SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Van wat?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Viespeuken.
Oh en mn tante is bevallen.
Ja anders gingen jullie de rest van de dag achter ons staan dat is ook niet allesquote:Op zondag 25 maart 2012 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voor mij niet, ik zei laat het! Maar jullie moesten hem zo nodig eruit halen.
Ik las "word nooit zwanger".quote:Op zondag 25 maart 2012 14:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gitaar erbij gepakt en meeschreeuwenMijn stiefmoeder kwam binnen: "word nooit zanger"
Ik ben ook zo blij dat ik mezelf anders hoor dan dat ik daadwerkelijk klinkquote:Op zondag 25 maart 2012 14:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gitaar erbij gepakt en meeschreeuwenMijn stiefmoeder kwam binnen: "word nooit zanger"
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 25 maart 2012 14:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij dat ik mezelf anders hoor dan dat ik daadwerkelijk klinkNu kan ik gewoon heerlijk meezingen altijd zonder dat ik het gevoel heb dat ik het nummer verneuk.
Dit ben ik met je eens.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij dat ik mezelf anders hoor dan dat ik daadwerkelijk klinkNu kan ik gewoon heerlijk meezingen altijd zonder dat ik het gevoel heb dat ik het nummer verneuk.
Opnemen waag ik me niet eens aanquote:Op zondag 25 maart 2012 14:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookEn dan gaat het gewoon perfect, maar heb het een keer opgenomen en Jezus ik heb een grafstem
Onder de douche haal ik hogere noten dan Mariah Careyquote:Op zondag 25 maart 2012 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit ben ik met je eens.Vooral onder de douche
Je bent gewoon zo heerlijk hier.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh myWaar heb ik dit aan verdiend?
Klinky
En ik maar denken dat m'n humeur niet beter kon worden dan het al wasquote:Op zondag 25 maart 2012 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo heerlijk hier.
Sorry, het ligt aan mijn onzekerheidquote:Op zondag 25 maart 2012 15:15 schreef JanPiraat het volgende:
Nja ik zie je posts al jarenlang met een glimlach aan, we hebben een historie. Dit voel ik branden in mn hart die ongelovigheid
Watquote:Op zondag 25 maart 2012 16:08 schreef JanPiraat het volgende:
Donderdag feestje bij Henkie
Waar: Zevenbergen
Wanneer: 19:30
Dresscode: Disco medieval
[ afbeelding ]
Themafeestje jwzquote:Op zondag 25 maart 2012 16:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En wat heeft die Stormtrooper er mee te maken?.
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb wel Storm Trooper schoenen, mag ik komen?
Moet je het wel even opruimen he.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb wel Storm Trooper schoenen, mag ik komen?
Stormtroopers worden ook toegestaan als je geen Disco Medieval in de kast hebt hangen was de verborgen boodschappenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En wat heeft die Stormtrooper er mee te maken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |