Sportieve verbetering hequote:Op zondag 25 maart 2012 19:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jammer dat Ajax - PSV 2-0 is geworden, maar het zou eigenlijk toch wel heel mooi zijn om boven Twente en PSV te eindigen
Coconuts?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
Coconuts was trouwens baas vandaag, mooi die ontlading
je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajacieden en Feyenoorders, wees eens aardig tegen elkaar. We moeten elkaar steunen in deze spannende tijden. Wij, Ajacieden gaan winnen van Twente en Heerenveen voor jullie, en jullie doen dat voor ons tegen AZ.
![]()
Praat voor jezelf. Feyenoord mag gewoon alles verliezen, wij worden op eigen kracht kampioen !quote:Op zondag 25 maart 2012 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajacieden en Feyenoorders, wees eens aardig tegen elkaar. We moeten elkaar steunen in deze spannende tijden. Wij, Ajacieden gaan winnen van Twente en Heerenveen voor jullie, en jullie doen dat voor ons tegen AZ.
![]()
Doe eens niet zo serieus.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Feyenoord mag gewoon alles verliezen, wij worden op eigen kampioen !
stadhuisplein, helemaal vol met Feyenoorders. Zonnetje, biertjequote:
is er ook nog ff aan je kontje gezeten? ramptentquote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
Coconuts was trouwens baas vandaag, mooi die ontlading
Heerlijkquote:Op zondag 25 maart 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
stadhuisplein, helemaal vol met Feyenoorders. Zonnetje, biertjeBij gebrek aan een trip naar Doetinchem.
quote:'Vonken spatten eraf bij superfitte Cissé'
Voor Jerson Cabral, de even getalenteerde als grillige aanvaller van Feyenoord, duurde de uitwedstrijd zondag tegen De Graafschap (0-3) slechts 45 minuten. Daarna moest het talent plaatsmaken voor Sekou Cissé.
"Jerson heeft zeker extra kwaliteiten, vooral aan de bal, maar die wil ik dan wel graag zien", legde Koeman na afloop uit. "Hij bracht te weinig, vooral in onze counters. Dat kan een keer gebeuren. Met een slechte instelling had zijn wissel niets te maken."
Met invaller Cissé, de maker van 0-3, was Feyenoord na de rust een stuk gevaarlijker. Koeman: "Hij is eindelijk superfit. De vonken spatten eraf bij hem. Dat is momenteel ook onze kracht. We hebben een sterke bank. Als de wedstrijd of de tegenstander erom vraagt, zal ik zeker blijven wisselen. De verschillen in onze huidige selectie zijn heel klein."
De oefenmeester paste na de verrassende finaleplaats voor Heracles Almelo in het KNVB-bekertoernooi de doelstelling voor Feyenoord aan. De vierde plaats is het nieuwe doel, omdat de vijfde positie waarschijnlijk geen directe plaatsing voor de Europa League meer oplevert. "Of we weer titelkandidaat zijn? Tsja, zeg het maar", zei Koeman met een glimlach.
Eén van de reacties:quote:
Zag al het één en ander gebeuren in die hoek daar na de 0-2. Was te verwachten met zoveel Feyenoorders. Volgend jaar weer combi.quote:
Is online gezet door een Graafschap-supportert.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
Lekker slim trouwens ook om dat fillmpje zo online te zetten.
Opzich geen probleem, als die Feyenoorders zich maar gedragen, maar helaas zitten er heel veel debielen tussen. Continue uitdagen, met drinken gooien, etc..quote:Op zondag 25 maart 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag al het één en ander gebeuren in die hoek daar na de 0-2. Was te verwachten met zoveel Feyenoorders. Volgend jaar weer combi.
Ah, het 'vaders met kinderen argument'quote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Opzich geen probleem, als die Feyenoorders zich maar gedragen, maar helaas zitten er heel veel debielen tussen. Continue uitdagen, met drinken gooien, etc..
En inderdaad, mocht de Graafschap ooit weer eredivisie spelen dan wordt het een verplichte combi, en nog terecht ook. Belachelijk dat vaders met kinderen niet meer fatsoenlijk naar een wedstrijd kunnen. Ook een grote fail van de beveiliging bij De Graafschap overigens.
3 stewards afgevoerd naar het ziekenhuis, waarvan één er zelfs slecht aan toe zou zijn.
Ah, je was er bij hoor ikquote:Op zondag 25 maart 2012 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, het 'vaders met kinderen argument'Staan daar toch alleen maar gasten die er op uit zijn joh, ook boertjes.
Och, ik zie daar van twee kanten gasten met riemen in hun hand staan. Tot zoverre het 'ze konden nog net wegkomen' argumentquote:Op zondag 25 maart 2012 19:33 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ah, je was er bij hoor ik
Deze gasten zaten in het familievak op de lange zijde, maar ze konden nog net wegkomen voordat ze werden ingesloten, de helden
Moeten de koeien niet op stal? Misschien dat je je dan nog enigzins nuttig kan makenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:33 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Deze gasten zaten in het familievak op de lange zijde, maar ze konden nog net wegkomen voordat ze werden ingesloten, de helden
Ik zie op dat filmpje niet zoveel speciaals hoor? Kijk het is triest, maar ik zie geen doodschoppen en rare dingen. Gewoon een beetje bavianengedrag over en weer.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Opzich geen probleem, als die Feyenoorders zich maar gedragen, maar helaas zitten er heel veel debielen tussen. Continue uitdagen, met drinken gooien, etc..
En inderdaad, mocht de Graafschap ooit weer eredivisie spelen dan wordt het een verplichte combi, en nog terecht ook. Belachelijk dat vaders met kinderen niet meer fatsoenlijk naar een wedstrijd kunnen. Ook een grote fail van de beveiliging bij De Graafschap overigens.
3 stewards afgevoerd naar het ziekenhuis, waarvan één er zelfs slecht aan toe zou zijn.
Maar toch wel mooi, in heel Gelderland spelen we een thuiswedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:38 schreef Muto het volgende:
Het is misschien 6 tegen 6 op een bezoekersaantal van 6.000?
Nou, als je een doorsnee feest bekijkt, dan zie je veel meer vechtpartijtjes. Ja, dan zijn het vechtpartijtjes, nu rellen.
Storm in een glas water, ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:38 schreef Muto het volgende:
Het is misschien 6 tegen 6 op een bezoekersaantal van 6.000?
Nou, als je een doorsnee feest bekijkt, dan zie je veel meer vechtpartijtjes. Ja, dan zijn het vechtpartijtjes, nu rellen.
Ach, wees blj, straks mogen jullie naar elke uitwedstrijd gezellig met de bus omdat jullie supporters zich zo voorbeeldig gedragenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Och, ik zie daar van twee kanten gasten met riemen in hun hand staan. Tot zoverre het 'ze konden nog net wegkomen' argument
Voortaan maar niet meer zo tof doen in de jupiler league.
Stoer hoer, heel stoer.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Och, ik zie daar van twee kanten gasten met riemen in hun hand staan. Tot zoverre het 'ze konden nog net wegkomen' argument
Voortaan maar niet meer zo tof doen in de jupiler league.
Dat is nu ook al het geval hoor. Weerhoudt mensen er niet van om gewoon lekker los te gaan zitten.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, wees blj, straks mogen jullie naar elke uitwedstrijd gezellig met de bus omdat jullie supporters zich zo voorbeeldig gedragen
Wij krijgen tenminste 16 keer per seizoen een uitvak helemaal vol. Doet geen club ons na.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, wees blj, straks mogen jullie naar elke uitwedstrijd gezellig met de bus omdat jullie supporters zich zo voorbeeldig gedragen
Tja je moet toch ergens trots op zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Wij krijgen tenminste 16 keer per seizoen een uitvak helemaal vol. Doet geen club ons na.
Wij hebben genoeg redenen om trots te zijn. Jullie niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja je moet toch ergens trots op zijn
Krijgen we dit kutargument weer. In Groningen dit jaar zat ik met een paar vrienden in een Groningen vak, een zogenaamd 'familievak', en toen zaten we wat te schelden toen het 3-0 werd. Toen stonden de papa's met jochies van 6 aan hun hand ons ook uit te schelden en te vertellen dat we buiten wel gepakt zouden worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Fanatiekste aanhang van het land. Best iets om trots op te zijn ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja je moet toch ergens trots op zijn
Derde sterquote:Op zondag 25 maart 2012 19:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Wij hebben genoeg redenen om trots te zijn. Jullie niet.
4-2quote:Op zondag 25 maart 2012 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Derde sterwaar blijft die van de havenslaafjes?
Maakt het shirt niet mooier.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ik herinner me vorig jaar nogquote:Op zondag 25 maart 2012 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Fanatiekste aanhang van het land. Best iets om trots op te zijn ja.
Klopt, wel de totale clubquote:
Ja een derde ster hebben jullie nu wel na al die verkrachtingen afgelopen seizoenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vrij dood gelijkspelletje. Wel gezellig toen in Masselink ja. Helaas vandaag moeten overslaan.quote:
Volgend jaar is jullie stadion weer lekker leeg, eerste divisie daar horen jullie thuis.quote:
Dit ja, en in Rotterdam was het toen ook niet echt wat, al was het te begrijpen.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij dood gelijkspelletje. Wel gezellig toen in Masselink ja. Helaas vandaag moeten overslaan.
Dat denk ik al een wedstrijdje of 10quote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem toch aan dat Cabralletje zijn plek nu wel kwijt is.
En steeds staat meneertje er gewoon weer. Met z'n geweldige traptechniekquote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat denk ik al een wedstrijdje of 10
Cisse is nou superdedupertopfitquote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat denk ik al een wedstrijdje of 10
Wat kom je hier nou eigenlijk doen? Je verlies verwerken?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dit ja, en in Rotterdam was het toen ook niet echt wat, al was het te begrijpen.
Qua club is DGS één van de tofste ploegen in de eredivisie. Jammer dat ze eigenlijk altijd van dat soort aidsvoetbal spelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgend jaar is jullie stadion weer lekker leeg, eerste divisie daar horen jullie thuis.
Normaal hebben ze wel ergens een gunfactor. Maar dit seizoen echt totaal niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua club is DGS één van de tofste ploegen in de eredivisie. Jammer dat ze eigenlijk altijd van dat soort aidsvoetbal spelen.
Eigenlijk nooit echt. Het is puur de Vijverberg waarom ik ze het wel gun om te overleven.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Normaal hebben ze wel ergens een gunfactor. Maar dit seizoen echt totaal niet.
Nou de laatste keer waren o.a. Eindhoven en Emmen thuis gewoon uitverkocht hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgend jaar is jullie stadion weer lekker leeg, eerste divisie daar horen jullie thuis.
Leuk stadion jahquote:Op zondag 25 maart 2012 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit echt. Het is puur de Vijverberg waarom ik ze het wel gun om te overleven.
Was gewoon uitverkocht natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:52 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik zal absoluut niet ontkennen dat Feyenoord geen trouw publiek heeft, maar volgens mij was vorig jaar bij jullie de klassieker niet eens uitverkocht, terwijl er bij De Graafschap - FC Emmen (bij -5 ofzo) gewoon 12.000 man zat.
Ja als het slecht gaat blijft gelijk de halve Kuip leegquote:Op zondag 25 maart 2012 19:52 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Nou de laatste keer waren o.a. Eindhoven en Emmen thuis gewoon uitverkocht hoor
Ik zal absoluut niet ontkennen dat Feyenoord geen trouw publiek heeft, maar volgens mij was vorig jaar bij jullie de klassieker niet eens uitverkocht, terwijl er bij De Graafschap - FC Emmen (bij -5 ofzo) gewoon 12.000 man zat.
Maar goed, volgens mij ben jij niet de aller slimste gezien je uitspattingen, dus is een discussies niet echt zinvol.
VVV in de Kuip van vorig seizoen vergeten we voor het gemak maar evenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:52 schreef Roberto258 het volgende:
Thanks!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
VVV in de Kuip van vorig seizoen vergeten we voor het gemak maar even
Voor je goeie trollpoging krijg je toch even een applausje.
[ afbeelding ]
Jammer dat jullie concurreren met Excelsior, anders had ik het je wel gegund. Succes ermee nog.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:00 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Thanks!
Maar lezen is voor jullie erg moeilijk haha, maar daarom posten jullie ook in dit topic.
En nu zal ik wel weggaan en me mentaal voorbereiden op Veendam uit
quote:ME grijpt in bij De Graafschap - Feyenoord
Laatste update: 25 maart 2012 19:53 infoBekijk op de kaart
AMSTERDAM - Tijdens de wedstrijd tussen De Graafschap en Feyenoord zijn supportersrellen uitgebroken.
Tegen het einde van de wedstrijd raakten zo'n honderd fans van beide ploegen slaags met elkaar. Een beveiligster is ter controle naar het ziekenhuis overgebracht, nadat zij een trap had gekregen. Dat meldt de politie.
De supporters gingen elkaar achter de tribunes te lijf. Het ging om Feyenoordfans die niet in het vak zaten dat is bestemd voor supporters van de bezoekende ploeg, maar verspreid door het stadion een plaats hadden verkregen.
De ME moest ingrijpen. Samen met beveiligers van het stadion in Doetinchem kon voorkomen worden dat de situatie verder escaleerde. De politie heeft nog geen aanhoudingen verricht en stelt een onderzoek in.
De ironie van dit soort posts is niet met woorden te omschrijvenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:00 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Maar lezen is voor jullie erg moeilijk haha, maar daarom posten jullie ook in dit topic.
"Veldslag in Doetinchem"quote:Op zondag 25 maart 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
Ik zie de televaag morgen alweer shinen met koeienletters: Feyenoordsupporters slaags met ME
In de ochtendeditie zal het ongetwijfeld naar 300 zijn gegroeidquote:
Ik reken er inmiddels al niet meer op.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem toch aan dat Cabralletje zijn plek nu wel kwijt is.
Op dat filmpje hadden jullie anders tijd om ze te 'pakken'...geen praatjes hebben johquote:Op zondag 25 maart 2012 19:33 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit Cabral's laatste wedstrijd in de basis is geweest. Anders is Koeman knettergek.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Koeman houdt Cabral een beetje z,n hand boven z,n hoofd. Dat is sympathiek van hem, maar kan je niet te lang vol blijven houden want dan wordt Jerson de nieuwe Bruins.
Zeker als Cisse weer op stoom komt moet Cabral maar eventjes een stapje terug doen.
Lijkt me wel toch? Hij was vrij lovend over Cissé, zei dat hij superfit was. Dan kan je hem toch niet op de bank zetten.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit Cabral's laatste wedstrijd in de basis is geweest. Anders is Koeman knettergek.
Daarin heb je wel gelijk, een frisse en sterke Cissé tegen een vermoeide back, dat is wel lekker.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
Toch heeft Cissé wel iets weg van een supersub. Puur omdat hij heel voorspelbaar wordt na een tijdje.
Heerenveen - Feyenoord, dat wordt een kraker .quote:Op zondag 25 maart 2012 20:33 schreef Oldie57 het volgende:
Feyenoord heeft een relatief makkelijk programma voor de boeg.
Als ze de thuiswedstrijd tegen AZ winnen dan ....... dan .......
Laat ik maar ophouden met dromen.
Eerder Roda uit. Als we zaterdag doorkomen wordt dat echt een cruciale wedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heerenveen - Feyenoord, dat wordt een kraker .
Heerlijk man, iedere wedstrijd een finale.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder Roda uit. Als we zaterdag doorkomen wordt dat echt een cruciale wedstrijd.
klopt Cabral ook dat is het hele probleem met die 2... Zet nu maar Cissé er in voor een paar weken.. over een tijdje valt Cabral weer lekker in en raakt de teen geen bal.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
Toch heeft Cissé wel iets weg van een supersub. Puur omdat hij heel voorspelbaar wordt na een tijdje.
Ja maar tegen die koekebakkers van de Graafschap mag je ook niet in de problemen komen, maar het goede spel van Vlaar viel mij ook op.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef jakees het volgende:
Vlaar was ook sterk zeg vandaag. Man man verdedigend als een huis weer. BMI op linksback ging ook prima. Ik ben een grote liefhebber van de Vrij in het centrum. Zo veel rust straalt die uit! Echt superkut dat Ajax PSV geen gelijkspel werd. Dan had je CL zo goed als in eigen hand. Maar ja potje voor potje maar.
Dat de graafschap wat een laffe ploeg zeg. Zo pak je toch nooit een punt? En die trainer maar met zijn blackberry berichten sturen jonge jonge. Hij kan beter ipv 1 van de 9 verdedigers voorin zetten. Net zo laf spel als PSV vandaag.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja maar tegen die koekebakkers van de Graafschap mag je ook niet in de problemen komen, maar het goede spel van Vlaar viel mij ook op.
Noemen ze jou Pablo el Positivo?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef PabloLopez het volgende:
zo direct eindig je 5e dit seizoen heb je nog niks aka stront
Het was 'm nog bijna gelukt hoor (op 20min na dan..)quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat de graafschap wat een laffe ploeg zeg. Zo pak je toch nooit een punt? En die trainer maar met zijn blackberry berichten sturen jonge jonge. Hij kan beter ipv 1 van de 9 verdedigers voorin zetten. Net zo laf spel als PSV vandaag.
Snap dat ook nooit zo. Als Excelsior vorig seizoen iets bewezen heeft is het wel dat je met voetbal erin kan blijven. Wat een lelijk kutteam dat De Graafschap zeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat de graafschap wat een laffe ploeg zeg. Zo pak je toch nooit een punt? En die trainer maar met zijn blackberry berichten sturen jonge jonge. Hij kan beter ipv 1 van de 9 verdedigers voorin zetten. Net zo laf spel als PSV vandaag.
Dan kijk ik liever naar Excelsior, die laten de laatste tijd best aardige dingen zien .quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Af en toe zul je met heel veel geluk een puntje pakken. Beetje een Been tactiek. Schade beperkt houden.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het was 'm nog bijna gelukt hoor (op 20min na dan..)
Precies. Je loopt ook wel eens een keer tegen een 5-0 op maar kan best vaak genieten van Excelsior. Die gaan ons nog helpen door met 5-0 in de kuip te verliezen en PSV op de laatste speeldag op gelijkspel te houden.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar Excelsior, die laten de laatste tijd best aardige dingen zien .
Ik vind de Vrij niet zo een goede lange bal hebben. Wel heel rustig en ook in zijn duels sterk maar ze vullen elkaar goed aan BMI lekker links laten staan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De Vrij is wat constanter dan Vlaar.
Lekker zo houden idd. In het begin van het seizoen speelde we altijd met Ramsteijn, sneu voor hem dat hij zo,n zware blessure heeft opgelopen, maar ik denk niet dat we hem gemist hebben. Wellicht wel weer nuttig voor de breedte als hij er weer bovenop is.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vind de Vrij niet zo een goede lange bal hebben. Wel heel rustig en ook in zijn duels sterk maar ze vullen elkaar goed aan BMI lekker links laten staan.
VVV uit hebbe we hem gemist.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Lekker zo houden idd. In het begin van het seizoen speelde we altijd met Ramsteijn, sneu voor hem dat hij zo zware blessure heeft opgelopen, maar ik denk niet dat we hem gemist hebben. Wellicht wel weer nuttig voor de breedte als hij er weer bovenop is.
Ik had 'm serieus een 2 durven geven.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:12 schreef eight het volgende:
Gemiddeld een 3.5 voor Cabral. Toch netjes voor zijn doen
Jij bent wel erg positiefquote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef Oldie57 het volgende:
De ontwikkeling van Cabral stokt, dat is wel duidelijk.
Kijk, sommige spelers kunnen het nog hebben. Eriksen, Guidetti, Mertens. Het blijft lelijk, maar het is nog net te verdragen.quote:
Marcelo moet dan ook geen voetbalschoenen dragen, en als hij het echt graag wil, moet hij zwarte schoenen dragen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die witte schoenen van Marcelo vond ik er vandaag ook niet uitzien anders.
Tuurlijk wel neusie, TT 819 kijk maar eens goedquote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef lukoki het volgende:
Wat schiet je in punten op met deze uitslag? Het gat naar de nummer zeven is 10 punten leuk maar je moet bij de eerste 4 eindigen om playoff te ontlopen.
Het is vooral een overwinning om niet af te haken voor de nummer 4 in zoverre schiet je er concreet niks mee op.
Jij bent tamelijk dom he?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef lukoki het volgende:
Wat schiet je in punten op met deze uitslag? Het gat naar de nummer zeven is 10 punten leuk maar je moet bij de eerste 4 eindigen om playoff te ontlopen.
Het is vooral een overwinning om niet af te haken voor de nummer 4 in zoverre schiet je er concreet niks mee op.
Hij is net zo dom als z'n neus lang is, lijkt me vrij frustrerend.quote:
Ja man, en dat jullie van PSV hebben gewonnen heeft eigenlijk ook geen zin, ja om het gat met PSV te verkleinen. Maar verder..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef lukoki het volgende:
Let er maar eens op, hij geeft echt vaak mooie lange ballen met zowel links als rechtsquote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
Was trouwens een erg mooie pass van Vlaar bij de 0-1, mag hij vaker doen.
Heeft denk ik de beste diepte pass van de selectie.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Let er maar eens op, hij geeft echt vaak mooie lange ballen met zowel links als rechts
Zeker weten. Met de bal aan de voet is de Vrij wel veel sterker vind ikquote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft denk ik de beste diepte pass van de selectie.
Vind het toch vreemd dat Clasie dat zo weinig laat zien..quote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef Paul-89 het volgende:
Steekpasses vanuit het middenveld op Guidetti zijn altijd Schaars. Vilhena lijkt dat wel te kunnen.
Ik had er ook iets meer van verwacht.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind het toch vreemd dat Clasie dat zo weinig laat zien..
Speelt veel te ver naar achteren daarvoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind het toch vreemd dat Clasie dat zo weinig laat zien..
Dat zou een groter rampseizoen dan vorig jaar worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef PabloLopez het volgende:
zo direct eindig je 5e dit seizoen heb je nog niks aka stront
Je zou toch blij doen vandaag.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou een groter rampseizoen dan vorig jaar worden.
Ben ik ook hoor, zie eerdere reacties.quote:
Nee. Ik heb genoten van de wedstrijden tegen de joden, Twente, psv.. paar geweldige potten en zoete wraak, oude tijden een beetje herleven..quote:Op zondag 25 maart 2012 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou een groter rampseizoen dan vorig jaar worden.
Ik heb liever iets 'tastbaars' dan die korte momenten. Denk je dat bij Ajax of Twente iemand die wedstrijden zich nog kan herinneren als die kampioen worden, of 2e?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee. Ik heb genoten van de wedstrijden tegen de joden, Twente, psv.. paar geweldige potten en zoete wraak, oude tijden een beetje herleven..
Tuurlijk, ik heb ook met plezier het Feyenoord Magazine hierover gelezen en ook het programma op TV Rijnmond is leuk.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef Caland het volgende:
Volgende week meehelpen met de '75 jaar Kuip' actie.
Precies, hij staat nu als meest defensieve middenvelder maar het komt vanzelf. Hij heeft het in zich maar moet nog dwingender worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt veel te ver naar achteren daarvoor.
Ik vind 'm al redelijk dwingend hoor. Zeker gezien z'n leeftijd. Laat die jongen nu nog maar lekker 2 jaartjes rijpen en dan hebben we echt een gigantische baas die we voor meer dan 10 miljoen kunnen verkopen. Wat zeg ik: meer dan 20 miljoen!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Precies, hij staat nu als meest defensieve middenvelder maar het komt vanzelf. Hij heeft het in zich maar moet nog dwingender worden.
Die laatste vier wedstrijden zijn wel enorm zwaar. Ado uit is nooit een pretje, AZ zal ook lastig worden maar heb je wel het geluk dat je thuis moet. Heracles is ook nooit makkelijk, maar het is ook goed dat we dan thuisvoordeel hebben en Heerenveen zal wel verzwakt zijn tegen het eind van het seizoen. Die zullen dan niet meer meestrijden.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:37 schreef PIETR het volgende:
31-03-2012 NAC BREDA THUIS 20:45
11-04-2012 RODA JC UIT 20:00
14-04-2012 EXCELSIOR THUIS 19:45
22-04-2012 ADO DEN HAAG UIT 12:30
29-04-2012 AZ THUIS 14:30
02-05-2012 HERACLES ALMELO THUIS 20:00
06-05-2012 SC HEERENVEEN UIT 14:30
Opzich niet echt een heel erg moeilijk schema, 4e is dus absoluut mogelijk. Als het maar niet af gaat hangen van de laatste speeldag .. Daar heb ik geen goede herinneringen aan ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |