PSV wint de derde helluft.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Psv gewoon derde zoals verwacht, niet voetballen, dancga je niet winnen.
Simpel lullen zeg. Bij welke club juichen ze en zingen ze wel als ze acherstaan?quote:
Waarom? Om te scoren moet je op doel schieten en dat heeft PSV nog 0x gedaan.quote:
Feyenoord, vorig seizoen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:57 schreef starla het volgende:
[..]
Simpel lullen zeg. Bij welke club juichen ze en zingen ze wel als ze acherstaan?
FC Emmen...want die zijn het gewend.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk voor PSVDat klopt, daarom vraag ik het ook aan jullie. Lijkt me logisch toch? Ik ben namelijk niet erg neutraal in deze zaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord. Dat moet ik ze nageven.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:57 schreef starla het volgende:
[..]
Simpel lullen zeg. Bij welke club juichen ze en zingen ze wel als ze acherstaan?
Heb het vorig jaar vaak genoeg mee moeten maken bij Feyenoord andersquote:Op zondag 25 maart 2012 17:57 schreef starla het volgende:
[..]
Graafschap. Je kan zeggen wat je wilt over De Graafschap, maar dat is wel zo.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:57 schreef starla het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Verrekte_Koekwaus. Blijf van Fok als je een beetje trolls uit probeert te lokken.
Eens.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Een Ajacied die Frank eruit wil hebben is een nep-Ajacied.
Hadden ze bij ajax na die 6(7?) jaar zonder kampioenschap nog niet dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |