Evan Wofford - So I'll Go zegt shazam.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef NumberSeven het volgende:
Vanaf 0:00 tot 0:52, weet iemand waarvan deze beat is of waar ik 'm kan vinden?
..0i19.49288l51243l0l51438l16l16l0l5l5l0l75l621l11l11l0.
Perfect, ik heb hem. Tnx!!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Evan Wofford - So I'll Go zegt shazam.
Gokje op Laura Jansen - Use somebodyquote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef xStroop het volgende:
Hallo allemaal!
Ik zoek een nummer, wat begint met een piano en dat gaat dan naar verschillende toonhoogtes. Is een leuk melodietje. Het is een rustig nummer
Dan gaat er een vrouw zingen, een soort van Adele.
Volgens mij wordt er in het nummer ook iets van so heavy(?) en flowers away(?)gezongen.
Het nummer is volgens mij nog geen jaar oud. Ik hoorde hem vorige week pas voor het eerst.
Ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
Iemand een idee waar dit van is, en of er meer van is?
http://ladio.ru/flash/en/sound.mp3
Als ID3 tag heeft iequote:
Jan Rot met ,ik word gek.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef ivar92 het volgende:
een lastige waarschijnlijk,
de nederlandstalige versie van i'm on fire - bruce springsteen
met in het refrein ik ben je vader.
google en youtube zeggen helemaal niks...
Wat voor een nummer is het?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:50 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik vandaag op mn werk hoorde. Het enige wat ik nog weet is dat ze in het refrein zingen 'We could all be free'. Ik werk bij de H&M en die draaien meestal vrij nieuwe liedjes van indiebandjes. Hopelijk weet iemand het
Ja die vond ik ook maar die is sowieso te oud. Het is echt zo'n indiepop liedje en het is wss uit 2011!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat voor een nummer is het?
Kon deze vinden, maar lijkt me niet iets wat in H&M aanstaat.
zoo, snelquote:
Iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:45 schreef BrandX het volgende:
heb je een linkje mss? Via youtube kan ik niets vinden.
3 posts boven jou?quote:Op zondag 15 april 2012 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zoek het nummer (instrumental) dat gebruikt wordt door Eredivisielive in een promo/filmpje. Het is een hiphop beat.
IS geen instrumental.quote:Op zondag 15 april 2012 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zoek het nummer (instrumental) dat gebruikt wordt door Eredivisielive in een promo/filmpje. Het is een hiphop beat.
Omg ik heb hem gevonden!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:50 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik vandaag op mn werk hoorde. Het enige wat ik nog weet is dat ze in het refrein zingen 'We could all be free'. Ik werk bij de H&M en die draaien meestal vrij nieuwe liedjes van indiebandjes. Hopelijk weet iemand het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |