Lief!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ga zometeen ook weer de dijk op met me rat
[ afbeelding ]
En het rare isquote:
Mijn oudste dochter (bijna 7 jaar) is doosbang voor honden, waarom weten we niet, ze is nooit gebetenen, als klein kind was ze ook niet bang, is ineens gekomen.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:30 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Naar mijn mening is jouw mening correct
Je gaat toch ook niet naar de kattenboot om te klagen over hoe stom katten zijn?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:34 schreef Loppe het volgende:
[..]
Dus zij moeten oprotten omdat ze schrik hebben van honden?
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet naar de kattenboot om te klagen over hoe stom katten zijn?
Wat een kankerlelijke kankerhond.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:58 schreef Nilscollection het volgende:
De bewuste hond:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[..]
Bullshit. Als we zo gaan redeneren, kunnen we honden en katten best afschaffen. Oh, en keukenmessen ook want daarmee kun je ook mensen vermoorden.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2012 14:49:07 ]
Ja wat snap je daar nu niet aan dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:34 schreef Loppe het volgende:
[..]
Dus zij moeten oprotten omdat ze schrik hebben van honden?
No, thxquote:Op zondag 25 maart 2012 14:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja wat snap je daar nu niet aan dan?
En in therapie ook.
Dit had ik laatst met mijn Fok!ker!quote:Op zondag 25 maart 2012 15:07 schreef shaderon het volgende:
Had ik laatst ook. Ik was gewoon rustig met mijn krokodil aan het wandellen. Het was rustig dus ik deed de riem af en liet hem zijn gang gaan. Komen er een paar tokkies aan die vinden dat die aan de lijn moet en dat het hier geen krokodillen uitlaat plaats is.
Er staat:quote:Op zondag 25 maart 2012 17:19 schreef _joepie_ het volgende:
Kunnen ze lekker rennen, wat staat er nou op dat bord op dat hek, het lijkt wel een schapendijk of zo
Wat een mooie hond!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:58 schreef Nilscollection het volgende:
De bewuste hond:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[..]
Bullshit. Als we zo gaan redeneren, kunnen we honden en katten best afschaffen. Oh, en keukenmessen ook want daarmee kun je ook mensen vermoorden.
![]()
Zullen we dat ook doen met alle kattenbezitters? Stinkdingen die, totdat ik een hond nam, constant de tuin onder aan het schijten waren?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:23 schreef mergbot het volgende:
Mensen met honden moeten je ook altijd voor de voeten lopen. Het moge dan wel een hondenlosloopgebied zijn, maar in gebieden waar het niet zo is kun je ook niet lopen zonder honden tegen te kopen. Kunnen ze hondenbezitters niet net zoals allochtonen in een aparte wijk dumpen
Nee, hoor, maar is het echt teveel gevraagd om op die paar plekjes in Nederland geen losloopverbod toe te passen? Honden hebben toch ook recht op wat vrije beweging?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:30 schreef Tocadisco het volgende:
TS is zo'n aso die denkt dat de hele wereld zich wel eventjes aan hem moet aanpassen.
Dankjewelquote:
Blijkbaar veel gebruikt bij herders, zie daarnaast ook niet in wat er zo verkeerd aan is.quote:
Jezus mensen, lees even de voorgaande berichten voordat je reageert! Die discussie is al talloze keren gevoerd in dit topic, veel voeg je hier niet aan toe.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:09 schreef sausagin het volgende:
Terecht dat je hem moet vastlijnen , als hij voorbijgangers begint te snuffelen en op te blaffen moet hij vast. Als hij voorbijgangers negeert mag je hem los laten;
Voed hem eerst op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |