Dat is wel jammerquote:Op zondag 25 maart 2012 16:50 schreef Tink89 het volgende:
Jeej, een nieuw deel
Vanavond eten we btw wraps en taco's die we zelf aan tafel vullen met kip- of rundergehaktvulling en allerlei soorten groente en een beetje kaas![]()
Jammer dat het in onze tuin (helemaal in de schaduw) net te koud is om buiten te eten...
Xx
Ach, ik ben niet zo van heel-erg-warm, dus in de zomer vind ik het heerlijk dat we geen zon in de tuin hebben. Ben sowieso binnen 10 minuten zo rood als een kreeft... In de zon slapen betekent voor mij drie dagen vervellen, zelfs met dit beetje zon.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel jammer![]()
Hm... Ik heb vanmiddag (en vanmorgen en daar tussendoor) heerlijk op een matrasje in de zon liggen slapen en uitzieken
Dat zijn geen correcte Nederlandse zinnen. Die kennis deel ik vandaag gratis met jou. Trol...quote:Op zondag 25 maart 2012 16:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Diëten werkt niet en zijn slecht voor je. Het benodigd hebben van een dieet reflecteert de tekortkomingen om over een langere periode een gezonde levensstijl te volgen.
Deze kennis deel ik vandaag gratis met jullie [ afbeelding ]
O... ik zit nu ook helemaal onder de zonnenallergie. Maar elk jaar probeer ik weer een zacht lentezonnetje te weerstaan. Lang leve rossig/blond zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 16:58 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet zo van heel-erg-warm, dus in de zomer vind ik het heerlijk dat we geen zon in de tuin hebben. Ben sowieso binnen 10 minuten zo rood als een kreeft... In de zon slapen betekent voor mij drie dagen vervellen, zelfs met dit beetje zon.
Xx
Eens, maar mensen die op dieet gaan een doel bereiken en vervolgens ermee kappen om weer min of meer in het oude patroon te vervallen kan ik dan ook niet serieus nemen. Als je eenmaal vooruitgang ziet is het hartstikke leuk zelfs.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Diëten werkt niet en zijn slecht voor je. Het benodigd hebben van een dieet reflecteert de tekortkomingen om over een langere periode een gezonde levensstijl te volgen.
Deze kennis deel ik vandaag gratis met jullie [ afbeelding ]
Je auto ook gelijk weer volgetankt of doe je dat morgenochtend pas?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
och, daar gaan we weer
Net toch nog even een kilometertje of negen gemaakt
Waarom moet je steeds opnieuw afvallen?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens, maar mensen die op dieet gaan een doel bereiken en vervolgens ermee kappen om weer min of meer in het oude patroon te vervallen kan ik dan ook niet serieus nemen. Als je eenmaal vooruitgang ziet is het hartstikke leuk zelfs.
Iedereen kan lullen wat ie wil, maar:
- gezond eten, vooral niet te veel en zo min mogelijk suikers en ongezonde vetten.
- veel bewegen
- regelmaat
Zo val ik altijd binnen 2 maanden 0,5-1 kilo per week af (vet). Het is niet moeilijk. Je moet gewoon écht willen en vooral niet naar excuses zoeken om 't niet te doen.
Niet steeds opnieuw, soms kom je weer wat aan of is sporten lastiger door weersomstandigheden (gladheid, sneeuw etc). Dan kun je altijd weer teruggrijpen op hetzelfde patroon. Daarnaast bestaat er nog zoiets als intensiever trainen etc, waardoor het sneller gaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom moet je steeds opnieuw afvallen?
Wat een lol!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je auto ook gelijk weer volgetankt of doe je dat morgenochtend pas?
Grapje.
Omdat je geen rijbewijs hebt of omdat je het niet wilt?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een lol!
Ik rij nooit auto trouwens
Omdat ik zelden verder dan tien kilometer reis, want ik woon in het centrum van de stad. Dus kan ik alles lopend of fietsend afquote:Op zondag 25 maart 2012 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je geen rijbewijs hebt of omdat je het niet wilt?
Klasse.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik zelden verder dan tien kilometer reis, want ik woon in het centrum van de stad. Dus kan ik alles lopend of fietsend af
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
ZoRuim 2 uur gewandeld en 900 kcals verbrand. Daarn wel op het terras appeltaart gegeten
Inderdaadquote:Op zondag 25 maart 2012 18:18 schreef Audreyoot het volgende:
Sowieso is hier toch niemand op een dieet zoals het in de volksmond bekend is?
Wat versta je onder ongezonde vetten ?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens, maar mensen die op dieet gaan een doel bereiken en vervolgens ermee kappen om weer min of meer in het oude patroon te vervallen kan ik dan ook niet serieus nemen. Als je eenmaal vooruitgang ziet is het hartstikke leuk zelfs.
Iedereen kan lullen wat ie wil, maar:
- gezond eten, vooral niet te veel en zo min mogelijk suikers en ongezonde vetten.
- veel bewegen
- regelmaat
Zo val ik altijd binnen 2 maanden 0,5-1 kilo per week af (vet). Het is niet moeilijk. Je moet gewoon écht willen en vooral niet naar excuses zoeken om 't niet te doen.
Ik denk transvetten. Teminste, die beschouw ik als ongezond.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:40 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Wat versta je onder ongezonde vetten ?
Nou, het natuurgebied was akelig rustigquote:Op zondag 25 maart 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb de terrassen kunnen weerstaan net, het was wel achterlijk druk in de stad
Nu even wat tonijn en rucola gehaald voor een lekkere maaltijdsalade
Begin eindelijk een beetje honger te krijgen
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom moet je steeds opnieuw afvallen?
Oh oh...de dames zijn gelijk op hun teentjes getrapt hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat was precies wat ik ook dacht. Eerst iets zeggen over mensen die een dieet laten varen en weer aankomen en vervolgens posten hoe je zelf altijd weer af valt.
Over niet serieus nemen gesproken.
Haha, je hebt gelijk. Ik bedoel het ook niet zo. Maar jouw argument werkt toch ook andersom?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
je doet wel ferme ongegronde uitspraken, kapitein. Heb je uberhaupt wel eens meegelezen hoe de mensen er hier echt mee bezig zijn? Want het lijkt of je je mening over de mensen hier al hebt gevormd zonder enige onderbouwing
Maar of je het volhoudt is een tweede. Vaak genoeg zie je mensen afhaken. Dat is gewoon een kwestie van discipline. Net zoals jezelf zwaar eten gewoon een gebrek aan discipline is.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
laten we het er maar op houden dat je niet de eerste bent die dit topic binnen komt denderen met allerhande tips en vingertjesgewijs. Terwijl het gros van de mensen hier al precies doet wat er door dit soort figuren geroepen wordt. Maar op een of andere manier wordt er automatisch aangenomen dat mensen uit de dieettopics dikke onwetende sullen zijn die het allemaal verkeerd doen.
Maar dat valt over het algemeen erg mee
Ik zou niet weten waarom dat onbeschoft is? Het is hier toch geen privé gesprek bij een dietist, maar een openbaar forum?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef Mirjam het volgende:
en ergens is het natuurlijk een tikje onbeschoft om zomaar vanuit het niets een topic binnen te komen denderen met adviezen waar niet om gevraagd is, en derhalve eigenlijk betweterig over zouden kunnen komen.
maar hey, wie ben ik
Waarom zit je op het forum om tips en advies te vragen als je het toch allemaal al weet?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
dat klopt. Maar dat weten we allemaal. Dus wat probeer je er mee te bereiken om dat hier te gaan verkondigen?
Omdat het kan.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zit je op het forum om tips en advies te vragen als je het toch allemaal al weet?
Wat is er niet verantwoord aan meer bewegen, minder eten en kappen met excuses?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
de mensen die hier meeposten zijn gemotiveerd om op een verantwoorde manier hun overgewicht kwijt te raken. Wellicht dat het evangelie beter verkondigd kan worden in een 'ik eet me dik en ik ben te lam om er iets aan te doen'-topic
wie zegt dat ik hier meepost voor tips en adviezen?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zit je op het forum om tips en advies te vragen als je het toch allemaal al weet?
Je bent eerder een voyeur die geniet van andermans problemen of wat bedoel je dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie zegt dat ik hier meepost voor tips en adviezen?
Doe dan ook de moeite om terug te lezen zodat je weet waar je in meepraat.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk ook het antwoord op de vraag waarom ik hier kom kijken en mee praten.
je wil het niet snappen, ook goed.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er niet verantwoord aan meer bewegen, minder eten en kappen met excuses?
Nee, leg het me aub uit.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wil het niet snappen, ook goed.
nee, dat was jij al. Ik kom hier om ervaringen te delen en motivatie te geven en ontvangenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent eerder een voyeur die geniet van andermans problemen of wat bedoel je dan?
Ach hebben we ook weer iets gehad om om te lachenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat was precies wat ik ook dacht. Eerst iets zeggen over mensen die een dieet laten varen en weer aankomen en vervolgens posten hoe je zelf altijd weer af valt.
Over niet serieus nemen gesproken.
Ik deel mijn ervaringen niet dan volgens jou?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat was jij al. Ik kom hier om ervaringen te delen en motivatie te geven en ontvangen
Ja, leuk hoor al dat geforceerde self-confident gepraat, maar we weten zelf allemaal dat je 's avonds niet blij wordt als je in de spiegel kijkt. Dat is de reden dat je hier zit neem ik aan, dus ik vind het een beetje vreemd om om mij te lachen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach hebben we ook weer iets gehad om om te lachenpast ook wel bij deze mooie dag.
Dan heb je volgens mij net de verkeerde voor jequote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, leuk hoor al dat geforceerde self-confident gepraat, maar we weten zelf allemaal dat je 's avonds niet blij wordt als je in de spiegel kijkt. Dat is de reden dat je hier zit neem ik aan, dus ik vind het een beetje vreemd om om mij te lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |