abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109490757
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:24 schreef ondeugend het volgende:
Ik kreeg zelfs eens de vraag in een officieel uitrengebied door een vrouw met een grote aangelijnde hond die kennelijk bang was voor mijn twee kleine honden.

Of ik ze aan wilde lijnen. :')

Dat heb ik uiteraard dan maar even gedaan maar niet na de vermelding dat ze dan niet met haar hond in een uitrengebied moest gaan wandelen.
Zal ik in het vervolg ook maar gaan doen!
pi_109490762
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:25 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Wij hebben een Beagle, ook alles mee geprobeerd maar die honden kunnen niet echt los gelaten worden, hoe goed je ze ook traint, zodra ze iets ruiken gaat er een knop om en is die weg. :')
Dat is de ellende van een jachthond. Die van ons doen dat ook (drentsche patrijshonden). En uiteraard het eten-verhaal, dan luisteren ze opeens geweldig.
pi_109490772
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:20 schreef Nilscollection het volgende:
Nu een kaart met de in/uitgangen:
[ afbeelding ]
Ziet eruit dat er gewoon fiets/brom/en motor verkeer kan komen.
Dan zou het loslaat beleid er anders uitzien
als bij een afgesloten gebied buiten de bebouwde kom.
Maar dat is afhankelijk van de gemeente waar je in woont.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  FOK!fotograaf zondag 25 maart 2012 @ 14:27:27 #154
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109490782
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:26 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dat is de ellende van een jachthond. Die van ons doen dat ook (drentsche patrijshonden). En uiteraard het eten-verhaal, dan luisteren ze opeens geweldig.
Maar kan je de bak ook weghalen zonder dat ze link worden?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 25 maart 2012 @ 14:28:03 #155
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109490794
Vroeger een Duitse herder gehad. Toen was ik nog vrij klein, maar wat een geweldige beesten zijn dat. Die van ons had ook een slap oortje :') O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  FOK!fotograaf zondag 25 maart 2012 @ 14:28:33 #156
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109490814
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:27 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ziet eruit dat er gewoon fiets/brom/en motor verkeer kan komen.
Dan zou het loslaat beleid er anders uitzien
als bij een afgesloten gebied buiten de bebouwde kom.
Maar dat is afhankelijk van de gemeente waar je in woont.
Neehoor. Hier ook diverse losloopgebieden, geen hekjes ofzo. Her en der een heggetje en nu wil men met een burger iniatief de grootste laten voorzien van schelpenpad en dichte zijkanten. WTF, je loopt toch gewoon op het voetpad terwijl je hond lekker in het gras aan de andere kant van de lage heg aan het banjeren is? :)
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 25 maart 2012 @ 14:28:54 #157
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_109490821
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:27 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Bij onze beagle kun je de brokjes als het ware uit z'n mond halen, heb hem nog niet zien of horen grommen, maar dat verschilt natuurlijk ook per hond.
  zondag 25 maart 2012 @ 14:30:10 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_109490862
Als de hond los mag lopen op die plek dan is het TS zijn goed recht om hem los te laten lopen.
Dat sommige mensen dat vervelend vinden is vervelend voor hun maar naar mijn mening niet iets waar hij rekening mee hoeft te houden als zijn hond niet vals is.

Maar dat is mijn mening. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  FOK!fotograaf zondag 25 maart 2012 @ 14:30:17 #159
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109490870
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Bij onze beagle kun je de brokjes als het ware uit z'n mond halen, heb hem nog niet zien of horen grommen, maar dat verschilt natuurlijk ook per hond.
Dat is een goed teken.
The summer is magic!

pi_109490882
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:25 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Wij hebben een Beagle, ook alles mee geprobeerd maar die honden kunnen niet echt los gelaten worden, hoe goed je ze ook traint, zodra ze iets ruiken gaat er een knop om en is die weg. :')
Rare honden eigenlijk. :')

quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:26 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ook al een goeie schop geprobeerd?
Haha dat is zielig. :') Ik moet maar accepteren dat ik een rare hond heb.
pi_109490886
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:30 schreef snakelady het volgende:
Als de hond los mag lopen op die plek dan is het TS zijn goed recht om hem los te laten lopen.
Dat sommige mensen dat vervelend vinden is vervelend voor hun maar naar mijn mening niet iets waar hij rekening mee hoeft te houden als zijn hond niet vals is.

Maar dat is mijn mening. :P
Naar mijn mening is jouw mening correct :)
pi_109490894
EDIT
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 25 maart 2012 @ 14:31:26 #163
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_109490906
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:30 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dat is een goed teken.
Klopt, alleen jammer van die boslijn waar hij echt aan moet :')
pi_109490925
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:31 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Je zegt het losloop gebieden met schelpenpad... die zijn extra aangelegd
een dijk is dat oorspronkelijk niet
Oorspronkelijk niet, nee, maar aangezien Rijkswaterstaat het loslopen niet verbiedt is het gewoon toegestaan op de dijk.

Ik zal anders dadelijk eens wat foto's maken, goed?
pi_109490936
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:22 schreef Nilscollection het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de beweging die hij/zij krijgt, maar ook om het sociale contact met andere honden.
Hoe meer vrijheid je een hond geeft, hoe meer hij gewend wordt. Hoever wil je gaan? Blijkbaar vind je het nu al ergerlijk om andermans mening te begrijpen.
pi_109490948
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:32 schreef Loppe het volgende:

[..]

Hoe meer vrijheid je een hond geeft, hoe meer hij gewend wordt. Hoever wil je gaan? Blijkbaar vind je het nu al ergerlijk om andermans mening te begrijpen.
Ik begrijp hun mening, maat zij moeten ook begrijpen dat er tig andere plaatsen zijn waar je ongestoord kunt wandelen. Honden kunnen niet overal ongestoord vrij rondlopen...
  zondag 25 maart 2012 @ 14:33:33 #167
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_109490964
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:27 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Leuke vraag, ik kan het rustig doen en m'n vrouw ook, de kinderen wordt wel getolereerd, tenzij het erg lekker is wat ie krijgt. Kleine kinderen of vreemden moeten met hun handen van de bak wegblijven anders gromt ie.
terwijl hij vlees eet zitten er vaak ook nog katten naast de bak, als ie in een goei bui is mag een kat af en toe een stukje mee-eten, anders duwt hij gewoon de kop van de kat de bak uit en als het niet helpt grommen.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_109490967
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:32 schreef Nilscollection het volgende:

[..]

Oorspronkelijk niet, nee, maar aangezien Rijkswaterstaat het loslopen niet verbiedt is het gewoon toegestaan op de dijk.

Ik zal anders dadelijk eens wat foto's maken, goed?
Ik weet... ik zit namelijk bij de dijkwacht (vrijwilliger)
  FOK!fotograaf zondag 25 maart 2012 @ 14:34:22 #169
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109490997
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:30 schreef Cher- het volgende:
Haha dat is zielig. :') Ik moet maar accepteren dat ik een rare hond heb.
Niets zieligs aan. Ik kreeg vroeger ook een mep als ik vervelend was en een hond een keer (niet stelselmatig!) een ferme tik geven zet hem wel op zijn plaats. Net als een pup een keer vanaf 1 of 2 treden hoog naar beneden duwen werkt om hem nooit meer trap te laten lopen.
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:31 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Je zegt het losloop gebieden met schelpenpad... die zijn extra aangelegd
een dijk is dat oorspronkelijk niet
Waar maak jij ervan dat ik zeg dat het speciaal aangelegde losloop gebieden zijn? Ze willen nu zo'n losloop gebied afsluiten en van schelpenpad voorzien omdat er een aantal honden zijn die niet luisteren en de baasjes dus ook in het gras moeten lopen daar. 't Zijn normale wandelpaden met een groenstrook ernaast, gescheiden door een heg die een gatenkaas is, paaltjes met losloop gebied erbij en dat is het.
Ik heb het over mijn thuis he ;)
The summer is magic!

pi_109491014
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:33 schreef Nilscollection het volgende:

[..]

Ik begrijp hun mening, maat zij moeten ook begrijpen dat er tig andere plaatsen zijn waar je ongestoord kunt wandelen. Honden kunnen niet overal ongestoord vrij rondlopen...
Dus zij moeten oprotten omdat ze schrik hebben van honden?
pi_109491028
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:34 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Niets zieligs aan. Ik kreeg vroeger ook een mep als ik vervelend was en een hond een keer (niet stelselmatig!) een ferme tik geven zet hem wel op zijn plaats.

[..]

Waar maak jij ervan dat ik zeg dat het speciaal aangelegde losloop gebieden zijn? Ze willen nu zo'n losloop gebied afsluiten en van schelpenpad voorzien omdat er een aantal honden zijn die niet luisteren en de baasjes dus ook in het gras moeten lopen daar. 't Zijn normale wandelpaden met een groenstrook ernaast, gescheiden door een heg die een gatenkaas is, paaltjes met losloop gebied erbij en dat is het.
Ik heb het over mijn thuis he ;)
Ik heb al ge-edit
verkeerd gelezen
  FOK!fotograaf zondag 25 maart 2012 @ 14:35:14 #172
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109491029
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:34 schreef Loppe het volgende:

[..]

Dus zij moeten oprotten omdat ze schrik hebben van honden?
Ja. Als jij in een rookruimte komt en schrik hebt van rokers, moet je toch ook oprotten?
The summer is magic!

FOK!fotograaf zondag 25 maart 2012 @ 14:35:33 #173
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109491045
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:35 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ik heb al ge-edit
verkeerd gelezen
Ohw, okee, prima! ;)
The summer is magic!

zondag 25 maart 2012 @ 14:36:39 #174
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_109491082
* _joepie_ gaat de hond uitlaten, het is mooi weer... ;)
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_109491128
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:36 schreef _joepie_ het volgende:
* _joepie_ gaat de hond uitlaten, het is mooi weer... ;)
Ga zometeen ook weer de dijk op met me rat
En ja .....LOS...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')