gevoelige teentjes trap.

Ze zit nu in de wachtweken, dus vrijdagmiddag gaan we wat leuks doen :) Belde ik haar voor, om wat af te spreken. Zegt ze: "Oh ja, leuk". Ik: "Ja, had toch gezegd dat je afleiding wilde in de wachtweken". Zij: "Ja,". Ik: "Ik luister braaf naar je O-) " Zij: "Nou, kun je dat niet ook op andere topics ook doen! >:) " Dus toen kwam er toch nog een lach uit.

@LB, had je nou vandaag je afspraak? Veel suc6!

A.s. donderdag ga ik voor mijn AMH test via de huisarts. Pfew. Gesprek gehad vorige week en dat was nogal heavy, maar ben toch blij dat ik straks weet waar ik aan toe ben. :X
pi_110178009
Voor het vaststellen van PCOS Kahlie?
Heb je reden om aan te nemen dat je dat hebt of wil je het juist uitsluiten?
pi_110178153
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:07 schreef Kolonia het volgende:
Voor het vaststellen van PCOS Kahlie?
Heb je reden om aan te nemen dat je dat hebt of wil je het juist uitsluiten?
Nee, niet voor PCOS. Ik mag op dit moment om medische redenen niet zwanger worden, maar bereik de leeftijd dat je toch moet nadenken over je vruchtbaarheid. We weten niet hoe lang het nog duurt voordat de boel weer normaliseert (ben "pas" 7 jaar bezig) :X

Mijn zus heeft een sterk verlaagd AMH en natuurlijk ook andere problemen (miskramen), waarvan we niet weten wat er nu wel of niet erfelijk is. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Als de mijne ook sterk verlaagd is, heb ik de keuze om eicellen in te laten vriezen of om mijn kinderwens voor biologische kinderen te laten gaan. Is de mijne normaal voor mijn leeftijd, dan gaan we over een half jaar/jaar kijken hoe snel hij dipt. Dan heb ik 'nog tijd'.

Zij dacht dat ze met op mijn leeftijd beginnen gewoon op tijd was. Na 2 jaar aanmodderen de molen in en dan horen dat je AMH die van een 38-jarige vrouw is :S
pi_110178344
Zeven jaar bezig zijn met normaliseren klinkt niet best.
Ik weet niet wat er genormaliseerd moet worden maar ik hoop voor je dat dat snel gelukt is. :*
En ik hoop dat die lage AMH niet erfelijk is.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:16:35 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110178351
Hmm, dat AMH probleem is hier geloof ik ook het geval. Begin nu toch te twijfelen of ik het niet toch wil laten testen. Heb namelijk nog wel een wens voor een 2e en dan heb je wel meer duidelijkheid.

Nog even een :* voor Kolonia, Droomvrouwtje, Klumsy en iedereen die het nodig heeft.

LB, benieuwd hoe je gesprek is gegaan vandaag :*
pi_110178672
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:16 schreef Kolonia het volgende:
Zeven jaar bezig zijn met normaliseren klinkt niet best.
Ik weet niet wat er genormaliseerd moet worden maar ik hoop voor je dat dat snel gelukt is. :*
En ik hoop dat die lage AMH niet erfelijk is.
Dank je wel Kolonia :) Ik heb een radioactief jodium behandeling gehad vanwege een auto-imuumziekte en mijn schildklier is daarna nooit meer genormaliseerd. Mijn huisarts schrok zich ook een hoedje toen ik het over zwangerschap ging hebben, want dat zit er met dit bloedbeeld niet in. Dat was wel even confronterend. Het gaat wel steeds beter hoor, dus volgend jaar zit ik misschien wel binnen de normale bandbreedte.

Lage AMH kan erfelijk zijn, maar mijn moeder is (zegt ze!) niet heel vroeg in de overgang gegaan, dus misschien is mijn zus de pechvogel. Toch kun je soms al in de overgang zitten zonder klachten, dus wie weet ben ik ook gewoon de pineut.

quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:16 schreef Kyara het volgende:
Hmm, dat AMH probleem is hier geloof ik ook het geval. Begin nu toch te twijfelen of ik het niet toch wil laten testen. Heb namelijk nog wel een wens voor een 2e en dan heb je wel meer duidelijkheid.
Het is een simpele bloedtest dus ik zou er gewoon voor gaan. Het biedt geen 100% garantie dat je per se weet waar je aan toe bent, alleen de bandbreedte waar je nu in valt (qua leeftijd van je eitjes) en daarna moet het herhaald worden, zodat ze weten hoe snel het zakt. Dan heb je een redelijk beeld.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:27:19 #196
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110178727
Kan de huisarts die bloedtest doen of moet dat via de gyn? Ik heb alleen de 1e test gedaan. 2e keer bloed prikken moest tijdens je menstruatie geloof ik toch?
pi_110178795
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:
Kan de huisarts die bloedtest doen of moet dat via de gyn? Ik heb alleen de 1e test gedaan. 2e keer bloed prikken moest tijdens je menstruatie geloof ik toch?
Mijn huisarts moest het nazoeken want het is geen standaard test voor hem, maar hij snapte wel dat ik ff geen zin had in de gyne. Dan moet je weer een paar weken wachtten voordat je daar terecht kan, weer je verhaal doen en die weet natuurlijk weer niets van de schildklier dus niet waarom ik dat zo ontzettend belangrijk vindt om het *nu* te weten.

De eerste hoefte niet nuchter en niet op een bepaalde dag van de cyclus. Aan de hand daarvan gaan we bekijken of een tweede test moet, dus tja, dat weet ik nog niet.

Of jouw huisarts het dus wil doen weet ik ook niet. De mijne is een schatje. O+
Oh ja, hij wil de FSH ook bepalen, ookal is die minder betrouwbaar, want als we het dan doen, dan wel gelijk met alles. Lolz.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:31:13 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110178866
Bedankt voor de informatie Kahlie. Ik zal hem binnenkort eens bellen om te informeren.

Succes met de test :*
pi_110178985
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:31 schreef Kyara het volgende:
Bedankt voor de informatie Kahlie. Ik zal hem binnenkort eens bellen om te informeren.

Succes met de test :*
Dank je wel Kyara :*
pi_110179104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef kahlie het volgende:
Dank je wel Kolonia :) Ik heb een radioactief jodium behandeling gehad vanwege een auto-imuumziekte en mijn schildklier is daarna nooit meer genormaliseerd. Mijn huisarts schrok zich ook een hoedje toen ik het over zwangerschap ging hebben, want dat zit er met dit bloedbeeld niet in. Dat was wel even confronterend. Het gaat wel steeds beter hoor, dus volgend jaar zit ik misschien wel binnen de normale bandbreedte.
Mijn zus heeft zeven keer een jodiumslok gehad (kanker) dus ik begrijp wat de gevolgen kunnen zijn. :{
Zeven jaar is wel erg lang. Gelukkig maar dat het beter gaat en hopelijk zit je inderdaad binnen een jaar op niveau. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')