Ik had laatst ook gevlogen (met runkeeper)quote:Op maandag 26 maart 2012 16:52 schreef SEMTEX het volgende:
volgens mijn GPS had ik 23km gelopen in 1 uur. Welja joh, ik ben de nieuwe Haile Gebreselassi. In werkelijkheid waren het er ongeveer 8,5. Ik ren niet meer met Runkeeper. En ik ga eens kijken of meer mensen met een iPhone 3Gs er last van hebben. Ja dus: http://support.runkeeper.(...)working-on-iphone-3g
Ze hebben allemaal welleens kuren, bij mij is Endomondo een keertje pas na een half uur begonnen met loggen. 1 km in 27 minuten en daarna km 2 in 6 minuten fzo. Zal wel door de vrieskou van toen gekomen zijn..quote:Op maandag 26 maart 2012 17:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Endomondo werkt ook niet altijd soepel hoor.
Kwam thuis van een ronde net, en dat ding gaf 10.20 km aan in 59:19. Nou vind ik dat op zich best prima, maar ik wist zeker dat het meer moest zijn. En jawel, een enorme afsnij hoek gevonden in mijn run tussen km 6 en 8: http://www.endomondo.com/workouts/36614206
Zo leuk als mensen dat aan hebben staan (al heb ik het altijd uitquote:
Wat aan hebben staan?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zo leuk als mensen dat aan hebben staan (al heb ik het altijd uit).
Peptalk, kan je een tekstje intikken en dan hoort degene die aan het sporten is dat berichtje. Echt geinig!quote:
ik denk dat het is een reactie is op je droevige smiley....het is volgens mij niet de bedoeling om ene beginner die 3km volbrengt hier voor lul te zetten met een droevig smiley...anders gewoon wegwezen hier, het is hier juist een topic waarbij we elkaar aanmoedigenquote:
Het is niet Runkeeper, of endomondo of sports-tracker die dan kuren heeft. Runkeeper voedt zichzelf met data vanaf je telefoon. Als je telefoon geen satellieten kan vinden. Dan gebeuren er rare dingen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had laatst ook gevlogen (met runkeeper)
1e keer rondje was om en na bij vijf
Vrijdjag zelfde rondje was ineens 6,15 km en dat in 30 minuten...
En gisteren deed GPS het niet (runkeeper) en heb ik hem net handmatig ingevoerd en kom ik net aan de 4km
En dat is 3 keer hetzelfde rondje..
GPS van Runkeeper heeft vaak kuren ja
Dat klopt niet helemaal, het kan _altijd_ aan de app liggen. Ik heb verschillende apps geprobeerd op dezelfde telefoon en de een pakt de GPS perfect, terwijl de ander de GPS echt loopt te verkrachten. Ligt aan de implementatie van de betreffende app. Als alle apps het hebben dan kan je GPS problemen hebben. Maar als je Google maps wel de juiste GPS coords kan pakken en je running app niet heb je geen GPS probleem, maar een running app probleem. /nerdquote:Op maandag 26 maart 2012 19:40 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Het is niet Runkeeper, of endomondo of sports-tracker die dan kuren heeft. Runkeeper voedt zichzelf met data vanaf je telefoon. Als je telefoon geen satellieten kan vinden. Dan gebeuren er rare dingen.
Daarom ga ik meerdere apps proberen om te zien of het aan RK ligt. Ik loop wel in een enorm boerengat trouwensquote:Op maandag 26 maart 2012 19:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, het kan _altijd_ aan de app liggen. Ik heb verschillende apps geprobeerd op dezelfde telefoon en de een pakt de GPS perfect, terwijl de ander de GPS echt loopt te verkrachten. Ligt aan de implementatie van de betreffende app. Als alle apps het hebben dan kan je GPS problemen hebben. Maar als je Google maps wel de juiste GPS coords kan pakken en je running app niet heb je geen GPS probleem, maar een running app probleem. /nerd
Succes, is weer wat frisser nuquote:
MARATHON?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef YUR het volgende:
Hee slacker... je weet wat mijn volgende doel nu is he?
Nog niet, maar die sluit ik nog niet uitquote:
Zo ben ik eigenlijk ook mijn HM ingegaan twee weken geleden. Het enige doel was de finish. Het allerbelangrijkste is: Ontspannen beginnen en je niet gek laten maken door lopers die je misschien inhalenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ah, zo.
Na het debacle van gisteren ga ik me echt niet meer druk maken om tijden. Ik hoop gewoon zo dat ik over 2 weken de HM gewoon heelhuids uit kan lopen. Na een week niet gelopen te hebben lijkt het alsof ik weer van voren af aan begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |