Helaas zijn er altijd mensen die het niet snappen. Daarom kots ik zo van overlijdenskaartjes met de tekst omdat god een sterretje nodig hadquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:50 schreef klumsy het volgende:
Ik heb een collega die toen ik weer begon met werken na de bevalling van Roan en Senna het nodig vond om me even te vertellen dat de sterren het allemaal zo bepaald hadden en het zo had moeten lopen( hij is hobby-astroloog )
Yay, jas ze erin meid! Ik hoop op een hele mooie ronde!quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:54 schreef klumsy het volgende:
Had ik al verteld dat ik vanavond weer Puregon ga spuiten
Hopelijk deze ronde meer geluk en 1 ei!
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:54 schreef klumsy het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Eén ei is een prima paasei!
Dat argument had ik ook al in mijn achterhoofd inderdaad. Vreemde manier van communiceren/ concluderen hebben ze daar...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:12 schreef klumsy het volgende:
het ziekenhuis heeft ook geen oorzaak gevonden.
Ik heb zelf aan m'n gyn gevraagd of ze een volgende keer m'n baarmoedermond in de gaten wil gaan houden, en daar was ze het mee eens, doen ze sowieso als er geen oorzaak gevonden is.
Alleen nu zag m'n fert.arts staan dat ze m'n baarmoedermond in de gaten gaan houden bij een volgende zwangerschap en trekt daaruit de colclussie dat dat waarschijnlijk de oorzaak is geweest anders zou mijn gyn. dat niet in m'n dossier zetten!
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:03 schreef klumsy het volgende:
tja gesprek zou ik het niet willen noemen, wel wat dingen besproken, maar dat hadden we vorige keer ook... eens kijken of ze deze ronde wat vertrouwen terug kunnen winnen door ook te doen wat ze zeggen en niet op alles terug te komen als het ze zo uitkomt!
Succes met je paasei klums!quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:54 schreef klumsy het volgende:
Goed gedaan meiskequote:Op zaterdag 7 april 2012 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Heb niet op het toilet hoeven schuilen, ik heb me maar gewoon heel goed voor ogen gehouden hoe bijzonder het allemaal is, en hoe blij ze ermee is, dat hielp. Ik ben alleen wel verminderd vrolijk nu
Er zijn onderzoeken geweest, maar daar is niet echt iets duidelijk naar voren gekomen. Eén test duidde een sbloedstollingsprobleem bij mij aan, maar de controletrst sprak dat tegen dus dat is ook niet echt iets. Ik heb wel Ascal in huis, zodat ik dat kan gaan slikken zodra ik weer positief test (is niet bewezen, maar de meeste artsen hebben toch wel het gevoel dat het kan helpen) en op 17 april heb ik een nacontrole van de ingreep en dan wil ik het graag even hebben over een grote dosering foliumzuur en vitamine B12, omdat dat ook nog wel eens iets kan doen vernam ik uit betrouware bron.. Maarja, dat zijn allemaal baat het niet, schaadt het niet-middelen, het kán ies doen en daar hou ik me op dit moment vreselijk aan vast, maar als dat niks doet kunnen we alleen nog kiezen voor behandeling in Gent (daar zou ik een lage dosering prednison kunnen krijgen) of blijven proberen tot er eens eentje plakt..quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef klumsy het volgende:
LBhopelijk kan jij innenkort hetzelfde nieuws melden
Inca, wat een heftige tijd heb je achter de rugik hoop voor jullie ook op een mooi wondertje! Zijn er nog onderzoeken geweest waaruit blijkt wat de oorzaken zijn van de miskramen, of heb je dat na de geboorte van Gabriel niet laten doen?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ze is 8 weken zwanger inderdaad, helemaal stralend...
Schoonmoeder helemaal dolgelukkig dat ze oma werd, allemaal heel lief om te zien.
Heb niet op het toilet hoeven schuilen, ik heb me maar gewoon heel goed voor ogen gehouden hoe bijzonder het allemaal is, en hoe blij ze ermee is, dat hielp. Ik ben alleen wel verminderd vrolijk nu
Mag ik me hierbij aansluiten? Ik kan het niet beter verwoordenquote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef Jose81 het volgende:
Zo af en toe kom ik hier weer om het hoekje spieken om te kijken hoe het gaat.. en als er pas een nieuw deel geopend is, hoop ik altijd dat ik binnenkom vallen op pagina 5 ofzo, omdat de pagina's ervoor dan vol staan met felicitaties... de streepjes van hier vind ik altijd zo super mooi..! Ik duim voor jullie allemaal meiden, de weg is niet altijd even makkelijk... daarom voor jullie allemaal:
@Poezebeest, toevallig had ik het hier over gisteren met mijn partner. Dat je, zodra er iets mis blijkt te zijn, je beeld bijna altijd moet aanpassen. Soms moet je inderdaad compleet afscheid nemen van het idee dat er straks een kindje rondloopt met jouw genen en die van je partner. Maar ook als het wel lukt, en er loopt er een, moet je vaak afscheid nemen. Bijvoorbeeld omdat je een gezin met meerdere kinderen wilde en dat financieel, emotioneel of fysiek niet meer gaat lukken. Een wens voor een tweede, derde of vierde (etc. etc.) is ook harstikke belangrijk. Onderschat dat niet! Ik wens je veel succes en sterkte op de achtbaan!quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef Poezebeest het volgende:
Als ik de post van PZE lees voel ik me altijd een beetje bezwaard dat ik hier post ivm nummertje 2. Ik heb al het grote geluk mogen hebben om een kindje te krijgen, ik weet precies hoe de nog niet mama's zich voelen en dan heb ik soms het gevoel dat ik niet het 'recht' heb hier te posten. Ik vind dat alle wachtenden eerst mogen, ookal weet ik dat het zo natuurlijk helemaal niet werkt, maar ik gun het iedereen zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |