Bedankt, dat was uiteindelijk mijn insteek. Niet in de relatie blijven voor de ander. Ik vond het verschrikkelijk om haar weg te moeten zien lopen. Voor haar dan.quote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Verstandig, anders heb je spijt dat je niet eerlijk tegenover jezelf was.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
In de kroeg zaterdagavond. Is toch beter dan zo'n site moet ik eerlijk bekennen.Compliment toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Wachten tot ze jou berichten kan helpen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ben het ook maar eens op een datingsite gaan proberen
Weet nog niet helemaal wat ik er van moet denken, maar ach, het kan geen kwaad denk ik.
Hoe doen jullie het eigenlijk als je een berichtje stuurt naar iemand die zelf niks terug kan sturen? Ik heb namelijk gister een abbo genomen voor een maand op een site om te kijken hoe en wat. Had er ook wel mee te maken dat ik een berichtje kreeg van een leuk meisje. Helaas na een aantal berichtjes vertelde ze dat ze op Curaçao woont. Schiet niet echt op dus
En wat zetten jullie vaak in een eerste berichtje naar iemand? Natuurlijk probeer je iets uit het profiel te halen, maar dat is soms nog best lastig.
Niet de boot afhouden dan. Je bent nu nog een nieuw gezicht en staat overal bovenaan. In no-time ben je een regular en krijg je ineens veel minder tot geen reakties meer. Tenzij je erg knap bent of een hele leuke uitstraling/fotogenieke kop hebt. Als je denkt 'ah, 5 in 2 uur? Kan lekker achterover leunen, dan schrik je wel wakker als er na 3 weken hooguit een paar zijn bijgekomenquote:
Misschien was ze gewoon ongesteld en is ze maar in een joggingbroek gaan faceboeken.quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Geester het volgende:
[..]
ja maar heb dan het fatsoen om gewoon te zeggen dat je t niet wilt
is niks voor jou man. Geen profielen, geen zoekfuncties op postuur. Voor ons beter.quote:Op maandag 2 april 2012 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
niet betalend lid van Paiq is leuker als betalend lid van RP
Nu nog effe de site leren kennen
Leuker gesprek gehad dan 2 weken op RPquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
is niks voor jou man. Geen profielen, geen zoekfuncties op postuur. Voor ons beter.
Wacht maar op de facebook hoekquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Leuker gesprek gehad dan 2 weken op RP
Nicequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef Mark94 het volgende:
Wat is deze? Ik meld me aan op Paiq.nl en ik word gekoppeld aan iemand. En dan is het iemand van m'n opleiding?
Windows 95 dan es vervangenquote:
Dat herken ik ookquote:Op maandag 2 april 2012 22:51 schreef Dizorn het volgende:
Paiq is best leuk hoor. Alleen naar mijn ervaring en wat mensen hier ook wel zeggen, meiden zijn niet echt praatgraag uit hunzelf (en dat voor een site als paiq)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |