Ik dacht dat FdB niet tevreden met alle uitgeleende spelers...quote:Op maandag 26 maart 2012 09:48 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat de plannen van Ajax zijn met Castillion/Dmitri. Ik denk dat zij Kolbein als eerste spits zien en Castillion als tweede spits gaan gebruiken.
Van de verhuurde spelers mocht alleen Castillion het nog gaan proberen in de voorbereiding. Voor Sneijder, Jozefzoon en Bonevacia is het over en uit. Al denk ik ook dat Casti te kort komt voor Ajax. Lachwekkend ook dat hij de nieuwe Kluivert werd genoemd door sommige. Eerder de nieuwe Crouch.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Castillion hoeft de Boer volgens mij niet eens terug, bakt er niet eens wat van bij RKC.
Hem laten vertrekken zou echt een doodzonde zijn en het laat dan ook zien dat Ajax niks heeft geleerd van voorgaande jaren. Menig Fokker denkt hier volgens mij nog wel met weemoed terug aan Pantelic.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
eerst onderhandelen met the incredible Bulk
Als je Pantelic vorig jaar nog had, dan zaten we niet met El Hamdaouiquote:Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Hem laten vertrekken zou echt een doodzonde zijn en het laat dan ook zien dat Ajax niks heeft geleerd van voorgaande jaren. Menig Fokker denkt hier volgens mij nog wel met weemoed terug aan Pantelic.
Ik vond Enoh ook prima spelen voor zijn doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:20 schreef The_Groove het volgende:
Nog even terugkomen op onze opperbazen Vertonghen en Anita...wat waren ze weer goed gisteren
Als die gewoon goed gebruikt wordt en niet de hele tijd de fouten van anderen moet herstellen is het ook gewoon een nuttige speler.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:29 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Ik vond Enoh ook prima spelen voor zijn doen.
Het moet niet de spelmaker zijn inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2012 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als die gewoon goed gebruikt wordt en niet de hele tijd de fouten van anderen moet herstellen is het ook gewoon een nuttige speler.
Nee, Eriksen trouwens ook nietquote:Op maandag 26 maart 2012 10:31 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Het moet niet de spelmaker zijn inderdaad
Hij valt mij ook tegen dit seizoen. En Janssen begon net weer lekker te spelen, was ie geschorstquote:
Kan gebeuren, en achteraf geen dramaquote:Op maandag 26 maart 2012 10:33 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Hij valt mij ook tegen dit seizoen. En Janssen begon net weer lekker te spelen, was ie geschorst
Financieel gezien was het onverantwoord om Pantelic te houden.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Hem laten vertrekken zou echt een doodzonde zijn en het laat dan ook zien dat Ajax niks heeft geleerd van voorgaande jaren. Menig Fokker denkt hier volgens mij nog wel met weemoed terug aan Pantelic.
Zijn we het vergeten door de laatste prestaties?quote:Cruijff zet Ajax weer op scherp: "Onacceptabel"
De hoofdmacht van Ajax timmert aan het fundament van een nieuwe landstitel, maar achter de schermen gaat er nog altijd meer mis dan goed. Dat zegt Johan Cruijff maandag in De Telegraaf.
"Nu het eerste elftal weer op de goede weg zit, is het vervelend te constateren dat twee maanden na de uitspraak van de rechter iedereen binnen Ajax nog op z'n stoel zit", aldus Cruijff. "Voor de toekomst van de club is dit onacceptabel."
Haast is immers geboden. "Het technisch hart heeft nog een kleine week om te beslissen wat er met alle jeugd- en trainerscontracten moet gebeuren, maar kan in de huidige situatie niet doorpakken."
"Tenslotte gaat de rvc over de directie en de directie over de club", vervolgt De Verlosser. "De nieuw benoemde bestuursraad kan zonder de medewerking van die twee partijen formeel weinig tot niets doen."
Dinsdag komt de nieuwe bestuursraad voor het eerst bijeen. "En nu maar hopen dat zowel de rvc als de directie meewerkt om een interim-directeur aan te stellen. Iemand met een voetbalachtergrond die de mensen begrijpt die het werk uit moeten voeren. Iemand die ook begrijpt wat er moet gebeuren", aldus Cruijff.
Kloptquote:Op maandag 26 maart 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan gebeuren, en achteraf geen drama.
Moet je nagaan wie er van de (potentiële) basisspelers er gisteren niet bij waren:quote:Op maandag 26 maart 2012 10:33 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Hij valt mij ook tegen dit seizoen. En Janssen begon net weer lekker te spelen, was ie geschorst
Matavzquote:Op maandag 26 maart 2012 10:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je nagaan wie er van de (potentiële) basisspelers er gisteren niet bij waren:
Janssen
Boilesen
Sigthorsson
Boerrigter
Sulejmani
Van der Wiel
En wie er van de zogenaamde 'kampioensaankopen' bij PSV er wél bij waren:
Matavz
Wijnaldum
Strootman
Mertens
Alle vier dus.
En dan gewoon met eigen jonge jeugdspelers PSV kapot spelen, zowel op voetballend gebied, tactisch en inzet....
Ajax
Gisteren heb ik dat in de pub waar ik zat aan iedereen die het wilde horen verteld....9 jeugdspelers (Enoh en Aissati als enigste niet) tegen pak 'm beet 50 miljoen (in totaal) van PSV...PRACHTIG!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je nagaan wie er van de (potentiële) basisspelers er gisteren niet bij waren:
Janssen
Boilesen
Sigthorsson
Boerrigter
Sulejmani
Van der Wiel
En wie er van de zogenaamde 'kampioensaankopen' bij PSV er wél bij waren:
Matavz
Wijnaldum
Strootman
Mertens
Alle vier dus.
En dan gewoon met eigen jonge jeugdspelers PSV kapot spelen, zowel op voetballend gebied, tactisch en inzet....
Ajax
Ja hij doet het prima als VM. Helaas is de bezetting op de linksachterpositie zo dramatisch dat hij daar noodgedwongen moet staan als de tegenstander een rechtsbuiten met enige snelheid heeft.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gisteren heb ik dat in de pub waar ik zat aan iedereen die het wilde horen verteld....9 jeugdspelers (Enoh en Aissati als enigste niet) tegen pak 'm beet 50 miljoen (in totaal) van PSV...PRACHTIG!
Wel een dejavu gevoel met de Anita discussie bedenk ik me net...Vorig seizoen waren we het er toch al over eens dat Anita een baas is op VM?
Koppers was toch prima (o.a tegen Man u) op linksachter?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja hij doet het prima als VM. Helaas is de bezetting op de linksachterpositie zo dramatisch dat hij daar noodgedwongen moet staan als de tegenstander een rechtsbuiten met enige snelheid heeft.
Waarom? Met Anita kan je als team vooruit verdedigen, dan is snelheid niet belangrijk bij de backs.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja hij doet het prima als VM. Helaas is de bezetting op de linksachterpositie zo dramatisch dat hij daar noodgedwongen moet staan als de tegenstander een rechtsbuiten met enige snelheid heeft.
van Rhijn sprinten Mertens er gewoon 2 keer uit. Nog zo'n baas (in wording)quote:Op maandag 26 maart 2012 10:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom? Met Anita kan je als team vooruit verdedigen, dan is snelheid niet belangrijk bij de backs.
Anita is op de lange afstand trouwens helemaal niet snel
Had Mertens toen niet de bal aan de voet? Dat is het geen echt sprintduel.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
van Rhijn sprinten Mertens er gewoon 2 keer uit. Nog zo'n baas (in wording)
Crack wie?!
Huh? Hoe vaak gaan buitenspelers (met de bal) wel niets lang hun backs in de Nederlandse competitie? echt heel erg vaak.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Had Mertens toen niet de bal aan de voet? Dat is het geen echt sprintduel.
Spanning in de competitie is om te snijden!!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef muzas het volgende:
Frank de Boer die niet durfde te kijken bij de pingel
Slechte herinneringen aan, Pingel nemen in de Arenaquote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef muzas het volgende:
Frank de Boer die niet durfde te kijken bij de pingel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |