abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109742840
Oh ja, in haar openingsberichtje begon ze al over een prins op een witte audi i.p.v. paard, haar grootste hobby is shoppen en ze heeft een kat die Gucci heet.

Ver uit de buurt blijven dus! ... :{w Maar dit soort profieltjes vragen er natuurlijk wel om lekker even 'de draak mee te steken', dus ga haar nog wel even een berichtje terug sturen. :P
pi_109742946
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef Moogwai10 het volgende:
Oh ja, in haar openingsberichtje begon ze al over een prins op een witte audi i.p.v. paard, haar grootste hobby is shoppen en ze heeft een kat die Gucci heet.

Ver uit de buurt blijven dus! ... :{w Maar dit soort profieltjes vragen er natuurlijk wel om lekker even 'de draak mee te steken', dus ga haar nog wel even een berichtje terug sturen. :P
Golddigger alert...
pi_109743020
Gewoon aangeven waar je wel en niet voor kiest . Dan is het aan haar om daar wat mee te doen:
quote:
Ik ben niet serieus en houd ook niet van fun, ik ben een ongevoelige maar zeker niet stoere hele knappe lelijkerd die niet kan luisteren, maar ook weinig te melden heeft. Daarnaast ben ik ontevreden met de huidige gang van zaken en heb ik verder niet al te veel ambities voor de toekomst. Ik ken mijn grenzen niet en vreselijk star in de omgang. Ik laat me in de hoek drukken en kan slecht met commentaar omgaan. Verder heb ik weinig hobbies, doe ik niet aan sport maar heb ik een bloedhekel aan thuis zitten.

Het liefst sta ik standaard elke week met een biertje in de kroeg waar ik op zondag graag voetbal kijk. Één week per jaar ben ik niet in de kroeg, dat is als ik aan de Costa Brava op het stand lig. Verder houd ik niet van romantisch geneuzel en is halfvol en halfleeg bij mij het zelfde. Het liefst eet ik elke dag een bordje aardappelen, een kuiltje jus onder het toeziend oog van mijn goudvis bluppie.

Ik ben redelijk onzeker maar kan ook best arrogant zijn. Verder claim ik ondanks mijn onzekerheid vraag wel excessief veel ruimte in gezelschap en vind ik dat mensen hun eigen zaakjes maar op moeten lossen tenzij ik vind dat het heel anders moet. Ik ben met tevreden met mijn leven zoals het nu gaat en bescherming daarvan is alles wat ik doe.

Mijn leven loopt niet echt lekker en ik hoop dat met een partner weer uit het slop te trekken. Je zult me moeten nemen zoals ik ben want het aanpassingsvermogen zal niet van mijn kant komen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:12:22 #204
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_109744316
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:33 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Gewoon aangeven waar je wel en niet voor kiest . Dan is het aan haar om daar wat mee te doen:

[..]

_O- :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:22:39 #205
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_109744667
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:33 schreef Held_op_Sokken het volgende:

[..]

Leuk stukje proza. Ik heb gelachen. _O-
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_109745055
Hnn. KNUZ heeft dus leuke profielen. Even aanmelden.
pi_109748553
Alle leuke mannen opgelet...

`Uniek exemplaar in de aanbieding`;)

Kenmerken:

- zelfstandig
- spontaan
- eerlijk/direct
- lief
- humor
- ondernemend
- gevoel
- bewust

Houd van:

- reizen
- zon
- sauna
- massages
- live muziek
- plagen ;)

Nu vraag je je zeker af... wat is daar nou zo uniek aan?
... daar is natuurlijk maar een manier voor om achter te komen!

Ik ben `op zoek` naar een man met...

De kenmerken:

- eerlijk/betrouwbaar
- mix tussen gevoel en verstand
- humor
- positief
- lief
- geen mega carrièretijger
- leuke verschijning (GEEN grote kettingen, oorbellen etc)

Houdt van:

- reizen
- relaxen
- knuffelen
- spontane acties
- af en toe lekker gek doen

Graag ontvang ik reacties van mannen die zich in voorgaande kunnen vinden en een profiel met foto hebben.

Ik kijk er naar uit!

-x-
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109748611
En zich dan ook nog afvragen waarom zij een datingsite nodig hebben..
pi_109748873
Denk dat het meer een zaak is van dat wat zij aanbiedt niet in evenwicht is met wat ze vraagt :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109749072
Ach, met meiden die het zo hoog in hun bol hebben valt toch geen relatie aan te knopen. Is mij nog nooit gelukt zonder er stapelgek bij te worden.
pi_109749273
Zijn die dan ook zo als je ze leert kennen?
pi_109749320
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn die dan ook zo als je ze leert kennen?
Da's het ergste. Het zijn van die types die niet verder komen dan: "uhu, ja, ok, nee". Dat draait op niks uit.
pi_109749334
Wel spontaan dan
pi_109749423
Kennen jullie ook nog volledig gratis sites op Paiq en Badoo na? De meeste sites laten je niet fatsoenlijk berichtjes sturen. Daar heb je dus niks aan.
pi_109749556
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef Dennisweb het volgende:
Kennen jullie ook nog volledig gratis sites op Paiq en Badoo na? De meeste sites laten je niet fatsoenlijk berichtjes sturen. Daar heb je dus niks aan.
Dat is ook de insteek, die sites willen er aan verdienen namelijk. Paiq is trouwens toch niet gratis?
pi_109750224
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat is ook de insteek, die sites willen er aan verdienen namelijk. Paiq is trouwens toch niet gratis?
Je kan er credits verdienen door er vaker te komen. Bovendien krijg je startcredits, kan je sowieso altijd met matches praten die het systeem aanwijst, en die berichtjes zijn ongelimiteerd. Mij hoor je niet klagen.

Ik heb ook OkCupid, dat had ik al via de AppStore gevonden. Volgens het ding trek ik lesbiennes aan. Neeeeuh! :'(
  zondag 1 april 2012 @ 03:40:02 #217
108913 Godshand
guide4you
pi_109753429
Nog steeds op 3 datingsites ingeschreven maar behalve de nieuwkomers steeds checken na het update mailtje doe ik er toch steeds niets mee. De sites zijn SecondLove (leek me wel lachen om tijdens de sex te gaan roepen: "Denk je nu aan je man? Je denkt aan hem he?!" en kijken hoe ze reageert :') ), E-matching en Alternatiefdaten.

Ik date nu sinds 3 weken met een meisje die ik ken uit de kroeg in de stad hiero en dat gaat zoveel relaxer dan de meeste Internetdates.

Geen gevraag: wat wil je nu van me, of hebben we nu iets? Geen gezeur van: je moet wel serieus zijn! :')

Mijn laatste datingsite date was eerlijk gezegd wel wat knapper dan deze, maar zoveel saaier en ik moest serieus in de relatie voor haar zijn. Die date was lief, gezellig maar er viel weinig te lachen, net of ik een goede collega steeds sprak waarbij je beleefd tegen elkaar bent, over het werk kan praten maar niet echt lol kan hebben. Waarom heb ik het dan toch een tijdje gehad met dr? Zij was wel verliefd maar ze hield ook duidelijk van seks. Die was dus ook erg goed. Tsja, zal wel erg mannelijk zijn, maar vond het wel even leuk zo. Haar verliefdheid verdampte ook op gegeven moment en toen maakte ze het uit, maar als dat niet zo was gebeurd had ik het wel uitgemaakt. Voor deze tijd was het leuk, maar op de langere duur had ik mij aan geergerd, mede ook doordat ze 1,5 uur rijden met de auto van mij vandaan woonde. Was ik wel zat aan het worden.

De huidige kroegdate heb ik erg veel lol mee. Zij is erg amusant in de omgang en op een of andere manier maakt haar dat aantrekkelijk. Ze heeft ook gewoon iets leuks over haar, leuke uitstraling. Maar ze is ook lief, vandaag vertelde zij me dat ze speciaal voor mij lenzendoosjes in huis had gehaald (meestal heb ik lenzen in als ik haar zie, ben 2x bij dr blijven pitten zonder dat ik lenzenvloeistof en doosjes bij me had). Dat vond ik best lief O+

Dus het gaat de goede kant op, en daarom laat ik de sites een beetje voor wat ze zijn. Wel blijf ik het leuk vinden om de profieltjes te lezen en erom te lachen, hoe erg ze op elkaar lijken :P Datingsites zijn handig, maar spontaan elkaar tegen komen blijft toch leuker en handiger als je bij elkaar in de buurt woont :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 1 april 2012 @ 09:44:02 #218
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_109755147
Ik heb me gisteren ingeschreven bij E-matching. Leuke site met veel leuke profielen en direct al een aantal goede berichten in mijn inbox! Ik hou wel van dat directe :)
pi_109755218
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 09:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik heb me gisteren ingeschreven bij E-matching. Leuke site met veel leuke profielen en direct al een aantal goede berichten in mijn inbox! Ik hou wel van dat directe :)
Wat voor een reacties?

fake profielen voor de site?
  zondag 1 april 2012 @ 09:56:02 #220
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_109755282
Gewoon uiteenlopend van "goed profiel en dito foto's" tot hele verhalen die ingaan op mijn bezigheden. Heb nog geen Fakers gezien, maar dat kan er aan liggen dat je profiel ook echt eerst gecontroleerd wordt door de site (ook op spelfouten enzo).
pi_109755445
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 09:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
Gewoon uiteenlopend van "goed profiel en dito foto's" tot hele verhalen die ingaan op mijn bezigheden. Heb nog geen Fakers gezien, maar dat kan er aan liggen dat je profiel ook echt eerst gecontroleerd wordt door de site (ook op spelfouten enzo).
Over hoeveel reacties heb je het dan?
  zondag 1 april 2012 @ 10:24:36 #222
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_109755667
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Over hoeveel reacties heb je het dan?
vijf binnen twee uur :)
pi_109755704
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:24 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Al wat teruggestuurd/gechat?
  zondag 1 april 2012 @ 10:28:35 #224
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_109755730
Email teruggestuurd, maar ik hou de boot nog even af.. Rustig beginnen enzo he ;) Volgens mij heeft e-matching geen chatfunctie dus chatten zal lastig gaan.

Wat me wel opvalt is dat veel vrouwen katten hebben en van backpacken houden... twee dingen waar ik niet zo gek op ben :P
pi_109755872
Lang geen relatie gehad en toch behoefte aan affectie :')
pi_109756156
Wat hebben jullie als oneliner @ Paiq?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 1 april 2012 @ 11:25:50 #227
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109756841
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 03:40 schreef Godshand het volgende:
Nog steeds op 3 datingsites ingeschreven maar behalve de nieuwkomers steeds checken na het update mailtje doe ik er toch steeds niets mee. De sites zijn SecondLove (leek me wel lachen om tijdens de sex te gaan roepen: "Denk je nu aan je man? Je denkt aan hem he?!" en kijken hoe ze reageert :') ), E-matching en Alternatiefdaten.

Ik date nu sinds 3 weken met een meisje die ik ken uit de kroeg in de stad hiero en dat gaat zoveel relaxer dan de meeste Internetdates.

Geen gevraag: wat wil je nu van me, of hebben we nu iets? Geen gezeur van: je moet wel serieus zijn! :')

Mijn laatste datingsite date was eerlijk gezegd wel wat knapper dan deze, maar zoveel saaier en ik moest serieus in de relatie voor haar zijn. Die date was lief, gezellig maar er viel weinig te lachen, net of ik een goede collega steeds sprak waarbij je beleefd tegen elkaar bent, over het werk kan praten maar niet echt lol kan hebben. Waarom heb ik het dan toch een tijdje gehad met dr? Zij was wel verliefd maar ze hield ook duidelijk van seks. Die was dus ook erg goed. Tsja, zal wel erg mannelijk zijn, maar vond het wel even leuk zo. Haar verliefdheid verdampte ook op gegeven moment en toen maakte ze het uit, maar als dat niet zo was gebeurd had ik het wel uitgemaakt. Voor deze tijd was het leuk, maar op de langere duur had ik mij aan geergerd, mede ook doordat ze 1,5 uur rijden met de auto van mij vandaan woonde. Was ik wel zat aan het worden.

De huidige kroegdate heb ik erg veel lol mee. Zij is erg amusant in de omgang en op een of andere manier maakt haar dat aantrekkelijk. Ze heeft ook gewoon iets leuks over haar, leuke uitstraling. Maar ze is ook lief, vandaag vertelde zij me dat ze speciaal voor mij lenzendoosjes in huis had gehaald (meestal heb ik lenzen in als ik haar zie, ben 2x bij dr blijven pitten zonder dat ik lenzenvloeistof en doosjes bij me had). Dat vond ik best lief O+

Dus het gaat de goede kant op, en daarom laat ik de sites een beetje voor wat ze zijn. Wel blijf ik het leuk vinden om de profieltjes te lezen en erom te lachen, hoe erg ze op elkaar lijken :P Datingsites zijn handig, maar spontaan elkaar tegen komen blijft toch leuker en handiger als je bij elkaar in de buurt woont :)
*O* uiterlijk is een ding, maar wat je zegt he hoe leuker de persoon kwa innerlijk hoe beter ze er toch wel uit gaat zien voor je gevoel. En als er iets ernstig is zijn het mensen die meteen gaan zitten zeuren van hoe serieus zijn we ( :') ) of nog erger: "Je moet wat meer over je gevoelens praten" ( :') :') ). Als ik toch één afknapper moest noemen hè :+

Heb op paiq trouwens ook gewoon dat locatiebalkje bijna helemaal naar rechts gesleept, heb ook echt geen zin om iemand ver weg te zoeken/vinden (Laat staan dat ik er echt tijd voor héb). Ben alleen niet echt een kroegtijger of iets dergelijks dus schat de kans dat ik zomaar leuke dames tegenkom niet al te groot in, vind ik het wel handig dat 't internet bestaat hoor :+ Hoop alleen dat niet iedereen wanhopig serieus gaat zijn, zeker niet op een site als paiq waar je gewoon even wat te kletsen kan hebben en meer niet (Snapt niet iedereen geloof ik).
WFPB!
  zondag 1 april 2012 @ 11:26:31 #228
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109756859
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:52 schreef Miniem het volgende:
"Hoi". Is helaas niet geaccepteerd :(
WFPB!
pi_109757553
Dizorn, vrouwen leven ook buiten de kroeg ;)
  zondag 1 april 2012 @ 12:20:34 #230
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109758269
Echt?

Snap ik gelukkig nog net wel. Maar dat leek me het duidelijkste voorbeeld :c
WFPB!
  zondag 1 april 2012 @ 12:22:53 #231
321828 GreatPretender
I pretend too much
pi_109758341
Hallo allen. Ben zelf ook op een datingsite, maar dan een Noorse. Zo te lezen verschilt dat niet zoveel met NL sites. Veel lege profielen of lange eisenlijstjes, maar er zitten ook pareltjes tussen. :D

Heb sinds november zo'n 8 verschillende meiden gedate met wisselend succes. Wat ik trouwens best een goede score vind voor mij als buitenlander. Had wat meer scepsis verwacht eerlijk gezegd. Het fijne bij die site is dat er op basis van een relatieprofiel een matchgetal wordt gegenereerd waardoor je al een beetje een indruk krijgt wat de ander belangrijk vindt.

Date nu met iemand uit Oslo, terwijl ik zelf op 7 uur rijden daar vandaan woon. Of een uur vliegen. So far so good want we komen erg goed overeen wat waarden en interesses betreft. En ze is nog knap ook! :D (hot gamerchicks ftw!) We hebben elkaar nu twee keer gezien. Met zo'n afstand zijn dat dus weekenddates, en krijg je eigenlijk gelijk een idee wat de ander van je vindt als er positief wordt gereageerd op een voorstel voor een vervolg.

De afstand is nu nog een probleem, maar ik ga dit jaar nog naar Oslo verhuizen, dus dat is een tijdelijk 'probleem'.
Her kommer vinteren!
pi_109759323
quote:
Meestal de reden waarom ik contact opneem. Goede score, leuke foto, zin om te chatten, nieuwsgierig naar je oid.

Btw, net een rondje foto's beoordelen gehad op paiq. Alleen maar mooie meiden, niet normaal, kon haast niet kiezen. Dat was de vorige 10x wel anders :')
...
pi_109759361
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:53 schreef marcokloon het volgende:

[..]

Meestal de reden waarom ik contact opneem. Goede score, leuke foto, zin om te chatten, nieuwsgierig naar je oid.
Dat bedoel ik niet :P
Je vraag die je in kan voeren :Y
  zondag 1 april 2012 @ 12:55:30 #234
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109759386
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 03:40 schreef Godshand het volgende:
Maar ze is ook lief, vandaag vertelde zij me dat ze speciaal voor mij lenzendoosjes in huis had gehaald (meestal heb ik lenzen in als ik haar zie, ben 2x bij dr blijven pitten zonder dat ik lenzenvloeistof en doosjes bij me had). Dat vond ik best lief O+
:o O+
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_109759406
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:54 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet :P
Je vraag die je in kan voeren :Y
Ow je vraag, niet het berichtje dat je stuurt om contact te krijgen?
...
  zondag 1 april 2012 @ 12:58:37 #236
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109759478
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:22 schreef GreatPretender het volgende:

Date nu met iemand uit Oslo, terwijl ik zelf op 7 uur rijden daar vandaan woon. Of een uur vliegen.
Van dat soort afstanden hebben we binnen Nederland gelukkig geen last :P
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
pi_109760655
Ik moet zeggen, dat het met Paiq qua afstanden wel goed geregeld is. Mijn laatste 6 speeddates zaten allemaal binnen een straal van max. 10 km bij me vandaan. Altijd makkelijk voor de luie dater. :P
pi_109760696
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:56 schreef marcokloon het volgende:

[..]

Ow je vraag, niet het berichtje dat je stuurt om contact te krijgen?
Nee :P

Had trouwens wel zon berichtje verstuurd maar afgewezen :') le bitch. :P
pi_109761313
ik bedoelde de openingsvraag trouwens :P
  zondag 1 april 2012 @ 14:36:07 #240
108913 Godshand
guide4you
pi_109763215
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:22 schreef GreatPretender het volgende:
Hallo allen. Ben zelf ook op een datingsite, maar dan een Noorse. Zo te lezen verschilt dat niet zoveel met NL sites. Veel lege profielen of lange eisenlijstjes, maar er zitten ook pareltjes tussen. :D

Heb sinds november zo'n 8 verschillende meiden gedate met wisselend succes. Wat ik trouwens best een goede score vind voor mij als buitenlander. Had wat meer scepsis verwacht eerlijk gezegd. Het fijne bij die site is dat er op basis van een relatieprofiel een matchgetal wordt gegenereerd waardoor je al een beetje een indruk krijgt wat de ander belangrijk vindt.

Date nu met iemand uit Oslo, terwijl ik zelf op 7 uur rijden daar vandaan woon. Of een uur vliegen. So far so good want we komen erg goed overeen wat waarden en interesses betreft. En ze is nog knap ook! :D (hot gamerchicks ftw!) We hebben elkaar nu twee keer gezien. Met zo'n afstand zijn dat dus weekenddates, en krijg je eigenlijk gelijk een idee wat de ander van je vindt als er positief wordt gereageerd op een voorstel voor een vervolg.

De afstand is nu nog een probleem, maar ik ga dit jaar nog naar Oslo verhuizen, dus dat is een tijdelijk 'probleem'.
Jij zit in Narvik ofzo? Wow, 7 uur rijden :o Dan ben je wel ff bezig. Mail je in het Engels met ze, of kan je goed Noors?
  zondag 1 april 2012 @ 15:04:41 #241
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109764519
Ola! Jeg heter Mister1977.
Fikar? :s)
  zondag 1 april 2012 @ 15:40:01 #242
321828 GreatPretender
I pretend too much
pi_109765895
Mail in het Noors met ze. Heb zo nu en dan nog wel spelfouten, maar daar kijken velen gelukkig doorheen. Denk dat de respons een stuk minder zou zijn als ik in het Engels zou mailen vanwege fake accounts enzo.

Ik zit in omgeving Bergen, van Narvik naar Oslo is ~19 uur rijden :P
Her kommer vinteren!
  zondag 1 april 2012 @ 22:11:18 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109783785
Lol reclame van alleenstaande-mamas.nl
Staat er:
"ik ben een *man * vrouw"
"ik zoek een *man *vrouw"

Sinds wanneer is een man een alleenstaande mama :?
  zondag 1 april 2012 @ 22:24:46 #244
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109784545
Misschien kunnen alleenstaande mamas op die manier op zoek? Alsnog een beetje faal :') (Net als de NS :( )
WFPB!
pi_109785277
quote:
Wil je je eitjes gekookt of bevrucht?
pi_109785398
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wil je je eitjes gekookt of bevrucht?
Wil je uit eten en daarna neuken of hou je niet van uit eten? :@
  zondag 1 april 2012 @ 22:51:24 #247
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_109785988
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

:o O+
Ach... wat zal ik zeggen. Ik heb echt alles in huis. Van make-up, de-makeup en wattenschijfjes, tot lenzenvloeistof, tandenborstels en inlegkruisjes/tampons. Stukje service van het huis wat altijd gewaardeerd wordt. Daarnaast als mensen raar opkijken kan ik het altijd schuiven op mijn lieve huisgenoot ;)
  zondag 1 april 2012 @ 23:55:37 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109789070
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Dizorn het volgende:
Misschien kunnen alleenstaande mamas op die manier op zoek? Alsnog een beetje faal :') (Net als de NS :( )
Ja tis beide kanten op.. maar toch. Vage titel vond ik het :)
  zondag 1 april 2012 @ 23:57:13 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109789146
En leuk godshand!!! O+
pi_109793370
Is er nog gedate dit weekend?
pi_109793393
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 15:40 schreef GreatPretender het volgende:
Mail in het Noors met ze. Heb zo nu en dan nog wel spelfouten, maar daar kijken velen gelukkig doorheen. Denk dat de respons een stuk minder zou zijn als ik in het Engels zou mailen vanwege fake accounts enzo.

Ik zit in omgeving Bergen, van Narvik naar Oslo is ~19 uur rijden :P
Even offtopic.

Mensen bij mij uit de straat zijn ook naar Bergen verhuisd volgens mij, mooi land in ieder geval!
Is het veel anders als in Nederland?
pi_109793775
Ja wtf man ik had donderdag een date en het ging wel redelijk ik wilde op een 2e date om te kijken of het beter ging .. ze wilde dat ook wel dus ik appen de volgende dag of ze misschien zin/tijd had om deze week wat te doen.. dus ik krijg geen antwoord helemaal niks en ik die avond gevraagd van: hallo.. :? En zei ze: ik heb haast ik praat straks wel.. en ondertussen wel allemaal foto''s op FB zetten en weet ik t allemaal :')

Mja ik dus wachten en anderhalve dag later nog steeds niks dus ik zei zo van laatmaar zitten en heb dr van FB gehaald en gezegd dat ik geen behoefte aan een 2e date meer heb.. Sindsdien niks meer van gehoord..

Heb ik goed gehandeld? :')
  maandag 2 april 2012 @ 09:29:27 #253
27929 piere
doe mij maar bier
pi_109794092
Helemaal goed gedaan Geester :)
fok you ja!
pi_109794255
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:29 schreef piere het volgende:
Helemaal goed gedaan Geester :)
Vrijdag heb ik een andere date met iemand anders.. Hopelijk gaat het dan wat beter .. als het niet zo is dan ben ik gewoon fucking lelijk of raar :')
  maandag 2 april 2012 @ 09:40:32 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109794334
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:09 schreef Geester het volgende:
Ja wtf man ik had donderdag een date en het ging wel redelijk ik wilde op een 2e date om te kijken of het beter ging .. ze wilde dat ook wel dus ik appen de volgende dag of ze misschien zin/tijd had om deze week wat te doen.. dus ik krijg geen antwoord helemaal niks en ik die avond gevraagd van: hallo.. :? En zei ze: ik heb haast ik praat straks wel.. en ondertussen wel allemaal foto''s op FB zetten en weet ik t allemaal :')

Mja ik dus wachten en anderhalve dag later nog steeds niks dus ik zei zo van laatmaar zitten en heb dr van FB gehaald en gezegd dat ik geen behoefte aan een 2e date meer heb.. Sindsdien niks meer van gehoord..

Ze was gewoon druk met haar FB status/foto's gedoe :P

Maarja als ze verder niet reageerd dan houdt het al snel op .
pi_109794418
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze was gewoon druk met haar FB status/foto's gedoe :P

Maarja als ze verder niet reageerd dan houdt het al snel op .
ja maar heb dan het fatsoen om gewoon te zeggen dat je t niet wilt :')
  maandag 2 april 2012 @ 09:45:54 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109794471
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Geester het volgende:

Eens, maarja zo werkt het niet altijd meer.
pi_109794597
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eens, maarja zo werkt het niet altijd meer.
Nee :r Hopelijk gaat het vrijdag beter .....
  maandag 2 april 2012 @ 09:52:40 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109794639
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:51 schreef Geester het volgende:

[..]

Nee :r Hopelijk gaat het vrijdag beter .....
Je zal het vanzelf wel merken :)
pi_109794675
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je zal het vanzelf wel merken :)
Ja ik wil dr wel met goeie moed heen gaan mja ik weet niet of die afgelopen date in mn hoofd blijft rondspoken
  maandag 2 april 2012 @ 09:57:43 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109794743
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:54 schreef Geester het volgende:

Ja ik wil dr wel met goeie moed heen gaan mja ik weet niet of die afgelopen date in mn hoofd blijft rondspoken
Mbt wat en hoe zou het blijven rondspoken dan?
pi_109794774
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mbt wat en hoe zou het blijven rondspoken dan?
Van ja zometeen is zij ook zo ... en dan die negatieve gedachten.. dat wil ik niet hebben
  maandag 2 april 2012 @ 10:00:38 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109794833
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:58 schreef Geester het volgende:

[..]

Van ja zometeen is zij ook zo ... en dan die negatieve gedachten.. dat wil ik niet hebben
Ze kan hetzelfde zijn. Maar die kans is klein. En tja hoe is dat dan. Je had een leuke date, dus ga daar eerst op af. En hoe het afloopt dat zie je vanzelf wel weer.
  maandag 2 april 2012 @ 10:04:45 #264
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109794936
Vrijdag date gehad, ging goed, ik heb wel heel erg het idee dat ze me ziet zitten. Complimentjes enzo, en "Als ik je niks vond was ik nu allang weggelopen."
pi_109794952
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze kan hetzelfde zijn. Maar die kans is klein. En tja hoe is dat dan. Je had een leuke date, dus ga daar eerst op af. En hoe het afloopt dat zie je vanzelf wel weer.
Ach je hebt gelijk ik doe mijn best en hopelijk wordt het wel leuk ;)
  maandag 2 april 2012 @ 10:11:55 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109795113
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:04 schreef Illiberal het volgende:
"Als ik je niks vond was ik nu allang weggelopen."
Als dat op een vraag is geweest van "wat vind je er tot nu toe van?"
Dan zegt zo'n antwoord weinig. heb ik ook wel eens gebruikt terwijl m'n mening niet heel enthousiast was :+
  maandag 2 april 2012 @ 10:13:09 #267
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109795142
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als dat op een vraag is geweest van "wat vind je er tot nu toe van?"
Dan zegt zo'n antwoord weinig. heb ik ook wel eens gebruikt terwijl m'n mening niet heel enthousiast was :+
Nee dat zei ze gewoon spontaan.
pi_109795175
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:09 schreef Geester het volgende:

Ik had het persoonlijk gewoon even rustig afgewacht, wie weet had ze wel een bepaalde reden waarom ze even geen tijd voor je had dit weekend. Zo kap je het wel erg rigoreus af.
٩๏̯͡๏)۶
pi_109795197
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:14 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik had het persoonlijk gewoon even rustig afgewacht, wie weet had ze wel een bepaalde reden waarom ze even geen tijd voor je had dit weekend.
Zo kap je het wel erg rigoreus af.
Nou ze had niet heel erg belangrijke dingen te doen en na 2 dagen niks gezegd te hebben terwijl je voor de date dat wel deed ......
pi_109795244
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:15 schreef Geester het volgende:

[..]

Nou ze had niet heel erg belangrijke dingen te doen en na 2 dagen niks gezegd te hebben terwijl je voor de date dat wel deed ......
Ok in dat geval heb je wel goed gehandeld inderdaad.
٩๏̯͡๏)۶
pi_109799480
quote:

[..]

Tja meestal als vrouwen zo doen, denkt ze waarschijnlijk dat je haar niet leuk vind. je kan dan wel aan de volgende beginnen maar als je die hetzelfde signaal geeft, heeft het geen zin. Vrouwen willen nou eenmaal snel garanties dat je voor ze gaat en "niet zomaar een wijf is" Daarom is daten met meerdere personen ook lastig.
UITGESCHREVEN
  maandag 2 april 2012 @ 12:22:05 #272
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109799537
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er nog gedate dit weekend?
In de kroeg zaterdagavond. Is toch beter dan zo'n site moet ik eerlijk bekennen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 april 2012 @ 19:44:55 #273
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_109817045
Ben ik ook weer....
Gisteren toch maar gezegd dat dit op niets ging uitlopen na een korte 3 maanden. Te grote afstand en ze leek soms te onverschillig en kreeg er geen hoogte van. Ook niet na veel gepraat te hebben. Jammer.... maar liever nu dan 2 jaar aanmodderen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_109817377
Ik ben het ook maar eens op een datingsite gaan proberen :P
Weet nog niet helemaal wat ik er van moet denken, maar ach, het kan geen kwaad denk ik.
Hoe doen jullie het eigenlijk als je een berichtje stuurt naar iemand die zelf niks terug kan sturen? Ik heb namelijk gister een abbo genomen voor een maand op een site om te kijken hoe en wat. Had er ook wel mee te maken dat ik een berichtje kreeg van een leuk meisje. Helaas na een aantal berichtjes vertelde ze dat ze op Curaçao woont. Schiet niet echt op dus :P
En wat zetten jullie vaak in een eerste berichtje naar iemand? Natuurlijk probeer je iets uit het profiel te halen, maar dat is soms nog best lastig.
pi_109817921
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:44 schreef -Splash- het volgende:
Ben ik ook weer....
Gisteren toch maar gezegd dat dit op niets ging uitlopen na een korte 3 maanden. Te grote afstand en ze leek soms te onverschillig en kreeg er geen hoogte van. Ook niet na veel gepraat te hebben. Jammer.... maar liever nu dan 2 jaar aanmodderen.
Verstandig, anders heb je spijt dat je niet eerlijk tegenover jezelf was.
...
  maandag 2 april 2012 @ 20:05:42 #276
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_109818291
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef marcokloon het volgende:

[..]

Verstandig, anders heb je spijt dat je niet eerlijk tegenover jezelf was.
Bedankt, dat was uiteindelijk mijn insteek. Niet in de relatie blijven voor de ander. Ik vond het verschrikkelijk om haar weg te moeten zien lopen. Voor haar dan.
Helaas liep ik al wat langer met het idee.

Nu een week later maar even voor de grap weer mijn profiel geactiveerd en gelijk al 2 mensen die me berichten. Hou het maar nog even luchtig, hoef niet gelijk van het ene in het andere te vallen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 2 april 2012 @ 20:06:08 #277
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_109818319
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

In de kroeg zaterdagavond. Is toch beter dan zo'n site moet ik eerlijk bekennen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Compliment toch? ;)
  maandag 2 april 2012 @ 20:07:22 #278
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_109818412
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ben het ook maar eens op een datingsite gaan proberen :P
Weet nog niet helemaal wat ik er van moet denken, maar ach, het kan geen kwaad denk ik.
Hoe doen jullie het eigenlijk als je een berichtje stuurt naar iemand die zelf niks terug kan sturen? Ik heb namelijk gister een abbo genomen voor een maand op een site om te kijken hoe en wat. Had er ook wel mee te maken dat ik een berichtje kreeg van een leuk meisje. Helaas na een aantal berichtjes vertelde ze dat ze op Curaçao woont. Schiet niet echt op dus :P
En wat zetten jullie vaak in een eerste berichtje naar iemand? Natuurlijk probeer je iets uit het profiel te halen, maar dat is soms nog best lastig.
Wachten tot ze jou berichten kan helpen. ;)
Maar ik lees gewoon een profiel en post een bericht van 2 of 3 regels. Dat werkt doorgaans beter dan een heel verhaal.
pi_109818645
Om even wat positivisme in dit topic te brengen; ik heb inmiddels een relatie met mijn Paiqje.
Paar maanden gedate, elkaar toen even niet gezien, en toen kwamen we er achter dat we elkaar toch wel erg gingen missen. Beetje gek voelt het nog wel aan, maar wel fijn :)
  maandag 2 april 2012 @ 20:11:08 #280
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109818658
Ik zou wel lid worden van zo'n site, maar ik vrees dat ik dan allemaal van die iets te serieuze types tref.

Welke handige accountmanager boi trekt me over de streep?
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109818931
Waarom hebben degene die ik altijd als eerste een oneliner wil sturen...... teveel ongelezen onliners :P
Hebben veel mensen dan goede smaak O-)
...
pi_109819739
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:24 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Niet de boot afhouden dan. Je bent nu nog een nieuw gezicht en staat overal bovenaan. In no-time ben je een regular en krijg je ineens veel minder tot geen reakties meer. Tenzij je erg knap bent of een hele leuke uitstraling/fotogenieke kop hebt. Als je denkt 'ah, 5 in 2 uur? Kan lekker achterover leunen, dan schrik je wel wakker als er na 3 weken hooguit een paar zijn bijgekomen :P
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 2 april 2012 @ 20:37:48 #283
242666 BeamofLight
pi_109820317
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Compliment toch? ;)
Nah...was geil. En ik weet nog dat ik zo mijn best deed haha. Dalijk ff appen.
  maandag 2 april 2012 @ 21:30:12 #284
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109824288
quote:

[..]

Misschien was ze gewoon ongesteld en is ze maar in een joggingbroek gaan faceboeken. :s)
pi_109828906
Dat Paiq is wel leuk ja! :D
  maandag 2 april 2012 @ 22:38:12 #286
242666 BeamofLight
pi_109829315
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:31 schreef Chaos-Zero het volgende:
Dat Paiq is wel leuk ja! :D
wacht maar af...
pi_109829858
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 22:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wacht maar af...
Hehe, niet dan?
  maandag 2 april 2012 @ 22:51:11 #288
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109830108
Paiq is best leuk hoor. Alleen naar mijn ervaring en wat mensen hier ook wel zeggen, meiden zijn niet echt praatgraag uit hunzelf (en dat voor een site als paiq :') )

Oh trouwens, 2/3 fotobewonderaars op m'n 1e foto, 1/3 op de 2e, Maar die 2e foto heeft 9.5 de andere 9.1. Rare meting of de 3e persoon HAATTE mijn 1e foto echt hard :D
WFPB!
pi_109832240
niet betalend lid van Paiq is leuker als betalend lid van RP :')

Nu nog effe de site leren kennen
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:16:08 #290
242666 BeamofLight
pi_109851850
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
niet betalend lid van Paiq is leuker als betalend lid van RP :')

Nu nog effe de site leren kennen
is niks voor jou man. Geen profielen, geen zoekfuncties op postuur. Voor ons beter.
pi_109852140
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

is niks voor jou man. Geen profielen, geen zoekfuncties op postuur. Voor ons beter.
Leuker gesprek gehad dan 2 weken op RP
  dinsdag 3 april 2012 @ 17:29:56 #292
108913 Godshand
guide4you
pi_109857703
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Leuker gesprek gehad dan 2 weken op RP
Wacht maar op de facebook hoek :')
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:45:59 #293
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_109874680
Kolere... Kunnen die verveelde wijven niet uit Paiq gefilterd worden? En dat wordt dan aan mij gematcht.

Ik wil mijn geld terug... oh wacht. Mijn tijd dan. En moeite. Want ik doe goddomme nog moeite om er een leuk gesprek van te maken.
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
pi_109874919
Wat is deze? Ik meld me aan op Paiq.nl en ik word gekoppeld aan iemand. En dan is het iemand van m'n opleiding? :+
pi_109875892
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef Mark94 het volgende:
Wat is deze? Ik meld me aan op Paiq.nl en ik word gekoppeld aan iemand. En dan is het iemand van m'n opleiding? :+
Nice :) Wondermatching
...
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:09:47 #296
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_109876032
Bij mij loopt Paiq steeds vast :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:10:44 #297
108913 Godshand
guide4you
pi_109876089
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:09 schreef Diconnected het volgende:
Bij mij loopt Paiq steeds vast :')
Windows 95 dan es vervangen ;)
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:11:09 #298
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_109876114
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Windows 95 dan es vervangen ;)
:6
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_109876124
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:51 schreef Dizorn het volgende:
Paiq is best leuk hoor. Alleen naar mijn ervaring en wat mensen hier ook wel zeggen, meiden zijn niet echt praatgraag uit hunzelf (en dat voor een site als paiq :') )

Dat herken ik ook :Y
Ook irritant als je aan iemand gekoppeld wordt die nooit online is of gewoon niet praat.
pi_109876229
De truc is dat je gewoon je dagelijkse 2 speeddates mee moet pakken en die dan steeds na afloop beoordelen. Daarnaast regelmatig foto's beoordelen en dan zal je zien de matches steeds beter bij je gaan passen (is althans mijn ervaring). :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')