Een hond wordt niet van de ene op de andere dag "vals"quote:Op zondag 25 maart 2012 12:55 schreef Mortaxx het volgende:
En als je hond die baby doodbijt zeker "dat doet ie anders nooit" roepen
Lees de opquote:Op zondag 25 maart 2012 12:57 schreef HiddenResponse het volgende:
Wat voor hond heb je ? Ik word ook altijd zenuwachtig van die grote honden. Vooral die asociale beesten als een rottweiler en een pitbull.
Bepaal jij even het leven van andere mensen met jouw hond...quote:Op zondag 25 maart 2012 12:57 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Een hond wordt niet van de ene op de andere dag "vals"![]()
Als ik mijn hond gewoon vrij wil laten rondlopen omdat dat van de gemeente nergens anders mag, moeten anderen niet gaan klagen dat zij hier hondvrij willen rondlopen.
Dan gaan ze maar ergens anders wandelen! Bossen genoeg in Limburg.
Bullshit. Als we zo gaan redeneren, kunnen we honden en katten best afschaffen. Oh, en keukenmessen ook want daarmee kun je ook mensen vermoorden.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:57 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Bepaal jij even het leven van andere mensen met jouw hond...
Dan is er iemand de gebeten hondquote:Op zondag 25 maart 2012 12:55 schreef Mortaxx het volgende:
En als je hond die baby doodbijt zeker "dat doet ie anders nooit" roepen
Dit dus.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef ukga het volgende:
Tot dat die kut hond van je vals wordt en een baby aanvalt. dan lach jw wat minder denk ik
Dat zeg ik net. Die plaats is de enige plaats in het dorp waar de hond gewoon mag loslopen. Wat is dan het probleem van die mensen?quote:Op zondag 25 maart 2012 12:58 schreef Killjoy het volgende:
Mijn petekind is vorig jaar met de kerst in zijn gezicht gebeten door een hond van een familielid die al vele jaren goed getraind had en nog nooit zoiets gedaan had.
Daarnaast moet je hond wettelijk aangelijnd zijn op alle plaatsen behalve waar hij wel los mag lopen, dus neem gewoon geen risico en lijn de hond aan.
Da's kut, maarquote:Op zondag 25 maart 2012 12:58 schreef Killjoy het volgende:
Mijn petekind is vorig jaar met de kerst in zijn gezicht gebeten door een hond van een familielid die al vele jaren goed getraind was en nog nooit zoiets gedaan had.
Lees de OP eens goed.quote:Daarnaast moet je hond wettelijk aangelijnd zijn op alle plaatsen behalve waar hij wel los mag lopen, dus neem gewoon geen risico en lijn de hond aan.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:01 schreef Prospos het volgende:
Het verhaal heeft twee kanten. Beetje hetzelfde als mensen die zeuren dat iemand een sigaretje opsteekt op het terras.
Tuurlijk want een mes springt zo vanzelf uit zijn keukenla en snijdt wild om zich heen, zeker die hondsdolle schuimbekkende messen.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:58 schreef Nilscollection het volgende:
De bewuste hond:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[..]
Bullshit. Als we zo gaan redeneren, kunnen we honden en katten best afschaffen. Oh, en keukenmessen ook want daarmee kun je ook mensen vermoorden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |