so true...quote:Op maandag 26 maart 2012 10:04 schreef Salamando het volgende:
Ook noemenswaardig, het epische intro van GoT.
Onzin dus, maar wat jij wilquote:Op maandag 26 maart 2012 08:58 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Mensen die dit soort boeken lezen hebben nooit behoefte aan Tolstoj, Dostojevski en consorten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:57 schreef Salamando het volgende:
[..]Ze konden hem geen 2 seizoenen betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zag ook niet echt een andere rol voor hem in deze serie, in elk geval geen waarin hij lang zou levenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:24 schreef Wruijff het volgende:
[..]
Ze konden hem geen 2 seizoenen betalen.
Ik denk ook niet dat hij geinterreseerd is in een 7 jaar commitmentquote:Op maandag 26 maart 2012 19:24 schreef Wruijff het volgende:
[..]
2 nieuwe... feast for crows en dance with dragons neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:06 schreef Grifte het volgende:
Jaartje geleden ze allemaal gelezen, en laatst die 2 nieuwen. Het wordt me wel iets minder per boek, maar alsnog geweldige boeken.
Ik heb ze allemaal in het Nederlands, en daar worden ze bijna allemaal opgesplitst in 2 delen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:20 schreef svk1985 het volgende:
[..]
2 nieuwe... feast for crows en dance with dragons neem ik aan?
eerstgenoemde is toch al bijna 7 jaar oud
vond feast for crows inderdaad ook wat minder dan de eerste 3 delen
dance with dragons wacht ik nog mee tot na seizoen 2 op 'tv'
Ik vond a dance with dragons toch wel duidelijk de beste uit de serie, samen met a storm of swordsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:06 schreef Grifte het volgende:
Jaartje geleden ze allemaal gelezen, en laatst die 2 nieuwen. Het wordt me wel iets minder per boek, maar alsnog geweldige boeken.
ik ben benieuwd, begin er over 11 weken aanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vond a dance with dragons toch wel duidelijk de beste uit de serie, samen met a storm of swords
Je zult er geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:39 schreef Klipnap het volgende:
Ik zag hem net toevallig liggen in de schoolbieb. In navolging van dit topic heb ik hem meteen gehuurd
Nee, ga misschien kijken als ik de boeken heb gelezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je zult er geen spijt van krijgenHeb je de serie al gezien?
Maar pas wel ff op dat je niet teveel tijd gaat besteden aan de boeken ivm examens, als je die hebt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ga misschien kijken als ik de boeken heb gelezen.
Ze volgen gewoon het boek, Eddard Stark moest hoe dan ook sterven.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:24 schreef Wruijff het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011524547/index.html Deze?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:27 schreef So_Surreal het volgende:
Heeft iemand een link van bol.comwaar ik de hele serie van deze boeken kan bestellen?
volgens mij is een complete box, met daarin dance with dragons gewoon nog niet te krijgen, ik heb deze box gekocht en later de nieuwste er nog los bij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:08 schreef BGTes het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011524547/index.html Deze?
Edit: Nee dus, die heeft gewoon een boek in twee gesplitst![]()
Wel toetsweekquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar pas wel ff op dat je niet teveel tijd gaat besteden aan de boeken ivm examens, als je die hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |