Golddigger alert...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef Moogwai10 het volgende:
Oh ja, in haar openingsberichtje begon ze al over een prins op een witte audi i.p.v. paard, haar grootste hobby is shoppen en ze heeft een kat die Gucci heet.
Ver uit de buurt blijven dus! ...Maar dit soort profieltjes vragen er natuurlijk wel om lekker even 'de draak mee te steken', dus ga haar nog wel even een berichtje terug sturen.
quote:Ik ben niet serieus en houd ook niet van fun, ik ben een ongevoelige maar zeker niet stoere hele knappe lelijkerd die niet kan luisteren, maar ook weinig te melden heeft. Daarnaast ben ik ontevreden met de huidige gang van zaken en heb ik verder niet al te veel ambities voor de toekomst. Ik ken mijn grenzen niet en vreselijk star in de omgang. Ik laat me in de hoek drukken en kan slecht met commentaar omgaan. Verder heb ik weinig hobbies, doe ik niet aan sport maar heb ik een bloedhekel aan thuis zitten.
Het liefst sta ik standaard elke week met een biertje in de kroeg waar ik op zondag graag voetbal kijk. Één week per jaar ben ik niet in de kroeg, dat is als ik aan de Costa Brava op het stand lig. Verder houd ik niet van romantisch geneuzel en is halfvol en halfleeg bij mij het zelfde. Het liefst eet ik elke dag een bordje aardappelen, een kuiltje jus onder het toeziend oog van mijn goudvis bluppie.
Ik ben redelijk onzeker maar kan ook best arrogant zijn. Verder claim ik ondanks mijn onzekerheid vraag wel excessief veel ruimte in gezelschap en vind ik dat mensen hun eigen zaakjes maar op moeten lossen tenzij ik vind dat het heel anders moet. Ik ben met tevreden met mijn leven zoals het nu gaat en bescherming daarvan is alles wat ik doe.
Mijn leven loopt niet echt lekker en ik hoop dat met een partner weer uit het slop te trekken. Je zult me moeten nemen zoals ik ben want het aanpassingsvermogen zal niet van mijn kant komen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:33 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Gewoon aangeven waar je wel en niet voor kiest . Dan is het aan haar om daar wat mee te doen:
[..]
Leuk stukje proza. Ik heb gelachen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:33 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Gewoon aangeven waar je wel en niet voor kiest . Dan is het aan haar om daar wat mee te doen:
[..]
Da's het ergste. Het zijn van die types die niet verder komen dan: "uhu, ja, ok, nee". Dat draait op niks uit.quote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn die dan ook zo als je ze leert kennen?
Dat is ook de insteek, die sites willen er aan verdienen namelijk. Paiq is trouwens toch niet gratis?quote:Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef Dennisweb het volgende:
Kennen jullie ook nog volledig gratis sites op Paiq en Badoo na? De meeste sites laten je niet fatsoenlijk berichtjes sturen. Daar heb je dus niks aan.
Je kan er credits verdienen door er vaker te komen. Bovendien krijg je startcredits, kan je sowieso altijd met matches praten die het systeem aanwijst, en die berichtjes zijn ongelimiteerd. Mij hoor je niet klagen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is ook de insteek, die sites willen er aan verdienen namelijk. Paiq is trouwens toch niet gratis?
Wat voor een reacties?quote:Op zondag 1 april 2012 09:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik heb me gisteren ingeschreven bij E-matching. Leuke site met veel leuke profielen en direct al een aantal goede berichten in mijn inbox! Ik hou wel van dat directe
Over hoeveel reacties heb je het dan?quote:Op zondag 1 april 2012 09:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
Gewoon uiteenlopend van "goed profiel en dito foto's" tot hele verhalen die ingaan op mijn bezigheden. Heb nog geen Fakers gezien, maar dat kan er aan liggen dat je profiel ook echt eerst gecontroleerd wordt door de site (ook op spelfouten enzo).
vijf binnen twee uurquote:Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Over hoeveel reacties heb je het dan?
Al wat teruggestuurd/gechat?quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 03:40 schreef Godshand het volgende:
Nog steeds op 3 datingsites ingeschreven maar behalve de nieuwkomers steeds checken na het update mailtje doe ik er toch steeds niets mee. De sites zijn SecondLove (leek me wel lachen om tijdens de sex te gaan roepen: "Denk je nu aan je man? Je denkt aan hem he?!" en kijken hoe ze reageert), E-matching en Alternatiefdaten.
Ik date nu sinds 3 weken met een meisje die ik ken uit de kroeg in de stad hiero en dat gaat zoveel relaxer dan de meeste Internetdates.
Geen gevraag: wat wil je nu van me, of hebben we nu iets? Geen gezeur van: je moet wel serieus zijn!
Mijn laatste datingsite date was eerlijk gezegd wel wat knapper dan deze, maar zoveel saaier en ik moest serieus in de relatie voor haar zijn. Die date was lief, gezellig maar er viel weinig te lachen, net of ik een goede collega steeds sprak waarbij je beleefd tegen elkaar bent, over het werk kan praten maar niet echt lol kan hebben. Waarom heb ik het dan toch een tijdje gehad met dr? Zij was wel verliefd maar ze hield ook duidelijk van seks. Die was dus ook erg goed. Tsja, zal wel erg mannelijk zijn, maar vond het wel even leuk zo. Haar verliefdheid verdampte ook op gegeven moment en toen maakte ze het uit, maar als dat niet zo was gebeurd had ik het wel uitgemaakt. Voor deze tijd was het leuk, maar op de langere duur had ik mij aan geergerd, mede ook doordat ze 1,5 uur rijden met de auto van mij vandaan woonde. Was ik wel zat aan het worden.
De huidige kroegdate heb ik erg veel lol mee. Zij is erg amusant in de omgang en op een of andere manier maakt haar dat aantrekkelijk. Ze heeft ook gewoon iets leuks over haar, leuke uitstraling. Maar ze is ook lief, vandaag vertelde zij me dat ze speciaal voor mij lenzendoosjes in huis had gehaald (meestal heb ik lenzen in als ik haar zie, ben 2x bij dr blijven pitten zonder dat ik lenzenvloeistof en doosjes bij me had). Dat vond ik best lief![]()
Dus het gaat de goede kant op, en daarom laat ik de sites een beetje voor wat ze zijn. Wel blijf ik het leuk vinden om de profieltjes te lezen en erom te lachen, hoe erg ze op elkaar lijkenDatingsites zijn handig, maar spontaan elkaar tegen komen blijft toch leuker en handiger als je bij elkaar in de buurt woont
Meestal de reden waarom ik contact opneem. Goede score, leuke foto, zin om te chatten, nieuwsgierig naar je oid.quote:
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 1 april 2012 12:53 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Meestal de reden waarom ik contact opneem. Goede score, leuke foto, zin om te chatten, nieuwsgierig naar je oid.
quote:Op zondag 1 april 2012 03:40 schreef Godshand het volgende:
Maar ze is ook lief, vandaag vertelde zij me dat ze speciaal voor mij lenzendoosjes in huis had gehaald (meestal heb ik lenzen in als ik haar zie, ben 2x bij dr blijven pitten zonder dat ik lenzenvloeistof en doosjes bij me had). Dat vond ik best lief![]()
Ow je vraag, niet het berichtje dat je stuurt om contact te krijgen?quote:Op zondag 1 april 2012 12:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet![]()
Je vraag die je in kan voeren
Van dat soort afstanden hebben we binnen Nederland gelukkig geen lastquote:Op zondag 1 april 2012 12:22 schreef GreatPretender het volgende:
Date nu met iemand uit Oslo, terwijl ik zelf op 7 uur rijden daar vandaan woon. Of een uur vliegen.
Neequote:Op zondag 1 april 2012 12:56 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Ow je vraag, niet het berichtje dat je stuurt om contact te krijgen?
Jij zit in Narvik ofzo? Wow, 7 uur rijdenquote:Op zondag 1 april 2012 12:22 schreef GreatPretender het volgende:
Hallo allen. Ben zelf ook op een datingsite, maar dan een Noorse. Zo te lezen verschilt dat niet zoveel met NL sites. Veel lege profielen of lange eisenlijstjes, maar er zitten ook pareltjes tussen.
Heb sinds november zo'n 8 verschillende meiden gedate met wisselend succes. Wat ik trouwens best een goede score vind voor mij als buitenlander. Had wat meer scepsis verwacht eerlijk gezegd. Het fijne bij die site is dat er op basis van een relatieprofiel een matchgetal wordt gegenereerd waardoor je al een beetje een indruk krijgt wat de ander belangrijk vindt.
Date nu met iemand uit Oslo, terwijl ik zelf op 7 uur rijden daar vandaan woon. Of een uur vliegen. So far so good want we komen erg goed overeen wat waarden en interesses betreft. En ze is nog knap ook!(hot gamerchicks ftw!) We hebben elkaar nu twee keer gezien. Met zo'n afstand zijn dat dus weekenddates, en krijg je eigenlijk gelijk een idee wat de ander van je vindt als er positief wordt gereageerd op een voorstel voor een vervolg.
De afstand is nu nog een probleem, maar ik ga dit jaar nog naar Oslo verhuizen, dus dat is een tijdelijk 'probleem'.
Wil je je eitjes gekookt of bevrucht?quote:
Wil je uit eten en daarna neuken of hou je niet van uit eten?quote:Op zondag 1 april 2012 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wil je je eitjes gekookt of bevrucht?
Ach... wat zal ik zeggen. Ik heb echt alles in huis. Van make-up, de-makeup en wattenschijfjes, tot lenzenvloeistof, tandenborstels en inlegkruisjes/tampons. Stukje service van het huis wat altijd gewaardeerd wordt. Daarnaast als mensen raar opkijken kan ik het altijd schuiven op mijn lieve huisgenootquote:
Ja tis beide kanten op.. maar toch. Vage titel vond ik hetquote:Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Dizorn het volgende:
Misschien kunnen alleenstaande mamas op die manier op zoek? Alsnog een beetje faal(Net als de NS
)
Even offtopic.quote:Op zondag 1 april 2012 15:40 schreef GreatPretender het volgende:
Mail in het Noors met ze. Heb zo nu en dan nog wel spelfouten, maar daar kijken velen gelukkig doorheen. Denk dat de respons een stuk minder zou zijn als ik in het Engels zou mailen vanwege fake accounts enzo.
Ik zit in omgeving Bergen, van Narvik naar Oslo is ~19 uur rijden
Vrijdag heb ik een andere date met iemand anders.. Hopelijk gaat het dan wat beter .. als het niet zo is dan ben ik gewoon fucking lelijk of raarquote:
Ze was gewoon druk met haar FB status/foto's gedoequote:Op maandag 2 april 2012 09:09 schreef Geester het volgende:
Ja wtf man ik had donderdag een date en het ging wel redelijk ik wilde op een 2e date om te kijken of het beter ging .. ze wilde dat ook wel dus ik appen de volgende dag of ze misschien zin/tijd had om deze week wat te doen.. dus ik krijg geen antwoord helemaal niks en ik die avond gevraagd van: hallo..En zei ze: ik heb haast ik praat straks wel.. en ondertussen wel allemaal foto''s op FB zetten en weet ik t allemaal
Mja ik dus wachten en anderhalve dag later nog steeds niks dus ik zei zo van laatmaar zitten en heb dr van FB gehaald en gezegd dat ik geen behoefte aan een 2e date meer heb.. Sindsdien niks meer van gehoord..
Heb ik goed gehandeld?
ja maar heb dan het fatsoen om gewoon te zeggen dat je t niet wiltquote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze was gewoon druk met haar FB status/foto's gedoe
Maarja als ze verder niet reageerd dan houdt het al snel op .
Eens, maarja zo werkt het niet altijd meer.quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Geester het volgende:
ja maar heb dan het fatsoen om gewoon te zeggen dat je t niet wilt
Neequote:Op maandag 2 april 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens, maarja zo werkt het niet altijd meer.
Je zal het vanzelf wel merkenquote:Op maandag 2 april 2012 09:51 schreef Geester het volgende:
[..]
NeeHopelijk gaat het vrijdag beter .....
Ja ik wil dr wel met goeie moed heen gaan mja ik weet niet of die afgelopen date in mn hoofd blijft rondspokenquote:
Mbt wat en hoe zou het blijven rondspoken dan?quote:Op maandag 2 april 2012 09:54 schreef Geester het volgende:
Ja ik wil dr wel met goeie moed heen gaan mja ik weet niet of die afgelopen date in mn hoofd blijft rondspoken
Van ja zometeen is zij ook zo ... en dan die negatieve gedachten.. dat wil ik niet hebbenquote:Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mbt wat en hoe zou het blijven rondspoken dan?
Ze kan hetzelfde zijn. Maar die kans is klein. En tja hoe is dat dan. Je had een leuke date, dus ga daar eerst op af. En hoe het afloopt dat zie je vanzelf wel weer.quote:Op maandag 2 april 2012 09:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Van ja zometeen is zij ook zo ... en dan die negatieve gedachten.. dat wil ik niet hebben
Ach je hebt gelijk ik doe mijn best en hopelijk wordt het wel leukquote:Op maandag 2 april 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze kan hetzelfde zijn. Maar die kans is klein. En tja hoe is dat dan. Je had een leuke date, dus ga daar eerst op af. En hoe het afloopt dat zie je vanzelf wel weer.
Als dat op een vraag is geweest van "wat vind je er tot nu toe van?"quote:Op maandag 2 april 2012 10:04 schreef Illiberal het volgende:
"Als ik je niks vond was ik nu allang weggelopen."
Nee dat zei ze gewoon spontaan.quote:Op maandag 2 april 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat op een vraag is geweest van "wat vind je er tot nu toe van?"
Dan zegt zo'n antwoord weinig. heb ik ook wel eens gebruikt terwijl m'n mening niet heel enthousiast was
Ik had het persoonlijk gewoon even rustig afgewacht, wie weet had ze wel een bepaalde reden waarom ze even geen tijd voor je had dit weekend. Zo kap je het wel erg rigoreus af.quote:
Nou ze had niet heel erg belangrijke dingen te doen en na 2 dagen niks gezegd te hebben terwijl je voor de date dat wel deed ......quote:Op maandag 2 april 2012 10:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik had het persoonlijk gewoon even rustig afgewacht, wie weet had ze wel een bepaalde reden waarom ze even geen tijd voor je had dit weekend.
Zo kap je het wel erg rigoreus af.
Ok in dat geval heb je wel goed gehandeld inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2012 10:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Nou ze had niet heel erg belangrijke dingen te doen en na 2 dagen niks gezegd te hebben terwijl je voor de date dat wel deed ......
Tja meestal als vrouwen zo doen, denkt ze waarschijnlijk dat je haar niet leuk vind. je kan dan wel aan de volgende beginnen maar als je die hetzelfde signaal geeft, heeft het geen zin. Vrouwen willen nou eenmaal snel garanties dat je voor ze gaat en "niet zomaar een wijf is" Daarom is daten met meerdere personen ook lastig.quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Geester het volgende:
[..]
In de kroeg zaterdagavond. Is toch beter dan zo'n site moet ik eerlijk bekennen.quote:Op maandag 2 april 2012 08:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er nog gedate dit weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstandig, anders heb je spijt dat je niet eerlijk tegenover jezelf was.quote:Op maandag 2 april 2012 19:44 schreef -Splash- het volgende:
Ben ik ook weer....
Gisteren toch maar gezegd dat dit op niets ging uitlopen na een korte 3 maanden. Te grote afstand en ze leek soms te onverschillig en kreeg er geen hoogte van. Ook niet na veel gepraat te hebben. Jammer.... maar liever nu dan 2 jaar aanmodderen.
Bedankt, dat was uiteindelijk mijn insteek. Niet in de relatie blijven voor de ander. Ik vond het verschrikkelijk om haar weg te moeten zien lopen. Voor haar dan.quote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Verstandig, anders heb je spijt dat je niet eerlijk tegenover jezelf was.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
In de kroeg zaterdagavond. Is toch beter dan zo'n site moet ik eerlijk bekennen.Compliment toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Wachten tot ze jou berichten kan helpen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ben het ook maar eens op een datingsite gaan proberen
Weet nog niet helemaal wat ik er van moet denken, maar ach, het kan geen kwaad denk ik.
Hoe doen jullie het eigenlijk als je een berichtje stuurt naar iemand die zelf niks terug kan sturen? Ik heb namelijk gister een abbo genomen voor een maand op een site om te kijken hoe en wat. Had er ook wel mee te maken dat ik een berichtje kreeg van een leuk meisje. Helaas na een aantal berichtjes vertelde ze dat ze op Curaçao woont. Schiet niet echt op dus
En wat zetten jullie vaak in een eerste berichtje naar iemand? Natuurlijk probeer je iets uit het profiel te halen, maar dat is soms nog best lastig.
Niet de boot afhouden dan. Je bent nu nog een nieuw gezicht en staat overal bovenaan. In no-time ben je een regular en krijg je ineens veel minder tot geen reakties meer. Tenzij je erg knap bent of een hele leuke uitstraling/fotogenieke kop hebt. Als je denkt 'ah, 5 in 2 uur? Kan lekker achterover leunen, dan schrik je wel wakker als er na 3 weken hooguit een paar zijn bijgekomenquote:
Misschien was ze gewoon ongesteld en is ze maar in een joggingbroek gaan faceboeken.quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Geester het volgende:
[..]
is niks voor jou man. Geen profielen, geen zoekfuncties op postuur. Voor ons beter.quote:Op maandag 2 april 2012 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
niet betalend lid van Paiq is leuker als betalend lid van RP
Nu nog effe de site leren kennen
Leuker gesprek gehad dan 2 weken op RPquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
is niks voor jou man. Geen profielen, geen zoekfuncties op postuur. Voor ons beter.
Wacht maar op de facebook hoekquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Leuker gesprek gehad dan 2 weken op RP
Nicequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef Mark94 het volgende:
Wat is deze? Ik meld me aan op Paiq.nl en ik word gekoppeld aan iemand. En dan is het iemand van m'n opleiding?
Windows 95 dan es vervangenquote:
Dat herken ik ookquote:Op maandag 2 april 2012 22:51 schreef Dizorn het volgende:
Paiq is best leuk hoor. Alleen naar mijn ervaring en wat mensen hier ook wel zeggen, meiden zijn niet echt praatgraag uit hunzelf (en dat voor een site als paiq)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |