Sportieve verbetering hequote:Op zondag 25 maart 2012 19:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jammer dat Ajax - PSV 2-0 is geworden, maar het zou eigenlijk toch wel heel mooi zijn om boven Twente en PSV te eindigen
Coconuts?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
Coconuts was trouwens baas vandaag, mooi die ontlading
je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajacieden en Feyenoorders, wees eens aardig tegen elkaar. We moeten elkaar steunen in deze spannende tijden. Wij, Ajacieden gaan winnen van Twente en Heerenveen voor jullie, en jullie doen dat voor ons tegen AZ.
![]()
Praat voor jezelf. Feyenoord mag gewoon alles verliezen, wij worden op eigen kracht kampioen !quote:Op zondag 25 maart 2012 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajacieden en Feyenoorders, wees eens aardig tegen elkaar. We moeten elkaar steunen in deze spannende tijden. Wij, Ajacieden gaan winnen van Twente en Heerenveen voor jullie, en jullie doen dat voor ons tegen AZ.
![]()
Doe eens niet zo serieus.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Feyenoord mag gewoon alles verliezen, wij worden op eigen kampioen !
stadhuisplein, helemaal vol met Feyenoorders. Zonnetje, biertjequote:
is er ook nog ff aan je kontje gezeten? ramptentquote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
Coconuts was trouwens baas vandaag, mooi die ontlading
Heerlijkquote:Op zondag 25 maart 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
stadhuisplein, helemaal vol met Feyenoorders. Zonnetje, biertjeBij gebrek aan een trip naar Doetinchem.
quote:'Vonken spatten eraf bij superfitte Cissé'
Voor Jerson Cabral, de even getalenteerde als grillige aanvaller van Feyenoord, duurde de uitwedstrijd zondag tegen De Graafschap (0-3) slechts 45 minuten. Daarna moest het talent plaatsmaken voor Sekou Cissé.
"Jerson heeft zeker extra kwaliteiten, vooral aan de bal, maar die wil ik dan wel graag zien", legde Koeman na afloop uit. "Hij bracht te weinig, vooral in onze counters. Dat kan een keer gebeuren. Met een slechte instelling had zijn wissel niets te maken."
Met invaller Cissé, de maker van 0-3, was Feyenoord na de rust een stuk gevaarlijker. Koeman: "Hij is eindelijk superfit. De vonken spatten eraf bij hem. Dat is momenteel ook onze kracht. We hebben een sterke bank. Als de wedstrijd of de tegenstander erom vraagt, zal ik zeker blijven wisselen. De verschillen in onze huidige selectie zijn heel klein."
De oefenmeester paste na de verrassende finaleplaats voor Heracles Almelo in het KNVB-bekertoernooi de doelstelling voor Feyenoord aan. De vierde plaats is het nieuwe doel, omdat de vijfde positie waarschijnlijk geen directe plaatsing voor de Europa League meer oplevert. "Of we weer titelkandidaat zijn? Tsja, zeg het maar", zei Koeman met een glimlach.
Eén van de reacties:quote:
Zag al het één en ander gebeuren in die hoek daar na de 0-2. Was te verwachten met zoveel Feyenoorders. Volgend jaar weer combi.quote:
Is online gezet door een Graafschap-supportert.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
Lekker slim trouwens ook om dat fillmpje zo online te zetten.
Opzich geen probleem, als die Feyenoorders zich maar gedragen, maar helaas zitten er heel veel debielen tussen. Continue uitdagen, met drinken gooien, etc..quote:Op zondag 25 maart 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag al het één en ander gebeuren in die hoek daar na de 0-2. Was te verwachten met zoveel Feyenoorders. Volgend jaar weer combi.
Ah, het 'vaders met kinderen argument'quote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Opzich geen probleem, als die Feyenoorders zich maar gedragen, maar helaas zitten er heel veel debielen tussen. Continue uitdagen, met drinken gooien, etc..
En inderdaad, mocht de Graafschap ooit weer eredivisie spelen dan wordt het een verplichte combi, en nog terecht ook. Belachelijk dat vaders met kinderen niet meer fatsoenlijk naar een wedstrijd kunnen. Ook een grote fail van de beveiliging bij De Graafschap overigens.
3 stewards afgevoerd naar het ziekenhuis, waarvan één er zelfs slecht aan toe zou zijn.
Ah, je was er bij hoor ikquote:Op zondag 25 maart 2012 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, het 'vaders met kinderen argument'Staan daar toch alleen maar gasten die er op uit zijn joh, ook boertjes.
Och, ik zie daar van twee kanten gasten met riemen in hun hand staan. Tot zoverre het 'ze konden nog net wegkomen' argumentquote:Op zondag 25 maart 2012 19:33 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ah, je was er bij hoor ik
Deze gasten zaten in het familievak op de lange zijde, maar ze konden nog net wegkomen voordat ze werden ingesloten, de helden
Moeten de koeien niet op stal? Misschien dat je je dan nog enigzins nuttig kan makenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:33 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Deze gasten zaten in het familievak op de lange zijde, maar ze konden nog net wegkomen voordat ze werden ingesloten, de helden
Ik zie op dat filmpje niet zoveel speciaals hoor? Kijk het is triest, maar ik zie geen doodschoppen en rare dingen. Gewoon een beetje bavianengedrag over en weer.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Opzich geen probleem, als die Feyenoorders zich maar gedragen, maar helaas zitten er heel veel debielen tussen. Continue uitdagen, met drinken gooien, etc..
En inderdaad, mocht de Graafschap ooit weer eredivisie spelen dan wordt het een verplichte combi, en nog terecht ook. Belachelijk dat vaders met kinderen niet meer fatsoenlijk naar een wedstrijd kunnen. Ook een grote fail van de beveiliging bij De Graafschap overigens.
3 stewards afgevoerd naar het ziekenhuis, waarvan één er zelfs slecht aan toe zou zijn.
Maar toch wel mooi, in heel Gelderland spelen we een thuiswedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:38 schreef Muto het volgende:
Het is misschien 6 tegen 6 op een bezoekersaantal van 6.000?
Nou, als je een doorsnee feest bekijkt, dan zie je veel meer vechtpartijtjes. Ja, dan zijn het vechtpartijtjes, nu rellen.
Storm in een glas water, ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:38 schreef Muto het volgende:
Het is misschien 6 tegen 6 op een bezoekersaantal van 6.000?
Nou, als je een doorsnee feest bekijkt, dan zie je veel meer vechtpartijtjes. Ja, dan zijn het vechtpartijtjes, nu rellen.
Ach, wees blj, straks mogen jullie naar elke uitwedstrijd gezellig met de bus omdat jullie supporters zich zo voorbeeldig gedragenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Och, ik zie daar van twee kanten gasten met riemen in hun hand staan. Tot zoverre het 'ze konden nog net wegkomen' argument
Voortaan maar niet meer zo tof doen in de jupiler league.
Stoer hoer, heel stoer.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Och, ik zie daar van twee kanten gasten met riemen in hun hand staan. Tot zoverre het 'ze konden nog net wegkomen' argument
Voortaan maar niet meer zo tof doen in de jupiler league.
Dat is nu ook al het geval hoor. Weerhoudt mensen er niet van om gewoon lekker los te gaan zitten.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, wees blj, straks mogen jullie naar elke uitwedstrijd gezellig met de bus omdat jullie supporters zich zo voorbeeldig gedragen
Wij krijgen tenminste 16 keer per seizoen een uitvak helemaal vol. Doet geen club ons na.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, wees blj, straks mogen jullie naar elke uitwedstrijd gezellig met de bus omdat jullie supporters zich zo voorbeeldig gedragen
Tja je moet toch ergens trots op zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Wij krijgen tenminste 16 keer per seizoen een uitvak helemaal vol. Doet geen club ons na.
Wij hebben genoeg redenen om trots te zijn. Jullie niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja je moet toch ergens trots op zijn
Krijgen we dit kutargument weer. In Groningen dit jaar zat ik met een paar vrienden in een Groningen vak, een zogenaamd 'familievak', en toen zaten we wat te schelden toen het 3-0 werd. Toen stonden de papa's met jochies van 6 aan hun hand ons ook uit te schelden en te vertellen dat we buiten wel gepakt zouden worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Fanatiekste aanhang van het land. Best iets om trots op te zijn ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja je moet toch ergens trots op zijn
Derde sterquote:Op zondag 25 maart 2012 19:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Wij hebben genoeg redenen om trots te zijn. Jullie niet.
4-2quote:Op zondag 25 maart 2012 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Derde sterwaar blijft die van de havenslaafjes?
Maakt het shirt niet mooier.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ik herinner me vorig jaar nogquote:Op zondag 25 maart 2012 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Fanatiekste aanhang van het land. Best iets om trots op te zijn ja.
Klopt, wel de totale clubquote:
Ja een derde ster hebben jullie nu wel na al die verkrachtingen afgelopen seizoenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vrij dood gelijkspelletje. Wel gezellig toen in Masselink ja. Helaas vandaag moeten overslaan.quote:
Volgend jaar is jullie stadion weer lekker leeg, eerste divisie daar horen jullie thuis.quote:
Dit ja, en in Rotterdam was het toen ook niet echt wat, al was het te begrijpen.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij dood gelijkspelletje. Wel gezellig toen in Masselink ja. Helaas vandaag moeten overslaan.
Dat denk ik al een wedstrijdje of 10quote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem toch aan dat Cabralletje zijn plek nu wel kwijt is.
En steeds staat meneertje er gewoon weer. Met z'n geweldige traptechniekquote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat denk ik al een wedstrijdje of 10
Cisse is nou superdedupertopfitquote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat denk ik al een wedstrijdje of 10
Wat kom je hier nou eigenlijk doen? Je verlies verwerken?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dit ja, en in Rotterdam was het toen ook niet echt wat, al was het te begrijpen.
Qua club is DGS één van de tofste ploegen in de eredivisie. Jammer dat ze eigenlijk altijd van dat soort aidsvoetbal spelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgend jaar is jullie stadion weer lekker leeg, eerste divisie daar horen jullie thuis.
Normaal hebben ze wel ergens een gunfactor. Maar dit seizoen echt totaal niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua club is DGS één van de tofste ploegen in de eredivisie. Jammer dat ze eigenlijk altijd van dat soort aidsvoetbal spelen.
Eigenlijk nooit echt. Het is puur de Vijverberg waarom ik ze het wel gun om te overleven.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Normaal hebben ze wel ergens een gunfactor. Maar dit seizoen echt totaal niet.
Nou de laatste keer waren o.a. Eindhoven en Emmen thuis gewoon uitverkocht hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgend jaar is jullie stadion weer lekker leeg, eerste divisie daar horen jullie thuis.
Leuk stadion jahquote:Op zondag 25 maart 2012 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit echt. Het is puur de Vijverberg waarom ik ze het wel gun om te overleven.
Was gewoon uitverkocht natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:52 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik zal absoluut niet ontkennen dat Feyenoord geen trouw publiek heeft, maar volgens mij was vorig jaar bij jullie de klassieker niet eens uitverkocht, terwijl er bij De Graafschap - FC Emmen (bij -5 ofzo) gewoon 12.000 man zat.
Ja als het slecht gaat blijft gelijk de halve Kuip leegquote:Op zondag 25 maart 2012 19:52 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Nou de laatste keer waren o.a. Eindhoven en Emmen thuis gewoon uitverkocht hoor
Ik zal absoluut niet ontkennen dat Feyenoord geen trouw publiek heeft, maar volgens mij was vorig jaar bij jullie de klassieker niet eens uitverkocht, terwijl er bij De Graafschap - FC Emmen (bij -5 ofzo) gewoon 12.000 man zat.
Maar goed, volgens mij ben jij niet de aller slimste gezien je uitspattingen, dus is een discussies niet echt zinvol.
VVV in de Kuip van vorig seizoen vergeten we voor het gemak maar evenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:52 schreef Roberto258 het volgende:
Thanks!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
VVV in de Kuip van vorig seizoen vergeten we voor het gemak maar even
Voor je goeie trollpoging krijg je toch even een applausje.
[ afbeelding ]
Jammer dat jullie concurreren met Excelsior, anders had ik het je wel gegund. Succes ermee nog.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:00 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Thanks!
Maar lezen is voor jullie erg moeilijk haha, maar daarom posten jullie ook in dit topic.
En nu zal ik wel weggaan en me mentaal voorbereiden op Veendam uit
quote:ME grijpt in bij De Graafschap - Feyenoord
Laatste update: 25 maart 2012 19:53 infoBekijk op de kaart
AMSTERDAM - Tijdens de wedstrijd tussen De Graafschap en Feyenoord zijn supportersrellen uitgebroken.
Tegen het einde van de wedstrijd raakten zo'n honderd fans van beide ploegen slaags met elkaar. Een beveiligster is ter controle naar het ziekenhuis overgebracht, nadat zij een trap had gekregen. Dat meldt de politie.
De supporters gingen elkaar achter de tribunes te lijf. Het ging om Feyenoordfans die niet in het vak zaten dat is bestemd voor supporters van de bezoekende ploeg, maar verspreid door het stadion een plaats hadden verkregen.
De ME moest ingrijpen. Samen met beveiligers van het stadion in Doetinchem kon voorkomen worden dat de situatie verder escaleerde. De politie heeft nog geen aanhoudingen verricht en stelt een onderzoek in.
De ironie van dit soort posts is niet met woorden te omschrijvenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:00 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Maar lezen is voor jullie erg moeilijk haha, maar daarom posten jullie ook in dit topic.
"Veldslag in Doetinchem"quote:Op zondag 25 maart 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
Ik zie de televaag morgen alweer shinen met koeienletters: Feyenoordsupporters slaags met ME
In de ochtendeditie zal het ongetwijfeld naar 300 zijn gegroeidquote:
Ik reken er inmiddels al niet meer op.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem toch aan dat Cabralletje zijn plek nu wel kwijt is.
Op dat filmpje hadden jullie anders tijd om ze te 'pakken'...geen praatjes hebben johquote:Op zondag 25 maart 2012 19:33 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit Cabral's laatste wedstrijd in de basis is geweest. Anders is Koeman knettergek.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Koeman houdt Cabral een beetje z,n hand boven z,n hoofd. Dat is sympathiek van hem, maar kan je niet te lang vol blijven houden want dan wordt Jerson de nieuwe Bruins.
Zeker als Cisse weer op stoom komt moet Cabral maar eventjes een stapje terug doen.
Lijkt me wel toch? Hij was vrij lovend over Cissé, zei dat hij superfit was. Dan kan je hem toch niet op de bank zetten.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit Cabral's laatste wedstrijd in de basis is geweest. Anders is Koeman knettergek.
Daarin heb je wel gelijk, een frisse en sterke Cissé tegen een vermoeide back, dat is wel lekker.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
Toch heeft Cissé wel iets weg van een supersub. Puur omdat hij heel voorspelbaar wordt na een tijdje.
Heerenveen - Feyenoord, dat wordt een kraker .quote:Op zondag 25 maart 2012 20:33 schreef Oldie57 het volgende:
Feyenoord heeft een relatief makkelijk programma voor de boeg.
Als ze de thuiswedstrijd tegen AZ winnen dan ....... dan .......
Laat ik maar ophouden met dromen.
Eerder Roda uit. Als we zaterdag doorkomen wordt dat echt een cruciale wedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heerenveen - Feyenoord, dat wordt een kraker .
Heerlijk man, iedere wedstrijd een finale.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder Roda uit. Als we zaterdag doorkomen wordt dat echt een cruciale wedstrijd.
klopt Cabral ook dat is het hele probleem met die 2... Zet nu maar Cissé er in voor een paar weken.. over een tijdje valt Cabral weer lekker in en raakt de teen geen bal.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
Toch heeft Cissé wel iets weg van een supersub. Puur omdat hij heel voorspelbaar wordt na een tijdje.
Ja maar tegen die koekebakkers van de Graafschap mag je ook niet in de problemen komen, maar het goede spel van Vlaar viel mij ook op.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef jakees het volgende:
Vlaar was ook sterk zeg vandaag. Man man verdedigend als een huis weer. BMI op linksback ging ook prima. Ik ben een grote liefhebber van de Vrij in het centrum. Zo veel rust straalt die uit! Echt superkut dat Ajax PSV geen gelijkspel werd. Dan had je CL zo goed als in eigen hand. Maar ja potje voor potje maar.
Dat de graafschap wat een laffe ploeg zeg. Zo pak je toch nooit een punt? En die trainer maar met zijn blackberry berichten sturen jonge jonge. Hij kan beter ipv 1 van de 9 verdedigers voorin zetten. Net zo laf spel als PSV vandaag.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja maar tegen die koekebakkers van de Graafschap mag je ook niet in de problemen komen, maar het goede spel van Vlaar viel mij ook op.
Noemen ze jou Pablo el Positivo?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef PabloLopez het volgende:
zo direct eindig je 5e dit seizoen heb je nog niks aka stront
Het was 'm nog bijna gelukt hoor (op 20min na dan..)quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat de graafschap wat een laffe ploeg zeg. Zo pak je toch nooit een punt? En die trainer maar met zijn blackberry berichten sturen jonge jonge. Hij kan beter ipv 1 van de 9 verdedigers voorin zetten. Net zo laf spel als PSV vandaag.
Snap dat ook nooit zo. Als Excelsior vorig seizoen iets bewezen heeft is het wel dat je met voetbal erin kan blijven. Wat een lelijk kutteam dat De Graafschap zeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat de graafschap wat een laffe ploeg zeg. Zo pak je toch nooit een punt? En die trainer maar met zijn blackberry berichten sturen jonge jonge. Hij kan beter ipv 1 van de 9 verdedigers voorin zetten. Net zo laf spel als PSV vandaag.
Dan kijk ik liever naar Excelsior, die laten de laatste tijd best aardige dingen zien .quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Af en toe zul je met heel veel geluk een puntje pakken. Beetje een Been tactiek. Schade beperkt houden.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het was 'm nog bijna gelukt hoor (op 20min na dan..)
Precies. Je loopt ook wel eens een keer tegen een 5-0 op maar kan best vaak genieten van Excelsior. Die gaan ons nog helpen door met 5-0 in de kuip te verliezen en PSV op de laatste speeldag op gelijkspel te houden.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar Excelsior, die laten de laatste tijd best aardige dingen zien .
Ik vind de Vrij niet zo een goede lange bal hebben. Wel heel rustig en ook in zijn duels sterk maar ze vullen elkaar goed aan BMI lekker links laten staan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De Vrij is wat constanter dan Vlaar.
Lekker zo houden idd. In het begin van het seizoen speelde we altijd met Ramsteijn, sneu voor hem dat hij zo,n zware blessure heeft opgelopen, maar ik denk niet dat we hem gemist hebben. Wellicht wel weer nuttig voor de breedte als hij er weer bovenop is.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vind de Vrij niet zo een goede lange bal hebben. Wel heel rustig en ook in zijn duels sterk maar ze vullen elkaar goed aan BMI lekker links laten staan.
VVV uit hebbe we hem gemist.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Lekker zo houden idd. In het begin van het seizoen speelde we altijd met Ramsteijn, sneu voor hem dat hij zo zware blessure heeft opgelopen, maar ik denk niet dat we hem gemist hebben. Wellicht wel weer nuttig voor de breedte als hij er weer bovenop is.
Ik had 'm serieus een 2 durven geven.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:12 schreef eight het volgende:
Gemiddeld een 3.5 voor Cabral. Toch netjes voor zijn doen
Jij bent wel erg positiefquote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef Oldie57 het volgende:
De ontwikkeling van Cabral stokt, dat is wel duidelijk.
Kijk, sommige spelers kunnen het nog hebben. Eriksen, Guidetti, Mertens. Het blijft lelijk, maar het is nog net te verdragen.quote:
Marcelo moet dan ook geen voetbalschoenen dragen, en als hij het echt graag wil, moet hij zwarte schoenen dragen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die witte schoenen van Marcelo vond ik er vandaag ook niet uitzien anders.
Tuurlijk wel neusie, TT 819 kijk maar eens goedquote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef lukoki het volgende:
Wat schiet je in punten op met deze uitslag? Het gat naar de nummer zeven is 10 punten leuk maar je moet bij de eerste 4 eindigen om playoff te ontlopen.
Het is vooral een overwinning om niet af te haken voor de nummer 4 in zoverre schiet je er concreet niks mee op.
Jij bent tamelijk dom he?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef lukoki het volgende:
Wat schiet je in punten op met deze uitslag? Het gat naar de nummer zeven is 10 punten leuk maar je moet bij de eerste 4 eindigen om playoff te ontlopen.
Het is vooral een overwinning om niet af te haken voor de nummer 4 in zoverre schiet je er concreet niks mee op.
Hij is net zo dom als z'n neus lang is, lijkt me vrij frustrerend.quote:
Ja man, en dat jullie van PSV hebben gewonnen heeft eigenlijk ook geen zin, ja om het gat met PSV te verkleinen. Maar verder..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef lukoki het volgende:
Let er maar eens op, hij geeft echt vaak mooie lange ballen met zowel links als rechtsquote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
Was trouwens een erg mooie pass van Vlaar bij de 0-1, mag hij vaker doen.
Heeft denk ik de beste diepte pass van de selectie.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Let er maar eens op, hij geeft echt vaak mooie lange ballen met zowel links als rechts
Zeker weten. Met de bal aan de voet is de Vrij wel veel sterker vind ikquote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft denk ik de beste diepte pass van de selectie.
Vind het toch vreemd dat Clasie dat zo weinig laat zien..quote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef Paul-89 het volgende:
Steekpasses vanuit het middenveld op Guidetti zijn altijd Schaars. Vilhena lijkt dat wel te kunnen.
Ik had er ook iets meer van verwacht.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind het toch vreemd dat Clasie dat zo weinig laat zien..
Speelt veel te ver naar achteren daarvoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind het toch vreemd dat Clasie dat zo weinig laat zien..
Dat zou een groter rampseizoen dan vorig jaar worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef PabloLopez het volgende:
zo direct eindig je 5e dit seizoen heb je nog niks aka stront
Je zou toch blij doen vandaag.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou een groter rampseizoen dan vorig jaar worden.
Ben ik ook hoor, zie eerdere reacties.quote:
Nee. Ik heb genoten van de wedstrijden tegen de joden, Twente, psv.. paar geweldige potten en zoete wraak, oude tijden een beetje herleven..quote:Op zondag 25 maart 2012 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou een groter rampseizoen dan vorig jaar worden.
Ik heb liever iets 'tastbaars' dan die korte momenten. Denk je dat bij Ajax of Twente iemand die wedstrijden zich nog kan herinneren als die kampioen worden, of 2e?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee. Ik heb genoten van de wedstrijden tegen de joden, Twente, psv.. paar geweldige potten en zoete wraak, oude tijden een beetje herleven..
Tuurlijk, ik heb ook met plezier het Feyenoord Magazine hierover gelezen en ook het programma op TV Rijnmond is leuk.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef Caland het volgende:
Volgende week meehelpen met de '75 jaar Kuip' actie.
Precies, hij staat nu als meest defensieve middenvelder maar het komt vanzelf. Hij heeft het in zich maar moet nog dwingender worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt veel te ver naar achteren daarvoor.
Ik vind 'm al redelijk dwingend hoor. Zeker gezien z'n leeftijd. Laat die jongen nu nog maar lekker 2 jaartjes rijpen en dan hebben we echt een gigantische baas die we voor meer dan 10 miljoen kunnen verkopen. Wat zeg ik: meer dan 20 miljoen!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Precies, hij staat nu als meest defensieve middenvelder maar het komt vanzelf. Hij heeft het in zich maar moet nog dwingender worden.
Die laatste vier wedstrijden zijn wel enorm zwaar. Ado uit is nooit een pretje, AZ zal ook lastig worden maar heb je wel het geluk dat je thuis moet. Heracles is ook nooit makkelijk, maar het is ook goed dat we dan thuisvoordeel hebben en Heerenveen zal wel verzwakt zijn tegen het eind van het seizoen. Die zullen dan niet meer meestrijden.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:37 schreef PIETR het volgende:
31-03-2012 NAC BREDA THUIS 20:45
11-04-2012 RODA JC UIT 20:00
14-04-2012 EXCELSIOR THUIS 19:45
22-04-2012 ADO DEN HAAG UIT 12:30
29-04-2012 AZ THUIS 14:30
02-05-2012 HERACLES ALMELO THUIS 20:00
06-05-2012 SC HEERENVEEN UIT 14:30
Opzich niet echt een heel erg moeilijk schema, 4e is dus absoluut mogelijk. Als het maar niet af gaat hangen van de laatste speeldag .. Daar heb ik geen goede herinneringen aan ..
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef jakees het volgende:
Woohoo Rotterdam ook nog een met 7-6 gewonnen van Amsterdam met Hockey!
Winnen is winnen ;-) Ik zat even Studio Sport te kijken had ik opgenomen. Toch even te juichen hahaquote:
Bakkal loopt wel vaak slim. Maar er gebeurt daarna te weinig.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef satecl het volgende:
Van mij mag Feyenoord wel afscheid nemen van Bakkal. Hij brengt gewoon net niet genoeg, en dat is jammer. Van zijn salarisruimte proberen Schone te halen, en laat die het maar uitvechten met Vilhena. Bakkal geeft te weinig de juiste steekbal aan Guidetti, en schiet ook zelf te weinig op goal.
Jammer dat El Ahmadi totaal niet kan afmaken. Die wil alles veels te mooi doen en gaat eerst nadenken, in plaats van die bal er gewoon in te rossen. Een van z'n weinige zwakke punten.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Bakkal loopt wel vaak slim. Maar er gebeurt daarna te weinig.
Het scorend vermogen was ook vandaag weer het probleem.
Guidetti krijgt weinig ballen en is mentaal in de war momenteel.
De goal van Schaken was ook meer geluk dan wijsheid hè, dat die bal er nog in gaat.
Over Cabralverlies hoeven we het niet verder te hebben: afgekeurd.
Het is geweldig als Feyenoord met deze voorhoede Europees voetbal haalt, daarna is het aan Van Geel om voor volgend seizoen meer slagkracht binnen te halen. En dat wordt een hele klus met zo weinig budget, maar als iemand dat kan dan is hij het.
Ik hoop ook dat Cisse een basisplaats krijgt, Cabral die heeft zijn 40 kansen zo onderhand wel verpest. En als Cisse in vorm is dan heb je denk ik gewoon een goeie speler. Het is dan zaak om een 10, spits en een goede rechtsvoor te halen. Al denk ik dat Koeman en van Geel erg tevreden zijn over Schaken waardoor daar niet echt naar gekeken zal worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jammer dat El Ahmadi totaal niet kan afmaken. Die wil alles veels te mooi doen en gaat eerst nadenken, in plaats van die bal er gewoon in te rossen. Een van z'n weinige zwakke punten.
Met Vormer, Goossens en ook Janmaat heb je er in elk geval al wat slagkracht bij, die kunnen allemaal wel een doelpunt maken en een assist geven. Als Cissé eens op houdt te zeuren over z'n teen en deze lijn doorzet, dan heb je die er in elk geval straks ook bij. Wat een verademing ten opzichte van Cabral. Lijkt me ook dat Cabral z'n basisplek kwijt is nu, anders faalt Koeman toch wel.
Ik was al verbaasd dat Cabral nog in de basis stond vanmiddag. Ik zat in het begin een beetje extra op hem te letten. Gaat-ie het nou eindelijk eens laten zien of niet. Zijn eerste vijf balcontacten waren onthutsend slecht, en daar zit dan ook nog een corner tussen die hij veel te wijd achter de tweede paal plaatste.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jammer dat El Ahmadi totaal niet kan afmaken. Die wil alles veels te mooi doen en gaat eerst nadenken, in plaats van die bal er gewoon in te rossen. Een van z'n weinige zwakke punten.
Met Vormer, Goossens en ook Janmaat heb je er in elk geval al wat slagkracht bij, die kunnen allemaal wel een doelpunt maken en een assist geven. Als Cissé eens op houdt te zeuren over z'n teen en deze lijn doorzet, dan heb je die er in elk geval straks ook bij. Wat een verademing ten opzichte van Cabral. Lijkt me ook dat Cabral z'n basisplek kwijt is nu, anders faalt Koeman toch wel.
Niet zo huilen. De Graafschap is net zo schuldig als dat twintigtal waar jullie voor op de loop gingen.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:33 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Alleen moet je wel zorgen dat je volgend jaar alsnog ergens onderaan bungelt als Guidetti weg is. Pas als je 2-3 jaar achter elkaar zo speelt met wisselende spelers kan je denk ik weer bij de top horen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Als we vierde worden hebben we gewoon een heerlijk seizoen gehad. Uitstekend gedaan tegen topclubs, van de joden gewonnen, kunnen genieten van Guidetti en Europa League gehaald. Dat is echt een topprestatie als je kijkt hoe we er vorig jaar voor stonden.
Komt goed. Heb het vertrouwen dat Van Geel wel een goede opvolger gaat vinden.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen moet je wel zorgen dat je volgend jaar alsnog ergens onderaan bungelt als Guidetti weg is. Pas als je 2-3 jaar achter elkaar zo speelt met wisselende spelers kan je denk ik weer bij de top horen.
Inderdaad. En het belangrijkste is dat het elftal heel erg gegroeid is. Als je kijkt naar de wedstrijden na het verlies tegen NEC thuis, dan zie je gewoon een heel degelijk lijstje aan uitslagen. 10 overwinningen, 3 keer gelijk en 2 keer verlies. Nou, dat zijn gewoon goede cijfers.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Als we vierde worden hebben we gewoon een heerlijk seizoen gehad. Uitstekend gedaan tegen topclubs, van de joden gewonnen, kunnen genieten van Guidetti en Europa League gehaald. Dat is echt een topprestatie als je kijkt hoe we er vorig jaar voor stonden.
Bedoel ik. En komende zomer weinig gezeik met aflopende contracten. De selectie voor komend seizoen is gewoon bijna rond en als een basisspeler weggaat mag er lekker betaald gaan worden. Fijn uitzicht voor komend jaarquote:Op maandag 26 maart 2012 11:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. En het belangrijkste is dat het elftal heel erg gegroeid is. Als je kijkt naar de wedstrijden na het verlies tegen NEC thuis, dan zie je gewoon een heel degelijk lijstje aan uitslagen. 10 overwinningen, 3 keer gelijk en 2 keer verlies. Nou, dat zijn gewoon goede cijfers.
En los van ons aanvallend vermogen, denk ik dat we volgend seizoen minder blunders van het type GAE beker, Ado thuis en Groningen uit gaan zienquote:Op maandag 26 maart 2012 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt goed. Heb het vertrouwen dat Van Geel wel een goede opvolger gaat vinden.
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:06 schreef Muto het volgende:
Utrecht heeft een doelsaldo dat Caland graag zou oplezen, 40-45.
Zag Spinnekop leegstromen, dat was ook wel alles.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Trouwens Happel, nog wat mee gekregen van de 'wilde rellen' in en rond de Vijverberg?
Schone zou echt goed zijn, desnoods om volgend jaar weer door te verkopenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:14 schreef Sejt het volgende:
Als hij ook nog eens Schöne over kan halen om bij ons te komen ballen i.p.v. Bakkal, dan heb je samen met Tony toch meer scorend vermogen op de 10 positie.
Dat is natuurlijk scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:05 schreef Muto het volgende:
Verdediging staat trouwens erg goed. Met 32 tegendoelpunten doet alleen AZ het stukken beter en sta je gelijk met Twente en Vitesse. Alleen is het jammer dat het scorend vermogen nog vaak te laag is.
Is het ook niet een beetje overdreven om te denken dat je geen (grote) kansen tegenkrijgt ?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk scorebordjournalistiek... Ik vind het verdedigend helemaal niet zo goed staan nog, ik zit iig regelmatig met dichtgeknepen billen te bidden dat die bal er alsjeblieft niet in gaat. Zelfs tegen de Graafschap een aantal keren paniektoestanden in de verdediging. Ben blij dat het allemaal goed afloopt, maar het is nog geen stabiele verdediging. Denk wel dat als ze in deze samenstelling kunnen blijven spelen, dat het beter wordt.
Eens. Maar toch zijn er vaker van dat soort kluts situaties voor het doel van Mulder dan dat me lief is. Teveel eigenlijk. BMI doet dat eigenlijk nog het beste, geen oplossing? Wegroeien die balquote:Op maandag 26 maart 2012 11:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is het ook niet een beetje overdreven om te denken dat je geen (grote) kansen tegenkrijgt ?
Zeker met de pressie die Karim en Clasie op het middenveld zetten.
De Vrij wil alles voetballend oplossen, ik vind Vlaar vaak wat te 'lief' in 16 en gelukkig hebben we BMI die vaak de bal gewoon keihard wegbeukt.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:04 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Eens. Maar toch zijn er vaker van dat soort kluts situaties voor het doel van Mulder dan dat me lief is. Teveel eigenlijk. BMI doet dat eigenlijk nog het beste, geen oplossing? Wegroeien die bal
Ik vind het ook geweldig, maar het is een kwestie van tijd (denk bijv. Europa) waar de aanvallers geen stront in hun ogen hebben, het truukje doorhebben en na een bedankje de bal in het net jassen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:11 schreef Sjapoela het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik echt kan genieten hoe rustig De Vrij soms is. Ik zit er eigenlijk op te wachten totdat hij zijn tegenstander een meter voor open doel uitkaptMaar zolang hij daardoor geen balverlies heeft, prima
Yep, De Vrij heeft een goede techniek en een goede sliding (Twente thuisquote:Op maandag 26 maart 2012 12:11 schreef Sjapoela het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik echt kan genieten hoe rustig De Vrij soms is. Ik zit er eigenlijk op te wachten totdat hij zijn tegenstander een meter voor open doel uitkaptMaar zolang hij daardoor geen balverlies heeft, prima
Verthongen is onhaalbaar denk ik zoquote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, De Vrij heeft een goede techniek en een goede sliding (Twente thuis). BMI is vooral meedogenloos, Vlaar heeft een goede lange pass en een redelijke rush. Eigenlijk moeten we een combi van die 3 hebben...
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:19 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Verthongen is onhaalbaar te arrogant denk ik zo
fixedquote:Op maandag 26 maart 2012 12:19 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Verthongen is onhaalbaar ongewenst denk ik zo
Niet eens goed genoeg om op zijn eigen positie te spelen bij de Rode Duivels...quote:Op maandag 26 maart 2012 12:22 schreef Sjapoela het volgende:
Tuurlijk, de grootste LUL die er rondloopt, maar ballen kan hij wel.
Natuurlijk niet, dat is een logisch gevolg daarvan. Het gaat mij om de onnodige onrust die er is in de verdediging bij die kansen, zoals klutsballen en verdedigers die de controle over de situatie verliezen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is het ook niet een beetje overdreven om te denken dat je geen (grote) kansen tegenkrijgt ?
Zeker met de pressie die Karim en Clasie op het middenveld zetten.
Gastquote:Op maandag 26 maart 2012 13:17 schreef heiden6 het volgende:
Clasie is de nieuwe Wesley Sneijder, maar dan met een Feyenoord-hart en niet zo verwaand.
Bron.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:19 schreef De_kromme het volgende:
Junker confirmed volgens de Snor. Als dat waar is![]()
.
[..]
Gast. Hij speelt 10 wedstrijdjes degelijk, en wordt meteen gebombardeerd tot de nieuwe Sneijder? Die jongen krijgt sowieso nog een dip.
Meteen vastleggen voor de toekomst, toch? Is Schaken nou trouwens in één keer de held hier?quote:
Anita is pauper. Hoewel hij het op de positie van VM iets minder hard verneukt dan als backquote:Op maandag 26 maart 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Anita zijn beiden veel beter dan 'de Stroot'
Cynisme bestaat hé.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Meteen vastleggen voor de toekomst, toch? Is Schaken nou trouwens in één keer de held hier?
Mag nog wel wat dominanter worden, maar de laatste tijd is hij in iig ook aanvallend alweer wat gevaarlijker, Groningen doelpunt, Utrecht, schot op de kruising waaruit goal kwam, Twente geweldige pegel die helaas nog werd gepakt door Boschker.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:17 schreef heiden6 het volgende:
Clasie is de nieuwe Wesley Sneijder, maar dan met een Feyenoord-hart en niet zo verwaand.
Cynisme van mijn kant bedoel je? En de stemming is hier redelijk overgeslagen nu Schaken een paar aardige wedstrijden heeft gespeeld. Hij is ineens de held.quote:
Dat schot was wel heel ziek jaquote:Op maandag 26 maart 2012 13:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mag nog wel wat dominanter worden, maar de laatste tijd is hij in iig ook aanvallend alweer wat gevaarlijker, Groningen doelpunt, Utrecht, schot op de kruising waaruit goal kwam, Twente geweldige pegel die helaas nog werd gepakt door Boschker.
nee.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Cynisme van mijn kant bedoel je? En de stemming is hier redelijk overgeslagen nu Schaken een paar aardige wedstrijden heeft gespeeld. Hij is ineens de held.
Iedereen hier weet dat het een ontzettende beperkte speler is hoor, dit is gewoon zijn max. af en toe een goede voorzet/goal.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Cynisme van mijn kant bedoel je? En de stemming is hier redelijk overgeslagen nu Schaken een paar aardige wedstrijden heeft gespeeld. Hij is ineens de held.
Oké. Wat vind je nou van dat nieuws over Junker? Is dat de beoogde nummer één spits voor volgend jaar, of trekken ze nog iemand aan?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat het een ontzettende beperkte speler is hoor, dit is gewoon zijn max. af en toe een goede voorzet/goal.
Ef wachten tot het zon op mijn balkon is, dan ben ik weer weg, no worriesquote:Op maandag 26 maart 2012 13:24 schreef Dekatria het volgende:
Ah, De_kromme is er ook weer. Wat was het toch anders zonder hem.
En wat was het beterquote:Op maandag 26 maart 2012 13:24 schreef Dekatria het volgende:
Ah, De_kromme is er ook weer. Wat was het toch anders zonder hem.
Die komt niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oké. Wat vind je nou van dat nieuws over Junker? Is dat de beoogde nummer één spits voor volgend jaar, of trekken ze nog iemand aan?
Kom nou eerst eens met een bronquote:Op maandag 26 maart 2012 13:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oké. Wat vind je nou van dat nieuws over Junker? Is dat de beoogde nummer één spits voor volgend jaar, of trekken ze nog iemand aan?
Nee. De meesten vinden hem al tijden qua persoonlijkheid een held. Qua kwaliteiten wordt hij enkel schertsend als held bejubeld, omdat het juist één van de minste basisspelers is.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar heeft de snor dat gezegd, ik wacht op je bronquote:Op maandag 26 maart 2012 13:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Ef wachten tot het zon op mijn balkon is, dan ben ik weer weg, no worries. Maar ik heb het hier gewoon over Feijenoord toch, wat is het probleem?
Ik vond hem wel sympathiek overkomen bij Harry laatstquote:Op maandag 26 maart 2012 13:25 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Nee. De meesten vinden hem al tijden qua persoonlijkheid een held. Qua kwaliteiten wordt hij enkel schertsend als held bejubeld, omdat het juist één van de minste basisspelers is.
Jaja, doe eens serieus en laat dat domme gezwets achterwegequote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef De_kromme het volgende:
Er schijnen ook geruchten te zijn over Everton hoor ik net. Heb je niks aan toch?
En de Snor maakt het vanavond bekend, ik werk op de redactie, dus kan je nog geen officiele bron geven. Nog even afwachten Ajacied.
En dit is het beste nieuws van het afgelopen half jaar!!!quote:
Hoe ging je tentamen?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
Je moet toch wat he, als in je eigen dorp nog wekelijks oerwoudgeluiden te horen zijn en het voetbal niet om aan te zien is.
Koeman heeft aangegeven van Gastel als nieuwe hoofdcoach te zien. Gio (nog) niet. Ik ben benieuwd, wel een sympathieke vent die van Gastel volgens mij. Maar hij heeft niet echt uitstraling....quote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dit is het beste nieuws van het afgelopen half jaar!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij zijn namelijk Gio en JP Het Geheim achter het succes van Feijenoord, niet Koeman
Nee, Koeman heeft er geen fuck mee te makenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dit is het beste nieuws van het afgelopen half jaar!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij zijn namelijk Gio en JP Het Geheim achter het succes van Feijenoord, niet Koeman
Onhaalbaar, te duur ondanks dat hij nog maar 1 jaar contract heeft.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je bij Heracles een speler weghaalt. doe dan Armenteros.
Wat boeit ADO in het Feyenoord topic?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen?
En het voetbal bij Den Haag is schitterend. Heb je die pot tegen Roda van laatst gezien (3-3). Aantrekkelijkste voetbal van de hele Eredivisie.
Kost teveel knaken, volgens mij heeft Everton een aflopend contractquote:Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je bij Heracles een speler weghaalt. doe dan Armenteros.
Niks. Ik reageer alleen op Feijenoorders die iets over ADO zeggen, ik begin er niet zelf overquote:Op maandag 26 maart 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat boeit ADO in het Feyenoord topic?
Combinatie van alles denk ik eerder. Die gassies kennen JP nog vanuit de jeugd, Gio van de pegel tegen Uruguay (of PSVquote:Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, Koeman heeft er geen fuck mee te maken
Koeman die stippelt alle tactieken uit hoor. Veel meer ervaring als trainer. JP en Gio zijn waardevol natuurlijk, maar zijn niet het brein achter dit Feijenoordquote:Op maandag 26 maart 2012 13:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Combinatie van alles denk ik eerder. Die gassies kennen JP nog vanuit de jeugd, Gio van de pegel tegen Uruguay (of PSV), en dan is Koeman een prima cement.
Everton ook 2013quote:Op maandag 26 maart 2012 13:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kost teveel knaken, volgens mij heeft Everton een aflopend contract. Het mooiste daar bij Heracles is dat ze Plet (die echt helemaal niks kan) verpatst hebben aan Twente, en de betere spits (Armenteros) naar voren hebben geschoven
.
[..]
Niks. Ik reageer alleen op Feijenoorders die iets over ADO zeggen, ik begin er niet zelf over.
Everton vind ik te kort komen voor Feyenoord.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kost teveel knaken, volgens mij heeft Everton een aflopend contract. Het mooiste daar bij Heracles is dat ze Plet (die echt helemaal niks kan) verpatst hebben aan Twente, en de betere spits (Armenteros) naar voren hebben geschoven
.
[..]
Niks. Ik reageer alleen op Feijenoorders die iets over ADO zeggen, ik begin er niet zelf over.
Dat bedoel ik ook. Het is gewoon een prachtige technische staf die elkaar goed aanvult.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koeman die stippelt alle tactieken uit hoor. Veel meer ervaring als trainer. JP en Gio zijn waardevol natuurlijk, maar zijn niet het brein achter dit Feijenoord
Wat een kneuzenreactie.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:35 schreef De_kromme het volgende:
Everton zou inderdaad een onbegrijpelijke 'aankoop' zijn. Maar dat verhaal over Junker, wat vanavond uitkomt, is nog belachelijker. Ik zou die van Geel meteen ontslaan als het echt waar blijkt te zijn.
Omdat? Junker als nummer één spits voor volgend seizoen aantrekken, wil je degraderen ofzo?quote:
Jij denkt gelijk dat Junker het niet goed gaat doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef De_kromme het volgende:
Dat nieuwe stadion gaat er niet komen joh. En als het wel komt, ook prima toch?
[..]
Omdat? Junker als nummer één spits voor volgend seizoen aantrekken, wil je degraderen ofzo?
En doe even normaal, kiddo. Ga lekker in de zon zitten ofzo. Dat ga ik nu namelijk wel doen.
Als het net zo,n mooi stadion als De Kuip wordt geen probleem, maar het zal zo,n multifunctionele poptempel worden waar ook in gevoetbald kan worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef De_kromme het volgende:
JP en Gio zijn de reden waarom het nu wel lukt. Koeman is niet wezenlijk veranderd t.o.v. andere jaren, hij staat meer boven de spelersgroep, heeft hoge eisen en houdt de grote lijnen in de gaten, terwijl JP en Gio tussen de spelers staan terwijl ze bovendien ook weten wat topvoetbal is (met name bij Gio).quote:Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, Koeman heeft er geen fuck mee te maken
Gast..quote:Op maandag 26 maart 2012 13:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
JP en Gio zijn de reden waarom het nu wel lukt. Koeman is niet wezenlijk veranderd t.o.v. andere jaren, hij staat meer boven de spelersgroep, heeft hoge eisen en houdt de grote lijnen in de gaten, terwijl JP en Gio tussen de spelers staan terwijl ze bovendien ook weten wat topvoetbal is (met name bij Gio).
Een type trainer als Koeman is er wel vaker geweest, maar juist doordat Gio en JP nu ook tussen de spelers en de trainer staan, Koeman redelijk goed kennen en dus ook het verhaal van Koeman goed over kunnen brengen naar die jonge gassies. Bovendien houden Gio en JP in de gaten of er geen onrust ontstaat in de groep. Dat is ook de reden (denk ik) dat er nu meer rust is in de groep vergeleken met de periode Been..
En daarom lukt het nu met Koeman wel terwijl dat andere jaren niet lukte. Voordat Koeman bij Feijenoord kwam was hij namelijk niet echt een succesvolle coach weet je nog...
Wat een onzin. Koeman heeft veel ervaring als trainer, heeft al in veel situaties gezeten. Hij heeft in het verleden fouten gemaakt, waar hij gelukkig van geleerd heeft. Maar verwacht nou niet dat Gio en JP de tactieken uitstippelen die gehanteerd worden. En niet echt succesvol...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
JP en Gio zijn de reden waarom het nu wel lukt. Koeman is niet wezenlijk veranderd t.o.v. andere jaren, hij staat meer boven de spelersgroep, heeft hoge eisen en houdt de grote lijnen in de gaten, terwijl JP en Gio tussen de spelers staan terwijl ze bovendien ook weten wat topvoetbal is (met name bij Gio).
Een type trainer als Koeman is er wel vaker geweest, maar juist doordat Gio en JP nu ook tussen de spelers en de trainer staan, Koeman redelijk goed kennen en dus ook het verhaal van Koeman goed over kunnen brengen naar die jonge gassies. Bovendien houden Gio en JP in de gaten of er geen onrust ontstaat in de groep. Dat is ook de reden (denk ik) dat er nu meer rust is in de groep vergeleken met de periode Been..
En daarom lukt het nu met Koeman wel terwijl dat andere jaren niet lukte. Voordat Koeman bij Feijenoord kwam was hij namelijk niet echt een succesvolle coach weet je nog...
Junker zou bij dat ADO van je niet misstaan. In ieder geval beter dan die pipo's van een Immers of Vicento.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat? Junker als nummer één spits voor volgend seizoen aantrekken, wil je degraderen ofzo?
En doe even normaal, kiddo. Ga lekker in de zon zitten ofzo. Dat ga ik nu namelijk wel doen.
Dit. Heb t al vaker gezegd, kieskeurig kan Feyenoord nog lang niet zijn. Het gaat toch geen Guidetti worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:05 schreef Muto het volgende:
[..]
En als het zo zou zijn, dan gaan we maar kijken wat er van Junker uitkomt. Ik denk dat hier niemand een spits uit de Nederlandse (of buitenlandse) comptetitie kan noemen die transfervrij is, naar Feyenoord wil komen, betaalbaar is en bovendien drie seizoenen lang 20 doelpunten gaat maken.
Hoe is hij dan anders? Dat zie ik ff niet... En waarom zou hij dan nu anders zijn?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gast..![]()
Hij lijkt echt 0,0 meer op de trainer die hij was bij Az,PSV, Ajax enz.
En niet succesvol ? Bij iedere club een prijs gepakt.
Moet je ook niet willen. Liever 2 degelijke aanvallers erbij en het scorend vermogen op het middenveld versterken, dan straks weer volledig afhankelijk zijn van 1 topspits.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit. Heb t al vaker gezegd, kieskeurig kan Feyenoord nog lang niet zijn. Het gaat toch geen Guidetti worden.
Er was veel kritiek op Koeman dat hij belangrijkere spelers voortrok en dingen in de selectie negeerde, had geen zin om politieagent te zijn. Hij was ook altijd vrij naief over z'n ploegen. Heeft 'ie nu geen last meer van vind ikquote:Op maandag 26 maart 2012 14:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe is hij dan anders? Dat zie ik ff niet... En waarom zou hij dan nu anders zijn?
En hoe is hij vertrokken bij clubs? Ik zeg niet dat hij geen goede trainer is, zeker niet, maar hij heeft wel een aantal probleempjes gehad die hij nu niet heeft, hoe komt dat?
Dat gold ook voor de Burgerking....quote:Op maandag 26 maart 2012 14:07 schreef SjaakBauer het volgende:
Junker is het proberen wel waard, ondanks dat het een typische 442 spits is. Gratis ophalen, niks te verliezen
Die was 20 kilo te zwaar, Junker nietquote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat gold ook voor de Burgerking....![]()
Die had nog nooit wat bewezen hiervoor. Junker heeft al 2 keer meer dan 20 goals gemaakt in de eredivisie geloof ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat gold ook voor de Burgerking....![]()
Precies en hoe komt dat? Ik ben natuurlijk ook niet dagelijks bij de selectie, maar het zou goed kunnen dat ie daar nu geen last van heeft omdat Gio en JP tussen de groep en de trainer staan.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er was veel kritiek op Koeman dat hij belangrijkere spelers voortrok en dingen in de selectie negeerde, had geen zin om politieagent te zijn. Hij was ook altijd vrij naief over z'n ploegen. Heeft 'ie nu geen last meer van vind ik
Dat is waar, maar ik heb het over de laatste opmerking dat je geen risico loopt puur omdat iemand gratis op te halen is... De Burgerking heeft Feijenoord nou niet al te veel goed gedaan voor het imago zeg maar...quote:Op maandag 26 maart 2012 14:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die had nog nooit wat bewezen hiervoor. Junker heeft al 2 keer meer dan 20 goals gemaakt in de eredivisie geloof ik.
Nou, ik neem aan dat hij toch bijvoorbeeld de beslissing heeft genomen om BMI te laten staan toen de Vrij terugkwam van een blessure. En Koeman is ook steeds met Guidetti bezig, of politieagentje bij Fernandez. Dus wat dat betreft is hij zelf daar dan ook sterker in geworden.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies en hoe komt dat? Ik ben natuurlijk ook niet dagelijks bij de selectie, maar het zou goed kunnen dat ie daar nu geen last van heeft omdat Gio en JP tussen de groep en de trainer staan.
Na de ziekte van zijn vrouw en de mislukking bij Az vind ik hem echt heel erg anders. Vrolijker, frisser, feller, scherper. Voorheen vond ik het maar een vervelende man die te dik was, slap overkwam. Ik weet niet of het door de 2 punten komt die ik noem maar ik kan het er niet helemaal los van zien.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe is hij dan anders? Dat zie ik ff niet... En waarom zou hij dan nu anders zijn?
En hoe is hij vertrokken bij clubs? Ik zeg niet dat hij geen goede trainer is, zeker niet, maar hij heeft wel een aantal probleempjes gehad die hij nu niet heeft, hoe komt dat?
Anyway ik ben blij met de verlenging van Gio en JP (en wss Makaay ook dus) en van de technische staf. Goed bezig die Van Geel!!![]()
Ok, zou ook kunnen meespelen. En hij is nu natuurlijk trainer bij de mooiste club van NL, waar hij altijd al trainer wilde wordenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Na de ziekte van zijn vrouw en de mislukking bij Az vind ik hem echt heel erg anders. Vrolijker, frisser, feller, scherper. Voorheen vond ik het maar een vervelende man die te dik was, slap overkwam. Ik weet niet of het door de 2 punten komt die ik noem maar ik kan het er niet helemaal los van zien.
Ik weet niet waar je dat leest?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:16 schreef Ritmo het volgende:
Lees dat in april de plannen voor de nieuwe Kuip (o.a. een dak) gepresenteerd worden.
Heb ik iets gemist?Is er uberhaupt al besloten dat er een nieuwe Kuip komt?
Dat kunstgras überhaupt ter sprake komtquote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Weer dat geleuter over dat nieuwe stadion :
Na 75 jaar zijn Feyenoord én Rotterdam hard toe aan een nieuwe voetbaltempel. Kunstgras is taboe, maar het nieuwe stadion - waar het ook komt - zal wél een dak krijgen. "We hebben af en toe extreme omstandigheden die het spelletje beïnvloeden", zegt Jan van Merwijk, directeur van De Kuip, nu nog het onderkomen van Feyenoord.
"Er moet een dak op komen. Dat is nog steeds een uitgangspunt. Dat heb je nodig om op de ontwikkeling in het voetbal te reageren. Wat je ziet is dat het in het voetbal soms nodig is om een dak te hebben", zegt Van Merwijk.
Kunstgras is geen optie, als het aan Van Merwijk ligt. "Wij gaan nog steeds uit van natuurgras. Zelfs in de ArenA lukt het om een goede grasmat neer te leggen en dat kan allemaal met de huidige stand van de techniek en met natuurgras."
Koppositie
De Kuip-directeur laat er geen misverstand over bestaan: De Kuip wil de koppositie in Nederland weer terugkrijgen. Op dit moment is er een tekort aan faciliteiten, sponsorruimtes, toiletten en uitgiftepunten voor horeca. Daarom is eigenlijk een nieuw stadion nodig, met een capaciteit van 63.000 tot 66.000 toeschouwers.
De Kuip lijkt nu de slag te verliezen om wedstrijden van het Nederlands Elftal. In de kwalificatieronde naar het WK van 2014 in Brazilië wordt slechts één wedstrijd in Rotterdam gespeeld: tegen Andorra. Het toont volgens Van Merwijk maar weer eens het belang aan van een nieuw, beter, groter en mooier stadion. Al kan dat zomaar 200 miljoen euro kosten.
Businessmodel
In het huidige onderkomen wordt het steeds lastiger om doordeweekse activiteiten te organiseren. Grote popconcerten worden ook minder. "Artiesten hebben een ander businessmodel dan vroeger. Ze verdienen aan live-optredens, dus wijken ze uit naar de grootste plek waar ze de meeste kaarten kunnen verkopen."
De oorspronkelijke plannen voor een nieuw stadion liggen nu even in de ijskast, omdat een stadion met 86.000 plaatsen niet meer aan de orde is nu het WK voetbal van 2018 aan Nederland voorbijgaat. In de tussentijd zijn ontwikkelaars, bouwers en financiers wel degelijk druk in de weer met het maken van plannen. Ook zijn er al financiers gevonden, maar wie dat zijn wil Van Merwijk niet zeggen.
Ook de locatie is nog een probleem: binnen de hekken van het huidige stadion zijn de mogelijkheden beperkt. "Dan moeten we in vier jaar tijd het oude stadion afbreken en een nieuw stadion bouwen. In april worden de plannen gepresenteerd en dan wordt de voorkeur uitgesproken. In het najaar wordt gekeken in hoeverre de gemeente Rotterdam over de brug wil komen."
Festiviteiten
De viering van het 75-jarige bestaan zal vrij sober zijn: er komt een DVD, zaterdag wordt bij Feyenoord-NAC de openingsceremonie nagespeeld, maar verder blijft het jubileum vrij sober. "Wij vieren het op gepaste wijze. In Rotterdam zijn we wat nuchterder in dat soort dingen. We zijn natuurlijk wel met zijn alleen heel trots op het stadion, want het heeft ons heel veel gebracht. Het is uniek dat een stadion zo'n leeftijd überhaupt bereikt."
Als ik het goed begrijp willen ze een Arena 2.0
Ow ja, bron erbij is wel even makkelijk.quote:
Wat een gelul ook over dat dak. Grote meerderheid van de nieuwe stadions hebben gewoon een open dak.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat kunstgras überhaupt ter sprake komtdoe normaal zeg. Ik hoop enkel dat het niet zo'n gedrocht als het nieuwe Wembley wordt. Dat stadion is gewoon een schande voor z'n voorganger.
Een paar jaar geleden nog was iedereen ervan overtuigd dat er anno 2015 ofzo alleen nog maar kunstgras bestond.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat kunstgras überhaupt ter sprake komtdoe normaal zeg. Ik hoop enkel dat het niet zo'n gedrocht als het nieuwe Wembley wordt. Dat stadion is gewoon een schande voor z'n voorganger.
Het punt is ook dat het nieuwe stadion wel extra exploitatiemogelijkheden moet hebben hier in Nederland, omdat er anders te weinig geld wordt omgezet. In Engeland hoeft dat niet dankzij de rijke competitie, dus zijn veel van de nieuwe stadions daar zonder dak.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden nog was iedereen ervan overtuigd dat er anno 2015 ofzo alleen nog maar kunstgras bestond.
Verder moeten Feyenoord-supporters wel beseffen dat je niet te conservatief moet zijn. Iedereen wil een 100 % exacte kopie van de Kuip, maar dat is volledig onrealistisch natuurlijk. Er zullen nieuwe dingen zijn, waar aan gewend moet worden. Ik hoop op een soort Arena Auf Schalke
Whutquote:Op maandag 26 maart 2012 14:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden nog was iedereen ervan overtuigd dat er anno 2015 ofzo alleen nog maar kunstgras bestond.
Verder moeten Feyenoord-supporters wel beseffen dat je niet te conservatief moet zijn. Iedereen hier wil een 100 % exacte kopie van de Kuip, maar dat is volledig onrealistisch natuurlijk. Er zullen nieuwe dingen zijn, waar aan gewend moet worden. Ik hoop op een soort Arena Auf Schalke![]()
Aan sommige dingen ontkom je gewoon niet idd. Tenzij elke supporter even 10.000 euro in wil leggen.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het punt is ook dat het nieuwe stadion wel extra exploitatiemogelijkheden moet hebben hier in Nederland, omdat er anders te weinig geld wordt omgezet. In Engeland hoeft dat niet dankzij de rijke competitie, dus zijn veel van de nieuwe stadions daar zonder dak.
Een soort Arena Auf Schalke, zonder de reclameborden dan iddquote:Met het Schalke stadion vind ik die achterlijk hoge reclameborden zo lelijk, haalt er de charme wel vanaf. Het Emirates gecombineerd met Green Point lijkt me wel nice.
Stadion van Bayern is wel mooi, maar dan zonder die fancy verlichting. Het nieuwe stadion van Valencia wordt volgens mij ook wel tof.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het punt is ook dat het nieuwe stadion wel extra exploitatiemogelijkheden moet hebben hier in Nederland, omdat er anders te weinig geld wordt omgezet. In Engeland hoeft dat niet dankzij de rijke competitie, dus zijn veel van de nieuwe stadions daar zonder dak.
Met het Schalke stadion vind ik die achterlijk hoge reclameborden zo lelijk, haalt er de charme wel vanaf. Het Emirates gecombineerd met Green Point lijkt me wel nice.
Prachtig stadion hoor. Ben er 1 keer geweest, en het is een mooie combinatie van een modern multifunctioneel stadion en een sfeervolle voetbaltempel.quote:
Lelijk dak + basketbal scorebord, tribunes te hoog, bijna altijd een matig veld.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Prachtig stadion hoor. Ben er 1 keer geweest, en het is een mooie combinatie van een modern multifunctioneel stadion en een sfeervolle voetbaltempel.
Gaat nooit gebeuren als men ook concerten in het stadion wil houden.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit dus, sta tribune van 30.000 man![]()
aan 1 kant van het stadion moet het podium zijn toch?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren als men ook concerten in het stadion wil houden.
Hoe groot zou het nieuwe stadion eigenlijk moeten worden? Die 80.000 waar ze het eerst over hadden (gaat niet meer door, weet ik) klinkt natuurlijk wel tof, maar ziet er nogal sneu uit als je allemaal lege plekken hebt. Hoeveel stoeltjes dat het er toch nog goed gevuld uit ziet?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit dus, sta tribune van 30.000 man![]()
Zijn genoeg concerten waar het podium in het midden is.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
aan 1 kant van het stadion moet het podium zijn toch?
60.000-65.000.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe groot zou het nieuwe stadion eigenlijk moeten worden? Die 80.000 waar ze het eerst over hadden (gaat niet meer door, weet ik) klinkt natuurlijk wel tof, maar ziet er nogal sneu uit als je allemaal lege plekken hebt. Hoeveel stoeltjes dat het er toch nog goed gevuld uit ziet?
Kan gewoon natuurlijk. Bij Dortmund is de tribune bij competitewedstrijden in zijn geheel een staanplaats, bij europese wedstrijden zijn het zitplaatsen.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren als men ook concerten in het stadion wil houden.
Eerste helft wat matig en slapjes. Tweede helft werden ze feller en kwamen er ook meer kansen/.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:40 schreef Grifte het volgende:
Zo was het weekend weg (Nu op de ferry vanaf Dover), mooie overwinning weer! Was Feyenoord goed?
Junker zou ik niet eens bij ADO willen zien. Wij hebben gelukkig beer John al rondlopen daar, kopen? Vijf miljoen. Regel maar een geldschieter.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Junker zou bij dat ADO van je niet misstaan. In ieder geval beter dan die pipo's van een Immers of Vicento.
En als het zo zou zijn, dan gaan we maar kijken wat er van Junker uitkomt. Ik denk dat hier niemand een spits uit de Nederlandse (of buitenlandse) comptetitie kan noemen die transfervrij is, naar Feyenoord wil komen, betaalbaar is en bovendien drie seizoenen lang 20 doelpunten gaat maken.
1 miljoen per goal ?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Junker zou ik niet eens bij ADO willen zien. Wij hebben gelukkig beer John al rondlopen daar, kopen? Vijf miljoen. Regel maar een geldschieter.
Daarnaast: Waarom is iedereen hier zo 'bang' voor een nieuw stadion? Het zou wel eens mogen zo onderhand. Of zijn jullie bang dat het nieuwe stadion niet volkomt? Opzich wel wat voor te zeggen, het zou toch jammer zijn als het nieuwe stadion ineens halfleeg is. Blijf maar lekker bij de Kuip, nu ik er nog even dieper over nadenk.
Een nieuw stadion krijgen we wel vol, maar we zijn een beetje bang dat het een betonbak word zoals de arena en de gelredome. Dat zou achteruitgang zijn tegenover de huidige kuipquote:Op maandag 26 maart 2012 15:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Junker zou ik niet eens bij ADO willen zien. Wij hebben gelukkig beer John al rondlopen daar, kopen? Vijf miljoen. Regel maar een geldschieter.
Daarnaast: Waarom is iedereen hier zo 'bang' voor een nieuw stadion? Het zou wel eens mogen zo onderhand. Of zijn jullie bang dat het nieuwe stadion niet volkomt? Opzich wel wat voor te zeggen, het zou toch jammer zijn als het nieuwe stadion ineens halfleeg is. Blijf maar lekker bij de Kuip, nu ik er nog even dieper over nadenk.
John Verhoek is niet eens van jullie manquote:Op maandag 26 maart 2012 15:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
John Verhoek is wel serieus slecht... Hij staat toch zeker in de top 3 van de slechtste spitsen in de Eredivisie dit seizoen.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
John Verhoek is niet eens van jullie man![]()
Rennes die neemt met 5 ton ook wel genoegen. Niet dat we dat betalen, want het is een faler.
Mijn vader is een Ajacied en heeft 1 jaar een seizoenkaart gehad in de arena, daarvoor iets van 10 jaar in het oude stadion. Heel zijn vriendengroep is er toen mee gestopt, omdat het stadion volgens hun zwaar ruk is/was. Maar aan de andere kant heeft de arena Ajax geen wind eieren gelegd, veel business seats, veel mogelijkheden voor sponsoren enzo.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Een nieuw stadion krijgen we wel vol, maar we zijn een beetje bang dat het een betonbak word zoals de arena en de gelredome. Dat zou achteruitgang zijn tegenover de huidige kuip
Hij doet me ook serieus denken aan van de Burgerkingquote:Op maandag 26 maart 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
John Verhoek is wel serieus slecht... Hij staat toch zeker in de top 3 van de slechtste spitsen in de Eredivisie dit seizoen.
Volledig eens met Ritmo, help.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen. Liever 2 degelijke aanvallers erbij en het scorend vermogen op het middenveld versterken, dan straks weer volledig afhankelijk zijn van 1 topspits.
Inderdaad, ik vond dat Koeman nooit leek uit te stralen plezier te hebben in het trainersvak. Dat vind ik hem bij Feyenoord wel uitstralen. Ook als je hem langs de kant ziet, hij leeft echt mee. Misschien herinner ik me het fout, maar bij AZ zat hij volgens mij altijd als een dooie op de bank.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Na de ziekte van zijn vrouw en de mislukking bij Az vind ik hem echt heel erg anders. Vrolijker, frisser, feller, scherper. Voorheen vond ik het maar een vervelende man die te dik was, slap overkwam. Ik weet niet of het door de 2 punten komt die ik noem maar ik kan het er niet helemaal los van zien.
Er zal wel een spits moeten komen die er 20 in legt.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen. Liever 2 degelijke aanvallers erbij en het scorend vermogen op het middenveld versterken, dan straks weer volledig afhankelijk zijn van 1 topspits.
aah fuck, nu kan ik mijn browserhistory weer gaan verwijderen...quote:Op maandag 26 maart 2012 18:08 schreef Dekatria het volgende:
Ik vond dit artikel wel grappig onder de huidige stoeltjesvete. Het kan altijd erger he.
Ik kwam erop via Indehekkenquote:Op maandag 26 maart 2012 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
aah fuck, nu kan ik mijn browserhistory weer gaan verwijderen...
Wel leuk,zeker voor de feyenoorderquote:
0-1quote:Op maandag 26 maart 2012 17:50 schreef Guidetti het volgende:
Zo maar eens een kijkje nemen bij Jong Vitesse - Jong Feyenoord
Ja zeker. Mooie reportage.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wel leuk,zeker voor de feyenoorder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |