omdat het nieuwste boek van die set ook al bijna 7 jaar oud is, en de nieuwste versie in paperback ook maar 9 euro kost, dan is 25 voor 4 oudere boeken niet meer of minder dan je kunt verwachtenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:24 schreef So_Surreal het volgende:
En waarom is deze set zo goedkoop dan?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926724/index.html
Jouw vriendin heeft ook World of Warcraft gespeeldquote:Op maandag 26 maart 2012 10:05 schreef sinepedraap het volgende:
TS leeft in een gekke World of Warcraft Lord of the Rings Twilight Elfenspookjeswereld op zijn zomerkamer.
Die heb ik gekocht, ziet er mooi uit in mijn kastquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:24 schreef So_Surreal het volgende:
En waarom is deze set zo goedkoop dan?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926724/index.html
Die heb ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:34 schreef BGTes het volgende:
[..]
Die heb ik gekocht, ziet er mooi uit in mijn kast
Ik ook niet, zit midden in mijn tentamenweek, en als ik er eenmaal aan begin..quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik ookHelaas nog geen tijd gehad om ze allemaal uit te lezen.
Maar dat zijn dus gewoon de 4 boekenquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:34 schreef BGTes het volgende:
[..]
Die heb ik gekocht, ziet er mooi uit in mijn kast
Aangezien ze namen hebben als Bran en Daenyre ofzo denk ik niet dat ze die hebben vertaald.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef So_Surreal het volgende:
Heb ze ook maar gekocht.
Geen idee of ik het wat vind.
De eerste 10 afleveringen in 2 avonden na mijn werk bekeken.
Maar nog nooit een boek in het Engels gelezen.
De namen zijn wel allemaal hetzelfde als in de serie toch ?
Niet zoals met Harry potter die vage Nederlandse namen.
Het zijn er vijf maar het vijfde deel moet je los kopen, stamt ook uit 2011quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:26 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus gewoon de 4 boeken?
En zijn er in totaal 4 boeken dan, of zijn er meer ?
Met die eerste ben ik voorlopig wel even zoet hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het zijn er vijf maar het vijfde deel moet je los kopen, stamt ook uit 2011
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |