Gundam 00 nog afkijken.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:58 schreef Sabata het volgende:
Fooley Cooley! Hah, die is idd redelijk maf. Ben er aan blijven hangen na een ELO-filmpje op YT:
Werd twilight niet ooit als anime-opener gebruikt?
Ben nu bij afl 12 van Gundam AGE. Hoop dat die chocoladevretende officier nog wat screentijd krijgt, deed me wel wat aan Waltfeld uit GD Seed denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
Sorry, maar volgens mij ben je nog een beetje te jong om mijn geslacht te mogen zien.quote:Op maandag 26 maart 2012 07:29 schreef Klipnap het volgende:
Waa mobiele layout is veranderd
Nu kan ik eindelijk jullie geslacht zien zonder omweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stomme Cake! Ik wou die grap maken.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij ben je nog een beetje te jong om mijn geslacht te mogen zien.
[ afbeelding ]
Mijn geslacht is veilig opgeborgen achter twee lagen katoen. Je kan het kan onmogelijk zien. Behalve als je röntgen-ogen hebt. Heb je röntgen-ogen?quote:Op maandag 26 maart 2012 07:29 schreef Klipnap het volgende:
Waa mobiele layout is veranderd
Nu kan ik eindelijk jullie geslacht zien zonder omweg
Ik had net een sollicitatiegesprek...quote:Op maandag 26 maart 2012 15:18 schreef Klipnap het volgende:
Vanavond toch Another?
Eindelijk de ontknoping
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik had net een sollicitatiegesprek...
Maar ik vind de ontknoping van Another spannender dan dat gesprek.
ik had het over het forum, maar de FP mogen ze ook wel eens updaten, kan niet eens quotenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idd. Die grijze is beter
Of bedoel je frontpage?
ow... zal ik eens op letten dan...quote:Op maandag 26 maart 2012 10:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, links is er nu een roze of blauw streepje
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:07 schreef outcast_within het volgende:
Mirai NikkiNohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:07 schreef outcast_within het volgende:
Mirai NikkiBaas! Ik zou dat ook doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, stom dat hij het niet eerder had gedaan. Zooo bčta.
K-ONquote:Op maandag 26 maart 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga denk ik aan K-ON!! beginnen. Ik heb zin in moe
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |