SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De race begint om 10 uur tenzij je de klok nog één uur vooruit moet zetten dan begint het om 9 uur.
De eerste race zit erop. Button was de winnaar in Australië. Op naar Maleisië.
De stand bij de coureursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand voor de teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race Date: 25 Mar 2012
Circuit Name: Sepang International Circuit
Number of Laps: 56
Circuit Length: 5.543 km
Race Distance: 310.408 km
Lap Record: 1:34.223 - JP Montoya (2004)
Het schema voor het komende weekend (Is gewoon nederlandse tijd)
Fri 23 March 2012
Practice 1 03:00 - 04:30
Practice 2 07:00 - 08:30
Sat 24 March 2012
Practice 3 06:00 - 07:00
Qualifying 09:00
Sun 25 March 2012
Race 10:00
Uitslag:
Pos Coureur Team Tijd
1 Fernando Alonso Ferrari 2:44:51.812
2 Sergio Perez Sauber +2.263
3 Lewis Hamilton McLaren +14.591
4 Mark Webber Red Bull +17.688
5 Kimi Räikkönen Lotus +29.456
6 Bruno Senna Williams +37.667
7 Paul di Resta Force India +44.412
8 Jean-Eric Vergne Toro Rosso +46.985
9 Nico Hulkenberg Force India +47.892
10 Michael Schumacher Mercedes +49.996
11 Sebastian Vettel Red Bull +1:15.527
12 Daniel Ricciardo Toro Rosso +1:16.828
13 Nico Rosberg Mercedes +1:18.593
14 Jenson Button McLaren +1:19.719
15 Felipe Massa Ferrari +1:37.319
16 Vitaly Petrov Caterham +1 Ronde
17 Timo Glock Marussia +1 Ronde
18 Heikki Kovalainen Caterham +1 Ronde
19 Pastor Maldonado Williams +2 Ronden
20 Charles Pic Marussia +2 Ronden
21 Narain Karthikeyan HRT +2 Ronden
22 Pedro de la Rosa HRT +2 Ronden
DNF Kamui Kobayashi Sauber +10 Ronden
DNF Romain Grosjean Lotus +53 RondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat Karthikeyan daarover had te zeggen was dit volgens een radioreport:
He hit the white line/curb and went over marbles as he was accelerating so the car pivoted slightly to the right and Vettel had just not managed to clear him completely, hence the contact.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Kimi 5e gefinished. Dus als hij niet 5 plekken terug was gezet bij de start had hij de race gewonnen.
Had hij nou ook de snelste ronde?The truth was in here.![]()
Volgens mij wel. Of net Alfons op het laatst nog, dat weet ik niet.
Volgende race duurt nog lang
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Maar over 2 weken gelukkig nog weer Moto GPquote:Op maandag 26 maart 2012 08:52 schreef Geralt het volgende:
Volgens mij wel. Of net Alfons op het laatst nog, dat weet ik niet.
Volgende race duurt nog lang![]()
![]()
Volgende week volgende IndyCar race.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:42 schreef Marks het volgende:
[..]
Maar over 2 weken gelukkig nog weer Moto GPThe only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Sorry hoor, maar wat een kleuter zeg. Gelukkig dat ie nu maar eens moet werken voor zijn punten en niet alles in de schoot krijgt geworpen, want hij is duidelijk te arrogant geworden...quote:Op maandag 26 maart 2012 12:57 schreef Fokkingvet het volgende:
Weet niet of deze al gepost is:
Wat gaat Vettel over de zeik zeg...Nu ook met actief FOK!-account![]()
Alonso
Perezmoest echt moeite doen om niet te winnen zeg. Dat staat natuurlijk in het contract dat Ferrari met Sauber heeft.
Eerst expres langer doorrijden op gare banden, dan een foutje faken en er maar achter blijven hangen. Ook dat boordradioberichtWe need this position, be careful.
Nu afwachten wanneer Massa eruit gegooid wordt.Feyenoord!!! * Barça![]()
QFT...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:48 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een kleuter zeg. Gelukkig dat ie nu maar eens moet werken voor zijn punten en niet alles in de schoot krijgt geworpen, want hij is duidelijk te arrogant geworden...“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction![]()
Ik ken de wereld van de formule 1 niet zo goed, maar zou dit echt zo zijn?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef Bonobo11 het volgende:
Dat staat natuurlijk in het contract dat Ferrari met Sauber heeft.![]()
![]()
Sluit het niet uit, is in het verleden ook wel eens gebeurd met Norberto Fontana.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ken de wereld van de formule 1 niet zo goed, maar zou dit echt zo zijn?
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GTI124RI4![]()
Nee, is complete onzin.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ken de wereld van de formule 1 niet zo goed, maar zou dit echt zo zijn?And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Bron? Want ik heb in het verleden van een insider bij Spyker gehoord dat het bij hun ook in het contract stond.quote:Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Sauber en Ferrari ontkennen het. Perez was echt aan het trappen om Alonso te pakken, ook na z'n fout. Die fout was duidelijk niet opzettelijk. Het is in die bocht zeer goed mogelijk om iets over de lijn te gaan. Maldonado overkwam het in FP3.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Bron? Want ik heb in het verleden van een insider bij Spyker gehoord dat het bij hun ook in het contract stond.
En wat is jouw bron?And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Perez deed idd erg zijn best, dus ik heb niet het idee dat hij zich "ergens aan moest houden".
In het algemeen zou het me niks verbazen als er bepaalde bepalingen worden opgenomen in de contracten. Het is een raar wereldje.“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction![]()
Alonso vs Pérez, pitstops.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef Bonobo11 het volgende:
Alonso
Perezmoest echt moeite doen om niet te winnen zeg. Dat staat natuurlijk in het contract dat Ferrari met Sauber heeft.
Eerst expres langer doorrijden op gare banden, dan een foutje faken en er maar achter blijven hangen. Ook dat boordradioberichtWe need this position, be careful.
Nu afwachten wanneer Massa eruit gegooid wordt.
Ronde 1 Pérez, 25.671
Ronde 4 Alonso, 24.653
Ronde 14 Alonso, 22.864
Ronde 15 Pérez, 24.520
Ronde 40 Alonso, 22.534
Ronde 41, Pérez, 24.543
Dus hoezo gare banden van Pérez?Alonso overkwam het in de kwalificatie in 2004, daardoor P19.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sauber en Ferrari ontkennen het. Perez was echt aan het trappen om Alonso te pakken, ook na z'n fout. Die fout was duidelijk niet opzettelijk. Het is in die bocht zeer goed mogelijk om iets over de lijn te gaan. Maldonado overkwam het in FP3.
En wat is jouw bron?![]()
![]()
Ronde te lang op de inters, maar dat deed Hamilton ook dus dat is geen argument. Gezien het verleden van Sauber en Ferrari mag je het natuurlijk nooit uitsluiten, Sauber blijft gewoon een verkapt B-team Ferrari. Overigens ging Maldonado er 2 bochten eerder af.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Alonso vs Pérez, pitstops.
Ronde 1 Pérez, 25.671
Ronde 4 Alonso, 24.653
Ronde 14 Alonso, 22.864
Ronde 15 Pérez, 24.520
Ronde 40 Alonso, 22.534
Ronde 41, Pérez, 24.543
Dus hoezo gare banden van Pérez?
[..]
Alonso overkwam het in de kwalificatie in 2004, daardoor P19.![]()
Er is toch geen haar op je hoofd als je in die Sauber op P2 rijdt en dan die team radio krijgt te horen dat je Alonso niet meer wilt inhalen met DRS voor de overwinning. Ik moest namelijk lachen toen ik het hoorde en ik dacht gelijk dat Pérez echt niet ging inhouden.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ronde te lang op de inters, maar dat deed Hamilton ook dus dat is geen argument. Gezien het verleden van Sauber en Ferrari mag je het natuurlijk nooit uitsluiten, Sauber blijft gewoon een verkapt B-team Ferrari. Overigens ging Maldonado er 2 bochten eerder af.
Maldonado? In het begin van de race misschien nog voor de rode vlag, net als Vettel, Rosberg en Pérez.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 26-03-2012 16:01:49 ]![]()
Inderdaad, want zelfs al zou het Perez gezegd zijn, zou hij zich er waarschijnlijk niet aan houden.quote:The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Heerlijk zo'n complot theorie.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
zijn de alu-hoedjes alweer boven gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sauber:quote:Perez, hit the brakes!
[ Bericht 11% gewijzigd door Sinister-D- op 26-03-2012 17:21:55 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Vettel:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G1A3NUE6L
Vettel: 'Dat krijg je als je sukkels laat meerijden'
Ik ben spontaan geen liefhebber meer van hem.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Desbetreffende interview met de BBC na de race, vanaf 1:05.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vettel:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G1A3NUE6L
Vettel: 'Dat krijg je als je sukkels laat meerijden'
Ik ben spontaan geen liefhebber meer van hem.
''It's like on the normal roades, you have some idiots driving around. And it seems we have also one driving here....''Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Ach laten we eerlijk zijn, nagenoeg ELKE wereldkampioen F1 is een arrogante flikker.
De meest recente uitzondering is Button. Dat is gewoon een sympathieke kerel imo
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Ik zeg ook niet dat het foutje opzettelijk was. Ik betwijfel of Perez zich eraan gehouden zou hebben...quote:Op maandag 26 maart 2012 15:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sauber en Ferrari ontkennen het. Perez was echt aan het trappen om Alonso te pakken, ook na z'n fout. Die fout was duidelijk niet opzettelijk. Het is in die bocht zeer goed mogelijk om iets over de lijn te gaan. Maldonado overkwam het in FP3.De toenmalig financieel directeur van Spyker, en directeur bij mijn vorige werkgeverquote:En wat is jouw bron?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Die sukkel van een DC roept meteen weer 'racing incident' zoals hij altijd doet als hij een van de betrokkenen per se niet de schuld wil geven, en vergeet gewoon dat een achterblijver aan de kant moet en niet tegen de inhaler mag racen.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Arrogant zijn is een ding, want je wordt namelijk geen WK als je lief en aardig bent tegenover je concurrenten. Maar dit is gewoonweg je eigen fouten niet onder ogen willen zien, en als je dat niet doet zul je je ook niet kunnen verbeteren. Want dit is niet de eerste keer dat ie zoiets vreemds doet, en dan de andere coureur de schuld ervan geeft. Ergste is nog dat het de eerste keer zijn eigen teamgenoot betrof.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:32 schreef Geralt het volgende:
Ach laten we eerlijk zijn, nagenoeg ELKE wereldkampioen F1 is een arrogante flikker.
De meest recente uitzondering is Button. Dat is gewoon een sympathieke kerel imoHij was er toch niet tegen aan het racen, hij ging aan de kant, dat Vettel dan zo snel naar links duikt is toch ook gedeeltelijk zijn eigen fout. Hij kan gewoon niet verwachten dat Narain in dunne lucht opgaat, of vol in de ankers gaat als hijzelf ook tegen anderen aan het racen is.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Die sukkel van een DC roept meteen weer 'racing incident' zoals hij altijd doet als hij een van de betrokkenen per se niet de schuld wil geven, en vergeet gewoon dat een achterblijver aan de kant moet en niet tegen de inhaler mag racen.
Maar tegen wie zeg ik het eigenlijk, je gaat er toch weer tegenin gaan. Want Deutshland uber........Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
![]()
Als je het van achteren kijkt dan lijkt Vettel te veel naar links te sturen, terwijl als je het van voren ziet dan lijkt je de straf voor Narain nog te kunnen rechtvaardigen ookAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Mee eens... voor de volle 100% ! Ik denk dat als het zo door gaat met de RB8 en Vettel, dat het nog een leuk jaar kan gaan worden. Vorig jaar hadden we de soap met Massa en Hamilton (hopelijk krijgt dat ook nog een staartjequote:Op maandag 26 maart 2012 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Arrogant zijn is een ding, want je wordt namelijk geen WK als je lief en aardig bent tegenover je concurrenten. Maar dit is gewoonweg je eigen fouten niet onder ogen willen zien, en als je dat niet doet zul je je ook niet kunnen verbeteren. Want dit is niet de eerste keer dat ie zoiets vreemds doet, en dan de andere coureur de schuld ervan geeft. Ergste is nog dat het de eerste keer zijn eigen teamgenoot betrof.) en dit jaar zullen we Vettel weer gefrustreerd zien hannesen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat dat wel mee gaat spelen ja. Als het hem een beetje tegen zit, dan kan hij daar duidelijk niet het beste uit halen dat is vroeger ook al eens gebleken. Dan zakt hij door het ijs.![]()
Ze hebben beide wel wat schuld. Vettel die te snel naar links gaat en Karthikeyan spint een klein beetje naar rechts volgens mij. Maar de reactie van Vettel is echt belachelijk. Eindelijk komt de echte Vettel naar boven, gefrustreerd mannetje.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
het is ook wel goed dat het gebeurt, want juist als het wat minder gaat zie je de echte coureurs zoals Alonso of vroeger Senna opstaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk dat dat wel mee gaat spelen ja. Als het hem een beetje tegen zit, dan kan hij daar duidelijk niet het beste uit halen dat is vroeger ook al eens gebleken. Dan zakt hij door het ijs.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Als je het van voren ziet is het nog steeds Vettels eigen schuld. Iedereen gaat net na die bocht weer naar rechts want de volgende bocht is naar links. Narain zat gewoon in zijn ritme zoals iedereen en ging daar als automatisme terug naar de racelijn. Vettel had meer ruimte moeten laten.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
Als je het van achteren kijkt dan lijkt Vettel te veel naar links te sturen, terwijl als je het van voren ziet dan lijkt je de straf voor Narain nog te kunnen rechtvaardigen ook![]()
Dat vind ik het mooie aan Button bijvoorbeeld, die is heel recht door zee. Als hij eigen schuld heeft, geeft hij dit gelijk toe, als hem geen blaam treft, dan zal hij het op een droge doch harde manier uiten, maar zonder iemand direct qua talent te beledigen, zoals Vettel in dat interview wel doet.![]()
What the... omgedraaide wereld?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je het van voren ziet is het nog steeds Vettels eigen schuld. Iedereen gaat net na die bocht weer naar rechts want de volgende bocht is naar links. Narain zat gewoon in zijn ritme zoals iedereen en ging daar als automatisme terug naar de racelijn. Vettel had meer ruimte moeten laten.Karthikeyan wil de racelijn volgen, dus Vettel had ruimte moeten geven?
Het doel van de blauwe vlag is juist dat de achterblijver van de racelijn af gaat en de snellere coureur laat passeren.
Karthikeyan had gewoon tegen die witte lijn rechts (voor ons kijkers) moeten blijven plakken.
Was Karthikeyan niet naar rechts gekomen dan had Vettel het (waarschijnlijk) gehaald, uiteindelijk is het de verantwoordelijkheid van de langzamere coureur om aan de kant te gaan.
Dus Karthikeyan was hier gewoon fout. Vettel had er alleen goed aan gedaan om meer ruimte te nemen.
Zijn reactie vervolgens slaat natuurlijk nergens op, maar goed, in het heetst van de strijd...![]()
Iedereen met wat meer verstand en wat minder arrogantie had in het stoeltje van die Red Bull wat meer naar rechts gestuurd dan dat Vettel deed.
Als je niet eens het kleinste beetje ruimte wil laten zodat de achterblijver terug naar zijn lijn kon gaan, ben je gewoon dom bezig. In feite is het zelfs een asociaal gebaar. "Ik ben sneller dan jij, dus je moet ook na de bocht voor mij wijken omdat ik je onnodig lang links wil hebben."![]()
Einde discussiequote:Op maandag 26 maart 2012 18:17 schreef Desunoto het volgende:
Iedereen met wat meer verstand en wat minder arrogantie had in het stoeltje van die Red Bull wat meer naar rechts gestuurd dan dat Vettel deed.
Als je niet eens het kleinste beetje ruimte wil laten zodat de achterblijver terug naar zijn lijn kon gaan, ben je gewoon dom bezig. In feite is het zelfs een asociaal gebaar. "Ik ben sneller dan jij, dus je moet ook na de bocht voor mij wijken omdat ik je onnodig lang links wil hebben."
Edit: Vóór het weekend twitterde Eddie Jordan deze stelling, over die andere Red Bull racer:..Hij heeft nog gelijk ooktwitter:EddieJordan_F1 twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 10:25:05Who else thinks Mark Webber is better in a bad car than a good car?? reageer retweet
[ Bericht 37% gewijzigd door Meike26 op 26-03-2012 18:38:05 ]![]()
Hoelang zit je al op Fok! ? Dan weet je dat dit juist een trigger isquote:
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Vettel was evenveel fout als Karthikeyan, als hij gewoon 1 meter had gewacht en niet zo ongeduldig was geweest dan was er niks aan de hand geweest (net als met Button)quote:Op maandag 26 maart 2012 18:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
What the... omgedraaide wereld?Karthikeyan wil de racelijn volgen, dus Vettel had ruimte moeten geven?
Het doel van de blauwe vlag is juist dat de achterblijver van de racelijn af gaat en de snellere coureur laat passeren.
Karthikeyan had gewoon tegen die witte lijn rechts (voor ons kijkers) moeten blijven plakken.
Was Karthikeyan niet naar rechts gekomen dan had Vettel het (waarschijnlijk) gehaald, uiteindelijk is het de verantwoordelijkheid van de langzamere coureur om aan de kant te gaan.
Dus Karthikeyan was hier gewoon fout. Vettel had er alleen goed aan gedaan om meer ruimte te nemen.
Zijn reactie vervolgens slaat natuurlijk nergens op, maar goed, in het heetst van de strijd...The line is a dot to you!![]()
Het gaat om een achterblijver. Dan zijn velen zó geil op een fout van Vettel dat ze voor het gemak maar even vergeten dat er wezenlijk verschil is tussen een achterblijver inhalen en een duel. Kartikheyan stuurt gewoon naar links terwijl Vettel er nog niet helemaal voorbij is. Natuurlijk wil Vettel er niet te wijd omheen, dat kost hem tijd namelijk. Het tijdverlies van Kartikheyan is niet relevant, die is immers achterblijver en dan moet je gewoon de snellere mannen er zo soepel mogelijk langs laten. Zodra ze er langs zijn kun je weer gaan racen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Hij was er toch niet tegen aan het racen, hij ging aan de kant, dat Vettel dan zo snel naar links duikt is toch ook gedeeltelijk zijn eigen fout. Hij kan gewoon niet verwachten dat Narain in dunne lucht opgaat, of vol in de ankers gaat als hijzelf ook tegen anderen aan het racen is.Het interesseert me niet zoveel waar coureurs vandaan komen. Ik snap best dat het vervelend is voor de Britten dat een Duitser 15 jaar de sport heeft gedomineerd, en toen dachten ze zelf een 10-voudig wereldkampioen te hebben, en die bleek choker en werd al heel snel voorbijgestreefd door alweer een Duitser. Chauvinistisch als ze zijn beginnen ze dan heel kinderachtig vooringenomen te doen en de feiten te verdraaien. Je weet zelf ook wel hoe de reactie zou zijn als dit Hamilton of Button was overkomen. Een beetje sneu om dat dan maar na te gaan blaten omdat het je persoonlijke favorietje niet betreft.quote:Maar tegen wie zeg ik het eigenlijk, je gaat er toch weer tegenin gaan. Want Deutshland uber........Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ook al was Kartikheyan niet opzij gegaan, dan was Vettel er nog steeds extreem dichtbij voorlangs gesneden (of misschien zelfs dan nog er tegenaan). Dat is gewoon niet netjes en het was voor allebei beter geweest als hij gewoon iets meer ruimte had genomen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat om een achterblijver. Dan zijn velen zó geil op een fout van Vettel dat ze voor het gemak maar even vergeten dat er wezenlijk verschil is tussen een achterblijver inhalen en een duel. Kartikheyan stuurt gewoon naar links terwijl Vettel er nog niet helemaal voorbij is. Natuurlijk wil Vettel er niet te wijd omheen, dat kost hem tijd namelijk. Het tijdverlies van Kartikheyan is niet relevant, die is immers achterblijver en dan moet je gewoon de snellere mannen er zo soepel mogelijk langs laten. Zodra ze er langs zijn kun je weer gaan racen.
Karthikheyan ging gewoon opzij voor Vettel in de bocht en zeker in die condities moet Vettel weten dat een foutje zo gemaakt is
Beiden hebben hier schuld.The line is a dot to you!![]()
that makes 2 if us.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het interesseert me niet zoveel waar coureurs vandaan komen.Vertel me eens waarom dat je altijd, ja altijd!, de Britten moet bashen als deze totaal niet bij de discussie horen? Ik heb je al eens eerder verteld dat je volledige boeken typt over iets wat totaal niets meer met de originele discussie te maken heeft, en dit is weer zo'n voorbeeld.quote:Ik snap best dat het vervelend is voor de Britten dat een Duitser 15 jaar de sport heeft gedomineerd, en toen dachten ze zelf een 10-voudig wereldkampioen te hebben, en die bleek choker en werd al heel snel voorbijgestreefd door alweer een Duitser. Chauvinistisch als ze zijn beginnen ze dan heel kinderachtig vooringenomen te doen en de feiten te verdraaien. Je weet zelf ook wel hoe de reactie zou zijn als dit Hamilton of Button was overkomen. Een beetje sneu om dat dan maar na te gaan blaten omdat het je persoonlijke favorietje niet betreft.
Maar weer geld:quote:Op maandag 26 maart 2012 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar tegen wie zeg ik het eigenlijk, je gaat er toch weer tegenin gaan. Want Deutshland uber........Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef Nober het volgende:
Karthikeyan is een held Vettel 0 punten en Narain komt zonneschijn.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef zoem het volgende:
Gaan we het de komende 3 weken nog steeds over dat voorval hebben?
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Het is dit, of over de slechte prestaties van Massaquote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef zoem het volgende:
Gaan we het de komende 3 weken nog steeds over dat voorval hebben?
The line is a dot to you!![]()
Karthikeyan heeft dus gewoon gezegd dat hij over de witte lijn en marbles reed, waarna bij het uitaccelereren de auto iets naar rechts draaide en toen was Vettel daar al..so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Omdat ze ontzettend chauvinistisch zijn. Dat vind ik prima als het zich uit in enthousiasme, het wordt een beetje vervelend als de feiten, regels en interpretaties daaraan aangepast gaan worden. Aangezien de Britse verslaggeving een belangrijke bron is hier, staat een situatie er meteen al gekleurd op.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
that makes 2 if us.
[..]
Vertel me eens waarom dat je altijd, ja altijd!, de Britten moet bashen als deze totaal niet bij de discussie horen? Ik heb je al eens eerder verteld dat je volledige boeken typt over iets wat totaal niets meer met de originele discussie te maken heeft, en dit is weer zo'n voorbeeld.
DC begint bijvoorbeeld al zijn analyse vanuit het idee dat de situatie een gevecht om een positie betreft. Dan gaat het natuurlijk al meteen fout en kun je achteraf de uitkomst ook niet overeind houden, dat verandert de hele situatie. Als je de situatie wil beoordelen moet je eerst even alle chauvinistische of andere onzin er omheen weghalen, dat is wat ik dan doe. Als je een chauvinistische argumentatie van oplepelt dan wijs ik daar op, los van wat je eigen drijfveren zijn om die klakkeloos over te nemen. Als er in mijn optiek dom een kant op wordt geredeneerd dan ga ik daar tegenin.Senna had zo'n achterblijver voor zijn bek geslagen na de race.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is ook wel goed dat het gebeurt, want juist als het wat minder gaat zie je de echte coureurs zoals Alonso of vroeger Senna opstaan.Kartikheyan geeft gewoon toe dat hij naar rechts stuurde en dat had niet gehoeven en daar kon Vettel natuurlijk ook geen rekening mee houden. Het kost gewoon tijd om met een grote boog om al die achterblijvers heen te rijden voor het geval er eentje teveel met zijn eigen race bezig is of in een ritme zit waardoor die je aanrijdt.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Ook al was Kartikheyan niet opzij gegaan, dan was Vettel er nog steeds extreem dichtbij voorlangs gesneden (of misschien zelfs dan nog er tegenaan). Dat is gewoon niet netjes en het was voor allebei beter geweest als hij gewoon iets meer ruimte had genomen.
Karthikheyan ging gewoon opzij voor Vettel in de bocht en zeker in die condities moet Vettel weten dat een foutje zo gemaakt is
Beiden hebben hier schuld.
Er moet wel iets uitzonderlijks aan de hand zijn wil een voorligger schuld hebben aan een aanrijding waarbij degene die de blauwe vlag kreeg de voorligger van achteren raakt. Wat Vettel deed was niks bijzonders en zeer voorspelbaar, dus is het aan de achterligger om te zorgen dat hij hem niet in de weg zit, en dat is dus niet gelukt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Pcies. Ze kunnen ze nog beter die commerciële hoer chica van Marussia erin zetten, dan die glimaap knappe meneer uit India, die meermaals heeft aangetoond dat zijn kwaliteiten thuis horen in 'n Toyota Yaris Cup o.i.d.![]()
Karthikeyan heeft meer A1GP-races gewonnen dan "Ons Jos".. Bovendien heeft Karthikeyan betere resultaten in de Superleague Formula dan dat wijf van Marussia.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Gort het volgende:
Pcies. Ze kunnen ze nog beter die commerciële hoer chica van Marussia erin zetten, dan die glimaap knappe meneer uit India, die meermaals heeft aangetoond dat zijn kwaliteiten thuis horen in 'n Toyota Yaris Cup o.i.d.
Tot zover de nieuwsflash voor jou.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Volgens mijn informatie heeft Narain meer dan 1 seizoen A1gp gereden, jouw Jos niet. Plus, als je toch achteraan rijdt in de F1 omdat je de slechtste auto hebt, dan maakt het niet uit wie je er in zet. Dus.
Mgoed, moet natuurlijk het discussievuurtje wel wat opstoken, anders komen we de drie week nooit door![]()
![]()
Dan kies ik voor Massa bashenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is dit, of over de slechte prestaties van Massa![]()
![]()
Dus? Karthikeyan heeft beide overwinningen in hetzelfde seizoen gehaald.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef Gort het volgende:
Volgens mijn informatie heeft Narain meer dan 1 seizoen A1gp gereden, jouw Jos niet. Plus, als je toch achteraan rijdt in de F1 omdat je de slechtste auto hebt, dan maakt het niet uit wie je er in zet. Dus.
Mgoed, moet natuurlijk het discussievuurtje wel wat opstoken, anders komen we de drie week nooit door
Dat Jos te eigenwijs was en het Nederlandse publiek in de steek liet is niet Narain's schuld.
Ik had liever gezien dat Jos die race op Zandvoort gewoon had gereden, end aarna wellicht eruit ging.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Ik vind overigens dat Massa het slechter doet dan Karthikeyan.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Kartikheyan geeft aan dat hij op de marbles/witte lijn kwam en daardoor overcorrigeerde.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kartikheyan geeft gewoon toe dat hij naar rechts stuurde en dat had niet gehoeven en daar kon Vettel natuurlijk ook geen rekening mee houden. Het kost gewoon tijd om met een grote boog om al die achterblijvers heen te rijden voor het geval er eentje teveel met zijn eigen race bezig is of in een ritme zit waardoor die je aanrijdt.
Er moet wel iets uitzonderlijks aan de hand zijn wil een voorligger schuld hebben aan een aanrijding waarbij degene die de blauwe vlag kreeg de voorligger van achteren raakt. Wat Vettel deed was niks bijzonders en zeer voorspelbaar, dus is het aan de achterligger om te zorgen dat hij hem niet in de weg zit, en dat is dus niet gelukt.
Het hoeft ook geen grote boog te zijn, maar zelfs was Karthikeyan rechtdoor gereden dan was Vettel er echt vlak voorlangs gesneden. Hij had echt geen tijd verloren door een paar meter door te rijden en dan naar binnen te gaan, zoals altijd gebeurt bij achterblijvers. Het zijn natte omstandigheden en Vettel kan gewoon verwachten dat (en zeker een HRT) een auto bij het uitkomen van een bocht een rare beweging kan maken.
Wat als Vettel nog eerder naar links was gegaan, had Karthikeyan dan gewoon in het niets moeten verdwijnen?? Hij is immers een achterblijver en mag dus niet in de weg zitten...
Ik zeg ook niet dat alleen Vettel schuldig is, alleen dat hij gewoon 2-3 meter meer ruimte had moeten nemen zoals altijd gebeurt.The line is a dot to you!![]()
Eigenlijk is het veel interessanter om het te hebben over de snelheid van de Sauber, de Williams, en het gebrek van snelheid bij Newey's Red Bull.![]()
Dankzij het verbod op OBD zit het veld ook veel dichterbij elkaar, een team als Sauber dat voor de overwinning kon gaan is al erg lang geleden.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef Gort het volgende:
Eigenlijk is het veel interessanter om het te hebben over de snelheid van de Sauber, de Williams, en het gebrek van snelheid bij Newey's Red Bull.![]()
Krijgen we dit weerquote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef M.Melandri het volgende:
Coulthard zelf was gewoon op de ideale lijn vol in de remmen gegaan om iemand te elimineren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Schumacher, Spa, 1998quote:Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef LWD-Godius het volgende:
Was dat niet Alonso die Coulthard een enorme brake-test gaf op de Nürburgring?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Yep, sindsdien vond ik Alonso altijd maar een eikel, daar is weinig verandering in gekomenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef LWD-Godius het volgende:
Was dat niet Alonso die Coulthard een enorme brake-test gaf op de Nürburgring?
De situatie Kar vs Vet, m.i. een race incident. Vettel was 1 brok frustratie, zijn radio deed het niet, waren te laat met naar binnen halen, reed z'n band lek omdat ie wel erg snel terug ging naar links. Ben niet echt onder de indruk van de kwaliteiten van Kar, maar Vettel had wellicht iets meer ruimte moeten nemen. Er zijn nu eenmaal achterblijvers, dat hoort bij F1.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Gort het volgende:
Pcies. Ze kunnen ze nog beter die commerciële hoer chica van Marussia erin zetten, dan die glimaap knappe meneer uit India, die meermaals heeft aangetoond dat zijn kwaliteiten thuis horen in 'n Toyota Yaris Cup o.i.d.Ben ik niet met je eens. Ik ben zeker geen fan van Karthikeyan, maar ik denk dat De Villota in een F1-wagen zetten alleen maar extra vertraging oplevert voor de eerste goede vrouw in de Formule 1. Een vrouw in de F1 kan volgens mij alleen slagen wanneer ze echt goed is, en niet omdat het commercieel interessant is. Een prutster laten rijden bevestigt alleen maar vooroordelen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ja die situatie bedoelde ik, sindsdien heb ik ook geen hoge pet meer van hem op. Hij herhaalde het later ook nog meermaals, o.a. tegen Doornbos in Hongarijequote:Op maandag 26 maart 2012 23:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Yep, sindsdien vond ik Alonso altijd maar een eikel, daar is weinig verandering in gekomen
De situatie Kar vs Vet, m.i. een race incident. Vettel was 1 brok frustratie, zijn radio deed het niet, waren te laat met naar binnen halen, reed z'n band lek omdat ie wel erg snel terug ging naar links. Ben niet echt onder de indruk van de kwaliteiten van Kar, maar Vettel had wellicht iets meer ruimte moeten nemen. Er zijn nu eenmaal achterblijvers, dat hoort bij F1._____!!
![]()
Waar is Yamamoto eigenlijk gebleven, die deed het toch prima in de Spyker en HRT?Hij is daarvoor bestraft, later ook nog onterecht bestraft in Italië, dit alles was in 2006.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:01 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja die situatie bedoelde ik, sindsdien heb ik ook geen hoge pet meer van hem op. Hij herhaalde het later ook nog meermaals, o.a. tegen Doornbos in Hongarije_____!!
![]()
Iets anders, ik dacht dat SkySports mét reclameblokken gingen uitzenden maar dat is verkeerd gedacht.![]()
Jos had een heel jaar gereden en nog geen euro gezien.quote:Dat Jos te eigenwijs was en het Nederlandse publiek in de steek liet is niet Narain's schuld.
Dat zou voor het nieuwe seizoen alsnog (ze gaven dus toe dat ze te laat waren!!) betaald worden.
Ook dat gebeurde niet.
Je kan er van vinden wat je wilt, maar ik zeg eerder petje af dat hij een jaar gereden heeft zonder salaris te ontvangen. Als mijn baas voor de 2de maand op rij om wat voor reden dan ook geen geld mijn kant op schuift geef ik er de brui aan.
Ik denk het gros hier overigens.
Jos zijn eigenwijsheid was niet de reden om dat tweede seizoen niet te maken.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Wat een kwal, die Vettel. Misschien dat Karthikeyan wel iets naar binnen komt, maar hij heeft geen enkele reden om er zo krap voorlangs te gaan, 't was niet alsof ie elke honderdste nodig had om te winnen. Ik zeg: eigen schuld. En dan moet je al helemaal niet zo arrogant gaan doen.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
Karthikeyan kan helemaal niet naar binnen als Vettel er naast zit. Hij had moeten wachten totdat Vettel er helemaal voorbij was. Hij was te vroeg en daardoor is het (imho) volledig zijn fout. Lijkt een beetje op het Massa/Hamilton incident van vorig jaar toen Hamilton Massa wilde inhalen, het niet redde en terug achter Massa de bocht inging en toen met zijn voorvleugel de band van Massa raakte.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:35 schreef Mikkie het volgende:
Wat een kwal, die Vettel. Misschien dat Karthikeyan wel iets naar binnen komt, maar hij heeft geen enkele reden om er zo krap voorlangs te gaan, 't was niet alsof ie elke honderdste nodig had om te winnen. Ik zeg: eigen schuld. En dan moet je al helemaal niet zo arrogant gaan doen.
Als hij aan de kant was gebleven, was het Vettel's fout geweest (analoog aan Hamilton/Kobayashi vorig jaar).The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Niet genoeg geld hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:12 schreef Nober het volgende:
Waar is Yamamoto eigenlijk gebleven, die deed het toch prima in de Spyker en HRT?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Nee het lijkt meer op Hamilton Kobayashi op spa.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Karthikeyan kan helemaal niet naar binnen als Vettel er naast zit. Hij had moeten wachten totdat Vettel er helemaal voorbij was. Hij was te vroeg en daardoor is het (imho) volledig zijn fout. Lijkt een beetje op het Massa/Hamilton incident van vorig jaar toen Hamilton Massa wilde inhalen, het niet redde en terug achter Massa de bocht inging en toen met zijn voorvleugel de band van Massa raakte.
Als hij aan de kant was gebleven, was het Vettel's fout geweest (analoog aan Hamilton/Kobayashi vorig jaar).“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
nee, want Kobayashi bleef aan de kant rijden, terwijl Hamilton naar buiten ging. Nu ging Karthikeyan naar de racelijn, terwijl Vettel er nog niet helemaal voorbij was.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:10 schreef Waffle het volgende:
[..]
Nee het lijkt meer op Hamilton Kobayashi op spa.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Als ik Vettel was geweest was ik er niet gelijk weer voor gaan rijden maar er iets verder om heen gegaan. Hij weet dat het een HRT is en dat daar niet de meest talentvolle coureurs rond kachelen.
Punten waren ook ver weg en praktisch onhaalbaar. Vettel laat zien dat hij een prima coureur is vanaf pole, ook wel leuk kan vechten, maar als het echt tegen zit heeft hij niet de juiste mentaliteit en rust.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Nog nooit zoveel onzin gelezen. Twee keer nu al dit jaar heeft Vettel ongeveer het maximale gehaald uit de auto, alleen nu ging het mis op het eind. Hij reed gewoon weer vierde, voor Webber.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:27 schreef Fiorano het volgende:
Punten waren ook ver weg en praktisch onhaalbaar. Vettel laat zien dat hij een prima coureur is vanaf pole, ook wel leuk kan vechten, maar als het echt tegen zit heeft hij niet de juiste mentaliteit en rust.
En je bent blijkbaar 2010 al vergeten. Zo belachelijk veel pech, maar elke keer ging ie de volgende keer gewoon weer verder met winnen. En uiteindelijk het kampioenschap.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Hap Hap Hap, frustratie spatte er toch vanaf bij Vettel, zowel bij de kwalificatie als bij de race.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
'Hap hap' zeggen en dan claimen frustratie te kunnen waarnemen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Spannend is het iig wel, want het is lastig in te schatten wie in China de overwinning pakt.
Gezien het ontwikkelingstempo van McLaren (en Ferrari, maar die hebben nog wel wat in te lopen) gaan die het kampioenschap pakken.![]()
Deze uitspraak is op verschillende manieren te interpreterenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
''It's like on the normal roads, you have some idiots driving around. And it seems we have also one driving here....''![]()
![]()
vergeet ook niet dat onze Sjos wel zat verdient heeft dan jij bij je baas... oké het is hetzelfde maar het is makkelijker doen met 2 mln op de bank dan 2K op de bankquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jos had een heel jaar gereden en nog geen euro gezien.
Dat zou voor het nieuwe seizoen alsnog (ze gaven dus toe dat ze te laat waren!!) betaald worden.
Ook dat gebeurde niet.
Je kan er van vinden wat je wilt, maar ik zeg eerder petje af dat hij een jaar gereden heeft zonder salaris te ontvangen. Als mijn baas voor de 2de maand op rij om wat voor reden dan ook geen geld mijn kant op schuift geef ik er de brui aan.
Ik denk het gros hier overigens.
Jos zijn eigenwijsheid was niet de reden om dat tweede seizoen niet te maken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
volgens mij kon Karthikeyan echt nergens heen. Daarnaast mag er wel eens wat meer respect voor die mannen komen. Over het algemeen gaan ze.al aan de kant voordat ze ook maar een blauwe vlag te zien krijgen. Dat was vroeger wel anders. Toen bleven ze soms gewoon wachten tot ze de derde blauwe vlag kregen, omdat ze een goede relatie hadden met een concurrerend team.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
nee, want Kobayashi bleef aan de kant rijden, terwijl Hamilton naar buiten ging. Nu ging Karthikeyan naar de racelijn, terwijl Vettel er nog niet helemaal voorbij was.
Verder lopen we altijd wel te klagen dat ze beter kunnen stoppen, maar Moët je eens na gaan als HRT, Marussia en Caterham er niet geweest waren. dan hadden we nog maar 18 auto's op de grid. Dan gingen we langzaam richting de MotoGP. Waar het startveld inmiddels ook dramatisch klein is.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Gelukkig nog 18 races te gaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:16 schreef Gort het volgende:
Spannend is het iig wel, want het is lastig in te schatten wie in China de overwinning pakt.
Gezien het ontwikkelingstempo van McLaren (en Ferrari, maar die hebben nog wel wat in te lopen) gaan die het kampioenschap pakken..
![]()
Vergeet Red Bull niet, die kunnen ook flink snel zijn. Zie 2009, rond de helft van dat seizoen was de Red Bull duidelijk beter dan de Brawn. Alleen was het toen al te laat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:16 schreef Gort het volgende:
Spannend is het iig wel, want het is lastig in te schatten wie in China de overwinning pakt.
Gezien het ontwikkelingstempo van McLaren (en Ferrari, maar die hebben nog wel wat in te lopen) gaan die het kampioenschap pakken.
Overigens lijkt de McLaren mij redelijk uitontwikkeld, alleen al omdat het een evoutie is van de 2011 wagen. Maar daar heb ik verder niet zoveel bewijs voor, is meer een gevoel.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Daar is moeilijk iets over te zeggen, als je die logica doortrekt is er aan de Red Bull helemaal niks meer door te ontwikkelen omdat de RB8 een 4e evolutie van de RB5 is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Overigens lijkt de McLaren mij redelijk uitontwikkeld, alleen al omdat het een evoutie is van de 2011 wagen. Maar daar heb ik verder niet zoveel bewijs voor, is meer een gevoel.![]()
![]()
Klopt. Maar die neus is toch wel behoorlijk andersquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar is moeilijk iets over te zeggen, als je die logica doortrekt is er aan de Red Bull helemaal niks meer door te ontwikkelen omdat de RB8 een 4e evolutie van de RB5 is..
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Als ik diensten lever dan wil ik daarvoor betaald worden als die diensten mijn werk betreffen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
vergeet ook niet dat onze Sjos wel zat verdient heeft dan jij bij je baas... oké het is hetzelfde maar het is makkelijker doen met 2 mln op de bank dan 2K op de bank
Of ik nou 100 rotte knatsers op mijn rekening heb staan of een paar miljoen; dat doet er niets aan af."The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Vergelijking van niets. MJ was ook uitontwikkeld maar zijn neus was ook heel andersquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt. Maar die neus is toch wel behoorlijk anders.
![]()
![]()
als ik geld genoeg had, dan ging ik racen voor de hobbyquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik diensten lever dan wil ik daarvoor betaald worden als die diensten mijn werk betreffen.
Of ik nou 100 rotte knatsers op mijn rekening heb staan of een paar miljoen; dat doet er niets aan af.
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ik ook, maar voor Jos was het zijn werk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
als ik geld genoeg had, dan ging ik racen voor de hobby
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Ja, maar die had toch al geld zat.. ik wist het wel als ik in zijn schoenen stond.. dan maar geen werk en vlammen met die bakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor Jos was het zijn werk.
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ik niet. Ik had hetzelfde gedaan. Sterker nog, ik had mijn werkgever na 3 races vorig seizoen al voor het gerecht gesleept.
Neuk dat. Ik werk; jullie betalen.
Betalen jullie niet? Prima, dan werk ik ook niet. Doei
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Webber was de snellere dit weekend hoor, hij werd alleen door een verkeerde pitstop achter Vettel gezet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel onzin gelezen. Twee keer nu al dit jaar heeft Vettel ongeveer het maximale gehaald uit de auto, alleen nu ging het mis op het eind. Hij reed gewoon weer vierde, voor Webber.
.![]()
Neuh, Vettel kwalificeerde zich op de harde band, die zal rond de halve seconde langzamer zijn. Door de regen trok hij daar geen voordeel van.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Webber was de snellere dit weekend hoor, hij werd alleen door een verkeerde pitstop achter Vettel gezet.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Dus Vettel is beter omdat hij slechter met de zachte band om kan gaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, Vettel kwalificeerde zich op de harde band, die zal rond de halve seconde langzamer zijn. Door de regen trok hij daar geen voordeel van.
[ Bericht 0% gewijzigd door sanger op 27-03-2012 17:53:32 ]Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
In Q2 was hij op options ook langzamer dan Webber, het verschil tussen Webber-Vettel lijkt iig een stuk kleiner te zijn geworden door het verbod op OBD. In de race was Webber ook aardig bezig maar kwam door een verkeerde pitstop achter Vettel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, Vettel kwalificeerde zich op de harde band, die zal rond de halve seconde langzamer zijn. Door de regen trok hij daar geen voordeel van.![]()
Vettel zei zelf dat de harde band (voor hem) sneller was.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, Vettel kwalificeerde zich op de harde band, die zal rond de halve seconde langzamer zijn. Door de regen trok hij daar geen voordeel van.Piquet had er ook een handje vanquote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Senna had zo'n achterblijver voor zijn bek geslagen na de race.
![]()
Nog steeds het meest frappante inderdaad is dat vettel op hard kwalificeerde. Dat moet echt wel zijn geweest omdat hij zich daar beter bij voelde, toch blijft het vreemd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, Vettel kwalificeerde zich op de harde band, die zal rond de halve seconde langzamer zijn. Door de regen trok hij daar geen voordeel van.
Want met zo´n grote kans op regen als op zaterdag al was voorspeld, had men 100% voor zachte banden moeten kiezen tijdens kwalificatie. Want met regen in de race vervalt de bandenregel dat je zacht en hard gebruikt moet hebben. Nu heeft Vettel zich dus een set zacht door de neus geboord.
Dat is gewoon een basisfeit: (grote) kans op regen in de race, betekent zachte banden volop gebruiken in kwalificatie!
En vergeet niet dat Webber met de zachte band gewoon voor Vettel kwalificeerde, hij kan dus wel minder goed aanvoelen, hij is wel gewoon sneller...![]()
Bron: NUsportquote:Karthikeyan: 'Vettel gedraagt zich als een huilende baby'
Narain Karthikeyan is niet blij met de uitspraken die Sebastian Vettel zondag deed na afloop van de Maleisische Grand Prix. De Indiër was volgens de regerend wereldkampioen de schuldige in het incident dat Vettel een lekke band opleverde.
De Duitser haalde Karthikeyan, achterblijver op het circuit van Sepang, in en keerde daarbij te snel terug naar de racelijn. Met de voorvleugel van zijn HRT sneed Karthikeyan de achterband van de Red Bull van Vettel lek, die zijn vierde plaats daarmee in rook op zag gaan.
Vettel was na afloop niet mild: "Op de openbare weg rijdt een flink aantal 'komkommers' rond. Het lijkt er op dat er hier ook een reed", zei hij weinig vlijend over zijn collega-coureur.
Karthikeyan vindt de uitspraken van Vettel niet kunnen. "Een wereldkampioen die dat soort dingen zegt moet zich schamen", zegt hij tegen de Hindustan Times.
"Het is erg onprofessioneel. Een coureur die zoveel bereikt heeft en nu zijn frustraties op mij uit omdat hij een lastige seizoensstart meemaakt is gewoon zielig. Niemand verwacht van een professionele sportman dat hij zich als een huilende baby gedraagt."
De stewards op Sepang kozen de kant van Vettel en deelden een straf van twintig seconden uit aan de Indiër, die niet het gevoel had dat hij serieus genomen werd.
"Het boeide ze niet wat ik te zeggen had, want meneer Vettel had ze al god weet wat verteld voordat ik met ze sprak"
Allemaal waar wat Karthikeyan zegt, maar Vettel heeft in een ding gelijk. Karthikeyan is een prutscoureur die daar alleen mag zitten omdat hij geld meebrengt.![]()
Vettel riep in de Duitse media Gurke, wat komkommer isquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef Nober het volgende:
Komkommer? Wist niet dat dat de vertaling van 'idiot' was, weer wat geleerd.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
En in het Engels zei die idiot... wat is het nou Vettel!?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vettel riep in de Duitse media Gurke, wat komkommer is![]()
![]()
ja die wisselvalligheid wordt m ingepeperd door het teamquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:47 schreef Nober het volgende:
[..]
En in het Engels zei die idiot... wat is het nou Vettel!?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Gezien zijn tweede plaats in Melbourne denk ik dat Red Bull gewoon mee zal doen om de titel, dat het op Sepang tegenviel kan gebeuren zie Button.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:05 schreef nils7 het volgende:
[..]
ja die wisselvalligheid wordt m ingepeperd door het team![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja, maar die had toch al geld zat.. ik wist het wel als ik in zijn schoenen stond.. dan maar geen werk en vlammen met die in de bakN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
ik doelde meer op "box box, we have a problem" "stay out stay out" "Okay stop the car emergency"quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Gezien zijn tweede plaats in Melbourne denk ik dat Red Bull gewoon mee zal doen om de titel, dat het op Sepang tegenviel kan gebeuren zie Button.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ja, is daar nu al uitleg over geweest??quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
ik doelde meer op "box box, we have a problem" "stay out stay out" "Okay stop the car emergency"Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?![]()
Als je niet finisht mag je onderdelen ongestraft aanpassen/vervangen, geloof ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, is daar nu al uitleg over geweest??![]()
Dat is dan wel interessant. Eerlijk gezegd vond ik Massa het in de wintertesten echt niet slecht doen. Op de langere stints deed hij niet veel onder voor Alonso. Maar je weet dan alleen niet hoe het zit met brandstof. Daarom was ik ook zo verbaasd dat die nu 1.+ seconden per ronde afgeeft op Alonso.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:36 schreef JohnB52 het volgende:
http://m.fok.nl/sport/534569
Massa is niet het haasje,.maar t proefkonijn![]()
En wat is dan de conclusie? De nieuwe onderdelen maken de auto nog slechter??quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:36 schreef JohnB52 het volgende:
http://m.fok.nl/sport/534569
Massa is niet het haasje,.maar t proefkonijnHave you ever picked your feet in Poughkeepsie?![]()
Als je niet finisht met een gegronde reden. Haal je zo'n stunt uit als BAR (geloof ik) ooit heeft gedaan in de dagen van de gespliste kwalificatie mag het niet. Als je twaalfde ligt in de laatste ronde en je parkeert je auto zonder goede reden langs de kant mag je je bak niet wisselenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je niet finisht mag je onderdelen ongestraft aanpassen/vervangen, geloof ik.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Hoeft niet perse. Ze kunnen ook de auto voorbereiden voor een of twee races verderop (voor Alonso). Waar er minder downforce nodig is. Dan kun je goede vergelijkingen maken. Maar als Domenicali dat zou doen, dan gooit die wel gelijk de constructeurstitel weg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En wat is dan de conclusie? De nieuwe onderdelen maken de auto nog slechter??![]()
2011:
2012:
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal![]()
Het zegt allemaal niet zoveel natuurlijk, zeker Q2 niet. Duidelijk is dat Vettel zoekende is, of hij dan op hard stond omdat hij daarmee in de kwalificatie sneller zou zijn of in de race is ook niet duidelijk, hij zegt ook dat de softs 1 a 1.5 tiende sneller zijn. Als ik bij de Webberfanclub zat zou ik me niet teveel aan dat soort strohalmen vastklampen want de kans is het grootst dat dat tot teleurstellingen gaat leiden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
In Q2 was hij op options ook langzamer dan Webber, het verschil tussen Webber-Vettel lijkt iig een stuk kleiner te zijn geworden door het verbod op OBD. In de race was Webber ook aardig bezig maar kwam door een verkeerde pitstop achter Vettel.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Fanboyquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zegt allemaal niet zoveel natuurlijk, zeker Q2 niet. Duidelijk is dat Vettel zoekende is, of hij dan op hard stond omdat hij daarmee in de kwalificatie sneller zou zijn of in de race is ook niet duidelijk, hij zegt ook dat de softs 1 a 1.5 tiende sneller zijn. Als ik bij de Webberfanclub zat zou ik me niet teveel aan dat soort strohalmen vastklampen want de kans is het grootst dat dat tot teleurstellingen gaat leiden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Oakley toch gewoon?quote:
Of trap ik in een of andere slechte, matige, grap nu?
Jack does it in real time...![]()
Ja je trapt er juist niet in, Webber tekent daar duidelijk in natura voor Caterham in 2013.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Oakley toch gewoon?
Of trap ik in een of andere slechte, matige, grap nu?![]()
Nee, de harde banden waren na een rondje of 6 al sneller dan de medium banden en was dus de betere keus geweest. Dat is ook de reden dat Perez (op hard) aan het eind van de race dichterbij kon komen aan Alonso (op medium) en met een betere pitstop strategie misschien de race wel had kunnen winnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:30 schreef Marks het volgende:
[..]
Nog steeds het meest frappante inderdaad is dat vettel op hard kwalificeerde. Dat moet echt wel zijn geweest omdat hij zich daar beter bij voelde, toch blijft het vreemd.
Want met zo´n grote kans op regen als op zaterdag al was voorspeld, had men 100% voor zachte banden moeten kiezen tijdens kwalificatie. Want met regen in de race vervalt de bandenregel dat je zacht en hard gebruikt moet hebben. Nu heeft Vettel zich dus een set zacht door de neus geboord.
Dat is gewoon een basisfeit: (grote) kans op regen in de race, betekent zachte banden volop gebruiken in kwalificatie!
En vergeet niet dat Webber met de zachte band gewoon voor Vettel kwalificeerde, hij kan dus wel minder goed aanvoelen, hij is wel gewoon sneller...quote:After six laps we had reached a crossover point where the hard tyre was the faster tyre than the medium. This is something Pirelli had been hoping to achieve this year and it will make the strategies extremely interesting. With lots of cars close on performance and many strategic options, it’s going to be a great year of racing.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Ok, dan is dat van Vettel verklaarbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, de harde banden waren na een rondje of 6 al sneller dan de medium banden en was dus de betere keus geweest. Dat is ook de reden dat Perez (op hard) aan het eind van de race dichterbij kon komen aan Alonso (op medium) en met een betere pitstop strategie misschien de race wel had kunnen winnen.
[..]
Al moet ik nog even denken of ik dit wel een betere ontwikkeling vind?
Het word er zo voor de kijkers ook niet makkelijker op als soms de harde, soms de zachte band sneller is. Ik zie bijna het nut daar niet van, of in ieder geval de toegevoegde waarde.![]()
Pirelli heeft er bewust voor gezorgd dat het verschil tussen twee compounds kleiner is dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:03 schreef Marks het volgende:
[..]
Ok, dan is dat van Vettel verklaarbaar.
Al moet ik nog even denken of ik dit wel een betere ontwikkeling vind?
Het word er zo voor de kijkers ook niet makkelijker op als soms de harde, soms de zachte band sneller is. Ik zie bijna het nut daar niet van, of in ieder geval de toegevoegde waarde.
Op deze manier zijn er meerdere strategieën mogelijk, waarbij de keuze afhangt van de karakteristieken van de auto en het circuit.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Als het waar is vind ik het heel triest , dat ferrari dit met hem uithaalt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:36 schreef JohnB52 het volgende:
http://m.fok.nl/sport/534569
Massa is niet het haasje,.maar t proefkonijnA command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Komt dat verschil niet door de drop of van de zachtere band? Volgens mij is de zachte band over een kwali stint van 3 ronden nog altijd sneller dan de harde band vanaf ronde 6.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, de harde banden waren na een rondje of 6 al sneller dan de medium banden en was dus de betere keus geweest. Dat is ook de reden dat Perez (op hard) aan het eind van de race dichterbij kon komen aan Alonso (op medium) en met een betere pitstop strategie misschien de race wel had kunnen winnen.
[..]Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Tsja, definieer proefkonijn. Webber was twee jaar terug woedend toen Vettel met de nieuwe onderdelen mocht rijden en hij niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het waar is vind ik het heel triest , dat ferrari dit met hem uithaalt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
Het lijkt me heel sterk als Massa ook die componenten in de race gebruikt. Ze hebben de hele vrijdag om te testen, dus dat lijkt me prima te combinerenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tsja, definieer proefkonijn. Webber was twee jaar terug woedend toen Vettel met de nieuwe onderdelen mocht rijden en hij niet.
The line is a dot to you!![]()
Als jij op vrijdag de hotel moet testen, dan heb je voor de rest vh weekend geen goede afstelling lijkt me, tenzij je die van je teamgenoot kan gebruiken...
(zoals bernoldi altijd bij Jos deed ;-))![]()
Ik denk eerder dat het een schijn bericht is. Ze halen de druk van de ketel bij Massa door dit in de media te roepen en Massa word weer gerespecteerd ipv dat hij continu de druk voelt/leest dat hij weg moet bij Ferrari.
Zover bekend is komt Ferrari met een nieuwe auto in Barcelona (?) en ik denk dat Ferrari hem de tijd geeft om zich nogmaals te bewijzen met de vernieuwde wagen, dus voor de zomerstop hoeven we geen rijderswissel te verwachten gok ik zo, na de zomerstop kan het alsnog spannend voor hem worden als hij in de nieuwe auto ook niet presteerd.
Dit is pure speculaas en ik zeg nergens dat het zo is, ik wantrouw alleen wel het Massa-proefkonijn verhaal.![]()
En ja hoor, het heeft even op zich laten wachten, maar Helmut Marko komt zich er dan eindelijk eens mee bemoeienquote:Marko: "Vettel heeft niets verkeerds gedaan"
30 maart 2012
Helmut Marko heeft het opgenomen voor de onder vuur liggende Sebastian Vettel, die zich wereldkampioen onwaardig zou hebben gedragen door zijn middelvinger op te steken naar Narain Karthikeyan en de HRT-coureur een idioot te noemen.
De adviseur van Red Bull ontkent op de eerste plaats dat Vettel aan het einde van de Maleisische Grand Prix een opdracht om naar de pits te komen, heeft genegeerd. "Onzin. Sebastian heeft niets, maar dan ook helemaal niets gedaan wat tegen onze wil was. Het ging zo: we wilden hem uit voorzorg naar de pits halen omdat na de botsing met Karthikeyan zijn remmen overhit aan het raken waren. Er waren echter problemen met zijn boordradio, waardoor hij gewoon naar de finish is gereden", zei Marko tegen Sport Bild. De Oostenrijker verwacht ook niet dat Vettel nog gestraft wordt voor zijn opgestoken middelvinger. "Wat heeft de FIA daar nog mee te maken? Na afloop van de race zijn we vanwege het incident met Narain Karthikeyan naar de stewards geroepen om onze kant van het verhaal te vertellen. De wedstrijdleiding heeft vervolgens een beslissing genomen. Daarmee is voor ons de kous af."
Karthikeyan kreeg van de wedstrijdleiding een tijdstraf van twintig seconden.De smerigste rat in de F1-wereld is dan eindelijk uit zijn holletje gekropen om zijn Duitse beschermeling te verdedigen.
Bah, wat kots ik op die vent![]()
Onderaan het artikel stond bij de Facebook-comments nog een goeie: als Vettel daadwerkelijk zo'n erge problemen had met zijn remmen en zijn boordradio werkte niet, waarom heeft RBR dan geen contact opgenomen met Whiting om Vettel een meatball te tonen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 31-03-2012 10:47:56 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Het is alweer een tijdje geleden en heb het incident ook maar 1 keer gezien maar Vettel deed toch ook niets fout? Dat Karthikeyan bestraft is vind ik ook wat overdreven en dat Vettel een slecht verliezer is weten we nu ook voorzover we dat al niet wisten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En ja hoor, het heeft even op zich laten wachten, maar Helmut Marko komt zich er dan eindelijk eens mee bemoeienDe smerigste rat in de F1-wereld is dan eindelijk uit zijn holletje gekropen om zijn Duitse beschermeling te verdedigen.
Bah, wat kots ik op die vent![]()
Onderaan het artikel stond bij de Facebook-comments nog een goeie: als Vettel daadwerkelijk zo'n erge problemen had om met zijn remmen en zijn boordradio werkte niet, waarom heeft RBR dan geen contact opgenomen met Whiting om Vettel een meatball te tonen?![]()
Ik ga de hele discussie of het nu Seb's of Narains fout was niet nog eens doen oplaaien.
Maar het ging me erom dat die Marko nogal op zich heeft laten wachten met z'n commentaar om Vettel nog maar eens te verheerlijken, normaal is die er als de kippen bij om z'n woordje te kunnen doen.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Die cartoons zijn geniaal![]()
![]()
![]()
Wel uit de eerste gp van het jaar, maar maakt 't er niet slechter op![]()
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Wel in de kwalificatie, uiteindelijk niet in de race. Je kan beter zoveel mogelijk ronden in de race op de harde banden rijden en de laatste stint op de medium banden rijden, omdat je met een lichtere auto aan het eind minder drop-off hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Komt dat verschil niet door de drop of van de zachtere band? Volgens mij is de zachte band over een kwali stint van 3 ronden nog altijd sneller dan de harde band vanaf ronde 6.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
twitter:EliGP twitterde op donderdag 05-04-2012 om 14:05:27#IndyCar Jean Alesi to contest Indianapolis 500 with Newman/Haas http://t.co/DFkDrmgG reageer retweet
![]()
Leuk, ik mag Jean wel.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Volgens mij is er een fokker ooit eens daar met een VIP-kaart naartoe gegaan en heeft er een verslag over geschreven. Die zal heus wel ergens te vinden zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:11 schreef RingBewoner het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het bezoeken van Monza?
En vergeet niet om een Hamilton vlag te kopen daar
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.![]()
Had wel gewild, maar was toen op doorreis, nog geen 60km er vandaan! Heb toen wel geleerd dat je dus niet tijdens de spits door Milaan moet rijden als je dr nog nooit bent geweest!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:11 schreef RingBewoner het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het bezoeken van Monza?![]()
Ik werk dit jaar in Oostenrijk. Maar als ik een dag vrij wil dan mag dat vast op die zondag.....quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:07 schreef Marks het volgende:
Ik ga er dit jaar heen, heb verder ook geen idee wat te verwachtenUI Made bij VanilleKwark.![]()
Maatje van me vroeg of ik dit jaar weer eens ging....
Eens kijken voor een leuke.
Misschien wel Monza dat valt wel gunstigN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ja, in 2009 geweest. Kaartjes gewoon ter plekke gekocht, niet duur EUR 80/90 voor het hele weekend.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:11 schreef RingBewoner het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het bezoeken van Monza?
We hadden een camping aan het Comomeer, dat is een half uurtje rijden.![]()
“Sauber heeft de snelste wagen”quote:09 APRIL 2012 — Twee weken later wordt er nog vol bewondering over de tweede plaats van Sergio "Checo" Perez gesproken. De teams maken een balans op na de eerste twee races en daaruit besluiten sommige teams nu al één ding: Sauber heeft de snelste wagen.
Dat zal bij sommigen misschien vreemd in de oren klinken en waarschijnlijk zal niemand zich voor de start van het seizoen aan dergelijke voorspelling gewaagd hebben. Toch schuilt er voor een groot deel de waarheid in.
Sauber en Perez waren op een bepaald moment in Maleisië de absoluut snelste wagen op een natte baan. Alleen moet daarbij gezegd worden dat de Ferrari tijdens de fase daarvoor de snelste wagen was op diezelfde natte baan. Het grote verschil daarbij is dat de Ferrari van Alonso de snelste wagen was toen de baan nog volledig vol met water stond, daar waar Perez sneller was op een opdrogende baan.
De fase daarna, op een bijna volledig droge baan en op slicks, was de Sauber van Perez overduidelijk de snelste van het ganse rijdersveld. Voor sommigen is dit voldoende om te concluderen dat Sauber momenteel over de snelste wagen beschikt.
“Over de ganse raceafstand gezien waren Sauber en Perez het snelst,” zegt Helmut Marko, die als consulent voor Red Bull werkt, tegenover ServusTV. “De wagen van Sauber was zowel onder droge als natte omstandigheden het snelst. Indien Perez niet breed zou zijn gegaan en indien hij zijn tweede pitstop niet te laat had gemaakt dan zou de overwinning van Alonso theoretisch gezien in gevaar zijn geweest.”
Ook over de start van het Red Bull Racing Team gaf Helmut Marko zijn visie. Marko en Red Bull maken zich naar verluidt geen zorgen over de mindere start. Er waren enkele specifieke factoren zoals verkeer in de pits, te trage pitstops, een foute strategische keuze, ... die het resultaat in Maleisië negatief beïnvloed hebben. Maar China biedt voor Red Bull, net als voor alle andere teams, nieuwe kansen ...![]()
Deeltje China? Maakt voor mij niet uit. 4u. Ik ben morgen vrij maar ga wel lekker slapen.UI Made bij VanilleKwark.![]()
En het is weer begonnen na 3 weken
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.![]()
Ja irritant die reclame op sky, met die one two three current accounts van Santanderquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:30 schreef LWD-Godius het volgende:
Huh, reclame? Toch maar zo'n Russische stream pakken :p![]()
Gelukkig kunnen we deze race live op de BBC loeren![]()
![]()
inderdaad waardeloos die reclamequote:Op vrijdag 13 april 2012 08:34 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Ja irritant die reclame op sky, met die one two three current accounts van Santander![]()
Gelukkig kunnen we deze race live op de BBC loeren![]()
Gaan we hier verder of openen we een nieuwe? Als we hier verder gaan kan mod misschien de TT veranderen?![]()
+1quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:01 schreef Tarado het volgende:
Gaan we hier verder of openen we een nieuwe? Als we hier verder gaan kan mod misschien de TT veranderen?
Graag ook koppelen, zodat het weer automatisch in MyAt komt. Vind ik perfect werken!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal![]()
Dan kan een mod het misschien wat algemener maken "F1 GP's season 2012" of zoquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:06 schreef Xebber het volgende:
[..]
+1
Graag ook koppelen, zodat het weer automatisch in MyAt komt. Vind ik perfect werken!![]()
De topics tijdens de races lijken wel slowchats, maar "we" gaan wel sneller dan dat, misschien dan de term Fast Chat maar gebruiken ?![]()
![]()
is ook een goeiequote:Op vrijdag 13 april 2012 09:21 schreef Meike26 het volgende:
De topics tijdens de races lijken wel slowchats, maar "we" gaan wel sneller dan dat, misschien dan de term Fast Chat maar gebruiken ?![]()
![]()
twitter:InsideFerrari twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 09:31:22Session finished, positions are the following: MSC, HAM, VET, WEB, ROS, BUT, KOB, DIR, HUL, ALO. Felipe 17th. reageer retweet
![]()
Felipe 17e
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
gewoon even een nieuwe openen. Het komt daarna goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:06 schreef Xebber het volgende:
[..]
+1
Graag ook koppelen, zodat het weer automatisch in MyAt komt. Vind ik perfect werken!Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Als je instructies moet krijgen van Smedley over hoe je een bocht in moet gaan, "Fernando does not brake there" tja dan houdt het wel een beetje opquote:![]()
![]()
Hopen dat de bandenproblemen bij Mercedes zijn opgelost en MSC dit weekend wel een potje kan breken!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Tarado het volgende:
twitter:InsideFerrari twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 09:31:22Session finished, positions are the following: MSC, HAM, VET, WEB, ROS, BUT, KOB, DIR, HUL, ALO. Felipe 17th. reageer retweet
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
Volgens Rosberg nog niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hopen dat de bandenproblemen bij Mercedes zijn opgelost en MSC dit weekend wel een potje kan breken!The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Bij dezequote:Op vrijdag 13 april 2012 09:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gewoon even een nieuwe openen. Het komt daarna goed
2012 FORMULA 1 GP's FASTCHAT
Forum Opties Forumhop: Hop naar: