K-ONquote:Op maandag 26 maart 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga denk ik aan K-ON!! beginnen. Ik heb zin in moe
[ afbeelding ]
K-ON!!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga denk ik aan K-ON!! beginnen. Ik heb zin in moe
[ afbeelding ]
Dat is vaak zo, als je shit van vroegâh terug gaat kijken valt het 8 van de 10 keer best wel een beetje tegen. En ik kan het weten wat ik mag drs. voor mijn naam zetten.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb weer eens even aflevering 13 van Twelve Kindoms (Twaalf Koninkrijken) gezien om te zien of een scene daaruit mijn favoriete scene uit alle animé was. De scene waar ik aan dacht was minder goed dan ik me herinnerde, misschien ook wel omdat er zoveel gesuggereerd werd en dus minder echt vertoond werd. Maar het kan ook komen omdat ik de voorgaande 12 aflevering niet opnieuw gezien heb.
Ik ben bij episode 8, maar een 10 is het dus echt niet waard. Animatie is niet altijd perfect en vooral de eerste episodes was er echt niets spannend aan.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
Another afgekeken.
Man, wat was me het een serie. 10/10.
Ook als het niet verhaal gerelateerd is?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb another dus nog niet gezien. ALLES over die serie in spoilertags zetten aub.
ALLESquote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook als het niet verhaal gerelateerd is?
SPOILER: ERGE ANOTHER SPOILER ECHT HEEL ERG VOORAL NIET KLIKKEN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AnotherOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clannad Afterstory was natuurlijk wel perfect wil je zeggenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bij episode 8, maar een 10 is het dus echt niet waard. Animatie is niet altijd perfect en vooral de eerste episodes was er echt niets spannend aan.
Van mij had het veel spannender gemogen. Of mijn verwachtingen waren te hoog. De serie wordt echt veel te veel gehyped.![]()
Another was een geweldige serie vanaf het begin tot het eindquote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
Another afgekeken.
Man, wat was me het een serie. 10/10.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef Klipnap het volgende:
Ja, stukken beter. Het staat niet voor niets op #4 op MAL in best gewaardeerde anime ooit, op animenewsnetwork.com zelfs op #1 best rated, op AniDB.net #8 best gewaardeerde anime ooit en wordt het door critici constant geprezen.SPOILER: AnotherOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Clannad Afterstory was natuurlijk wel perfect wil je zeggen
Ik beoordeel anime niet op de animaties, maar of ik ervan heb kunnen genieten. Clannad (en vooral Afterstory) was veel te langdradig al kan ik niet ontkennen dat de soundtrack subliem was.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, stukken beter. Het staat niet voor niets op #4 op MAL in best gewaardeerde anime ooit, op animenewsnetwork.com zelfs op #1 best rated, op AniDB.net #8 best gewaardeerde anime ooit en wordt het door critici constant geprezen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
SPOILER: ERGE ANOTHER SPOILER ECHT HEEL ERG VOORAL NIET KLIKKEN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SARCASME WERKT NIET OP HET INTERNETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gezegd hebbende snap ik niet waarom iemand Another zou afrekenen op het verhaal. Mensen gaan op lachwekkende manieren dood. Alles is prachtig geanimeerd. En zo gedetailleerd! Je ziet zelfs stofdeeltjes en afgebladerde verf. De spannende muziek terwijl ze daar in de animatiestudio na de eerste paar afleveringen ook al doorgehad moesten hebben dat de overlijdens eerder komisch dan eng waren. Wat ik probeer te schijven is dat het verhaal alleen een excuus is om de geweldige overlijdens en de spookachtige muziek aan ons ten toon te stellen is.
Oh en de protagonist een reverse mysterious transfer student maken is ook lovenswaardig!
</Another12nog nietgezien>“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik beoordeel anime niet op de animaties, maar of ik ervan heb kunnen genieten. Clannad (en vooral Afterstory) was veel te langdradig al kan ik niet ontkennen dat de soundtrack subliem was.
Bij Another was alles gewoon episch, vooral na episode 3 kwam het op gang. De animaties vond ik goed, en behalve bij anime als Thermae Romae boeit het me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clannad is alles behalve langdradig. Als het als langdradig wordt ervaren, dan zou dat inherent moeten zijn aan het Slice of Life genre, want er gebeurt heel veel in elke episode, met name After Story.
Bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2012 22:05:41 ]
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clannad is alles behalve langdradig. Als het als langdradig wordt ervaren, dan zou dat inherent moeten zijn aan het Slice of Life genre, want er gebeurt heel veel in elke episode, met name After Story.
Bijvoorbeeld:Ik ben gewoon dol op whodunnits. Weten jullie meer anime rond dat thema?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En woo, wat spannend het verhaal van de kat van de buren. Ik zat op het puntje van mijn stoel.
Achja Slice Of Life is niets voor mij hoewel ik Hanasaku Iroha wel prachtig vond.
Toradora, Air, Nichijou en Ore no Imouto zijn ook Slice of Lifesquote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dol op whodunnits. Weten jullie meer anime rond dat thema?
En woo, wat spannend het verhaal van de kat van de buren. Ik zat op het puntje van mijn stoel.
Achja Slice Of Life is niets voor mij hoewel ik Hanasaku Iroha wel prachtig vond.
goscik iig, ik ken er nog wel meer maar moet ff diep gravenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dol op whodunnits. Weten jullie meer anime rond dat thema?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |