Dat is wel jammerquote:Op zondag 25 maart 2012 16:50 schreef Tink89 het volgende:
Jeej, een nieuw deel
Vanavond eten we btw wraps en taco's die we zelf aan tafel vullen met kip- of rundergehaktvulling en allerlei soorten groente en een beetje kaas![]()
Jammer dat het in onze tuin (helemaal in de schaduw) net te koud is om buiten te eten...
Xx
Ach, ik ben niet zo van heel-erg-warm, dus in de zomer vind ik het heerlijk dat we geen zon in de tuin hebben. Ben sowieso binnen 10 minuten zo rood als een kreeft... In de zon slapen betekent voor mij drie dagen vervellen, zelfs met dit beetje zon.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel jammer![]()
Hm... Ik heb vanmiddag (en vanmorgen en daar tussendoor) heerlijk op een matrasje in de zon liggen slapen en uitzieken
Dat zijn geen correcte Nederlandse zinnen. Die kennis deel ik vandaag gratis met jou. Trol...quote:Op zondag 25 maart 2012 16:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Diëten werkt niet en zijn slecht voor je. Het benodigd hebben van een dieet reflecteert de tekortkomingen om over een langere periode een gezonde levensstijl te volgen.
Deze kennis deel ik vandaag gratis met jullie [ afbeelding ]
O... ik zit nu ook helemaal onder de zonnenallergie. Maar elk jaar probeer ik weer een zacht lentezonnetje te weerstaan. Lang leve rossig/blond zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 16:58 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet zo van heel-erg-warm, dus in de zomer vind ik het heerlijk dat we geen zon in de tuin hebben. Ben sowieso binnen 10 minuten zo rood als een kreeft... In de zon slapen betekent voor mij drie dagen vervellen, zelfs met dit beetje zon.
Xx
Eens, maar mensen die op dieet gaan een doel bereiken en vervolgens ermee kappen om weer min of meer in het oude patroon te vervallen kan ik dan ook niet serieus nemen. Als je eenmaal vooruitgang ziet is het hartstikke leuk zelfs.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Diëten werkt niet en zijn slecht voor je. Het benodigd hebben van een dieet reflecteert de tekortkomingen om over een langere periode een gezonde levensstijl te volgen.
Deze kennis deel ik vandaag gratis met jullie [ afbeelding ]
Je auto ook gelijk weer volgetankt of doe je dat morgenochtend pas?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
och, daar gaan we weer
Net toch nog even een kilometertje of negen gemaakt
Waarom moet je steeds opnieuw afvallen?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens, maar mensen die op dieet gaan een doel bereiken en vervolgens ermee kappen om weer min of meer in het oude patroon te vervallen kan ik dan ook niet serieus nemen. Als je eenmaal vooruitgang ziet is het hartstikke leuk zelfs.
Iedereen kan lullen wat ie wil, maar:
- gezond eten, vooral niet te veel en zo min mogelijk suikers en ongezonde vetten.
- veel bewegen
- regelmaat
Zo val ik altijd binnen 2 maanden 0,5-1 kilo per week af (vet). Het is niet moeilijk. Je moet gewoon écht willen en vooral niet naar excuses zoeken om 't niet te doen.
Niet steeds opnieuw, soms kom je weer wat aan of is sporten lastiger door weersomstandigheden (gladheid, sneeuw etc). Dan kun je altijd weer teruggrijpen op hetzelfde patroon. Daarnaast bestaat er nog zoiets als intensiever trainen etc, waardoor het sneller gaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom moet je steeds opnieuw afvallen?
Wat een lol!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je auto ook gelijk weer volgetankt of doe je dat morgenochtend pas?
Grapje.
Omdat je geen rijbewijs hebt of omdat je het niet wilt?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een lol!
Ik rij nooit auto trouwens
Omdat ik zelden verder dan tien kilometer reis, want ik woon in het centrum van de stad. Dus kan ik alles lopend of fietsend afquote:Op zondag 25 maart 2012 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je geen rijbewijs hebt of omdat je het niet wilt?
Klasse.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik zelden verder dan tien kilometer reis, want ik woon in het centrum van de stad. Dus kan ik alles lopend of fietsend af
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
ZoRuim 2 uur gewandeld en 900 kcals verbrand. Daarn wel op het terras appeltaart gegeten
Inderdaadquote:Op zondag 25 maart 2012 18:18 schreef Audreyoot het volgende:
Sowieso is hier toch niemand op een dieet zoals het in de volksmond bekend is?
Wat versta je onder ongezonde vetten ?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens, maar mensen die op dieet gaan een doel bereiken en vervolgens ermee kappen om weer min of meer in het oude patroon te vervallen kan ik dan ook niet serieus nemen. Als je eenmaal vooruitgang ziet is het hartstikke leuk zelfs.
Iedereen kan lullen wat ie wil, maar:
- gezond eten, vooral niet te veel en zo min mogelijk suikers en ongezonde vetten.
- veel bewegen
- regelmaat
Zo val ik altijd binnen 2 maanden 0,5-1 kilo per week af (vet). Het is niet moeilijk. Je moet gewoon écht willen en vooral niet naar excuses zoeken om 't niet te doen.
Ik denk transvetten. Teminste, die beschouw ik als ongezond.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:40 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Wat versta je onder ongezonde vetten ?
Nou, het natuurgebied was akelig rustigquote:Op zondag 25 maart 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb de terrassen kunnen weerstaan net, het was wel achterlijk druk in de stad
Nu even wat tonijn en rucola gehaald voor een lekkere maaltijdsalade
Begin eindelijk een beetje honger te krijgen
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom moet je steeds opnieuw afvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |