En waarom proef je dan niet?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ik heb de taart niet geproefd, maar uiteindelijk was hij mooi! De vulling was een soort goddelijke mousse en zo simpel!
Verbazend makkelijk:quote:
Slagroom & pure chocolade, dat is niet gek dat dat zalig isquote:Op maandag 26 maart 2012 00:06 schreef krakkemieke het volgende:
Verbazend makkelijk:
250 ml slagroom
1/2 dl melk
250 gram pure chocolade
Warm de melk en slagroom, smelt de chocolade erin . Koel het af in een bak water. Klop het op als het koud is en smeer het over de taart.
Of smeer het het is een dessert.
Ik heb wel wat beesies hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
thuisalleen (met Sam) maar toch fijn.. Al mis ik de crew nu enorm
Altijd weer zo'n katerig gevoel als je net 4 zeer intensieve dagen hebt doorgemaakt met zulke gezellige mensen.
Oh en Pee, ik lees dat het dus maar goed is dat ik wel wat beestjes heb gefotografeerd?Maakt het nou uit dat ze in een bakkie zitten, gaat er om dat we zien dat ze er waren
![]()
Haha dan is het goed!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beesies hoormet name een varaan die even losbrak en Speedy de knuffelschildpad!
Geen ideequote:Op maandag 26 maart 2012 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha dan is het goed!
Oh ik ben nog vergeten te vragen hoe de slang heette die ik vast had. Bolletje of Yoghurt, maar welke van de 2?
Dat viel mij ook al op jaquote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef AnneX het volgende:
En even weg, als in een uurtje, en er is een nieuwe fok lay out op de aaipet.
En dan is het voor je gevoel dus nog 4:30quote:Op maandag 26 maart 2012 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
Dat viel mij ook al op jaIk moet misschien maar gaan slapen. 5:30 gaat de wekker weer
Daar heb ik heel geen last van eigenlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 00:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan is het voor je gevoel dus nog 4:30
Dat hebben we zelf idd ook actiever gedaan, erg leukquote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeVolgend jaar ga ik echt meer doen met de iPhone. Ik denk dat dat ook best aanspreekt.....zo over de dag direct al beelden op twitter en facebook
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt altijd erg leuk als jullie erover paten, Sun!
Unibrow!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef AnneX het volgende:
Sun, het klinkt alsof jullie weer kunnen terugkijken op een mooie beurs !
En even weg, als in een uurtje, en er is een nieuwe fok lay out op de aaipet.
Dude ....! Als je nog niet slaapt: kun je de eyebrows ? Opgetrokken frown ?
weggeven.
Zo jammer anders van onze reeks.
We zitten ons suf te turen ...
Geen idee, misschien kan je ze via e-mail vragen hoe je dat kan doen?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vaag idee, ik zou hiervoor geld in willen zamelen. Maar hoe?
http://www.waterloop.nfk.nl/
Ik dein gewoon altijd maar weer mee met de nieuwe tijd, meteen hop alles op de nieuwe tijd baseren, eigenlijk heb ik er nooit last van, niet teveel omrekenen mss!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd zwaar problemen met omschakelen naar zomertijd
Volgens mij is het een te kleine organisatie om dat te weten.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kan je ze via e-mail vragen hoe je dat kan doen?
Van Veeteren of die andere?quote:
Oké, binnenkort maar eens een aflevering van bekijken dan.quote:
Errug toffe seriequote:Op maandag 26 maart 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, binnenkort maar eens een aflevering van bekijken dan.
Je moet ervan houden denk ik.. Het gaat over een arts die dooie mensen bekijkt.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, binnenkort maar eens een aflevering van bekijken dan.
Soort CSI?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:59 schreef krakkemieke het volgende:
Je moet ervan houden denk ik.. Het gaat over een arts die dooie mensen bekijkt.
Hee, dat gaat wel goed!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Errug toffe serieEen van mijn favo BBC series.
En zomertijd is hell als je een DSD hebt![]()
Ben benieuwd hoe het gaat nu ik pilletjes heb.. En 'omrekenen' is het probleem echt niet
Of ik nu reken of niet, ik kom mijn bed gewoon niet meer uit en als het weer wintertijd wordt gaat het weer primaquote:Op maandag 26 maart 2012 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik dein gewoon altijd maar weer mee met de nieuwe tijd, meteen hop alles op de nieuwe tijd baseren, eigenlijk heb ik er nooit last van, niet teveel omrekenen mss!
^^quote:Op maandag 26 maart 2012 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
En zomertijd is hell als je een DSD hebt![]()
Ben benieuwd hoe het gaat nu ik pilletjes heb.. En 'omrekenen' is het probleem echt niet
Lastigquote:Op maandag 26 maart 2012 01:03 schreef Isabeau het volgende:
Of ik nu reken of niet, ik kom mijn bed gewoon niet meer uit en als het weer wintertijd wordt gaat het weer prima
Dat had ik vroegah, na een hardrock concert. Zo'n grote kater, niet van de drank, maar dat je weer terug bent op aarde.quote:
Het was het enige woord van de drie dat ik zelf kende.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow![]()
Never heard off! Use your imagination. ..
Het schijnt zelfs ongezond te zijn las ik ergens, was ik het mee eens, maar of het ook wetenschappelijk correct is weet ik nietquote:Op maandag 26 maart 2012 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lastig
Ik heb sowieso maar weinig slaap nodig gelukkig.
En die hele zomertijd slaat eigenlijk nergens op
NJa kenjenagaan, een concert van 4 dagenquote:Op maandag 26 maart 2012 01:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat had ik vroegah, na een hardrock concert. Zo'n grote kater, niet van de drank, maar dat je weer terug bent op aarde.
Ik ben het er ook mee eens! Nonsens, die zomertijdquote:Op maandag 26 maart 2012 01:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Het schijnt zelfs ongezond te zijn las ik ergens, was ik het mee eens, maar of het ook wetenschappelijk correct is weet ik niet
Gewoon iedere keer wintertijd instellen, veel beterquote:Op maandag 26 maart 2012 01:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens! Nonsens, die zomertijd
Het helpt iig je metabolisme goed in de soep jaquote:Op maandag 26 maart 2012 01:08 schreef krakkemieke het volgende:
Van te weinig slaap ga je teveel eten.
En ik verdenk een kind met overgewicht dat ze niet genoeg slaapt. Vandaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het helpt iig je metabolisme goed in de soep jaDaar ben ik inmiddels ook achter
Niet geraden en toch doorgeteld.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het was het enige woord van de drie dat ik zelf kende.![]()
Maar volgens mij telt hij nu door, terwijl je het niet had geraden, toch?![]()
Pas op jezelf AnneX. Jij hebt ook niet de makkelijkste tijd achter de rug. Grenzen bewaken!quote:Op maandag 26 maart 2012 01:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet geraden en toch doorgeteld.![]()
Er komt een chat aan, zei de DS mail.![]()
Verder duurde het zolang voordat schoonmama binnen waa, dat ik de pan had
laten droogkoken, op een wonderdoekje zette die vervolgens vastsmolt op
De bodem.
Pan verpest, mijn humeur verpest.![]()
En toen met mn stomme kop aangeboden om op dinsdag te komen koken.
Hello , mantelzorg.
Aanrader dus?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:36 schreef golfer het volgende:
Jo Nesbö uitgelezen.![]()
Filmisch geschreven.
Mwoah...wel in de juiste volgorde en soms een boek outsite een serie met een vaste hoofdrolspeler.quote:
Misschien niet helemaal mijn genre. Ben nog wel op zoek naar wat mooie romantitels om mee te nemen op reis. Dus als me nog tips hebt, houd ik me aanbevolen.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Mwoah...wel in de juiste volgorde en soms een boek outsite een serie met een vaste hoofdrolspeler.
In dat geval een aanrader, want heel plastisch en beeldend geschreven allemaal.
Maar geen literatuur, wel ontspannende politiepetjes.
Tonio wel. Dat vond ik tot 3/4de ontzettend mooi en toen werd het ijdeltuiterij, vond ik. Hoe onaardig dit ook klinkt over een vader die zijn kind verliest.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:03 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat je Bonita Avenue en Tonio al gelezen hebt?
Heb het al 2 jaar in huis en B. is er vandaag in begonnen.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tonio wel. Dat vond ik tot 3/4de ontzettend mooi en toen werd het ijdeltuiterij, vond ik. Hoe onaardig dit ook klinkt over een vader die zijn kind verliest.
Bonita Avenue heb ik al meermalen in handen gehad in de boekwinkel. Doen?
Kan me voorstellen dat dat leuk is.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb het al 2 jaar in huis en B. is er vandaag in begonnen.
Vraag haar maar wat ze er tot nu toe van vindt.
Voor mij was het als ex-judoka feest der herkenning omdat ik iedeeen die hij beschrijft in dat wereldje persoonlijk kende.
Libris literatuurprijs enzo ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan me voorstellen dat dat leuk is.
Maar dat boek is dus al twee jaar oud?
Zag het een tijdje geleden nog in de top-zoveel staan van de Bruna of Ako of dergelijke, op een station.
Truste en dankie voor je boekenhulp!quote:Op maandag 26 maart 2012 02:20 schreef golfer het volgende:
Oké, zomertijd is nu aan het wennen.
Dus op tijd naar bed.
Isaquote:
Alsof ze dan die sinaasappel opetenquote:Op maandag 26 maart 2012 04:05 schreef Isabeau het volgende:
Blog van een lerares die elke dag de schoollunch fotografeerde: http://fedupwithlunch.com/
Helemaal onderaan staan de lunchfoto's.
Als je kind dat toch moet eten tussen de middag![]()
[ afbeelding ]
En als je feedback vraagt op de site of bij lotgenotencontact oid?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vaag idee, ik zou hiervoor geld in willen zamelen. Maar hoe?
http://www.waterloop.nfk.nl/
Carbsquote:Op maandag 26 maart 2012 04:05 schreef Isabeau het volgende:
Blog van een lerares die elke dag de schoollunch fotografeerde: http://fedupwithlunch.com/
Helemaal onderaan staan de lunchfoto's.
Als je kind dat toch moet eten tussen de middag![]()
[ afbeelding ]
Als je de data van de overheid bekijkt in de VS, zie je dat (simpele) suikers het meerendeel van de energieinname vertegenwoordigt in de standaard dieet van de Amerikanen. De meeste lunchfoto's wijzen dat ook uit: er zit vast wel iets vettigs tussen, maar het meerendeel van de calorieën komen van simpele suikers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |