Dat zijn programma's van een half uur, met spierwerk en cardio, die je dan 30 dagen achter elkaar zou moeten doen. (Drie niveau's, in drie verschillende filmpjes, tien dagen per niveau.)quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
ijsdraakje, wat houdt die shred precies in?
En toch wil je afvallen? Hmm...volgens mij mis ik dan niets.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij net de verkeerde voor je
Zie je mijn avatar? in dat soort outfits treed ik op en dans ik 3x in de week, ik voel me goed in mijn lichaam
dat ligt er aan wat je op de bbq gooit. Als je een kilo vlees eet is het niet erg light, als je gewoon 1 stuk vlees pakt en wat gegrilde groentes pakt en verder de sauzen laat staan is het prima voeier!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm wat voor eten op een picknick stellen jullie voor? Zelf houd ik erg van barbecueÃĢn maar ik heb mij laten vertellen dat dit dus niet goed voor de lijn is? Is dit feitelijk juist of probeerde deze persoon mijn dag in het park gewoon te verpesten?
Ik wil juist gezond blijven leven.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En toch wil je afvallen? Hmm...volgens mij mis ik dan niets.
Ja, je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 25 maart 2012 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, waarom reageren jullie uberhaupt op die gasten?
Ik geef toch gewoon mijn visie op afvallen en gezond leven?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Het is sterker dan mezelf.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Beperk het vlees, gooi wat vis op de bbq en zorg voor veel groentes! en blijf van het stokbrood afquote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm wat voor eten op een picknick stellen jullie voor? Zelf houd ik erg van barbecueën maar ik heb mij laten vertellen dat dit dus niet goed voor de lijn is? Is dit feitelijk juist of probeerde deze persoon mijn dag in het park gewoon te verpesten?
Ook als het bruin stokbrood is? en is het wellicht verstandig me voor de barbecue al vol te eten zodat ik mij tijdens het barbecueën beter kan inhouden?. Het legen van de maag probeer ik minder vaak te doen en gaat sowieso wat lastig in een openbaar park.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beperk het vlees, gooi wat vis op de bbq en zorg voor veel groentes! en blijf van het stokbrood af![]()
Oh...nieuwkomers zijn niet welkom?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg vervelende trolls, tief gewoon eens op ofzo
Heh, toch niet?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Sjeen het volgende:
Anyway... Twee kaiserbroodjes met gebakken ei is geen bodem voor witte wijn, dat blijkt maar weer...
Pehehehequote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Sjeen het volgende:
Anyway... Twee kaiserbroodjes met gebakken ei is geen bodem voor witte wijn, dat blijkt maar weer...
Nee hoor. Kan best in zo'n parkquote:Op zondag 25 maart 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Het legen van de maag probeer ik minder vaak te doen en gaat sowieso wat lastig in een openbaar park.
2 heerlijke volkorenboterhammen met gegrilde kipfilet en salade ertussen gaat prima.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Sjeen het volgende:
Niet met mijn tempo witte wijnquote:Op zondag 25 maart 2012 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 heerlijke volkorenboterhammen met gegrilde kipfilet en salade ertussen gaat prima.
quote:
ik kijk nu met een oog... Zegt genoeg denk ikquote:
doet mijn moeder ook wel eens. En dan volhouden dat ze heul niet dronken isquote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[..]
ik kijk nu met een oog... Zegt genoeg denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |