kan m helaas nog nergens vinden op cd/mp3/single, jij nog ideeen?quote:
Niet echt voor dit topic, maar goed: http://www.janrot.nl/shoprot.htmlquote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef ivar92 het volgende:
kan m helaas nog nergens vinden op cd/mp3/single, jij nog ideeen?
Nop, dit is hem helaas niet. Toch bedankt.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje op Laura Jansen - Use somebody
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:00 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb 2 uitdagingen voor jullie.
Ik denk de makkelijkste;
Holland's got talent - Nino act Welk nummer zit achter de gehele act(vrij lange sample)
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:00 schreef EggsTC het volgende:
Maar ook deze zoek ik (klein fragement), het stukje vanaf 2;09 tot 2:21.
Klans is klein dat iemand (zeker van die laatste) iets herkent, ik post 'm toch, op goede hoop
bedankt.
Waarschijnlijk zijn ze er mee gestopt, niks meer over ze te vinden, jammer..quote:Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ID3 tag heeft ie
Artist: GrandLunge
Title: Astral Spirits
Aangezien de mp3 op een server in .ru staat, en googelen op "grand lunge" grandlunge.ru oplevert, heb je best een kans dat dat 'm is. In de beschrijving van grandlunge.ru op google staat "Drum'n'Bass, Ambient, Trip-hop, House, Trance, music.". Helaas is de website niet meer in gebruik.
Wellicht hier: http://www.acidplanet.com/artist.asp?AID=321301
Ik heb die website niet echt bekeken. Aan jou de schone taak
quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:04 schreef female81 het volgende:
Danceliefhebbers, help! Deze twee nam ik gisteren op, kort na elkaar in een of andere mix op Paris One Reverse, maar geen idee wat het is.
Goed nummer.quote:Op zondag 15 april 2012 17:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Aan cupidatje, die hier binnenkort gaat posten:
gedaan, maar werd over 2 jaar ongeveer pas weer geleverd..quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet echt voor dit topic, maar goed: http://www.janrot.nl/shoprot.html
Als ie daar niet tussen staat, kun je ook een mailtje sturen.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:35 schreef Bobbje het volgende:
Een nummer die uitkwam in de jaren 2000-2005 ongeveer. Daarin zag je de zangeres in een grote stof wolk met een industriële achtergrond. Volgens mij zat er ook paarden in de clip.
Sorry voor de onduidelijke beschrijving.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:35 schreef Bobbje het volgende:
Een nummer die uitkwam in de jaren 2000-2005 ongeveer. Daarin zag je de zangeres in een grote stof wolk met een industriële achtergrond. Volgens mij zat er ook paarden in de clip.
Sorry voor de onduidelijke beschrijving.
Die?quote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben op zoek naar een versie van 'Is she really going out with him', waarin je van die achtergrondzangeressen 'woohoo' hoort zingen. Iemand die weet welke ik bedoel? Krijg 'm zo 1-2-3 niet gevonden op YouTube.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben op zoek naar een versie van 'Is she really going out with him', waarin je van die achtergrondzangeressen 'woohoo' hoort zingen. Iemand die weet welke ik bedoel? Krijg 'm zo 1-2-3 niet gevonden op YouTube.
?quote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zoek een nummer dat robot-achtig is en ik geloof ook dat de clip een (gele) robot had. Nummer is zeker wel een jaar of 10 oud.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zoek een nummer dat robot-achtig is en ik geloof ook dat de clip een (gele) robot had. Nummer is zeker wel een jaar of 10 oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |