Ok, sorry. Het klonk zo als stereotype Vlaams.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef redboyke het volgende:
hey robin ik weet niet waar je vlaams accent tegen zei maar ik als belg hoor toch geen vlaams accent hoor zijn toch echt hollanders die proberen algemeen nederlands te praten.
groetjes
de vlaamse accenten kenner
aka
de belg
Ikkitousen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef outcast_within het volgende:
Hoe heet die ene serie die ik van plan ben om te volgen. Die met dat super plot. Iets met kwijl.
Mermaid Melody heeft vooral veel insert songs, alles bij elkaar zo'n 24 stuks ofzoquote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik onthoud sowieso bijna alle openings van anime die ik heb gekeken. Die liedjes zijn vaak ook zo catchy
Veel intro's speel ik ook op Stepmania, soms kijk ik wel eens een opening terug op Youtube, maar verder luister ik er niet specifiek naar.
Waarom zouden je vriendinnen er dan in doorneuzen? En zo ja, alleen maar leuk toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mermaid Melody heeft vooral veel insert songs, alles bij elkaar zo'n 24 stuks ofzo
Sommige openings en endings download ik, als Madoka, Steins;Gate, Toradora (Pre-Parade), Clannad, Air, School Rumble, Vampire Knight, en nog meer. Gelukkig heet de map 'overig', als ik hem anime had genoemd zouden mijn vriendinnen er steeds doorneuzen
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zouden je vriendinnen er dan in doorneuzen? En zo ja, alleen maar leuk toch?
Pre-Parade is geweldig en erg catchy.
Als vrienden hier komen ga ik altijd ontzettend snel die URL's van websites proberen in te tikken, omdat ik bang ben dat er suggesties in zouden kunnen zitten. Vooral met Youtube is dat vervelend, aangezien er vele andere sites ook met de "You" beginnen.
Oh en daar mogen je vriendin niet opkijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
YouGame is een goede online spelletjessite.
Ja, natuurlijk,. Dat is toch een schandaal?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh en daar mogen je vriendin niet opkijken
Snel maken, dan zet ik je erbijquote:Op zondag 25 maart 2012 21:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Potver,sta ik niet eens in de MAL.
Dankzij Tux,Linux Mascotte.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/profile/Chame_Wizard
Dit is hem
iets met een vriendinquote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef outcast_within het volgende:
Hoe heet die ene serie die ik van plan ben om te volgen. Die met dat super plot. Iets met kwijl.
zeg et nou niet voor, nou kan hij niet meer radenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mysterious Girlfriend X bedoel je zeker
Ik ga jullie echt uitlachen als het net zo goed wordt als bijvoorbeeld Death Notequote:Op zondag 25 maart 2012 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg et nou niet voor, nou kan hij niet meer raden
ik kan mij niet voorstellen, met zo'n beschrijving dat het echt goed wordt...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ga jullie echt uitlachen als het net zo goed wordt als bijvoorbeeld Death Note
FLCL is weird, maar vond em grappigquote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
FLCL episode 1 gekeken.
Dit is zo random. Er groeien gewoon robots uit het hoofd van de main character
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |