En waarom proef je dan niet?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ik heb de taart niet geproefd, maar uiteindelijk was hij mooi! De vulling was een soort goddelijke mousse en zo simpel!
Verbazend makkelijk:quote:
Slagroom & pure chocolade, dat is niet gek dat dat zalig isquote:Op maandag 26 maart 2012 00:06 schreef krakkemieke het volgende:
Verbazend makkelijk:
250 ml slagroom
1/2 dl melk
250 gram pure chocolade
Warm de melk en slagroom, smelt de chocolade erin . Koel het af in een bak water. Klop het op als het koud is en smeer het over de taart.
Of smeer het het is een dessert.
Ik heb wel wat beesies hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
thuisalleen (met Sam) maar toch fijn.. Al mis ik de crew nu enorm
Altijd weer zo'n katerig gevoel als je net 4 zeer intensieve dagen hebt doorgemaakt met zulke gezellige mensen.
Oh en Pee, ik lees dat het dus maar goed is dat ik wel wat beestjes heb gefotografeerd?Maakt het nou uit dat ze in een bakkie zitten, gaat er om dat we zien dat ze er waren
![]()
Haha dan is het goed!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beesies hoormet name een varaan die even losbrak en Speedy de knuffelschildpad!
Geen ideequote:Op maandag 26 maart 2012 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha dan is het goed!
Oh ik ben nog vergeten te vragen hoe de slang heette die ik vast had. Bolletje of Yoghurt, maar welke van de 2?
Dat viel mij ook al op jaquote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef AnneX het volgende:
En even weg, als in een uurtje, en er is een nieuwe fok lay out op de aaipet.
En dan is het voor je gevoel dus nog 4:30quote:Op maandag 26 maart 2012 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
Dat viel mij ook al op jaIk moet misschien maar gaan slapen. 5:30 gaat de wekker weer
Daar heb ik heel geen last van eigenlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 00:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan is het voor je gevoel dus nog 4:30
Dat hebben we zelf idd ook actiever gedaan, erg leukquote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeVolgend jaar ga ik echt meer doen met de iPhone. Ik denk dat dat ook best aanspreekt.....zo over de dag direct al beelden op twitter en facebook
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt altijd erg leuk als jullie erover paten, Sun!
Unibrow!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef AnneX het volgende:
Sun, het klinkt alsof jullie weer kunnen terugkijken op een mooie beurs !
En even weg, als in een uurtje, en er is een nieuwe fok lay out op de aaipet.
Dude ....! Als je nog niet slaapt: kun je de eyebrows ? Opgetrokken frown ?
weggeven.
Zo jammer anders van onze reeks.
We zitten ons suf te turen ...
Geen idee, misschien kan je ze via e-mail vragen hoe je dat kan doen?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vaag idee, ik zou hiervoor geld in willen zamelen. Maar hoe?
http://www.waterloop.nfk.nl/
Ik dein gewoon altijd maar weer mee met de nieuwe tijd, meteen hop alles op de nieuwe tijd baseren, eigenlijk heb ik er nooit last van, niet teveel omrekenen mss!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd zwaar problemen met omschakelen naar zomertijd
Volgens mij is het een te kleine organisatie om dat te weten.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kan je ze via e-mail vragen hoe je dat kan doen?
Van Veeteren of die andere?quote:
Oké, binnenkort maar eens een aflevering van bekijken dan.quote:
Errug toffe seriequote:Op maandag 26 maart 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, binnenkort maar eens een aflevering van bekijken dan.
Je moet ervan houden denk ik.. Het gaat over een arts die dooie mensen bekijkt.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, binnenkort maar eens een aflevering van bekijken dan.
Soort CSI?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:59 schreef krakkemieke het volgende:
Je moet ervan houden denk ik.. Het gaat over een arts die dooie mensen bekijkt.
Hee, dat gaat wel goed!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Errug toffe serieEen van mijn favo BBC series.
En zomertijd is hell als je een DSD hebt![]()
Ben benieuwd hoe het gaat nu ik pilletjes heb.. En 'omrekenen' is het probleem echt niet
Of ik nu reken of niet, ik kom mijn bed gewoon niet meer uit en als het weer wintertijd wordt gaat het weer primaquote:Op maandag 26 maart 2012 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik dein gewoon altijd maar weer mee met de nieuwe tijd, meteen hop alles op de nieuwe tijd baseren, eigenlijk heb ik er nooit last van, niet teveel omrekenen mss!
^^quote:Op maandag 26 maart 2012 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
En zomertijd is hell als je een DSD hebt![]()
Ben benieuwd hoe het gaat nu ik pilletjes heb.. En 'omrekenen' is het probleem echt niet
Lastigquote:Op maandag 26 maart 2012 01:03 schreef Isabeau het volgende:
Of ik nu reken of niet, ik kom mijn bed gewoon niet meer uit en als het weer wintertijd wordt gaat het weer prima
Dat had ik vroegah, na een hardrock concert. Zo'n grote kater, niet van de drank, maar dat je weer terug bent op aarde.quote:
Het was het enige woord van de drie dat ik zelf kende.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow![]()
Never heard off! Use your imagination. ..
Het schijnt zelfs ongezond te zijn las ik ergens, was ik het mee eens, maar of het ook wetenschappelijk correct is weet ik nietquote:Op maandag 26 maart 2012 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lastig
Ik heb sowieso maar weinig slaap nodig gelukkig.
En die hele zomertijd slaat eigenlijk nergens op
NJa kenjenagaan, een concert van 4 dagenquote:Op maandag 26 maart 2012 01:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat had ik vroegah, na een hardrock concert. Zo'n grote kater, niet van de drank, maar dat je weer terug bent op aarde.
Ik ben het er ook mee eens! Nonsens, die zomertijdquote:Op maandag 26 maart 2012 01:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Het schijnt zelfs ongezond te zijn las ik ergens, was ik het mee eens, maar of het ook wetenschappelijk correct is weet ik niet
Gewoon iedere keer wintertijd instellen, veel beterquote:Op maandag 26 maart 2012 01:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens! Nonsens, die zomertijd
Het helpt iig je metabolisme goed in de soep jaquote:Op maandag 26 maart 2012 01:08 schreef krakkemieke het volgende:
Van te weinig slaap ga je teveel eten.
En ik verdenk een kind met overgewicht dat ze niet genoeg slaapt. Vandaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het helpt iig je metabolisme goed in de soep jaDaar ben ik inmiddels ook achter
Niet geraden en toch doorgeteld.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het was het enige woord van de drie dat ik zelf kende.![]()
Maar volgens mij telt hij nu door, terwijl je het niet had geraden, toch?![]()
Pas op jezelf AnneX. Jij hebt ook niet de makkelijkste tijd achter de rug. Grenzen bewaken!quote:Op maandag 26 maart 2012 01:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet geraden en toch doorgeteld.![]()
Er komt een chat aan, zei de DS mail.![]()
Verder duurde het zolang voordat schoonmama binnen waa, dat ik de pan had
laten droogkoken, op een wonderdoekje zette die vervolgens vastsmolt op
De bodem.
Pan verpest, mijn humeur verpest.![]()
En toen met mn stomme kop aangeboden om op dinsdag te komen koken.
Hello , mantelzorg.
Aanrader dus?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:36 schreef golfer het volgende:
Jo Nesbö uitgelezen.![]()
Filmisch geschreven.
Mwoah...wel in de juiste volgorde en soms een boek outsite een serie met een vaste hoofdrolspeler.quote:
Misschien niet helemaal mijn genre. Ben nog wel op zoek naar wat mooie romantitels om mee te nemen op reis. Dus als me nog tips hebt, houd ik me aanbevolen.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Mwoah...wel in de juiste volgorde en soms een boek outsite een serie met een vaste hoofdrolspeler.
In dat geval een aanrader, want heel plastisch en beeldend geschreven allemaal.
Maar geen literatuur, wel ontspannende politiepetjes.
Tonio wel. Dat vond ik tot 3/4de ontzettend mooi en toen werd het ijdeltuiterij, vond ik. Hoe onaardig dit ook klinkt over een vader die zijn kind verliest.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:03 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat je Bonita Avenue en Tonio al gelezen hebt?
Heb het al 2 jaar in huis en B. is er vandaag in begonnen.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tonio wel. Dat vond ik tot 3/4de ontzettend mooi en toen werd het ijdeltuiterij, vond ik. Hoe onaardig dit ook klinkt over een vader die zijn kind verliest.
Bonita Avenue heb ik al meermalen in handen gehad in de boekwinkel. Doen?
Kan me voorstellen dat dat leuk is.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb het al 2 jaar in huis en B. is er vandaag in begonnen.
Vraag haar maar wat ze er tot nu toe van vindt.
Voor mij was het als ex-judoka feest der herkenning omdat ik iedeeen die hij beschrijft in dat wereldje persoonlijk kende.
Libris literatuurprijs enzo ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan me voorstellen dat dat leuk is.
Maar dat boek is dus al twee jaar oud?
Zag het een tijdje geleden nog in de top-zoveel staan van de Bruna of Ako of dergelijke, op een station.
Truste en dankie voor je boekenhulp!quote:Op maandag 26 maart 2012 02:20 schreef golfer het volgende:
Oké, zomertijd is nu aan het wennen.
Dus op tijd naar bed.
Isaquote:
Alsof ze dan die sinaasappel opetenquote:Op maandag 26 maart 2012 04:05 schreef Isabeau het volgende:
Blog van een lerares die elke dag de schoollunch fotografeerde: http://fedupwithlunch.com/
Helemaal onderaan staan de lunchfoto's.
Als je kind dat toch moet eten tussen de middag![]()
[ afbeelding ]
En als je feedback vraagt op de site of bij lotgenotencontact oid?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vaag idee, ik zou hiervoor geld in willen zamelen. Maar hoe?
http://www.waterloop.nfk.nl/
Carbsquote:Op maandag 26 maart 2012 04:05 schreef Isabeau het volgende:
Blog van een lerares die elke dag de schoollunch fotografeerde: http://fedupwithlunch.com/
Helemaal onderaan staan de lunchfoto's.
Als je kind dat toch moet eten tussen de middag![]()
[ afbeelding ]
Als je de data van de overheid bekijkt in de VS, zie je dat (simpele) suikers het meerendeel van de energieinname vertegenwoordigt in de standaard dieet van de Amerikanen. De meeste lunchfoto's wijzen dat ook uit: er zit vast wel iets vettigs tussen, maar het meerendeel van de calorieën komen van simpele suikers.quote:
Zo is dat. Ik ga even een uitsmijter met Breydelspek maken.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik ga even een uitsmijter met Breydelspek maken.
Ja, ik dacht dat het wel kon, ik loop er al 2 jaar elke zomer kilometers opquote:Op maandag 26 maart 2012 11:32 schreef AnneX het volgende:
Vreemd Bluezz, er zit toch een profiel in die birkendinges?
Moequote:
Dat klinkt wel zorgwekkend, Memo. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal meevaltquote:Op maandag 26 maart 2012 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
vader ligt in zkhheeft een zeer klein hartinfarct gehad, morgen wordt ie gekatheteriseerd en dan gekeken voor verdere behandeling, waarschijnlijk dotteren of bypass
nee, is nieuwquote:Op maandag 26 maart 2012 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel zorgwekkend, Memo. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal meevaltWas hij al een hartpatiënt of is dit helemaal nieuw?
Buh.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
vader ligt in zkhheeft een zeer klein hartinfarct gehad, morgen wordt ie gekatheteriseerd en dan gekeken voor verdere behandeling, waarschijnlijk dotteren of bypass
Mijn pa at ook weinig vet en had ook technisch gesproken geen overgewicht, maar ik weet niet of vet voedsel en een hoge BMI nou geweldige markers zijn voor kansen op hartinfarcten.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
en zn cholesterol was te hoog, wat ik op zich best apart vindt want mijn vader eet weinig vet, geen overgewicht of andere risicofactoren (hoewel opa het ook had, dan zou t uit de erfelijke aanleg moeten komen ofzo)
Jup nouja mijn papa leeft gewoon gezond, sport ook veel etc.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Buh.
[..]
Mijn pa at ook weinig vet en had ook technisch gesproken geen overgewicht, maar ik weet niet of vet voedsel en een hoge BMI nou geweldige markers zijn voor kansen op hartinfarcten.
Erfelijkheid speelt idd wel een duidelijke rol.
Maargoed, ook al heb je goeie tekenen: kans op hartinfarcten hou je helaas altijd
Ligt hij in Sneek? Daar heeft mijn pa ook gelegen.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Dank, cardioloog zei dat t om n klein infarct ging, ter vergelijken met een krasje op een auto, pa gister zelf gesproken en klonk ok, hij voelde zaterdag druk op de borst, dat was inmiddels weg, hij verveelde zich alleen stierlijk op de hartbewaking (en werd bijna gek daar) dus was erg blij dat ie naar de afdeling mocht. Ze zijn er vroeg bij dus heb wel goede hoop en ben vrij rustig, mn moeder en vader zelf ook.
Dat scheelt, mijn papa deed alles met de autowagen.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Jup nouja mijn papa leeft gewoon gezond, sport ook veel etc.
Uiteraard in Sneek, daar woont iequote:Op maandag 26 maart 2012 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ligt hij in Sneek? Daar heeft mijn pa ook gelegen.
*boks*
Geef geen enkele garantie. Helaas. Verkleint alleen het risico op [vul allerlei enge dingen in], maar voorkomt het niet altijd.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Jup nouja mijn papa leeft gewoon gezond, sport ook veel etc.
zeker waar, nouja hij klonk goed en is in goede handen, was ook nu niet nodig daarheen te gaan dus vandaar dacht ik mocht bellen gister toen ie nog op hartbewaking lag. En vader werd met sirenes opgehaald en dat vond hijzelf best een beetje een heleboel overdrevenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geef geen enkele garantie. Helaas. Verkleint alleen het risico op [vul allerlei enge dingen in], maar voorkomt het niet altijd.
mn vader had zelf ook niet gebeld, mn moeder, vader zou naar voetbal was een paar meter van huis gefietst en dacht dit gaat niet, naar huis. Moeder kwam thuis en zag dat vader thuis was. papa zei dat ie druk had etc en t niet ging, moeder gebeld. Nu bleek dat ie al 14dagen met inspanning wat druk voelde, bij spinning bijv. Dus ja gelukkig op tijd erbij. Zaterdag liet t bloed ook zien dat het hart tijdelijk geen zuurstof had gehad maar die waardes waren gister alweer beterquote:Op maandag 26 maart 2012 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, waar een klein infarct is kan een groot infarct ontstaan, dus ik snap de sirenes wel
Gelukkig is het nu ontdekt en niet pas als er wel een groot infarct was. Zoveel mensen die geen contact met een arts opnemen met dit soort verschijnselen. Of die domweg echt niets merken als er een klein infarct is
Oei...da's schrikkenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mn vader had zelf ook niet gebeld, mn moeder, vader zou naar voetbal was een paar meter van huis gefietst en dacht dit gaat niet, naar huis. Moeder kwam thuis en zag dat vader thuis was. papa zei dat ie druk had etc en t niet ging, moeder gebeld. Nu bleek dat ie al 14dagen met inspanning wat druk voelde, bij spinning bijv. Dus ja gelukkig op tijd erbij. Zaterdag liet t bloed ook zien dat het hart tijdelijk geen zuurstof had gehad maar die waardes waren gister alweer beter
Goed nieuws!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Papa net gesmst, belde hij terug, hij zit niet meer aan apparaten en mocht ook weer naar de hal/kantine etc (was ie dus ook al geweest, met de trap op en neer ) maar dat moest voortaan maar met de lift van de dokter
hij voelt zich inmiddels ook helemaal ok, maar morgenmiddag dus katheterisatie
Medusaquote:Op maandag 26 maart 2012 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik snap je tekening niet.Zijn het slangen die uit haar hoofd komen?
Klopte hoor!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja??ik dacht dat is het vast niet, te makkelijk..
Goed zo, Sunquote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja??ik dacht dat is het vast niet, te makkelijk..
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed zo, Sun![]()
De andere twee opties waren écht niet te doen.
Herkende je de slangen niet rond haar hoofd.![]()
Edit: haha Sunny en slangen herkennen...
Ok. Dan is dit een cheat.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef golfer het volgende:
Ik moet wel vaak lachen om de onherkenbare brouwsels van Borisz die B. mij soms wel eens laat zien.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Oja! Betreft het tv-programma. Werd in Portugal gebeld door Talpa... Net5 heeft toch besloten het van de zender af te halen wegens 3x tegenvallende kijkcijfers. Nu wordt er gekeken of het naar een ander net gaat en op een andere tijd.
Het zou best het najaar kunnen worden maar ik word gebeld zodra ze weten wanneer de uitzendingen worden voortgezet. De opnames blijven wel doorgaan want ze weten zeker dat het wel uitgezonden gáát worden. Bij deze.
We kunnen morgen ook niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer... er kunnen 3 vriendinnen niet morgen
Nou ja, 5 vrienden en 8-10 familieleden komen er... das wel genoeg eigenlijk.
En met de andere 3 spreek ik deze of vlg week een keer af.
Ik had t al verwacht eigenlijk, stond nml in de krant dat de 1e uitzending tegenviel. Had t nog gezegd maar ze wilden perse opnemen.quote:
Ja, maar zo word je nooit echt beroemd.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Ach, leuk spannend weekend gehad en niemand ziet het. Wat wil je nog meer haha.
Gaat naast dude zittenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klopte hoor!
Ik was daar nooit opgekomen. Gebrek in mijn opvoeding.
Jammer, maar houd ons op de hoogte!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Oja! Betreft het tv-programma. Werd in Portugal gebeld door Talpa... Net5 heeft toch besloten het van de zender af te halen wegens 3x tegenvallende kijkcijfers. Nu wordt er gekeken of het naar een ander net gaat en op een andere tijd.
Het zou best het najaar kunnen worden maar ik word gebeld zodra ze weten wanneer de uitzendingen worden voortgezet. De opnames blijven wel doorgaan want ze weten zeker dat het wel uitgezonden gáát worden. Bij deze.
Gaat op schoot bij Dude als muurbloempje zitten.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij kan zeker ook niet stijldansen?
Neequote:Op maandag 26 maart 2012 18:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij kan zeker ook niet stijldansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog een smeuiig verhaalOei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd zij gelijk afgevoerd naar de gesloten afdeling?
En dat zij daarvoor de kans kreeg...
Nog meer oei voor de voeten!
Oh, dat is gek!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik normaal ook Lie, maar het ging mis met de eerste wandelingIk snap het ook niet
Ook even de nieuwe Sigur Ros spammenquote:Op maandag 26 maart 2012 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Leuk de nieuwe kyteman!
http://www.kyteman.nl/
Vraag niet hoe het kan, edoch ... Geniet ervan!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat is gek!
Hier is de pijn zo ineens weg! Heel gek!
Dat hoeft ook niet. Zeker niet met zoietsquote:Op maandag 26 maart 2012 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar zo word je nooit echt beroemd.
Alweer uit eten? Klinkt heerlijk!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:40 schreef golfer het volgende:
Try-out menu bij Truffels voor morgenavond is ook weer bekend:
Krokante soft shell crab, komkommer/soja/wasabi, schuim van rode biet, crispy
choggia biet, appel en venkel met gerookte makreel.
Gebakken tarbot, roergebakken pijlstaartinktvis/wortel/prei, crème knolselderij, krokante Stellendammers, schuim kokos/citroengras/blad
Op houtskool geroosterde kwartelborst, gekonfijt pootje, Chinese kool op 2 manieren, crème van kikkererwten, groene asperge, en jus van gevogelte met vadouvan
Gebraden diamanthaas, slavink van little gem, gesmoorde beluga linzen, schuim van aardappel/eendenlever, en een jus van bospaddenstoelen
Kaas van Bourgondisch Lifestyle
Sinaasappel op twee manieren met dragon
Dankje voor de tips!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:50 schreef Bluezz het volgende:
@FFT de saus had een heerlijke hint van koffie toen ik het proefde... maar ik had het eerder die middag gemaakt.
Toen ik het nog even 10 minuten voor het eten in de oven zette was het weg en de saus te dik geworden.
Als je het maakt niet meer opwarmen dus, en het mag wat meer zijn vonden we (het was voor 8 personen en ik had minder dan de helft gemaakt voor ons 2tjes (qua saus).
De ballen mogen ook wat pittiger en de kaas in de ballen proefden we niet terug... had voor g's intolerantie er dus ook beter uitgekund.
Genoeg te tweaken dus, maar de basis en alle ingrediënten zijn prima!
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Denk t ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh ze was wat in de war denk ik
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat is heel goed nieuws!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat is gek!
Hier is de pijn zo ineens weg! Heel gek!
Ja, het is morgen weer try-outen bij Truffels voor het nieuwe 2-maanden menu tegen een scherpe prijs inclusief alle bijpassende wijnen. Ze zijn steeds meer een soort kennissen van ons aan het worden, die koks en het hoofd bediening/sommelier.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Alweer uit eten? Klinkt heerlijk!
Nee kennelijk niet, geen idee hoe het nou heeft kunnen gebeuren allemaalquote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, had niemand door dat ze daar heen is gerend?Wat een chaos
Wiske!quote:
Zolang je ze maar niet op een voetstuk gaat plaatsen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het is morgen weer try-outen bij Truffels voor het nieuwe 2-maanden menu tegen een scherpe prijs inclusief alle bijpassende wijnen. Ze zijn steeds meer een soort kennissen van ons aan het worden, die koks en het hoofd bediening/sommelier.
Voetstuk?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Zolang je ze maar niet op een voetstuk gaat plaatsen.
Dus nu iedere 2 maanden daar naartoe? Das best veel.
Goezo Tavvie! En alweer een bult werk verzet!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef TAV74 het volgende:
Zo, ook thuis. Het opruimen ging gelukkig als een speer vandaag. Ik voel wel dat ik doodmoe ben, maar ik voel me niet geradbraakt zoals voorgaande jaren. Terugweg met de trein ging soepel, tot de trein die 3 minuten voor die van mij weg ging uit Deventer een aanrijding kreeg
(altijd als ik privé met de trein reis...). Ik zag het echt niet zitten nog uren onderweg te zijn, dus ik heb nu de gok maar gewaagd en mijn broer gebeld die in Deventer woont, en die heeft me opgepikt en naar huis gebracht
![]()
Whut?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet op een voetstuk gaat plaatsen.
Dus nu iedere 2 maanden daar naartoe? Das best veel.
Wat is datquote:Op maandag 26 maart 2012 19:59 schreef z80 het volgende:
vandaag als avond eten keukenmeidenverdriet op. was weer een tijdje geleden.
Schorseneren.quote:
Miep Miepquote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Schorseneren.![]()
Een hel om schoon te maken. Vandaar de bijnaam.
/ik ben Dude en ik doe Z80 na
uit glas is het wel geen probleem.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Schorseneren.![]()
Een hel om schoon te maken. Vandaar de bijnaam.
/ik ben Dude en ik doe Z80 na
plakkerig en zwart?quote:
Ja, zo. Ik vind het ook niet gek dat het vanzelf over is gegaan, alleen vrijdagavond kon ik nog moeilijk lopen en kraakte het en zaterdag was er helemaal niets meer.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht
Dat is het vermogen van je lichaam om iets te herstellen binnen 6 weken
Tonio vond ik voor 3/4de echt waanzinnig prachtig.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dude, ik stond wat sceptisch tegenover Bonita maar het pakte me meteen de schrijfstijl!
En Toniohoe vond je die?
Van 't huis? Ik moet ze nog maken maar ik wacht nog even op een beetje zin. Voorlopig even een beetje uitpuffen van al die drukte van verbouwen en verhuizen en me weer een beetje op de zaak concentreren.quote:
Dit weekend? Leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef borisz het volgende:
Kaas al gereed voor de hoogmis(nou ja zonder de Muur...middelmis dan)?.
Ik begon er denk ik ook niet onbevooroordeeld aan. Dus het doet er ook niet zo toe. Voornamelijk een geweldig boek wat mij betreft. Met ergens op pagina 250 een prachtig stukje over de waarde van huisdieren, weet ik nog. Want dat kan Afth zo verschrikkelijk goed: in een pennestreek de meest normale zaken tot iets intiems, menselijks maken.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Het irriteerde me niet echt Dude
En wat ziet hij er uit he? Ik zag hem vorige week even voorbij komen op TV... hij beschrijft dat ook in zn boek dat ie op de hometrainer gaat en stopt met drinken meer wil bewegen etc etc maar daar heeft ie zich zo te zien niet echt aan gehouden..
Daar wilde ik ook al om vragen. Ben zo benieuwd hoe het nu is!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:43 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien maak ik dit weekend wel even pics Bluezz.
Lekker is dat, he?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
He Hobje
Nog lekkere baksels gemaakt de laatste tijd?
Ben van mn laatste weekje vrij aan het genieten. Raar maar wel fijn want kan er nu echt van genieten omdat ik weet dat ik weer werk heb.
Ik hoop het. Ik vind het nog steeds best eng maar dat is het nieuwe. Ik hoop dat het leuk wordtquote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker is dat, he?
Echt het idee dat je nog even vrij bent voordat je in een leuke nieuwe baan bij een (volgens mij) erg leuk bedrijf gaat werken.
Yups.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef borisz het volgende:
Morgen internationale whisky dag trouwens.
Denk dat ik die overslaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ha FFTquote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
He Hobje
Nog lekkere baksels gemaakt de laatste tijd?
Ben van mn laatste weekje vrij aan het genieten. Raar maar wel fijn want kan er nu echt van genieten omdat ik weet dat ik weer werk heb.
Lekker, chococakejesquote:Op maandag 26 maart 2012 23:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ha FFT![]()
![]()
lekker zeg dat weekje nog, heerlijk ff en dan weer fijn aan de slag, ook erg prettig
mare neej niets boeiends gebakken eigenlijk, ja toevallig vanaaf ff snellie choco cupcakes
van maken tot in oven zetten binnen de 10 minutos
17 min bakken en toch wat lekkers bij de thee
Volgende week ga ik me weer eens uitsloven op een taart
Hmmmm...morgenavond drank dusquote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Das primaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker, chococakejes
Ik kom een keertje bij je op de thee goed?![]()
Ik bak morgen een appeltaart en een monchoutaart met bosvruchten.
Ben morgen eigenlijk alleen maar bezig met koken, bakken, schoonmaken en boodschappen doen...
Ja die 2 taarten zijn wel ouderwets maar doen het eigenlijk altijd goed. En blijven mijn lievelingstaartenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Das prima![]()
oe monchou taart is altijd mjamnouja welke taart niet eigenlijk hehe (ja oude
) hihi
succes met morgen met alle drukte
Hoeveel zijn er nog? 3? En heb je al een idee of voorkeur?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:04 schreef golfer het volgende:
Nog even een MC Masterchef er doorheen jagen. We zijn al aan aflevering 83 van de 86 toe, dus nog een paar en dan weten we het.
Het was even stil , jaquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja die 2 taarten zijn wel ouderwets maar doen het eigenlijk altijd goed. En blijven mijn lievelingstaarten.
Neem wel een monchou'tje mee als ik op de thee kom bij je, ok?
Dat snap ik wel, dat je dat niet over je hart kan verkrijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het was even stil , ja
Dus gister met mn stomme hoofd voorgesteld dat ik dinsdags ga koken voor en bij de schoonouders. (90+)
Wel een paar uurtjes van wakkergelegen. Brrr.
Vandaag wandelde broer 1 binnen en die leek het ook wel gezellig om er dan bij te zijn.
NEE dus.en hij helemaal niet. Sodemieter op.en doe zelf wat.
Dude, je had gelijk gister. Mn portie mantelzorg wel gehad na 15 jaar.
Alleen kan ik de mensen die zo achteruit kachelen, niet aan hun lot overlaten.
/ En ik ben zoooo niét geschikt voor de traaaaage ouderenzorg.
Zelfs ik lijk er snel bij.
Nu nog 2 na die belachelijke opdracht om dat peperkoeksnoephuis te bouwen. Kate en Michael.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoeveel zijn er nog? 3? En heb je al een idee of voorkeur?
Dank je voor het verklappen van een opdracht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah dan krijg je denk de aflevering nog waarbij Gary en George een opdracht moeten doen en de kandidaten jureren. Die vind ik wel leuk.
Nou ja zeg...... Het is voor de grap, geen serieuze opdracht. Ik zeg toch ook niet wie er 'wint'?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank je voor het verklappen van een opdracht.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, ik heb je nog getekend vandaag, toen ik 'parfum' moest uitbeelden.
Werd heul snel geraden.
Niksquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou ja zeg...... Het is voor de grap, geen serieuze opdracht. Ik zeg toch ook niet wie er 'wint'?
http://www.nu.nl/gezondhe(...)mogelijk-dunner.htmlquote:Het bleek dat de chocola-eters een lager BMI hadden dan degenen die geen chocola tot zich namen. Het was zelfs zo dat degenen die vaak chocola eten meer voordeel hadden dan de minder fanatieke chocolaconsumenten.
Dan durf ik wel tegen jouquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen idee hoe dat 'draw something' gaat maar weet zeker dat ik dat niet mis want als ik iets echt niet kan is het wel tekenen
Effe eten en daarna beginnen met schoonmaken en heen en weer met boodschappen.
Vijfendertig keer al weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Stap uit je innercirkel en probeer gewoon een ander poppetje
Ik kan ook niet tekenen en het wordt ook niet altijd geraden, maar het is een leuk spelletje om zo een kwartiertje stuk te slaan en het is nog goed voor je engels ook
Maar wel in kleine hoeveelheden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:12 schreef PdeHoog het volgende:
Goed nieuws
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)mogelijk-dunner.html
deres nafing wrhong wit my englisjquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Stap uit je innercirkel en probeer gewoon een ander poppetje
Ik kan ook niet tekenen en het wordt ook niet altijd geraden, maar het is een leuk spelletje om zo een kwartiertje stuk te slaan en het is nog goed voor je engels ook
Ik heb al 1 pagina nodig voor werkgerelateerde dingen op mijn iPhone.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
deres nafing wrhong wit my englisj
Nee serieus, ik hoef dit echt niet. Net als wordfeud, ook overgeslagen. Sowieso heb ik maar 4 apps ofzo, snap niet dat mensen 7 pagina's vol hebben op hun tel.
Leuk trouwens; iedereen zegt af. 2 vriendinnen komen er nog maar + mn fam komt eten. Ik zie het maar als een feestje voor mn ouders en zussen.
Samsung Galaxy S2 onderwegquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:37 schreef Sunnythesun het volgende:
eindelijk van mijn te dure mobieletelefoon abbo af. Lang leve sim-only!
Dat staat daar toch nietquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat staat daar toch nietAlleen dat je VAAK moet eten
Al is een kleine hoeveelheid natuurlijk ook subjectief.quote:Ze benadrukken daarbij wel dat chocola dus vaak, maar in kleine hoeveelheden genuttigd zou moeten worden.
Idd....paaseitje of een reep van 200 grquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Al is een kleine hoeveelheid natuurlijk ook subjectief.
Moiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:47 schreef Vork het volgende:
Zijn er hier nog tekenaars die hun creaties niet met mij uitwisselen?
Lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:37 schreef Sunnythesun het volgende:
eindelijk van mijn te dure mobieletelefoon abbo af. Lang leve sim-only!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk trouwens; iedereen zegt af. 2 vriendinnen komen er nog maar + mn fam komt eten. Ik zie het maar als een feestje voor mn ouders en zussen.
Ja heel veel getest volgens allemaal protocollen... of dat scripts waren weet ik niet, zo diep ging ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:54 schreef PdeHoog het volgende:
Hi there![]()
Drukke boel hier
Vanavond nog ff doorknallen met het testplan en morgen zelf er doorheen om te kijken of er gekke dingen in zitten. Donderdag gaan de eerste gebruikers op het systeem om te kijken.
Bluezz, werkten jullie met testplannen / scripts bij het nieuwe EPD?
Thnxquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heel veel getest volgens allemaal protocollen... of dat scripts waren weet ik niet, zo diep ging ik dan weer niet.
We hebben overigens nu al 3 updates gehad... kassa voor Chipsoft
Vanaf donderdag ga ik samen met een paar patienten en een cardioloog een pilot doen om Cardioportal te testen.. dat gaan we naast CS gebruiken... () omdat dat al aangekocht was en de functie-apparaten daar al mee uitgerust zijn.
Ok. Thnxquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Ja hypothetische gevallen die kunnen voorkomen, allerlei stappen bedenken en uitvoeren.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Sunny mn turkey was nog niet afEn ik veegde per ongeluk een vlekje van het scherm... poef weg was mn tekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |