Ook 26 achter elkaar?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een speler heeft wel eens een mindere wedstrijd.
Strootman speelt ook wel eens goed.quote:
En wij spelen niet eens op volle sterkte.quote:
Lees mijn laatste post in het clubtopicquote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En wij spelen niet eens op volle sterkte.
Idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En wij spelen niet eens op volle sterkte.
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef Nuchterheid het volgende:
Was dit nou de de kampioenswedstrijd Driesje?
Als Vertonghen na afloop zegt dat dit de kampioenenwedstrijd was neem ik een maand lang een Vertonghen UI.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef Nuchterheid het volgende:
Was dit nou de de kampioenswedstrijd Driesje?
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Vertonghen na afloop zegt dat dit de kampioenenwedstrijd was neem ik een maand lang een Vertonghen UI.
[..]
Als Vertonghen na afloop zegt dat dit de kampioenenwedstrijd was neem ik een maand lang een Vertonghen UI.
Je weet zelf ook wel dat Ajacieden bescheiden zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet elke Belg is zo domquote:Op zondag 25 maart 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Denk je dat die (veelal) simpele zielen die smsen enige invloed hebben op de uitslag? Dit is gewoon via Ajax gedaan om Aisatti te belonen voor zn goede werk en omdat Psv m heeft laten gaan.quote:
Weet je hoe druk het anders is als ze wegrijden!!quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |