Alles gaat vandaag van start en dus over drie weken ongeveer op de buis. Ben erg benieuwd naar de UK versie.quote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Treffend.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
Die dikke met die kuif en bril was goedVind de UK-versie boeiender dan de US-versie
Edit: Deze: [ afbeelding ]![]()
Dat zei ik idd ook meteenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
Die dikke met die kuif en bril was goedVind de UK-versie boeiender dan de US-versie
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
Haha, jaquote:
Beter dan hier, waar we vier smaken vanillevla hebben.quote:
Oh ja, dat zeker!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Beter dan hier, waar we vier smaken vanillevla hebben.
Hahaquote:Op maandag 26 maart 2012 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Beter dan hier, waar we vier smaken vanillevla hebben.
Butteryquote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die achternaam vond ik echt geweldig, ben even kwijt wat het ook alweer was, soort van pudding?
JAAAA, die willikquote:
Jammer, anders vrijdag, HgTquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef BabeWatcher het volgende:
ik weet niet of ik zaterdag mee kan babbelen, altijd lastig, programma's in het weekend.
Ah leuk, 'ns kijken of ik een kansrijke chick of goedzingende dude kan scoren vanavondquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:32 schreef iBenny het volgende:
Voor vanavond...
The Voice UK Adoptiespel
Katy Perry = second rate Jessie Jquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Cee het volgende:
Meer mensen moeten voor Danny kiezen in plaats van de second rate Katy Perry, ookal vind ik die second rate Katy Perry wel leuk.
Potverdulleke mis ik het begin gewoonquote:
Ik heb die versie nooit gezien, ken Cheryl nauwelijks, behalve dat ze zo gruwelijk mooi is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:45 schreef ZaZoe het volgende:
Jessie J wordt in 'The Voice' wat Cheryl Cole in 'X-Factor' was.
She speaks like normal people speak. People can relate to that.
Volgens mij als figurant op een brancard in Casualty.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Net een vrouwenstem.
En moeten we deze jongen kennen?
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Cee het volgende:
Oh ja, dat ingemonteerde applaus steeds.Je ziet het publiek stil zitten en je hoort ze gek worden.
Nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Cee het volgende:
Oh ja, dat ingemonteerde applaus steeds.Je ziet het publiek stil zitten en je hoort ze gek worden.
quote:
Uhuquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
Goeie stem, achterlijk liedje maar, goede stem!
Ik dacht dat ik 1 van de juryleden hoorde zeggen, oh he is from... de rest verstond ik niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij als figurant op een brancard in Casualty.
Nee dus.
Timmer hem in elkaar!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Godskolere gaat m'n buurjongen precies nú weer timmeren
Gewoon de hamer naar zijn kop smijtenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Geef hem vanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Dat wil ik al 3 jaar, gelukkig ben ik er over 2 weken vanafquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon de hamer naar zijn kop smijten
Ik ga op mijn fiets zitten om een extra licht te creeerenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Sorry kan niet... ik kijk Voice ukquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Nee ik zit scherp voor het adoptiespel, keine tijdquote:
Ik ga m'n tv in de fik steken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga op mijn fiets zitten om een extra licht te creeeren
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga op mijn fiets zitten om een extra licht te creeeren
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik zit scherp voor het adoptiespel, keine tijd
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het idee dat ik veel milder ben met jureren, omdat het toch niet Nederlands is, herkent iemand dat hier?![]()
quote:
En nou?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Kruisje in het schriftje bij de naam Pheno en D.
Je kujnt niet zeiken over de uitspraak in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het idee dat ik veel milder ben met jureren, omdat het toch niet Nederlands is, herkent iemand dat hier?![]()
*trekt kruisje in en maakt krulletje*quote:
Krulletjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*trekt kruisje in en maakt krulletje*
Ik ken hem alleen van Childrens BBC eigenlijk, das ook al een eeuwigheid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
die presentator is best wel heel erg lekker eigenlijk
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
Ow kut.. effe oplettenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kujnt niet zeiken over de uitspraak in ieder geval
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow kut.. effe oplettenIk kijk naar me scherm
Dittesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Ze zingt goed. Zuiver. Maar ik houd hier niet van.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
En hij knipoogt terug, god wat een interactie
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb weer teletext aan, als ik iets mis omdat ik als een mongool zit te typen dan komt het nog eens voorbij
Whehe jaquote:
Eens!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
hij is leuker dan martijnquote:
quote:
ja vind ik ookquote:
quote:
en die vrouw is niet zo irritant als wendyquote:
Kan toch pas als ze begint met zingen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Zo, ik heb meteen Kerry Ellis alvast geadopteerd.
Dat mag nog heul niequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Zo, ik heb meteen Kerry Ellis alvast geadopteerd.
Oh, dan wis ik 't weer. Want nu gaan er te veel achter elkaar door dus zal zij wel afvallen a la Chaira Borderslee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan toch pas als ze begint met zingen?
Ja maar niemand kan irritanter zijn dan wendyquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en die vrouw is niet zo irritant als wendy
truequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar niemand kan irritanter zijn dan wendy
Wel waar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar niemand kan irritanter zijn dan wendy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Hiyaaquote:
ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Jessie J
Ik wil ook half gekleurd haar
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik vind zijn stem net iets te "pieperig" naar mijn smaak, weet niet hoe ik het moet omschrijven.
Dat is bij elke show zo toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:19 schreef Cee het volgende:
Je hoort publiek klappen en lachen en tegelijkertijd stil zitten.
En Pheno zei vorige keer dat het gewoon echt typisch engels is, die wildheidquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:19 schreef Cee het volgende:
Nee, die montage is typisch johndemols.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Pheno zei vorige keer dat het gewoon echt typisch engels is, die wildheid
Jij hoort ze stil zitten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:19 schreef Cee het volgende:
Whehequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die montage is typisch johndemols.
Ja ze heeft stage fright. En kut, nu kom ik zomaar niet op het Nederlandse woordquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
En nu gaat Kerry zeker falen, er zijn er al 3 door.
plankenkoorts?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ze heeft stage fright. En kut, nu kom ik zomaar niet op het Nederlandse woord
Plankenkoorts!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ze heeft stage fright. En kut, nu kom ik zomaar niet op het Nederlandse woord
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Mien nu moet je wel beter gaan zingen want ik heb je net geadopteerd
Vind het niksquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Mien nu moet je wel beter gaan zingen want ik heb je net geadopteerd
Ik ook niet, heb haar weer terug zitten werpenquote:
Dijk van een stem maar duidelijk geen popzangeres.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
En ze is nog professional ook? Zeker het verkeerde liedje gekozen dan nu.
Die is inmiddels zelf toch ook al oud?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is een beetje de oudere versie van Baby Spice, Emma Bunton
Nog lang niet zo oudquote:
tuurlijkquote:
Paultje Turner!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god herhaling, hoe heet die ene pipo die wij net hebben gehad?
Jep, die scheelt wel een jaar of 10quote:
Hopelijk betere muziek dan Paulquote:
komt zelden voorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wist ik niet eens. Kan me niet herinneren gezien te hebben?
Ik wel. En de verbaasde gezichten als er ineens een 2e stem bijkwamquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Waren twee zusjes afgelopen seizoen geloof ik in NL. Uiteindelijk werden ze opgesplitst dacht ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest lachen bij 'Vlaanderen'quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Doen ze in de US ook. En in Vlaanderen.
hoezoquote:
quote:
NoNickOne was me voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook maar ik weet zijn naam nietMaar ik heb er al eentje, jij mag hem
Niet serieus te nemenquote:
quote:
Té gekke versie juist!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |