Als ze voorstaan ja..quote:
HATERquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat een drukte opeens.. waar waren de FOK Ajax helden tijdens Utrecht - Ajax, mooi weer en ze komen weer uit hun hokjes gekropen
Een Ajacied die Frank eruit wil hebben is een nep-Ajacied.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:55 schreef Ritmo het volgende:
Hoor die Ajax-supporters, die 4 weken terug nog "Frank rot op" riepen en hun team uitfloten opeens weer een grote bek hebben.
Nee hoor, is gewoon zo. Je hebt de godganse wedstrijd niks gehoord, ze staan voor en opeens zijn ze allemaal weer voor ajax, successupportersquote:
Ik zat in het Ajax topic, hier lekker rellenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat een drukte opeens.. waar waren de FOK Ajax helden tijdens Utrecht - Ajax, mooi weer en ze komen weer uit hun hokjes gekropen
Kneus ;pquote:Op zondag 25 maart 2012 17:55 schreef wolferl het volgende:
Cocu oprotten....waardeloze trainer. (ik spreek even voor de psv'ers)
Inderdaad, PSV scoort echt nog welquote:Op zondag 25 maart 2012 17:56 schreef Jojoortje het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Ajax de nul houdt eerlijk gezegd.
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:56 schreef Jojoortje het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Ajax de nul houdt eerlijk gezegd.
HATERquote:Op zondag 25 maart 2012 17:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon zo. Je hebt de godganse wedstrijd niks gehoord, ze staan voor en opeens zijn ze allemaal weer voor ajax, successupporters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |