Ik dacht dat je het over de 1-0 had.quote:
meer over dingen kwalijk nemen betreffende de wedstrijd van gisteren.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de 1-0 had.
Er is een speciaal topic voor de "subsidieregeling" waar ik het liever zie dan in het algemene PSV topic.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, een PSVer begint er zelf over deze keer.
Inderdaad, als Tyton had geanticipeert op een doelpoging in de verre hoek, dan lag de korte hoek helemaal open. Als keeper moet je je gewoon zo opstellen zoals hij dat deed.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:17 schreef Scarface88 het volgende:
Tyton, de hele verdediging (en Aissati zelf) rekende op een voorzet. Dat de bal er mooi indraaide is pech en daar valt niet op te anticiperen.
Vreemd voor een bij elkaar gekocht team. Zie het probleem eigenlijk ook niet, jullie kopen spelers voor de toekomst, dan hoef je in een eerste seizoen ook geen wonderen te verwachten. Ajax is trouwens veel meer ervaren dan PSV, hoeveel Champions League wedstrijden heeft jullie elftal gespeeld?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien zijn de spelers van PSV wel helemaal niet zo goed als dat wij denken.
Veel individuele kwaliteit, maar geen samenhang ?!
Er werd verontwaardigd gereageerd waarom er slechts 1200 supporters mee zijn gereisd gisteren, toen zei ik dat het geringe animo om 90 minuten in die gesubsidieerde frietpan te vertoeven begrijpelijk was.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is een speciaal topic voor de "subsidieregeling" waar ik het liever zie dan in het algemene PSV topic.
PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.
Hier dus.
Ik doel niet alleen op jou hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er werd verontwaardigd gereageerd waarom er slechts 1200 supporters mee zijn gereisd gisteren, toen zei ik dat het geringe animo om 90 minuten in die gesubsidieerde frietpan te vertoeven begrijpelijk was.
Weet ik, maar daar begon het wel mee. Ik nam het woord gesubsidieerd in de mond, en toen was het spreekwoordelijk hek van de dam.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik doel niet alleen op jou hoor.
Klopt, heeft ook tijd nodig.. maar dat geduld is er niet (vooral niet bij de supporters).quote:Op maandag 26 maart 2012 16:21 schreef davihaa het volgende:
[..]
Vreemd voor een bij elkaar gekocht team. Zie het probleem eigenlijk ook niet, jullie kopen spelers voor de toekomst, dan hoef je in een eerste seizoen ook geen wonderen te verwachten. Ajax is trouwens veel meer ervaren dan PSV, hoeveel Champions League wedstrijden heeft jullie elftal gespeeld?
Vind ook dat PSV het ook helemaal niet verkeerd bedacht heeft door talenten als Mertens en Wijnaldum en noem maar op te kopen, geen jeugdopleiding dus je moet het ergens vandaan halen. Maar verwacht dan niet dat het zomaar gaat lopen, chemie tussen spelers kan je niet kopen daar heb je soms jaren geduld voor nodig.
Ajax veel ervaring? Dacht't niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:21 schreef davihaa het volgende:
[..]
Vreemd voor een bij elkaar gekocht team. Zie het probleem eigenlijk ook niet, jullie kopen spelers voor de toekomst, dan hoef je in een eerste seizoen ook geen wonderen te verwachten. Ajax is trouwens veel meer ervaren dan PSV, hoeveel Champions League wedstrijden heeft jullie elftal gespeeld?
Vind ook dat PSV het ook helemaal niet verkeerd bedacht heeft door talenten als Mertens en Wijnaldum en noem maar op te kopen, geen jeugdopleiding dus je moet het ergens vandaan halen. Maar verwacht dan niet dat het zomaar gaat lopen, chemie tussen spelers kan je niet kopen daar heb je soms jaren geduld voor nodig.
Jij generaliseert op een paar 100 supporters die niet meegaan, ik generaliseer op die paar honderd Ajacieden die er puur zijn om te rellen, en de vijandelijke sfeer die er in de ArenA hangt. Ik zou er niet graag met mijn zoontje naar toe gaan. Dan liever voor de buis met hem op de bank. Maakt mij dat een onwaardig supporter, of een supporter die in jouw bewoording lichtjaren achterloopt?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat er rotte appelen tussen zitten heeft toch niets met beleving en je club steunen te maken?
Vijandige sfeer in de Arena? Ik dacht dat iedereen vond dat het Arena publiek bioscoop publiek is?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij generaliseert op een paar 100 supporters die niet meegaan, ik generaliseer op die paar honderd Ajacieden die er puur zijn om te rellen, en de vijandelijke sfeer die er in de ArenA hangt. Ik zou er niet graag met mijn zoontje naar toe gaan. Dan liever voor de buis met hem op de bank. Maakt mij dat een onwaardig supporter, of een supporter die in jouw bewoording lichtjaren achterloopt?
Het kiezen voor een verwarmde woonkamer, een flatscreem tv geen stinkende, vloekende supporters om je heen, betaalbaar en lekker bier, geen zorgen om de terugreis, en geen zorgen om de veiligheid van mijn zoontje, als voordelen, en als enig nadeel de sfeer (want deze spelersploeg heeft al meerdermalen aangetoond, lak te hebben aan de steun van meegereisde supporters) En dan zeg je dat PSV supporters lichtjaren achterlopen tav Feyenoord en Ajax supporters....???
Ajax en Feyenoord hebben over NL gezien dan ook veel meer supportersquote:Op maandag 26 maart 2012 16:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Accepteer nou gewoon dat qua fans jullie lichtjaren achterlopen op Feyenoord en Ajax dan dit soort kul
argumenten te geven
Dan delete het overbodige gewoon...quote:Op maandag 26 maart 2012 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kap eens met die vergelijkingen tussen Ajax en PSV, heeft totaal geen toegevoegde waarde. Dit is het PSV topic.
Ik spreek ook puur uit eigen ervaring, en de laatste keer dat ik in de ArenA was, is 2 jaar geleden ofzo. Misschien ben ik ook wel burgerlijk en te beschermend aan het worden. Het idee van die combi's ik begrijp het wel hoor, maar ik vind het helemaal niks. maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vijandige sfeer in de Arena? Ik dacht dat iedereen vond dat het Arena publiek bioscoop publiek is?
75% van de vakken in de Arena kan je prima met je kids zitten. Alleen in 410 en bij AFCA/F-side zitten en paar doorgesnoven debiele, net zoals er bij Feyenoord ook een paar vakken zijn met absolute randdebielen erin.
Sterker nog: in een hoop vakken kan je zelfs voor de tegenstander zijn, dit seizoen met m'n vriendin (twente fan) naar Ajax - Twente geweest en ze kon openlijk Twente aanmoedigen, zelfde in de Europa League vorig seizoen toen ik met 50 russen in vak zat...Waarom zou je je druk maken?
Feit is dat PSV ''famous for not travelling'' is en moeite heeft om een schamele 1200 kaartjes te verkopen. Vind ik raar voor een club die zichzelf zo groots vindt. topclub onwaardig.
Kan me totaal niet vinden op de kritiek op Vink.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)_PSV_is_voorbij.html
Ik wel, erg best floot hij niet. Niet dat we anders wel gewonnen hadden hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kan me totaal niet vinden op de kritiek op Vink.
Enige wat je op hem aan kan merken is dat hij Strootman er niet af stuurde voor die smerige overtreding?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik wel, erg best floot hij niet. Niet dat we anders wel gewonnen hadden hoor.
Deze man snapt hetquote:Op maandag 26 maart 2012 18:05 schreef de_boswachter het volgende:
Vink floot gisteren gewoon goed, eerlijk is eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |