quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 @ 18:29 schreef Class het volgende:
35 mil investeren en zo worden afgestraft door ajax B
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
Ajacied422denk nou na wat je post. Komende zondag gaan jullie plat op de neus tegen PSV en dan is de hosannasfeer die hier is gekomen door het winnen tegen 3 ploegjes uit het rechterrijtje ook compleet vergaan ').
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Daar gaat het toch niet om?. Je weet hoe PSV uit bij Ajax altijd speelt, right? Je weet dat PSV uit op bloed is onder Cocu, right? Je weet dat Ajax met een verlept zooitje A1 staat te spelen die absoluut niet overtuigend winnen tegen kleine ploegjes, right? (Ik had ADO-uit wel eens willen zien zonder die rode kaart).
Ik acht jullie echt niet kansloos maar jij doet echt alsof de pot al binnen is, daarmee kan je nog wel 'ns lelijk op je bek gaan, dat is alles.
Ach laat die huillies lekker huilen. Ajax is heerlijk op weg naar het kampioenschap. Laten we ons lekker daar op concentrerenquote:
Heerlijk, dank voor deze mooie HMF compilatiequote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:36 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Heerlijk, dank voor deze mooie HMF compilatie
5 basisspelers missen en gewoon een miljoenenploeg vrij gemakkelijk verslaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef Pritt het volgende:
Zo slecht zijn en toch gewoon een grote titelkandidaat zijn.
Doe maar niet. Lijkt alsof het bijzonder is dat we van PSV winnenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een mooi wedstrijdplaajte in de OP.
Ben eigenlijk ook wel vrij verbaasd dat we de meeste goals voor hebben van de eredivisie met oog op het aantal (langdurige) blessures in de voorhoede. En daar bovenop ook nog eens geen enkele speler die goal na goal maakt ofzo. Mickey nog steeds topscorer met 13 toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
5 basisspelers missen en gewoon een miljoenenploeg vrij gemakkelijk verslaan.
11 ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:39 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook wel vrij verbaasd dat we de meeste goals voor hebben van de eredivisie met oog op het aantal (langdurige) blessures in de voorhoede. En daar bovenop ook nog eens geen enkele speler die goal na goal maakt ofzo. Mickey nog steeds topscorer met 13 toch?
Ziggy had er anders gewoon 25 gemaakt nu en Boerrigter ook een stuk of 16.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:39 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook wel vrij verbaasd dat we de meeste goals voor hebben van de eredivisie met oog op het aantal (langdurige) blessures in de voorhoede. En daar bovenop ook nog eens geen enkele speler die goal na goal maakt ofzo. Mickey nog steeds topscorer met 13 toch?
11 zelfs... de rest van het team gedeeld 2e met allemaal 6 ofzo?quote:
Ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerlijk man, al 7 wedstrijden op een rij gewonnen?
Derksen heilig overtuigd dat Ajax ging verliezen, Genee gaat hem hiermee lastig vallen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond genieten van Studio Ajax en maandag avond Ajax International![]()
Eerst het stukje van Vrijdag afspelen en daarna bashenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Derksen heilig overtuigd dat Ajax ging verliezen, Genee gaat hem hiermee lastig vallen.
Hansie Hansiequote:Op zondag 25 maart 2012 18:45 schreef S0nic het volgende:
Hansie Hansie had het weer goed gezien hoor, echte kenner
Tja je kunt zeggen wat je wilt, hij heeft wel vaak gelijk hoor. Dersken trollt onterecht, hij heeft er minder verstand van dan Hansie.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:45 schreef S0nic het volgende:
Hansie Hansie had het weer goed gezien hoor, echte kenner
Zie ze kijken.quote:
Geen Waterkneus, helaas.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond genieten van Studio Ajax en maandagavond Ajax International![]()
Bij een 2-0 voorsprong een verdediger eruit halen en een spits erin brengen. Je moet het maar durvenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Frankie gaat ondanks als z'n vreemde wissels ons toch echt kampioen maken
Vreemde wissels? Niemand heeft zo'n succesvol wisselbeleid als Frank.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Frank. De man die doet wat ik wilquote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Neuh hij past het team dan ook gelijk aanquote:Op zondag 25 maart 2012 18:50 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Bij een 2-0 voorsprong een verdediger eruit halen en een spits erin brengen. Je moet het maar durven
Dat dus.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Vreemde wissels? Niemand heeft zo'n succesvol wisselbeleid als Frank.
Van Rhijn dan? Die speelde Mertens uit de wedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:52 schreef BobW het volgende:
Blind viel mee hè jongens.
Als hij niet tegen een echte rechtsbuiten staat kan hij aardig voetballen hoor.
Stond Mertens erin dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Rhijn dan? Die speelt Mertens uit de wedstrijd.
Blind speelde voor zijn doen een goede wedstrijd ja. Maar de sleutel lag in het centrum met 2 rustige en uitstekende centrumverdedigersquote:Op zondag 25 maart 2012 18:52 schreef BobW het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:52 schreef BobW het volgende:
quote:Nog geen tien minuten later gaf hij in het strafschopgebied niet op tijdens een duel met Marcelo. Aissati dook over het uitgestoken been van zijn tegenstander. Strafschop, oordeel scheidsrechter Pieter Vink.
Anita?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:01 schreef Smoofie het volgende:
Wat een wedstrijd. De statistieken spreken voor zich
AJAX![]()
Wie kwamen deze wedstrijd níet uit het jeugdelftal van Ajax eigenlijk? Alleen Aissati toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef BobW het volgende:
Mooi man, nauwelijks aankopen in het veld en winnen van een elftal van 30 miljoen
Enoh komt van cape town toch?, maar dat is ook een soort Ajax en was ook nog redelijk Jong gehaaldquote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie kwamen deze wedstrijd níet uit het jeugdelftal van Ajax eigenlijk? Alleen Aissati toch?
kutkind.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Anita speelde goedDat ik dit zeg
Zelfs enoh was redelijk
Geweldig
doe maar niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:04 schreef honkeytonk het volgende:
Even serieus, kan ik een ban krijgen als ik dat prachtige plaatje in het PSV topic plaats?
En dan ook nog eens het 1-na beste jeugdelftal van europa. Waar gaat de cruijff-coup dan in godsnaam nog over..quote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie kwamen deze wedstrijd níet uit het jeugdelftal van Ajax eigenlijk? Alleen Aissati toch?
Worth itquote:Op zondag 25 maart 2012 19:04 schreef honkeytonk het volgende:
Even serieus, kan ik een ban krijgen als ik dat prachtige plaatje in het PSV topic plaats?
.quote:Voordat je reageert
Discussieer hier verder over de crisis bij Ajax.
Omdat Ajax kampioen word en dat is een crisis voor de rest snap je?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom staat er nog steeds (als ik wat wil posten) :
[..]
.
Ah op die manier!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat Ajax kampioen word en dat is een crisis voor de rest snap je?
Als ze niet eens goed gaan reorganiseren daaro zal de malaise nog heel lang gaan duren. De jeugd geeft ook al geen hoop. De A1 was in de poule fase al uitgeschakeld in de Next generation 'champions league'quote:Op zondag 25 maart 2012 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
PSV heeft in de eredivisie in 2012 al geen uitwedstrijd meer gewonnen
Eigenlijk het beste, maar die hele finale sloeg nergens op. Inter hele team achter de bal en op puur geluk hopen op pingels.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:04 schreef thettes het volgende:
[..]
En dan ook nog eens het 1-na beste jeugdelftal van europa. Waar gaat de cruijff-coup dan in godsnaam nog over..
mooie dag
Je mist hem totaal niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:22 schreef Sala-adin het volgende:
Weer een wedstrijd die goed word uitgespeeld zonder Janssen.
welke?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:04 schreef honkeytonk het volgende:
Het grappige was vorige week toen Janssen geel kreef dat je Aissati zag lachen en nu maakt hij de 1-0quote:Op zondag 25 maart 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je mist hem totaal niet.
Ik had ook verwacht dat Ajax misschien Vertonghen dor zou schuiven naar het middenveld, had je die 3 miljoen voor een opvolger van Vertgonghen aangezien die toch niet heel lang meer blijft, maarja
Frank kiest volgens mij puur op gevoel de 11 man die gaan spelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:25 schreef honkeytonk het volgende:
Het mooie vind ik dat Frank de Boer zo'n beetje de enige coach in de eredivisie is die risico's durft te nemen. Daar houd ik wel van
PSV was echt wel de favoriet in deze wedstrijd hoor. Die komen gewoon met hun sterkste elftal, bijna iedereen daar is international, waarvan 4 in Oranje. Ze hebben zoveel kwaliteit en dan toch nog volstrekt kansloos verliezen van een veredeld B-elftal van Ajax. Dat is toch een wereldprestatie van Ajax, of een wanprestatie van PSV, het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:29 schreef Devv het volgende:
PSV wordt gewoon schromelijk overschat. Ik had niets anders verwacht dan een overwinning voor Ajax.
mentale kwaliteit komen ze zwaar tekort hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV was echt wel de favoriet in deze wedstrijd hoor. Die komen gewoon met hun sterkste elftal, bijna iedereen daar is international, waarvan 4 in Oranje. Ze hebben zoveel kwaliteit en dan toch nog volstrekt kansloos verliezen van een veredeld B-elftal van Ajax. Dat is toch een wereldprestatie van Ajax, of een wanprestatie van PSV, het is maar net hoe je het bekijkt.
Ik had echt niets anders verwacht dan een overwinning voor Ajax. En dat meen ik serieus.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV was echt wel de favoriet in deze wedstrijd hoor.
Dat blijkt, er was mij voor de wedstrijd verteld dat die weer helemaal terug is onder Cocu, maar niets blijkt minder waar. Ik dat PSV meer kans had gehad tegen Ajax met Rutten aan het roer. Die wissels van Cocu pakte ook stuk voor stuk slecht uit.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mentale kwaliteit komen ze zwaar tekort hoor
Is mooi toch, tegenstanders horen zich aan te passen op Ajax, is al jaren lang zo gegaan. Niet andersomquote:Op zondag 25 maart 2012 19:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Frank kiest volgens mij puur op gevoel de 11 man die gaan spelen.
Zonder naar de tegenstander te kijken..
Ik ben wel blij dat hij voor Enoh gekozen heeft tegen PSV.
Is toch wel een goede speler om de tegenstander op te jagen en een bal af te pakken..
Dat hij aanvallend niets is moet je op de koop toe nemen ik zag m vandaag een keer naar voren lopen weer omdraaien en de bal verspelen
Rutten, Cocu. het maakt niet uit.. sommige spelers missen mentaliteit , denken wel dat het even goed gaat komen. er zijn geen knokkers aangetrokken alleen maar prima donna,squote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat blijkt, er was mij voor de wedstrijd verteld dat die weer helemaal terug is onder Cocu, maar niets blijkt minder waar. Ik dat PSV meer kans had gehad tegen Ajax met Rutten aan het roer. Die wissels van Cocu pakte ook stuk voor stuk slecht uit.
Ajax speelde net als de afgelopen paar weken. PSV speelde dramatisch.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben er nog niet uit of Ajax nou zo goed was of dat PSV zo slecht , maar ik vond zelfs Blind goed spelen , dus dan zal PSV wel slecht geweest zijn
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had echt niets anders verwacht dan een overwinning voor Ajax. En dat meen ik serieus.
ik vond ze veel beter spelen dan vorige weken, ik heb echt genoten van dit Ajaxquote:Op zondag 25 maart 2012 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax speelde net als de afgelopen paar weken. PSV speelde dramatisch.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:06 schreef BobW het volgende:
Mevrouw Sinouh is er niet blij mee
http://twitter.com/#!/LeylaSinouh
PSV slecht en Ajax redelijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben er nog niet uit of Ajax nou zo goed was of dat PSV zo slecht , maar ik vond zelfs Blind goed spelen , dus dan zal PSV wel slecht geweest zijn
Wat een schijtwijfquote:Op zondag 25 maart 2012 20:06 schreef BobW het volgende:
Ben het deels wel met je eens. PSV maakte dan ook wel meer overtredingen dan ajax, maar daar leek dan ook wel sneller voor gefloten te worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
Maar Vink was wel een thuisfluiter ja. Gaat natuurlijk niemand het met mij eens zijn en nu denken dat ik daarmee bedoel dat Ajax juist daarom heeft gewonnen.. kom maar op met die misplaatste reacties.
Je van te voren indekken om de stupiditeit van je reactie te maskeren.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
Maar Vink was wel een thuisfluiter ja. Gaat natuurlijk niemand het met mij eens zijn en nu denken dat ik daarmee bedoel dat Ajax juist daarom heeft gewonnen.. kom maar op met die misplaatste reacties.
twitter:DemydeZeeuw twitterde op zondag 25-03-2012 om 18:02:57@LeylaSinouh slechte verliezer ben jij zeg hahaha reageer retweet
Grensrechter, kan de man niets aan doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker een thuisfluiter, toen tegen Twente ookal. Fluit áltijd in het voordeel van Ajax, die man.
Goh, maar Geo4kant vroeg om een misplaatste reactie toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef davihaa het volgende:
[..]
Grensrechter, kan de man niets aan doen.
Dat is waarquote:Op zondag 25 maart 2012 20:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goh, maar Geo4kant vroeg om een misplaatste reactie toch?
Ze mogen hier posten, wij doen dat soms ook in hun topicquote:Op zondag 25 maart 2012 20:12 schreef Quisho het volgende:
Ahum ahum aan alle PSV fans, dit is het Ajax topic. Nou ja kan gebeuren dat je per ongeluk op het verkeerde topic klikte.
Nee hoor, genoeg overtredingen op de bal waar hij Ajax een vrije trap gaf.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef davihaa het volgende:
[..]
Je van te voren indekken om de stupiditeit van je reactie te maskeren.
Vooral die opmerkingen over dar het geen penalty wasquote:Op zondag 25 maart 2012 20:06 schreef BobW het volgende:
Ten eerste, ga je matties daar ook eens weghalen dan.. maar dat is niet nodig want 'wij' mogen hier ook posten, anders ga je lekker een eigen forum starten met deurbeleidquote:Op zondag 25 maart 2012 20:12 schreef Quisho het volgende:
Ahum ahum aan alle PSV fans, dit is het Ajax topic. Nou ja kan gebeuren dat je per ongeluk op het verkeerde topic klikte.
Looserssupporters.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:13 schreef Kremers het volgende:
[..]
Vooral die opmerkingen over dar het geen penalty wasSure mevrouw de keepersvrouw, jij weet wel beter
Nja natuurlijk, was ook maar een grapje. Maar ik ga nooit naar andere topics hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze mogen hier posten, wij doen dat soms ook in hun topicIk vind ze wel gezellig
Noem eens een voorbeeld.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg overtredingen op de bal waar hij Ajax een vrije trap gaf.
Ik zeg dat, omdat vele denken dat ik daarom denk dat Ajax won.. maar dat is niet, Ajax was beter, feller, gevaarlijker.. alles.
Maar hij floot veel in het voordeel voor Ajax, waar een zelfde overtreding zou gebeuren floot hij niet bij PSV.
En de penalty was terecht, daar doel ik niet op.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Demytwitter:DemydeZeeuw twitterde op zondag 25-03-2012 om 18:02:57@LeylaSinouh slechte verliezer ben jij zeg hahaha reageer retweet
Ik zou ook lekker fluiten voor Ajax.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg overtredingen op de bal waar hij Ajax een vrije trap gaf.
Ik zeg dat, omdat vele denken dat ik daarom denk dat Ajax won.. maar dat is niet, Ajax was beter, feller, gevaarlijker.. alles.
Maar hij floot veel in het voordeel voor Ajax, waar een zelfde overtreding zou gebeuren floot hij niet bij PSV.
En de penalty was terecht, daar doel ik niet op.
Baas.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Demytwitter:DemydeZeeuw twitterde op zondag 25-03-2012 om 18:02:57@LeylaSinouh slechte verliezer ben jij zeg hahaha reageer retweet
Goeien engles ooktwitter:LeylaSinouh twitterde op zondag 25-03-2012 om 20:14:23So that was the game, back to live again! #shithappens I guess!!! reageer retweet
Gewoon af en toe laten invallenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:16 schreef Devz het volgende:
Heerlijke wedstrijd met een heerlijke sfeer, PSV volkomen afgebluftNu hopen dat er nog wat spelers gauw van blessures terugkeren, dan kunnen we zowaar nog kampioen worden ook.
Lukoki trouwens voortaan lekker op de bank laten zitten. Die jongen is er nog lang niet aan toe om een wedstrijd als deze te spelen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou ook lekker fluiten voor Ajax.
PSV is gewoon een kut club, niks meer aan te doen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja.. dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als ik jou zie posten, niet serieus nemen, is een achterlijk kutkind.. kan die jongen ook niets aan doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die jongens?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als ik jou zie posten, niet serieus nemen, is een achterlijk kutkind.. kan die jongens ook niets aan doen.
Matige comeback hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als ik jou zie posten, niet serieus nemen, is een achterlijk kutkind.. kan die jongen ook niets aan doen.
Nee hoor, gebruik de spytool maar kun je mijn reacties zien, al de hele avond rustig.. je bent gewoon een vervelende gast.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die jongens?
Zeker op je teentjes getrapt. Huilie.
Was ook een saaie wedstrijd eigenlijk, zeker de eerste helft. Als het elke andere club was had je die wedstrijd afgezet.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:21 schreef Tarado het volgende:
Niets gezien maar heerlijk als je zo'n uitslag doorkrijgt
Als maar één ploeg vooruit voetbalt is het inderdaad al snel een saai wedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was ook een saaie wedstrijd eigenlijk, zeker de eerste helft. Als het elke andere club was had je die wedstrijd afgezet.
Ik vind jou eerlijk gezegd ook simpel gezegd kut, net zoals dat PSV.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, gebruik de spytool maar kun je mijn reacties zien, al de hele avond rustig.. je bent gewoon een vervelende gast.
Oh op een reactie na dan op die teletubbie gast
Geen van beide ploegen probeerde echt.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als maar één ploeg vooruit voetbalt is het inderdaad al snel een saai wedstrijd.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen van beide ploegen probeerde echt.
Pas na de goals van Ajax(Hoezo daarbij vet veel geluk gehad!) kwam PSV met dreiging naar voren en ging Ajax leunen en geen ene zak doen.
Terwijl die van Strootman toch echt rood wasquote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax speelt wel feller zonder Theo.
Wij 0 geel en psv 5
Labyad.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:32 schreef Gnieperd het volgende:
Hoeveel spelers heeft PSV eigenlijk uit de jeugd die meespeelden vandaag in het eerste?
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel mooi doelpunt van Aissati, en hij speelde heerlijk vandaag.²
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef gniffie het volgende:
Anita trouwens veel credits van Perez en Bruggink
Familie van Mertens?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:43 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Voor de wedstrijd (waar ik niet al te veel vertrouwen in had) zei ik dat als we deze pot zouden winnen, we kampioen worden. Bij deze dus, dames.
Die opmerking van Mertens sloeg nergens op. Er waren toen een stuk meer wedstrijden nog te spelen, en ze wonnen nipt (en niet geheel verdiend) van een subtopper. Wij lopen daarentegen nu uit op (imo) het beste team op dit moment en er komen bij ons een aantal spelers terug die waarschijnijk weer veel zin hebben om te vlammen.quote:
En wij met een halve B elftal speelde.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:09 schreef Devv het volgende:
Wat deze overwinning extra lekker maakt, is het feit dat PSV 25 miljoen aan spelers uit heeft gegeven en er gewoon niets van bakt.
al die trommeljosti's van psv denken dat ze ons oprollenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Wessiej het volgende:
10 man op het veld uit eigen jeugdBelangrijkste wel van PSV, maar ach
Eriksen een 8?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Anita Ajax 8,00 23 Middenveld
2 Eriksen Ajax 8,00 20 Middenveld
Anita of Eriksen speler vd week bij vi
AZ - Valencia CFquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:09 schreef Devv het volgende:
Wat deze overwinning extra lekker maakt, is het feit dat PSV 25 miljoen aan spelers uit heeft gegeven en er gewoon niets van bakt.
Als we 7x winnen worden we gewoon kampioen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Olep het volgende:
[..]
AZ - Valencia CF
Vitesse - AZ
Valencia CF - AZ
AZ - FC Twente
PSV - AZ
AZ - VVV-Venlo
Feyenoord - AZ
NEC - AZ
AZ - FC Groningen
Ja.
Waar is van Rhijn in je lijstje?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:26 schreef Rens-Reith het volgende:
De 3 toppers van vandaag waren in mijn ogen:
1. Anita (man van de wedstrijd)
2. Aissati (prachtige goal en mooie acties)
3. Vertonghen (baas achterin)
Valt net buiten de top3. Maar ook speelde ook erg goed. Eigenlijk behalve Lukoki geen speler met een onvoldoende voor mij.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Waar is van Rhijn in je lijstje?
Whahah wat een kneusjesquote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef duo-penotti het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2251.php
Triest
Gelukkig zijn de PSV fans eronder het niet eensquote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef duo-penotti het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
Triest
Achteraf komt het ze misschien toch niet zo slecht uit dat ze uit de beker liggen,.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Olep het volgende:
[..]
AZ - Valencia CF N.V.T.
Vitesse - AZ
Valencia CF - AZ
AZ - FC Twente
PSV - AZ
AZ - VVV-Venlo
Feyenoord - AZ
NEC - AZ
AZ - FC Groningen
Ja.
Dat is dus evenveel als Matavzquote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Qua transfergeld speelde we vandaag met een selectie die 3,5 miljoen gekost heeft.
AZ wordt echt geen kampioen, echt niet..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:42 schreef Piebe het volgende:
[..]
Achteraf komt het ze misschien toch niet zo slecht uit dat ze uit de beker liggen,.
Toch gok ik op een stuk of 6 verliespunten.
Waarom niet dan ?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
AZ wordt echt geen kampioen, echt niet..
Dat zagen we tegen Heracles en RKC idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom niet dan ?![]()
Ze spelen het beste voetbal en hebben het beste middenveld
Ze gaan helemaal kapot. Kijk de speelschema...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom niet dan ?![]()
Te zwaar programma.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom niet dan ?![]()
En daarvoor ook iddquote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zagen we tegen Heracles en RKC idd.
Oordelen op twee mindere wedstrijdjes?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zagen we tegen Heracles en RKC idd.
En stonden ooit 13 punten voor, daar is er nog 1 van over. Ze zijn dus niet echt heel stabiel.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom niet dan ?![]()
Des te knapper wat de Boer presteert met 5 geblesseerde basis klanten.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Als we straks weer een volledige selectie hebben..miss zonder derk..
En Valencia. Ben benieuwd hoe Verbeek dit gaat aanpakken.quote:
valencia doet niet mee met de nederlandse competitie volgens wikiquote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Valencia. Ben benieuwd hoe Verbeek dit gaat aanpakken.
Waarschijnlijk met één animatiefilmpje...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Valencia. Ben benieuwd hoe Verbeek dit gaat aanpakken.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
valencia doet niet mee met de nederlandse competitie volgens wiki
Hopen dat het bij één blijft.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met één animatiefilmpje...
Echt een baasje inderdaad!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef Wessiej het volgende:
Dat gastje wat aan het hooghouden was voor de wedstrijd btw, tering. Zonder problemen ging die door met losse veters
Baas inderdaad!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef Wessiej het volgende:
Dat gastje wat aan het hooghouden was voor de wedstrijd btw, tering. Zonder problemen ging die door met losse veters
Wel in die strekking toch. Hij voorspelde in elk geval 1-3.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
zei Johan 'Ajax wordt kampioen' Derksen dat?
Hij weet dat als hij PSV zegt, Ajax wint.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:11 schreef Piebe het volgende:
[..]
Wel in die strekking toch. Hij voorspelde in elk geval 1-3.
Mooiquote:Op zondag 25 maart 2012 22:12 schreef Stiggie het volgende:
Driessen: 'Frank de Boer laat motivatie filmpjes zien'
http://eredivisielive.nl/(...)e-filmpjes-zien.html
Hansie Hansie zei laatst nog dat Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
zei Johan 'Ajax wordt kampioen' Derksen dat?
Nee man, PSV toch?quote:
Zoek maar terug, ik heb gezegd PSV 3e, kwart finale EL (ook al niet gelukt) en geen beker (kan nog).quote:
Ik moest hier zo om lachen.quote:- De hetze tegen Toivonen die door de media is ingezet en als NSB'er is weggezet. Kan ik u dames en heren nog herinneren dat de meest geloofde verdediger in Nederland toevallig haat zaaiende teksten schreeuwde zoals de heer Goebbels ook dat soort teksten goed kon verkondigen in Nazi Duitsland?
Speelde hij wel mee vandaag?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen.
PSV is het al, volgens mertens.
Waarom heeft ie rust nodig? Veel arbeid heb ik hem niet doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij kwam een gele kaart pakken, kan hij volgende week lekker rusten.
2 weken rust dusquote:Op zondag 25 maart 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij kwam een gele kaart pakken, kan hij volgende week lekker rusten.
Ja, waarom feiten verzwijgen?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik Blind de laatste 3 wedstrijden hartstikke goed heb zien spelen?
Hartstikke goed is wat overdreven, maar hij speelt inderdaad goed en is ook sterk aan de bal.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik Blind de laatste 3 wedstrijden hartstikke goed heb zien spelen?
Sowieso sloeg die hele hetze jegens Blind nergens op wat ik dan ook altijd heb gezegd. Al speelde natuurlijk wel mee dat zijn vader in het "andere" kamp zat. Dan wordt de zoon van al snel het mikpunt van alle frustraties over het spel van het elftal. Voor de rest blijft hij natuurlijk een redelijk beperkte speler en zou hij er beter aan doen na dit seizoen gewoon naar een subtopper binnen Nederland te vertrekken. Wie weet zit er dan nog wat meer in na paar constante seizoenen in de basis.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
Zoals hij nu speelt mag ie blijvenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso sloeg die hele hetze jegens Blind nergens op wat ik dan ook altijd heb gezegd. Al speelde natuurlijk wel mee dat zijn vader in het "andere" kamp zat. Dan wordt de zoon van al snel het mikpunt van alle frustraties over het spel van het elftal. Voor de rest blijft hij natuurlijk een redelijk beperkte speler en zou hij er beter aan doen na dit seizoen gewoon naar een subtopper binnen Nederland te vertrekken. Wie weet zit er dan nog wat meer in na paar constante seizoenen in de basis.
Dat doet heel Ajax waardoor hij ook weinig verdedigend werk hoeft op te knappen. Toen Lens erin kwam werd zijn zwakte tegen snelle behendige spelers direct alweer duidelijk waardoor De Boer er ook verstandig aan deed hem te wisselen voor Bulykin zodat Anita op de backpositie kon gaan staan. Niet dat ik Psv anders nog had zien terugkomen maar Lens kwam er toch binnen paar minuten 2x redelijk makkelijk langs.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals hij nu speelt mag ie blijven
Sinds zijn ouwe is vertrokken, speelt ie 200% beter.
Klopt. Maar het oogt allemaal minder dommig als voorheen. Hij deed altijd wel z'n best, maar het zag er allemaal zo lafjes uit. Nu zie ik hem écht er voor gaan. Ondanks al zijn beperkingen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doet heel Ajax waardoor hij ook weinig verdedigend werk hoeft op te knappen. Toen Lens erin kwam werd zijn zwakte tegen snelle behendige spelers direct alweer duidelijk waardoor De Boer er ook verstandig aan deed hem te wisselen voor Bulykin zodat Anita op de backpositie kon gaan staan. Niet dat ik Psv anders nog had zien terugkomen maar Lens kwam er toch binnen paar minuten 2x redelijk makkelijk langs.
Was net op je andere post aan het reagerenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doet heel Ajax waardoor hij ook weinig verdedigend werk hoeft op te knappen. Toen Lens erin kwam werd zijn zwakte tegen snelle behendige spelers direct alweer duidelijk waardoor De Boer er ook verstandig aan deed hem te wisselen voor Bulykin zodat Anita op de backpositie kon gaan staan. Niet dat ik Psv anders nog had zien terugkomen maar Lens kwam er toch binnen paar minuten 2x redelijk makkelijk langs.
Dit seizoen zal hij wel blijven rouleren met Koppers na de zoveelste terugval van Boilesen. Hopelijk zijn alle verhalen over Boilesen waar en heeft Ajax vanaf volgend seizoen met hem wel een vaste en sterke invulling van de linksbackpositie.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:16 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Was net op je andere post aan het reageren
De hetze was misschien wat overdreven... maar hij heeft een periode absoluut onder de maat gepresteerd. Meer dan eens goals veroorzaakt en defensief lang niet altijd sterk. Zoals je zelf ook zegt werd dat vanmiddag ook duidelijk toen Lens erin kwam. Hij moet (en kan) waarschijnlijk nog groeien, en als verdediger zal hij dat ook moeten. Een terugval hoort daar ook bij. Kan ook nog, hij is net 22 geworden zie ik.
Maargoed... laten we iig blij zijn dat hij de laatste tijd beter speelt. Hopen dat hij deze lijn door kan trekken en dat Jaap Stam hem nog wat kneepjes mee kan geven. Dan kan Anita mooi op t middenveld blijven staan
True, Koppers/Boilesen is hopelijk een goede invulling van die positie komend seizoen. Vind zeker dat Koppers verdedigend een vrij goede indruk heeft achtergelaten de laatste tijd. Zit me nu eigenlijk af te vragen wat voor rol er dan voor Blind is. Beetje multi-inzetbare invaller voor links back, midden en evt links centraal in de verdediging?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit seizoen zal hij wel blijven rouleren met Koppers na de zoveelste terugval van Boilesen. Hopelijk zijn alle verhalen over Boilesen waar en heeft Ajax vanaf volgend seizoen met hem wel een vaste en sterke invulling van de linksbackpositie.
Daar kunnen de sfeersupporters van PSV nog wat van leren...o wacht, die hebben ze helemaal niet.quote:
nu.nlquote:Ajax deelt gevoelige tik uit aan PSV
Ismaïl Aissati is de man van de wedstrijd met een doelpunt uit een corner en een versierde strafschop.
Wie heeft het geschreven?quote:Op maandag 26 maart 2012 07:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
nu.nl
![]()
![]()
![]()
Inderdaad gefrustreerde nu journalisten![]()
Ik ga alle kneusjes pesten die zeiden dat Ajax een stevige nederlaag zou leiden.quote:Op maandag 26 maart 2012 07:35 schreef FireFox1 het volgende:
Vandaag alle PSV'ers op mijn werk afzeiken
je mag niet pestenquote:Op maandag 26 maart 2012 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga alle kneusjes pesten die zeiden dat Ajax een stevige nederlaag zou leiden.
Dan nog te bedenken dat het beste nog moet komen, zijn siggy en boerrigter er alweer bij zondag?quote:Op maandag 26 maart 2012 07:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hopelijk blijft de rust in Amsterdam totdat we echt recht van spreken hebben.
Ik heb er iig wel weer vertrouwen in
weet ik niet. Boeit me ook geen ene fuck. Zolang ze maar 100% fit zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 08:00 schreef davihaa het volgende:
[..]
Dan nog te bedenken dat het beste nog moet komen, zijn siggy en boerrigter er alweer bij zondag?
Volgens een club expert hier op Fok! is de kans groot dat Boerrigter verlamd raakt.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:00 schreef davihaa het volgende:
[..]
Dan nog te bedenken dat het beste nog moet komen, zijn siggy en boerrigter er alweer bij zondag?
Ik lach me dood als ze toch expres gaan verliezen, daardoor de tweede plek en dus CL op een puntje na mislopen, en Ajax toch kampioen wordt omdat AZ ergens anders punten laat liggenquote:Op maandag 26 maart 2012 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja. Zou heerlijk zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 08:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik lach me dood als ze toch expres gaan verliezen, daardoor de tweede plek en dus CL op een puntje na mislopen, en Ajax toch kampioen wordt omdat AZ ergens anders punten laat liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |