Hij zal de punani van haar wel geproefd hebben en wil dat nog eens. Echt, meteen eruit kieperen die arro.quote:
Issuebelle had dat kind afgemaaktquote:Op zondag 25 maart 2012 20:41 schreef jcdragon het volgende:
Nu vind ik het ook. Vincent is de nieuwe Issuebelle
Alleen Vincent wilde haar hebben toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft ze eigenlijk voor Vincent gekozen?
Ah, ze wordt wcmeid vanaf nu, die krijgt geen dansvoet meer op het toneelquote:Op zondag 25 maart 2012 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Van Kim Feenstra kan ik die stem nog hebben, die heeft tenminste een excuus. Maar deze trien?
Ja, ga janken, flikker op, je verneukt je team.
Ze dacht hem terug te winnen maar tot overmaat van ramp bleek hij alleen geïnteresseerd te zijn in haar *shock* DANStalent.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft ze eigenlijk voor Vincent gekozen?
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze dacht hem terug te winnen maar tot overmaat van ramp bleek hij alleen geïnteresseerd te zijn in haar *shock* DANStalent.![]()
Paste mooi in haar karakterloze grot.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Maar echt wat een karakterloze lul die Vincent zeg....
Ze zal wel ontzettend goed hebben kunnen sabbelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Maar echt wat een karakterloze lul die Vincent zeg....
eeeuhm...TISSUEbelle, gesponsord door Pagequote:Op zondag 25 maart 2012 20:41 schreef jcdragon het volgende:
Nu vind ik het ook. Vincent is de nieuwe Issuebelle
Nah, Vincent haalt die naam niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:47 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
eeeuhm...TISSUEbelle, gesponsord door Page
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 25-03-2012 om 20:38:18#TUDB Alana dat heet 'Onprofessioneel' niks anders. Jammer dat die herhaling op spitzen er dus niet van gaat komen.... reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 25-03-2012 om 20:44:25#TUDB Oef Alana get it over en Vinc neem je verantwoording om publiek en team uitleg te geven... reageer retweet
Rinusquote:Op zondag 25 maart 2012 20:49 schreef jcdragon het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 25-03-2012 om 20:38:18#TUDB Alana dat heet 'Onprofessioneel' niks anders. Jammer dat die herhaling op spitzen er dus niet van gaat komen.... reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 25-03-2012 om 20:44:25#TUDB Oef Alana get it over en Vinc neem je verantwoording om publiek en team uitleg te geven... reageer retweet
Een danseres zei ook: "Ik wil het niet weten ..."quote:Op zondag 25 maart 2012 20:51 schreef Keroppi het volgende:
Ergens vind ik dat ze dit probleem nog redelijk 'integer' inbeeld brengen. Als ze echt voor drama gegaan waren, dan hadden ze vast wat smeuigere uitspraken kunnen ontfutselen van de andere dansers.
Die hebben heus wel door wat er speelde, ze lijken zich nu zich een beetje van de domme te houden. Maar een beetje sensatiebeluste producer krijgt daar wel scherpere uitspraken uit.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
Hij wilde anaal, zij niet en sindsdien ruzie?
quote:
Nou idd zeg. Wat een ontzettend irritante stem had ze zeg. Net als Kimquote:Op zondag 25 maart 2012 20:47 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Jongens wat is nou de reden dat die Kim Feenstra-stem-a-like eruit stapt?????? Krijgen we nou geen eens een reden?
quote:
Je snapt mijn subtiele woordgrap!quote:
Nou ja, zei, mummelde.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Een danseres zei ook: "Ik wil het niet weten ..."
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Pheno het volgende:
En Raoul kon alles toch al, in de basis? Als ik het zo zie kan ik dat dan ook, ik kan ook lopen.
Ben Saundersquote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind er geen sprekende choreografen tussen zitten dit jaar.
En Raoul doet me aan iemand denken, een acteur ofzo?
Nee, die ken ik niet.quote:
Zelfs Virgil kan beter.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef roos85 het volgende:
Hoop dat Thom die Raoul wel kan lozen, jeetje wat een miskleun
Dat heeft haar zus uitgezocht.quote:
Of Louis de Robot.quote:
Die pas niet in de koffer.quote:
Flinke reistas welquote:
Geen idee wat ze zeiquote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
Wat een geluiden komen uit die Chinees zeg.
Piep, piep, bami.quote:
quote:
Tja, dansen met lalalaa Sambal bal lalalalal, Koe Yo Luk lalalalala, met tafeltjes van Tjap Tjoy lalalalalaa, ze hebben goed en lekkel gedanst. Ik ben tlots op henquote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
Wat een geluiden komen uit die Chinees zeg.
Ik heb wel zin in chineesquote:Op zondag 25 maart 2012 21:17 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Tja, dansen met lalalaa Sambal bal lalalalal, Koe Yo Luk lalalalala, met tafeltjes van Tjap Tjoy lalalalalaa, ze hebben goed en lekkel gedanst. Ik ben tlots op hen
Gaat het nogquote:Op zondag 25 maart 2012 21:17 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Tja, dansen met lalalaa Sambal bal lalalalal, Koe Yo Luk lalalalala, met tafeltjes van Tjap Tjoy lalalalalaa, ze hebben goed en lekkel gedanst. Ik ben tlots op hen
Vroegah was alles beterquote:Op zondag 25 maart 2012 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
De BlipHop blijft nog de meest geweldige uitvoering
Dit dus...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:22 schreef Dagonet het volgende:
Meh.
Maar dat vind ik tot nog toe van de hele show.
Lorenzo?quote:
Lorenzo is een grote funny.quote:
Oh ja, daar lijkt ie inderdaad op. Kon hij wel dansen?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Dagonet het volgende:
Okay, vergeleken met de baggerzooi die Jakkoo vorige week afleverde is dit een hele vooruitgang en de neger wordt beter gebruikt dan Raoul.
Sylar! Daar doet Raoul me aan denken,, Sylar uit Heroes.
Hij had er wel de hersenen voor.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, daar lijkt ie inderdaad op. Kon hij wel dansen?
Idd!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die overdreven geforceerde humor in die choreo's echt zo'n afknapper... een excuus om zwakheden te maskeren
Sylar kon emoties bij mensen op roepen met zijn gedachten.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, daar lijkt ie inderdaad op. Kon hij wel dansen?
Anders nam ie de superkrachten van Virgil wel overquote:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 25-03-2012 om 21:22:42#TUDB Michel, to much unisono, weer, zie nog niet veel 'een stuk' (behalve jij dan) wel sympa reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 25-03-2012 om 21:27:58#TUDB Oef Jaakko, persifleren is veeeel moeillijker, Goed geprobeerd maar ik had die mooie dansers toch liever 'bloter' in ballet gezien reageer retweet
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef Keroppi het volgende:
Ik hoop niet elke week modern gaat winnen...
really ?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef Dagonet het volgende:
I like it really really much! Really really!
Sambal bij?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef Dagonet het volgende:
I like it really really much! Really really!
Ze wisten nog niet dat het dit keer zo ging.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
Je gaat iemand toch geen (te) hoog punt geven want dan weet je al dat je daar niet boven kan? Of zie ik het tactisch verkeerd?
Inderdaadquote:Op zondag 25 maart 2012 21:32 schreef Dagonet het volgende:
Min Hee heeft spijt van haar beoordeling nu..
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
Met dank aan de vooraankondiging is dit nu rete-spannend.
Enorm he.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
Met dank aan de vooraankondiging is dit nu rete-spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang de regering tol op de commerciële zenders heft.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
Hoe vaak zeggen ze al dat 'volgende week de camp de tol begint te eisen'?
twitter:Lieneuh twitterde op zondag 25-03-2012 om 21:33:22Zeg die Alannah uit #tudb, is dat niet het meisje waar @Jan_Kooijman in #sytyd van zei dat ze superonvolwassen was? reageer retweet
Nou, als dat zo is dan had ie gelijkquote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef roos85 het volgende:
twitter:Lieneuh twitterde op zondag 25-03-2012 om 21:33:22Zeg die Alannah uit #tudb, is dat niet het meisje waar @Jan_Kooijman in #sytyd van zei dat ze superonvolwassen was? reageer retweet
Ja, dat is het meisje wat niet met die (onervaren) dansende automonteur wilde/kon dansen volgens mij. Zat toen ook al steeds te zeuren.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef roos85 het volgende:
Echt? Dat was toen ook heel flauw. Die jongen heeft het ook nog verder geschopt dan zij.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is het meisje wat niet met die (onervaren) dansende automonteur wilde/kon dansen volgens mij. Zat toen ook al steeds te zeuren.
Daarmee kreeg hij nog een beetje de ballen terug die hij bij Alanah heeft verloren... het leek me eigenlijk altijd een coole stoere gast... maar eigenlijk is het een enorme sissyquote:Op zondag 25 maart 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind wel dat Vincent Min Hee een beetje in haar rug steekt, sure het hoort bij het spel, maar ik vond het wel lullig dat hij ging wisselen met iemand uit het team dat hem aan de overwinning geholpen heeft.
Het interesseert me eigenlijk geen reet. Zo iemand wil je niet in je team, en zo iemand wil je in geen enkele dansgroep.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vind het dit jaar zooooooo saai... en dan is er drama, horen we NOGSTEEDS NIET wat er nou precies aan de hand is #alanagezeik
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
Die knot op d'r kop straalt ook 100% "Het zal me aan m'n reet roesten, tot hoe laat is de H&M open vandaag, mag ik Starbucks, huh wat? Glitters?" uit.
Volgens mij wil zij wel maar hij nietquote:Op maandag 26 maart 2012 12:25 schreef Pheno het volgende:
Alleen weten we niet of ze een relatie hebben gehad
Of ze hebben leuk met elkaar gedanst. Hij ziet het als einde oefening en zij wil terugkomen op auditie.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij wil zij wel maar hij niet
Inderdaad vreemd van Vincent en niet professioneel van hem. Maar we weten niet wat er echt speelde wel jammer. Nu hopen dat Tom zich niet laat tegen houden en ze hard gaan battelen want tot nu is het matig.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:06 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik begrijp überhaupt niet dat Vincent haar bij het team heeft genomen, als hij een relatie met haar gehad heeft. Dan kan je toch problemen verwachten? Vooral omdat het zo'n dramaqueen is (dat was ze namelijk ook al bij SYTYCD, toen ze weigerde met die ene knul in Cuba goed te dansen). En om nou te zeggen dat ze zo'n exceptioneel goede danseres is.. nou nee..
Live met ons meeposten en VGL opnemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:09 schreef roos85 het volgende:
Vanaf volgende week begint Van God Los weer, wordt moeilijk kiezen!
van God Losquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:09 schreef roos85 het volgende:
Vanaf volgende week begint Van God Los weer, wordt moeilijk kiezen!
Vandaar dus mijn twijfelquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:58 schreef IbeBen het volgende:
[..]
van God Loswat een bazenserie was dat zeg vorig seizoen!
Ik doe vanavond een rondje meequote:Op zondag 1 april 2012 09:37 schreef IbeBen het volgende:
Als ik het zo hoor wordt dit een leeg topic vanavond
quote:Ik hoop vanavond live te kunnen kijken. Het is toch leuker om live hier mee te doen. Vooral met dat stukje van Allana. Zo, die heeft haar carriere even een slechte dienst bewezen, zeg!
Modern was vooral leuk door Issuebelle... nu is het gewoon een dans-soort...quote:Op zondag 1 april 2012 19:01 schreef WillemijnB het volgende:
[..]Mee eens, ik heb 't vanmiddag ook terug gekeken, onderwijl hier lezend, en het is toch een stuk leuker live!
Ook ik vond 't ballet van Jaakko erg leuk! Leuker dan de moderne choreo van Vincent, maar nu heb ik 't sowieso wel een beetje gehad met modern.![]()
Ben benieuwd naar vanavond!
Ik geef het een 8quote:
Wordt het zo een avondquote:
Ernstig....quote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef WillemijnB het volgende:
Thom zal vast heel veel spijt hebben van zijn keuze voor Raoul.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
Juul en Kraan hebben ook auditie gedaan:
[ afbeelding ]
Maar ze zijn denk ik beter dan raoul...quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
Juul en Kraan hebben ook auditie gedaan:
[ afbeelding ]
Gister toevallig "Dit was het nieuws" gezien?quote:Op zondag 1 april 2012 20:08 schreef Dagonet het volgende:
Kunnen belgen geen drie zinnen zeggen zonder een engelse uitspraak te bezigen?
Jaaaaaaaaah daar moest ik ook meteen aan denken! 'plastiek'quote:Op zondag 1 april 2012 20:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gister toevallig "Dit was het nieuws" gezien?
Een frikadel is daar een curryworstquote:Op zondag 1 april 2012 20:10 schreef WillemijnB het volgende:
'dat baart me wel schrik aan'?! Wazige Belgen.
Jaquote:Op zondag 1 april 2012 20:09 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaah daar moest ik ook meteen aan denken! 'plastiek'
quote:wij belgen hebben de eigenschap om als er een "a" staat in het woord, dat ook zo uit te spreken... Daarom zeggen wij "glas" en niet "gles"
Nee.quote:Op zondag 1 april 2012 20:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gister toevallig "Dit was het nieuws" gezien?
70's disco ftwquote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee.
Dit nummer roept om een jazzchoreo trouwens.
Dat heb ik altijd, want ik dans nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:12 schreef WillemijnB het volgende:
Whahahaha, 'dit is een nummer voor wanneer ik een drankje ga halen'.
Ik vind de opdracht wel leukquote:
Dattum.quote:Op zondag 1 april 2012 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind de opdracht wel leukmaar het nummer niet... Je kunt idd ff goed kijken wat ze gaan doen, die choreo's...
je kan toch niet dansen op zo een nummer?quote:Op zondag 1 april 2012 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind de opdracht wel leukmaar het nummer niet... Je kunt idd ff goed kijken wat ze gaan doen, die choreo's...
Ze mogen ook de stijl uitzoeken he...quote:Op zondag 1 april 2012 20:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je kan toch niet dansen op zo een nummer?
geen hiphop iig
ik had de eerste 10 min gemistquote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze mogen ook de stijl uitzoeken he...
Veni Vedi Poetsie?quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef Lutte het volgende:
Ik kijk. Ik vind het leuk. Ik ga m'n toetsenbord poetsen.
Er zijn meer stijlen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je kan toch niet dansen op zo een nummer?
geen hiphop iig
Ik kan wel roepenquote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef roos85 het volgende:
Ik neig steeds meer om naar VGL te zappen..
maar dat is het toch net niet hequote:Meusli tijd![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan wel roepen
[..]
maar dat is het toch net niet he
Die twijfel heb ik standaard bij dansersquote:Op zondag 1 april 2012 20:20 schreef WillemijnB het volgende:
Pfft, ik begin bij dat gezemel van Vincent de hele tijd bijna te twijfelen of ie überhaupt wel hetero is. Wat een jammeraar zeg!
quote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die twijfel heb ik standaard bij dansers
Phew, gelukkig niks mis mee .... Ik begon me al bijna ongewenst te voelenquote:Op zondag 1 april 2012 20:27 schreef WillemijnB het volgende:
[..]Bij veel dansers is dat ook zo (niets mis mee overigens) maar bij Vincent heb ik die twijfel nooit gehad. Maar ik begin 't nu wel te krijgen!
Daarom zal het ook wel klikkenquote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef roos85 het volgende:
Thom is wel een leuke tegenhanger van Rinus
Natuurlijk niet, mijn goede vriendquote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Phew, gelukkig niks mis mee .... Ik begon me al bijna ongewenst te voelen
Ah, nu voelt het als thuiskomenquote:
Ik zet 't er alleen maar bij omdat 't soms verkeerd opgevat kan worden en ik juist een discussie hierover wilde voorkomen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Phew, gelukkig niks mis mee .... Ik begon me al bijna ongewenst te voelen
ja hoorquote:Op zondag 1 april 2012 20:31 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik zet 't er alleen maar bij omdat 't soms verkeerd opgevat kan worden en ik juist een discussie hierover wilde voorkomen.Sorry dat ik 't blijkbaar niet zo subtiel gebracht heb.
![]()
om 't goed te maken?
Was vincent sowieso wel hetero?quote:
Zeg maar sorry tegen team Rinus......quote:Op zondag 1 april 2012 20:33 schreef roos85 het volgende:
Echt Vincentze hadden hem team Roze moeten maken
![]()
No offence, lieve B82
nu ga ik ook twijfelenquote:
Mijn gay-dar is hartstikke kapot (helaasquote:
Sorry Rinusquote:Op zondag 1 april 2012 20:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zeg maar sorry tegen team Rinus......
Ik weet niet veel van vrouw+man, maar is de standaard positie niet gewoon verticaal (het gedeelte van de man danquote:Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef WillemijnB het volgende:
Ik begin nu ernstig te twijfelen of Vincent wel, zoals Cee vorige week zo mooi opmerkte, wel een horizontale mambo met Alannah heeft gedanst.
Tegen haar minions wel.... want ze is redelijk onzeker en dat wil ze compenseren met keihard tegen haar dansers zijn...quote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef roos85 het volgende:
M-H met haar opdrachtwat een achterlijk ijskonijnen wijf
Jaquote:Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef WillemijnB het volgende:
Zei ie nou dat ie niet van dat 'sekte-achtige sfeertje' houdt?
Ja..quote:Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef WillemijnB het volgende:
Zei ie nou dat ie niet van dat 'sekte-achtige sfeertje' houdt?
Beetje jammer inderdaad. Sowieso weet ik niet of ik altijd blij moet zijn met 't feit dat we de SYTYCD choreografen op deze manier beter leren 'kennen'.quote:Op zondag 1 april 2012 20:39 schreef roos85 het volgende:
Vince, je image manik dacht dat we na Shaker een stoere hiphopper kregen, krijg je zo'n pussy
Van deze choreograven staat alleen M-H mij erg tegen, Vince vind ik meer een pussy..quote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Sowieso weet ik niet of ik altijd blij moet zijn met 't feit dat we de SYTYCD choreografen op deze manier beter leren 'kennen'.
Zijn dit dan de nieuwe sytycd choreograven?quote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van deze choreograven staat alleen M-H mij erg tegen, Vince vind ik meer een pussy..
Jaakko is wel leukMichel mag ik ook wel, toffe vent
en Thom is best een schatje
Geen ideequote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn dit dan de nieuwe sytycd choreograven?
Jaakko vind ik inderdaad wel leuk, Michel ook wel en Thom vind ik net zo leuk als Rinus. Min-Hee vind ik een irritante doos en ik vind 't doodzonde dat we nu de 'echte' Vincent Vianen leren kennen, i.p.v. die stoere hiphopper die het gemaakt heeft in LA zoals ie in SYTYCD te boek stond.quote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van deze choreograven staat alleen M-H mij erg tegen, Vince vind ik meer een pussy..
Ik ben blij dat je bent geblevenquote:
Wel eens, maar aan de andere kant ben ik ook wel nieuwsgierig naar de choreo's van Minhee. Ze is wel origineel vind ik.quote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen ideeAlleen Vince is toch een SYTYCD choreo?
Aah zoquote:Op zondag 1 april 2012 20:47 schreef WillemijnB het volgende:
Vorig jaar leerden we Issuebelle, tot dan toe bekend van haar gave choreo's van SYTYCD, beter kennen dan ons lief was, dit jaar Vincent. Zo bedoel ik 't.
Duidelijkquote:Op zondag 1 april 2012 20:47 schreef WillemijnB het volgende:
Vorig jaar leerden we Issuebelle, tot dan toe bekend van haar gave choreo's van SYTYCD, beter kennen dan ons lief was, dit jaar Vincent. Zo bedoel ik 't.
Ge-irriteerde gay-dars...quote:
Hey, ik ben er ook nog.quote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je bent geblevenspam ik tenminste niet het hele topic alleen vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |