SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Van wat?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Viespeuken.
Oh en mn tante is bevallen.
Ja anders gingen jullie de rest van de dag achter ons staan dat is ook niet allesquote:Op zondag 25 maart 2012 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voor mij niet, ik zei laat het! Maar jullie moesten hem zo nodig eruit halen.
Ik las "word nooit zwanger".quote:Op zondag 25 maart 2012 14:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gitaar erbij gepakt en meeschreeuwenMijn stiefmoeder kwam binnen: "word nooit zanger"
Ik ben ook zo blij dat ik mezelf anders hoor dan dat ik daadwerkelijk klinkquote:Op zondag 25 maart 2012 14:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gitaar erbij gepakt en meeschreeuwenMijn stiefmoeder kwam binnen: "word nooit zanger"
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 25 maart 2012 14:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij dat ik mezelf anders hoor dan dat ik daadwerkelijk klinkNu kan ik gewoon heerlijk meezingen altijd zonder dat ik het gevoel heb dat ik het nummer verneuk.
Dit ben ik met je eens.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij dat ik mezelf anders hoor dan dat ik daadwerkelijk klinkNu kan ik gewoon heerlijk meezingen altijd zonder dat ik het gevoel heb dat ik het nummer verneuk.
Opnemen waag ik me niet eens aanquote:Op zondag 25 maart 2012 14:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookEn dan gaat het gewoon perfect, maar heb het een keer opgenomen en Jezus ik heb een grafstem
Onder de douche haal ik hogere noten dan Mariah Careyquote:Op zondag 25 maart 2012 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit ben ik met je eens.Vooral onder de douche
Je bent gewoon zo heerlijk hier.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh myWaar heb ik dit aan verdiend?
Klinky
En ik maar denken dat m'n humeur niet beter kon worden dan het al wasquote:Op zondag 25 maart 2012 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo heerlijk hier.
Sorry, het ligt aan mijn onzekerheidquote:Op zondag 25 maart 2012 15:15 schreef JanPiraat het volgende:
Nja ik zie je posts al jarenlang met een glimlach aan, we hebben een historie. Dit voel ik branden in mn hart die ongelovigheid
Watquote:Op zondag 25 maart 2012 16:08 schreef JanPiraat het volgende:
Donderdag feestje bij Henkie
Waar: Zevenbergen
Wanneer: 19:30
Dresscode: Disco medieval
[ afbeelding ]
Themafeestje jwzquote:Op zondag 25 maart 2012 16:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En wat heeft die Stormtrooper er mee te maken?.
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb wel Storm Trooper schoenen, mag ik komen?
Moet je het wel even opruimen he.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb wel Storm Trooper schoenen, mag ik komen?
Stormtroopers worden ook toegestaan als je geen Disco Medieval in de kast hebt hangen was de verborgen boodschappenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En wat heeft die Stormtrooper er mee te maken?.
Welke meets?!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
We zien je nooit meer, ook niet op meets..
Neeee niet doeeeenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik haat mijn haar. Ik wil al bijna alles er afscheren.
Videos/opnames.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:18 schreef Henkie94 het volgende:
Ik voel me goed omdat ik de main riffs van Highway To Hell en Rainbow In The Dark op gitaar kan.
Dat is toevallig, mijn vader haalt het nu ook.quote:
Dat vind jij "quote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef Henkie94 het volgende:
Mijn stiefpa heeft blaasontsteking.![]()
Het is nog net geen nierbekkenontsteking.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 25 maart 2012 19:08 schreef Henkie94 het volgende:
Mijn stiefpa heeft blaasontsteking.![]()
Het is nog net geen nierbekkenontsteking.
gehaald zoals een echte heer dat doetquote:Op zondag 25 maart 2012 19:24 schreef Trollscience het volgende:
Heb jij gehaald bij de chinees Happy of heb je zelf gemaakt?
Niet meer misselijk dus?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heerlijk, drie borden gehad. En niet gehaald maar zelfgemaakt.
Nja alsnog, lijkt me niet dat je 3 borden naarbinnen gaat werken als je misselijk bentquote:
Ensiferum.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef Trollscience het volgende:
Door je speakers blazen, kijk die mensen van de Jumbo dan kijken waar die herrie vandaan komt![]()
![]()
messgienquote:Op zondag 25 maart 2012 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nja alsnog, lijkt me niet dat je 3 borden naarbinnen gaat werken als je misselijk bent
Komen op Graspopquote:
De lineup van Graspop dit jaar.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Komen op GraspopMaar kan ik helaas niet naartoe, heb te weinig geld voor Rise Against in juli dan
en Rise Against gaat altijd voor
.
Eens, heb zo'n deathmetal-poser in mijn klas en echt al zijn favo bands komenquote:
Motorhead.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eens, heb zo'n deathmetal-poser in mijn klas en echt al zijn favo bands komen. Sowieso Alestorm
Ensiferum
Amon Amarth
Ik voel voor geen van die liefdequote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Motorhead.Dimmu.
Sabaton.
Trivium.
Killswitch Engage.
Children of Bodom.
Sick Of It All.
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik voel voor geen van die liefdesry
hommoquote:Op zondag 25 maart 2012 19:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik voel voor geen van die liefdesry
Lievvvquote:Op zondag 25 maart 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij praat ook.Tokke tokke, tokke prrrrri!
Dat is de reden waarom jij niet lief bent.quote:
Hihihiquote:Op zondag 25 maart 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij praat ook.Tokke tokke, tokke prrrrri!
Oldboyquote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
OKÉ
Weet iemand nog goede films, het liefst horror of thriller.
lol D:D:D:D:D:DDDquote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef Henkie94 het volgende:
Kijk maar naar je moeder, da's ook pure horror.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lol D:D:D:D:D:DDD
de deacher is a homo D:D:DD::DD:D:
homo zapiens lol D:D:D:D:DD:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lol D:D:D:D:D:DDD
de deacher is a homo D:D:DD::DD:D:
homo zapiens lol D:D:D:D:DD:
Die.ene.met zombienazi's of anders the trollhunterquote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
OKÉ
Weet iemand nog goede films, het liefst horror of thriller.
Je bedoelt Dead Snow? Al eens gezien, andere ook al. Allebei vermakelijke films.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die.ene.met zombienazi's of anders the trollhunter
ja en?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mensen gaan nu slapen...? Het is 21.12?
Hier zijn de supermarkten doordeweeks al.na 9 uur gesloten en laat staan op zondagquote:
Gewone supermarkt elke dag 7.30 tot 22. Dan heb je nog de togo op station van 06 tot 01quote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hier zijn de supermarkten doordeweeks al.na 9 uur gesloten en laat staan op zondagme smelly jelly
The good lifequote:Op zondag 25 maart 2012 21:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewone supermarkt elke dag 7.30 tot 22. Dan heb je nog de togo op station van 06 tot 01
Neenee er zit iets groots.aan te komen die voorraad mag niet aangetast wordenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Beach het volgende:
Gewoon de blikvoorraad plunderen uit je nucleaire schuilkelder toch.
Die moet ik nog aanleggen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Beach het volgende:
Gewoon de blikvoorraad plunderen uit je nucleaire schuilkelder toch.
Hequote:
Hele middag buiten gezeten bij een verjaardag en toen ik thuiskwam nog buiten geleerd, was prima uit te houdenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij dat wilt.
[..]
No, niet echt.Jij wel zo te horen?
Wat is 'hier'?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach n bobo ik weet dat jullie hier zijn.
Waar hangen de camera's?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach n bobo ik weet dat jullie hier zijn.
pics or it didn't happenquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
No pics en de camera's hangen op verborgen plekken bobi
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
No pics en de camera's hangen op verborgen plekken bobi
Wat een hommoquote:Op maandag 26 maart 2012 11:23 schreef dralion13 het volgende:
En hij vind dat y(x) verwarrend is dus verteld hij altijd de stap erbij dat hij dat (x) weghaalt. Meestal vraagt hij dan ook nog aan ons wat er moet komen te staan ipv y(x) om het makkelijker te maken
En hij vraagt dingen als 1+1...
Commentaar leveren met zulke spelfouten komt niet overtuigend overquote:Op maandag 26 maart 2012 11:23 schreef dralion13 het volgende:
En hij vind dat y(x) verwarrend is dus verteld hij altijd de stap erbij dat hij dat (x) weghaalt. Meestal vraagt hij dan ook nog aan ons wat er moet komen te staan ipv y(x) om het makkelijker te maken
En hij vraagt dingen als 1+1...
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
I’m in a bit of a pissy mood, so I’m going to have a rant about modern life.
I hate the fact that the Iphone is taking the camera out of camera.
I hate the fact that the Iphone doesn’t come out as a misspelt word, but colour does, even though that is the appropriate spelling.
I hate the fact that we’re practically making anyone without a Iphone retarded because without one they can’t function properly
I hate the fact that supermarkets are ruining independent book shops and Record shops and film shops, and huge chain stores like Waterstone’s, HMV and blockbuster.
I hate the fact that we now can draw on a Iphone. whatever happened to the pen and paper?
I hate the fact that we are completely fucking up the planet, but continue to do so, knowing exactly what we are doing.
I hate the fact that music is so labeled, and people are labeled.
I hate ‘trends’
I hate poncy bloody pop stars who dress up in bacon and win an award for it.
I hate fucking creeps who stalk people to put pictures and personal shit into a big bulky magazine of shite about famous people.
I hate `Hyped music.
I hate mp3’s
A iPhonequote:Op maandag 26 maart 2012 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
I’m in a bit of a pissy mood, so I’m going to have a rant about modern life.
I hate the fact that the Iphone is taking the camera out of camera.
I hate the fact that the Iphone doesn’t come out as a misspelt word, but colour does, even though that is the appropriate spelling.
I hate the fact that we’re practically making anyone without a Iphone retarded because without one they can’t function properly
I hate the fact that supermarkets are ruining independent book shops and Record shops and film shops, and huge chain stores like Waterstone’s, HMV and blockbuster.
I hate the fact that we now can draw on a Iphone. whatever happened to the pen and paper?
I hate the fact that we are completely fucking up the planet, but continue to do so, knowing exactly what we are doing.
I hate the fact that music is so labeled, and people are labeled.
I hate ‘trends’
I hate poncy bloody pop stars who dress up in bacon and win an award for it.
I hate fucking creeps who stalk people to put pictures and personal shit into a big bulky magazine of shite about famous people.
I hate `Hyped music.
I hate mp3’s
hipsters haten geen iphone, hipsters hebben een iphonequote:
Ze hebben er vaak een en haten hemquote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hipsters haten geen iphone, hipsters hebben een iphone
Nee.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
A iPhone
Verder eigenlijk niks gelezenIs het 't waard? En wat is het? Ik zie veelal 'i hate' staan.. negatieve sferen enzo op zo'n mooie 'zomerse' dag zie ik niet zitten
ik heb er geen en ik haat het ook niet, maar toch vond ik het stukje wel herkenbaarquote:Op maandag 26 maart 2012 14:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze hebben er vaak een en haten hem
Toch maar even een paar regels gelezenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.Inderdaad veel haat, om niks. Rare mensen.
Genaamd 'Tumblr'.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toch maar even een paar regels gelezenOp wat voor emo-sites zit jij?
quote:
1= Aquote:
Geachte klinkerbotsing,quote:Op maandag 26 maart 2012 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo2.0 bevindt zich momenteel onder de douche, een boodschap achterlaten? Contacteer Klinkerbotsing.
Gianni61,quote:Op maandag 26 maart 2012 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geachte klinkerbotsing,
Gaarne zou ik willen weten wat cosmo2.0 bedoelde met: meh 130
ik ontving graag uw anwoord. deze kunt u geven door te klinken op de "quote" knop en vervangens uw reactie te typen.
na voltooiing van u bericht aub klikken op "Invoeren"
bij voorbaat dank.
met vriendelijke groet,
Gianni61
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
1= A
3= C
0= ?
AC? > Ac....chemie symbool voor het element actinium
Actinium is uiterst radioactief en is daardoor zeer bruikbaar als neutronenbron. In de medische wetenschap wordt actinium soms gebruikt om 213Bi te produceren, dat wordt toegepast in de radio-immunotherapie. Verder zijn er weinig industriële toepassingen van actinium.![]()
Hij gaat een Chemische aanslag plegen !!!
Mevrouw klinkerbosting,quote:Op maandag 26 maart 2012 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gianni61,
Mijn collega JanPiraat heeft het antwoord voor u uitgetypt, bij deze:
[..]
bericht gequote en doorgestuurd naar de binnenlandse veiligheidsdienstquote:
Ik zit in de raad van bestuur.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bericht gequote en doorgestuurd naar de binnenlandse veiligheidsdienst
gianni61 emigreertquote:
ewa teblijfuryouquote:
Ja maar dat was een rommelige bank zeg ik je.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Je zag niks behalve de achterkant van mijn bank en mij.
uiteraard niet, dat is ze de aandacht niet waardquote:
Woensdag ben ik vrij.quote:
ga er dan niet over klagen, dat is dan vervelendquote:Op maandag 26 maart 2012 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
uiteraard niet, dat is ze de aandacht niet waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga er dan niet over klagen, dat is dan vervelendsorry ik ben aandachtshoer xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga er dan niet over klagen, dat is dan vervelendDitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kquote:
Omdat een raam goed genoeg is. Niet met de gordijnen dicht zittenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Trollscience het volgende:
Lekker weer buiten, waarom zit ik uberhaupt binnen.
Geen vampier zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Trollscience het volgende:
Lekker weer buiten, waarom zit ik uberhaupt binnen.
Ik heb van die half-doorzichtige gordijnenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat een raam goed genoeg is. Niet met de gordijnen dicht zitten
Geen ginger zijn en branden als je buitenkomtquote:
Gingersquote:Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen ginger zijn en branden als je buitenkomt
Een ziel hebbenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gingers. Nou eigenlijk haat ik ze omdat ze geen ziel hebben en meestal lelijk zijn maar jij bent liev.
Nee jij bent niet lelijk, jij bent een uitzondering togquote:Op maandag 26 maart 2012 16:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een ziel hebben
O dus ik ben wel lelijk maar toch lief heh [ afbeelding ]
Oké dan is het goed, wobbi.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee jij bent niet lelijk, jij bent een uitzondering tog [ afbeelding ]
is goedquote:Op maandag 26 maart 2012 16:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen wobbi/lobbi gedoe a.u.b, daar krijg ik spontaan herpes genitalus van.
Welke?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:16 schreef Trollscience het volgende:
"zet die pokkeherrie af" klinkt het van onder
Ditquote:Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen ginger zijn en branden als je buitenkomt
Niet zo hatenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gingers. Nou eigenlijk haat ik ze omdat ze geen ziel hebben en meestal lelijk zijn maar jij bent liev.
> Die 2 bands vergelijkenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>naar tokio hotel luisteren
>iwrestledabearonce afkraken
Quod erat demonstrandum.
... Ripquote:Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef JanPiraat het volgende:
Er zat eens een man in zn tuin te fokken op zn mobiel terwijl hij Albert Heijn merk bolognesechips at...
jij hebt heul geen Android dus kom niet pratenquote:
>Ready set goquote:Op maandag 26 maart 2012 16:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel eens een liedje van ze geluisterd?Ik weet vrijwel zeker van niet.
Hun Engelse liedjes zijn lame ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>Ready set go
>monsoon
BOOOHOOOO JANK JANK JANK DRIE POWERCHORDS
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Bill is wel een schatje hoor, als hij een rokje zou dragen zou ik er zeker op los gaan.
Sowieso Duitse wannebe gothicsquote:Op maandag 26 maart 2012 16:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hun Engelse liedjes zijn lame ja.
Alsof 3 powerchords het meteen slecht maken.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso Duitse wannebe gothics![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik niet, maar ik mag Tokio Hotel niet en pleeg daarom argumentum ad hominem, vervelend trekje waar ik aan ben aan het werken. En in hun geval is het wel droevig omdat
>A G C
>OMG BILL IS SO TALENTED GUITAR I WANNA PLAY LIEK HIM
Dat klopt. :3cquote:Op maandag 26 maart 2012 16:29 schreef Trollscience het volgende:
Of is Bill die androgeen die zingt?
Let's agree to disagree.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee, dan die fans zijn droevig, niet de band zelf.
Guitar cover?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Let's agree to disagree.
Ik heb inmiddels toch al TDEP opgezet
Gemeen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja sorry, allemaal kutmuziek.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja sorry, allemaal kutmuziek.![]()
![]()
Klopt.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent gemener.
[..]
Kom dan.