En waarom proef je dan niet?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ik heb de taart niet geproefd, maar uiteindelijk was hij mooi! De vulling was een soort goddelijke mousse en zo simpel!
Verbazend makkelijk:quote:
Slagroom & pure chocolade, dat is niet gek dat dat zalig isquote:Op maandag 26 maart 2012 00:06 schreef krakkemieke het volgende:
Verbazend makkelijk:
250 ml slagroom
1/2 dl melk
250 gram pure chocolade
Warm de melk en slagroom, smelt de chocolade erin . Koel het af in een bak water. Klop het op als het koud is en smeer het over de taart.
Of smeer het het is een dessert.
Ik heb wel wat beesies hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
thuisalleen (met Sam) maar toch fijn.. Al mis ik de crew nu enorm
Altijd weer zo'n katerig gevoel als je net 4 zeer intensieve dagen hebt doorgemaakt met zulke gezellige mensen.
Oh en Pee, ik lees dat het dus maar goed is dat ik wel wat beestjes heb gefotografeerd?Maakt het nou uit dat ze in een bakkie zitten, gaat er om dat we zien dat ze er waren
![]()
Haha dan is het goed!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beesies hoormet name een varaan die even losbrak en Speedy de knuffelschildpad!
Geen ideequote:Op maandag 26 maart 2012 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha dan is het goed!
Oh ik ben nog vergeten te vragen hoe de slang heette die ik vast had. Bolletje of Yoghurt, maar welke van de 2?
Dat viel mij ook al op jaquote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef AnneX het volgende:
En even weg, als in een uurtje, en er is een nieuwe fok lay out op de aaipet.
En dan is het voor je gevoel dus nog 4:30quote:Op maandag 26 maart 2012 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
Dat viel mij ook al op jaIk moet misschien maar gaan slapen. 5:30 gaat de wekker weer
Daar heb ik heel geen last van eigenlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 00:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan is het voor je gevoel dus nog 4:30
Dat hebben we zelf idd ook actiever gedaan, erg leukquote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeVolgend jaar ga ik echt meer doen met de iPhone. Ik denk dat dat ook best aanspreekt.....zo over de dag direct al beelden op twitter en facebook
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt altijd erg leuk als jullie erover paten, Sun!
Unibrow!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef AnneX het volgende:
Sun, het klinkt alsof jullie weer kunnen terugkijken op een mooie beurs !
En even weg, als in een uurtje, en er is een nieuwe fok lay out op de aaipet.
Dude ....! Als je nog niet slaapt: kun je de eyebrows ? Opgetrokken frown ?
weggeven.
Zo jammer anders van onze reeks.
We zitten ons suf te turen ...
Geen idee, misschien kan je ze via e-mail vragen hoe je dat kan doen?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vaag idee, ik zou hiervoor geld in willen zamelen. Maar hoe?
http://www.waterloop.nfk.nl/
Ik dein gewoon altijd maar weer mee met de nieuwe tijd, meteen hop alles op de nieuwe tijd baseren, eigenlijk heb ik er nooit last van, niet teveel omrekenen mss!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd zwaar problemen met omschakelen naar zomertijd
Volgens mij is het een te kleine organisatie om dat te weten.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kan je ze via e-mail vragen hoe je dat kan doen?
Van Veeteren of die andere?quote:
Oké, binnenkort maar eens een aflevering van bekijken dan.quote:
Errug toffe seriequote:Op maandag 26 maart 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, binnenkort maar eens een aflevering van bekijken dan.
Je moet ervan houden denk ik.. Het gaat over een arts die dooie mensen bekijkt.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, binnenkort maar eens een aflevering van bekijken dan.
Soort CSI?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:59 schreef krakkemieke het volgende:
Je moet ervan houden denk ik.. Het gaat over een arts die dooie mensen bekijkt.
Hee, dat gaat wel goed!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Errug toffe serieEen van mijn favo BBC series.
En zomertijd is hell als je een DSD hebt![]()
Ben benieuwd hoe het gaat nu ik pilletjes heb.. En 'omrekenen' is het probleem echt niet
Of ik nu reken of niet, ik kom mijn bed gewoon niet meer uit en als het weer wintertijd wordt gaat het weer primaquote:Op maandag 26 maart 2012 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik dein gewoon altijd maar weer mee met de nieuwe tijd, meteen hop alles op de nieuwe tijd baseren, eigenlijk heb ik er nooit last van, niet teveel omrekenen mss!
^^quote:Op maandag 26 maart 2012 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
En zomertijd is hell als je een DSD hebt![]()
Ben benieuwd hoe het gaat nu ik pilletjes heb.. En 'omrekenen' is het probleem echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |