ik denk een vrouw die op vrouwen valt en daarbij ook graag het "mannetje" is.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit of dit nou een vrouw is of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Past dat wel?
ongelovelijk kudt
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:48 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
vervelend he niet kunnen slapen van de opvliegers
Ja het is steeds zo druk in mijn hoofd enzo en dan moet ik lekker gek doen, maarja, wil eigenlijk slapen want ik ben toch maar alleen. ik heb eigenlijk een beetje een droevig leven maartoch ga ik altijd met een grote lach op mijn gezicht hoor want mijn echte gevoelens tonen daar doen wij niet an dat is voor mietjes die niet gek durven te doen tog. lekker gek, lekker fris en fruitig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:48 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
vervelend he niet kunnen slapen van de opvliegers
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:13 schreef DeLepelaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een oplichterij jonge, zie je een foto van d'r hoofd denk je lekker mokkelquote:Op zondag 25 maart 2012 18:23 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Een maatje meer, maar tóch sexy! fap fap fap
Dat denk ik niet als ik dat hoofd zie hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wat een oplichterij jonge, zie je een foto van d'r hoofd denk je lekker mokkel.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Kut zeg, wat een gedrochten
Smaken verschillen blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:27 schreef Skitzofrenix het volgende:
Het lijkt me echt heel erg als iemand in eens zijn moeder tegen komt in dit topic. Echt heel erg kwetsend.
NEE,quote:
Ik had een collega die sprekend op jou ui lijktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:12 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Lekker uit eten zonder shirt.
Woont hij in Drachten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:15 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Ik had een collega die sprekend op jou ui lijkt
Hoezo geshopped a la Angelina Jolie?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:15 schreef Frummpie het volgende:
Betrouwbaar, lief, aardig, gek en sexy!
[ afbeelding ]
Je zusje?quote:
dikke tetten welquote:
Jawel. iJustinequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:08 schreef Little_Dolls het volgende:
Wat ik mij afvraag; kan geen enkele mooie vrouw "lekker gek" zijn?
Ok... Ik vroeg het me gewoon af omdat hier enkel de lelijke exemplaren worden gepost.quote:
De TT is dan ook sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok... Ik vroeg het me gewoon af omdat hier enkel de lelijke exemplaren worden gepost.
Vanwaar komen al die foto's trouwens?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef PalmRoyale het volgende:
Er liep hier vanmiddag in de stad ook weer zo'n dikke zeug van middelbare leeftijd met een kort kapsel in een veel te strak t-shirt waardoor al haar vetplooien nog extra geaccentueerd werden en een strakke legging waardoor haar dikke varkenspoten net rollades leken![]()
En wat doet mijn vriendin? Die roept doodleuk; "jezus, moet je kijken Palm! Ik weet niet of ik het moet berijden of doodmaken en opeten!"
Hyves, linedanceclubs, nordic walkingclubs, etc etcquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok... Ik vroeg het me gewoon af omdat hier enkel de lelijke exemplaren worden gepost.
Vanwaar komen al die foto's trouwens?
Typisch dat zo'n mensen dat online zetten... Daarvoor moet je toch echtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hyves, linedanceclubs, nordic walkingclubs, etc etc
Oh ja, de zoekmachines natuurlijk... Nog een reden meer dat het niet slim is om je foto's online te zetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hyves, linedanceclubs, nordic walkingclubs, etc etc
En zoektermen als "lekker gek", "helemaal happy" etc
[ afbeelding ]
Op die eerste foto gaan ze een marathon lopen en zijn ze gewoon gepast gekleedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze blog is het lezen waard![]()
http://kyrahsavonturen.blogspot.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |