Wat is er dan beter aan Air? Dat was gewoon 5 episodes met alleen maar dialoog, dat niet eens interessant was. In Kanon en Clannad maken ze de gesprekken tenminste nog grappig en interessant.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Air vond ik wel goed. Die heb ik ook als eerst gezien.
Clannad heb ik gekeken omdat een vriend het mij had aangeraden. Ik zette maar door.
Daarna werd ik gestalkt door ene Robin dat After Story nog beter was, dus ik zette ook maar door, wachtend op het beloofde moment.
Bij Kanon ben ik na 2 episodes gestopt, het werd me te veel.
Ja, heel grappig, Sunohara die weer irritant doet en een schop krijgt.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is er dan beter aan Air? Dat was gewoon 5 episodes met alleen maar dialoog, dat niet eens interessant was. In Kanon en Clannad maken ze de gesprekken tenminste nog grappig en interessant.
En After Story? Dat was toch gewoon een prachtige serie? Droevig, romantisch, het had gewoon alles!
Ik kan me niet voorstellen dat je geen grijns hebt gekregen bij die scènesquote:Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, heel grappig, Sunohara die weer irritant doet en een schop krijgt.
Haha ik lach helemaal dubbel tijdens die scenes.
Oja, die vader was ook al zo hilarisch. En dat die moeder geen brood kon bakken bleef ook leuk.
Sorry.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je geen grijns hebt gekregen bij die scènes
Dank. Het gaat al wat beter, moet nog even bijkomen van de schok.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
* Klipnap geeft Robin een krentebol als troost
Alsjeblieft, voor tijdens het bijkomen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dank. Het gaat al wat beter, moet nog even bijkomen van de schok.
Wat prachtig!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Alsjeblieft, voor tijdens het bijkomen.
Ik kan dus nog auditie doen!quote:Voor de geïnteresseerden: We hebben nog jongensstemmen nodig voor de volledige dubs van Clannad. Audities voor Ushio zijn ook welkom, zij wordt gedaan door een meisje van 5, dus we weten niet of dit wel goed gaat.
Een meisje van vijf spreekt Ushio inquote:Op zondag 25 maart 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat prachtig!
Niet te vergeten:
[..]
Ik kan dus nog auditie doen!
Vooral het ''maandag tot vrijdag''-gedeeltequote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHAHA!
Deze K3-Haruhi AMV. Geweldig
Nog wat fandubs voor je.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vooral het ''maandag tot vrijdag''-gedeelte
Mermaid Melodyquote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog wat fandubs voor je.![]()
Dat Vlaamse accent.
Melige meisjes en Mermaid Melody
Nog een Mermaid Melody
Vreselijk gezonden Highschool of the Dead opening
Wat is deze?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mermaid MelodyPuur jeugdsentiment!
Ik wilde meedoen aan de audities maar ik had geen microfoon
Echt waar, hoor je dat van meer mensen? Ik dacht dat ik een van de weinigen wasquote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is deze?
http://www.mermaidmelody.nl/
En dit
Ik hoor wel meer meisjes die met Mermaid Melody echt begonnen zijn. Wat maakt deze serie zo speciaal?
Op zo'n ander forum met een "wat is je eerste anime?" topic zag ik hem veel voorbij komen. Als er zo veel Nederlandse fandubs voor zijn lijkt het me best een populaire dus.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Echt waar, hoor je dat van meer mensen? Ik dacht dat ik een van de weinigen was
Het was mijn allereerste anime, ik kwam hem toevallig tegen op youtube. En wie heeft er nu geen zwak voor zijn eerste anime?
Mooi toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op zo'n ander forum met een "wat is je eerste anime?" topic zag ik hem veel voorbij komen. Als er zo veel Nederlandse fandubs voor zijn lijkt het me best een populaire dus.
Blargh, Bleach als eerste anime. Wat heb ik daar een spijt van, maar heel anders dan de gemiddelde animebeginner is het ook weer niet. Niets om me voor te schamen dus.
Ik onthoud sowieso bijna alle openings van anime die ik heb gekeken. Die liedjes zijn vaak ook zo catchyquote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi toch?
Ik weet nog alle MM liedjes uit mijn hoofd terwijl het al meer dan drie jaar geleden is. Zal wel komen doordat ik ze op mijn ipod heb staan
Ok, sorry. Het klonk zo als stereotype Vlaams.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef redboyke het volgende:
hey robin ik weet niet waar je vlaams accent tegen zei maar ik als belg hoor toch geen vlaams accent hoor zijn toch echt hollanders die proberen algemeen nederlands te praten.
groetjes
de vlaamse accenten kenner
aka
de belg
Ikkitousen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef outcast_within het volgende:
Hoe heet die ene serie die ik van plan ben om te volgen. Die met dat super plot. Iets met kwijl.
Mermaid Melody heeft vooral veel insert songs, alles bij elkaar zo'n 24 stuks ofzoquote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik onthoud sowieso bijna alle openings van anime die ik heb gekeken. Die liedjes zijn vaak ook zo catchy
Veel intro's speel ik ook op Stepmania, soms kijk ik wel eens een opening terug op Youtube, maar verder luister ik er niet specifiek naar.
Waarom zouden je vriendinnen er dan in doorneuzen? En zo ja, alleen maar leuk toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mermaid Melody heeft vooral veel insert songs, alles bij elkaar zo'n 24 stuks ofzo
Sommige openings en endings download ik, als Madoka, Steins;Gate, Toradora (Pre-Parade), Clannad, Air, School Rumble, Vampire Knight, en nog meer. Gelukkig heet de map 'overig', als ik hem anime had genoemd zouden mijn vriendinnen er steeds doorneuzen
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zouden je vriendinnen er dan in doorneuzen? En zo ja, alleen maar leuk toch?
Pre-Parade is geweldig en erg catchy.
Als vrienden hier komen ga ik altijd ontzettend snel die URL's van websites proberen in te tikken, omdat ik bang ben dat er suggesties in zouden kunnen zitten. Vooral met Youtube is dat vervelend, aangezien er vele andere sites ook met de "You" beginnen.
Oh en daar mogen je vriendin niet opkijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
YouGame is een goede online spelletjessite.
Ja, natuurlijk,. Dat is toch een schandaal?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh en daar mogen je vriendin niet opkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |