quote:Op zondag 25 maart 2012 18:15 schreef MouzurX het volgende:
Van rhijn wordt wel elke wedstrijd beter ja. Was er eerst niet zo'n fan van.
Dat ik hem niet goed vond spelen.quote:
Van Rhijn doet het idd goed.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:15 schreef MouzurX het volgende:
Van rhijn wordt wel elke wedstrijd beter ja. Was er eerst niet zo'n fan van.
Die effecten, wat een lulkoek. Met Fred Rutten was het hier ook 2-0 geworden.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook en als t zo blijft is natuurlijk t cocu effect ineens weg volgens de heren journalisten.
Hij was in het begin geen fan van de Ajax speler van Rhijn.quote:
Met mij als coach waarschijnlijk ookquote:Op zondag 25 maart 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Die effecten, wat een lulkoek. Met Fred Rutten was het hier ook 2-0 geworden.
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij was in het begin geen fan van de Ajax speler van Rhijn.
7-1 dan, Rutte heeft het ongeluk aan zijn reet hangen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima speler, maar niet de nieuwe messi, zoals de hype deed geloven.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman is gewoon geen goede speler. Vandaag ook weer duidelijk geworden.
Eensch mja soms moeten ze er blijkbaar wat van maken om iets geforceerd te moeten kunnen verklaren ofzo.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
5 verdwaalde voorzetten.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
7-1 dan, Rutte heeft het ongeluk aan zijn reet hangen.
Een speler heeft wel eens een mindere wedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman is gewoon geen goede speler. Vandaag ook weer duidelijk geworden.
Ook 26 achter elkaar?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een speler heeft wel eens een mindere wedstrijd.
Strootman speelt ook wel eens goed.quote:
En wij spelen niet eens op volle sterkte.quote:
Lees mijn laatste post in het clubtopicquote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En wij spelen niet eens op volle sterkte.
Idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En wij spelen niet eens op volle sterkte.
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef Nuchterheid het volgende:
Was dit nou de de kampioenswedstrijd Driesje?
Als Vertonghen na afloop zegt dat dit de kampioenenwedstrijd was neem ik een maand lang een Vertonghen UI.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef Nuchterheid het volgende:
Was dit nou de de kampioenswedstrijd Driesje?
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Vertonghen na afloop zegt dat dit de kampioenenwedstrijd was neem ik een maand lang een Vertonghen UI.
[..]
Als Vertonghen na afloop zegt dat dit de kampioenenwedstrijd was neem ik een maand lang een Vertonghen UI.
Je weet zelf ook wel dat Ajacieden bescheiden zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet elke Belg is zo domquote:Op zondag 25 maart 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Denk je dat die (veelal) simpele zielen die smsen enige invloed hebben op de uitslag? Dit is gewoon via Ajax gedaan om Aisatti te belonen voor zn goede werk en omdat Psv m heeft laten gaan.quote:
Weet je hoe druk het anders is als ze wegrijden!!quote:
quote:
[..]
Klopt wel, flikkerde bijna naar beneden na afloop van een wedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Weet je hoe druk het anders is als ze wegrijden!!
Hoezo, je wint een belangrijke wedstrijd en dan ga je 10min voor tijd al naar huis, lekkere supporter ben je dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:22 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Been there... verzin wat nieuws ofzo...
Ik vind jouw spelling dramatischer.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Maakt me nu ook geen reet meer uit wie er landskampioen wordt. Als het maar Heerenveen is.
Omdat het fucking chaos is na het laatste fluitsignaal.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoezo, je wint een belangrijke wedstrijd en dan ga je 10min voor tijd al naar huis, lekkere supporter ben je dan.
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:24 schreef Doublepain het volgende:
Nu blijven ze wel zitten, anders waren ze allemaal al thuis
Ik moet huilen.quote:
O, wist ik niet nadat het al 1000x gezegd isquote:Op zondag 25 maart 2012 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kampioenswedstrijd hebben jullie al gewonnen.
Dan ben je wel heel dom als je het dan nog niet weet. Maaja, dan weet je het nu.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O, wist ik niet nadat het al 1000x gezegd is
Jammer voor je dat Dries je een achtervolgend trauma bezorgd. Wat vind jij van zulk soort uitspraken?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O, wist ik niet nadat het al 1000x gezegd is
Over dom gesproken.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel dom als je het dan nog niet weet. Maaja, dan weet je het nu.
Had PSV op de CL gegokt en begroot?
Kom op man. PSV heeft geen moment aanspraak gemaakt op de zege. Met Sigi, Boer en Micky had Ajax vandaag met 3,4 doelpunten verschil gewonnen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:24 schreef muzas het volgende:
Had overigens net zo goed andersom af kunnen lopen. Alleen PSV leek er geen zin in te hebben ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |