Misschien een idee om met een hardslagmeter te lopen, zodat je snel in de gaten hebt als je in het rood aan het lopen bent. Vaak is dat verschil van te hard of goed tempo heel klein waardoor je langzaam kapot aan het gaan bent. Zeker als je dat gevoel in het begin nog niet te pakken hebt ben je vaak te laat om je snelheid aan te passen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Uitputting over het algemeen.
Spierpijn heb ik nauwelijks last van en als het er is dan is het na een of twee dagen rust al weer weg.
Overigens heb ik wel eens last van kramp tijdens het lopen, maar dat gaat na een paar minuten wel weer weg, oftewel ik loop er gewoon doorheen.
gooi een paar glazen water naar binnen voordat je gaat lopen. en probeer over heel de dag ook wat meer water te drinkenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, want ik drink niet genoeg, denk ik.
Hi Wiehoe! Zit er ook over te denken om de HM in Amsterdam te doen! Wist niet dat de inschrijving al geopend was...quote:Op maandag 26 maart 2012 07:42 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb me ook maar ingeschreven voor een de Amsterdam Marathon eind oktober. Motiveert me een beetje om te blijven oefenen en is een mooie uitbreiding van mijn huidige schema. Heb er nu zin in.
Inderdaad balen! Lopen in de winter wat ik heb gedaan was leuk maar met dit weer is het echt een feest! Soms is het even niet anders... gewoon weer verder gaan straksquote:Op maandag 26 maart 2012 10:13 schreef mjk86 het volgende:
Pfff.. vanmiddag tripje naar de huisarts... Heb sinds vorige week maandag na de training ontzettend last van m'n knieën.
Kan amper normaal lopen, laat staan rennen..
Zo balen.. speciaal ingeschreven voor een beginnerscursus, zodat ik zeker weten onder begeleiding goed zou leren lopen... Mooi niet dus..
En dat nu het net zo lekker weer is geworden, en het me zo lekker lijkt om in het zonnetje te kunnen gaan rennen.
Gebruik het Start to Run-programma. Bij les 1 beginnen en je zult merken dat je conditie snel vooruit gaat. En roken zo snel mogelijk achterwege laten!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:11 schreef Gezond.Leven het volgende:
Zo, heb me even geregistreerd op dit forum... Ben sinds vandaag begonnen met hardlopen... Ben echt helemaal kapot (ben ook een zware roker, wat ik vanaf vandaag ook probeer te stoppen)..
Maar mijn kuiten!!! pff niet normaal.. Heeft iemand nog tips en trics om het hardlopen op te bouwen?? Alvast bedankt!
't Wordt pas leuk als je denkt een half uur na het avondeten 'nog wel even een stukje te kunnen gaan rennen'...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:00 schreef datisstom het volgende:
Ik heb ook laat van hevige kramp als ik vantevoren eet. Ik moet minimaal 2 uur van te voren niks eten.
First world problems.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef Gezond.Leven het volgende:
Ik heb mijn tijd ook aangescherpt... 3km in 45 minuten :-D
Het is HEERLIJK weer om te lopen. Echt heb genoten van de zon in m'n gezicht, alleen vond ik die bij/wesp/vlieg die m'n mond invloog toch echt minder. Godzijdank uit kunnen spugen voordat er schade aan m'n mond werd toegebracht.quote:
haha inderdaad, eiwitten zijn best wel essentieel voor goed herstel, ik gebruik het ook maar met name voor m'n krachttrainingquote:Op maandag 26 maart 2012 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Spierpijn in m'n quads, dat is lang geleden. On the bright side: ik neem die eiwitshakes na een duurloop dus niet voor niets(was het gisteren vergeten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |