Dat ook.quote:
sollicitatie@psv.brquote:Op zondag 25 maart 2012 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
Psv voetbalt niet.. Moet snel veranderen anders verlies je.
IK BEN ER TROTS OPquote:Op zondag 25 maart 2012 17:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Buitenspel, zelf overtreding maken.. en dan nog een pingel meekrijgen...ben er maar trots op...
Heel trots. 2-0.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Buitenspel, zelf overtreding maken.. en dan nog een pingel meekrijgen...ben er maar trots op...
Ongeloofelijk idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:52 schreef Merkie het volgende:
Wtf is er met PSV, proberen ze wel te winnen of niet?
Lul toch niet, zeer terechte penalty.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Na vandaag heeft PSV een kinderlijk eenvoudig programma hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 17:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ongeloofelijk idd.
Straks gaat de strijd nog tussen Ajax en Feyenoord
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Verstandig met deze stand.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:54 schreef WiXX het volgende:
Ligt het aan mij of is de commentator op eredivisie live wel erg duidelijk voor ajax?
Ook dit forum en de mods.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:54 schreef WiXX het volgende:
Ligt het aan mij of is de commentator op eredivisie live wel erg duidelijk voor ajax?
KOM DANquote:Op zondag 25 maart 2012 17:54 schreef Bombvis het volgende:
Zo, alle supporters laten zich ook weer horen, dat zijn de echte supporters natuurlijk
Jij bent duidelijk voor PSVquote:Op zondag 25 maart 2012 17:54 schreef WiXX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Doe niet zielig, je hebt best in de herhaling gezien dat dit een strafschop is, of het expres is door PSV, nee, maar het IS een strafschop.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:54 schreef leolinedance het volgende:
Lens zo effe vallen in de 16, krijgt ie hem ook
Doel meer op die mensen in de arenaquote:
anaal?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Lens heeft nog een half uur om Blind te vernederen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |