Ik loop tegenwoordig tegen het probleem aan dat leuke kassameisjes (te) jong zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga liever flirten met leuke vakkenvulster of kassameisjes
Mja ik ga nog niet eens flirten ofzo. Niet bewust iig.. ik heb al een vriendin.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga liever flirten met leuke vakkenvulster of kassameisjes
16+ dan mag hetquote:Op zondag 25 maart 2012 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ik loop tegenwoordig tegen het probleem aan dat leuke kassameisjes (te) jong zijn
haha yep, ze is inmiddels bijna 16 volgende week jarig ofzo.quote:
Hahahaquote:Op zondag 25 maart 2012 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
haha yep, ze is inmiddels bijna 16 volgende week jarig ofzo.
Stuur dr wel een kaartje![]()
![]()
Nou kan nog wel effe een paar grappige verhalen erover vertellen.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahadoen
Vraag of ze bij jou komt
Dan is 16 wel erg jong.. er zijn ook genoeg leuke vrouwen te vinden die wat ouder zijn. 21+quote:
No shit.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan is 16 wel erg jong.. er zijn ook genoeg leuke vrouwen te vinden die wat ouder zijn. 21+
Ja daar waren we inmiddels uitquote:Op zondag 25 maart 2012 12:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan is 16 wel erg jong.. er zijn ook genoeg leuke vrouwen te vinden die wat ouder zijn. 21+
Je weet op fok maar nooit of iemand serieus is.. dus dan post ik het maar voor de zekerheidquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kan nog wel effe een paar grappige verhalen erover vertellen.
Ik chat nog steeds wel eens met haar via de msn.
Dus op een gegeven moment zeg ik kom wel een bakje koffie bij je doen (was voor de grap meer)
Maar zij ja leuk blabla..
Dus ik zeg wat zullen je ouders wel niet denken?
Zij zo m'n moeder stelde het zelf al een keer voor.
Haha wtf nouja bakkie doen staat nog in de planning.
Verhaal 2:
Zij zo van ik heb verkering, ik zeg leuk joh voor je.
Dus beetje op doorgevraagd, blijkt het internetliefde te zijn en ze wilde niet afspreken en het eigenlijk weer uitmaken.
Nouja daar heb je het leeftijdsverschil hahaha...
Vrouwen van 38 daarentegenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:59 schreef kingtoppie het volgende:
Achja...
Dames van 28 zien meestal niks in een stuk jongere vent... Maar andersom
mmmmmmmmquote:
Haha hou je wel op de hoogtequote:Op zondag 25 maart 2012 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmmmmmmm![]()
Hey kree ze mag ook wel bij mij komenals ze 16 is dan
Interesse?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en hoe ben je haar tegengekomen?
quote:
Thanksquote:
Ik welquote:
Hup spill it out.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik welhaha ik heb zelf ook een leuke ervaring met een vrouw van 38
Trouwens om het weer een beetje te relativeren.quote:
Ik mag toch hopen dat het niet nog 10 jaar gaat duren voordat ik een leuke meid tegen kom.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:09 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon 10 jaar wachten kree.
Investeren in de toekomst dit dat.
Niet eens... Was gister met een vrijgezelle dame opstap van ook 33 en die zei: alle mannen van rond de 24 naar mij toe sturenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:59 schreef kingtoppie het volgende:
Achja...
Dames van 28 zien meestal niks in een stuk jongere vent... Maar andersom
Aye, ik moet maar snel 24 worden dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet eens... Was gister met een vrijgezelle dame opstap van ook 33 en die zei: alle mannen van rond de 24 naar mij toe sturen
28 ook goed?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet eens... Was gister met een vrijgezelle dame opstap van ook 33 en die zei: alle mannen van rond de 24 naar mij toe sturen
Laat me raden.. ze is nog niet toe aan settelen en gaat daarom maar met jongere gasten?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga voor het totaalplaatjequote:Op zondag 25 maart 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel een beetje oud hoor
Hihi
Val je op donker haar?
Middelstequote:Op zondag 25 maart 2012 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ga voor het totaalplaatje
Donker blond, het maakt me niet zo heel veel uit.
Sowieso niet uiterlijk, hoewel dat is het eerste wat je ziet.
Maar ik prik er snel doorheen als een meid een trut is en er wel leuk uit ziet.
Facebook? pics? en rugnummer hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2012 13:20:46 ]
Tering die zou ik jonger schatten zo op het oog.quote:
Hoe oud zou je haar schatten dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Tering die zou ik jonger schatten zo op het oog.
Maar leuke meid
We worden meestal wel rond de 26 geschatquote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Tering die zou ik jonger schatten zo op het oog.
Maar leuke meid
Hier zelfs haar moeder weet dat jullie bij elkaar passenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
Zij zo m'n moeder stelde het zelf al een keer voor.
Maar 19 is wel te jong he?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We worden meestal wel rond de 26 geschat
Me like!
Je bent niet goed wijs.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
van afrikaaa tot in amerikaaaa vanaf de himalaayaa tot aan de woenstijn
whahah owgod nu heb ik dat liedje in mijn hoofdquote:Op zondag 25 maart 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]die ga ik de volgende keer aanvragen in de Get Back
Hmm tja het is mindfuck hoor, je ziet meiden lopen ook die ik veel ouder schat en die zijn dan 16-18 ofzo.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:22 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs.
Ik zou ze allemaal wel rond de 30 schatten. Ze zien er verder prima uit daar niet van. Maar je ziet wel dat ze iets ouder zijn hoor.
Dat is gewoon een versier praatje en het werkt ook nog. Al die vrouwen helemaal blij, ze prikken er gewoon niet doorheen.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:22 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs.
Ik zou ze allemaal wel rond de 30 schatten. Ze zien er verder prima uit daar niet van. Maar je ziet wel dat ze iets ouder zijn hoor.
Dat mag altijd hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
Zo best heet in de zon in de tuin. Is het raar als ik in bikini ga liggen
Meestal hebben ze het wel door, maar ze blijven het gewoon leuk vinden om te horen.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is gewoon een versier praatje en het werkt ook nog. Al die vrouwen helemaal blij, ze prikken er gewoon niet doorheen.
Nee en picsquote:Op zondag 25 maart 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
Zo best heet in de zon in de tuin. Is het raar als ik in bikini ga liggen
Uhmzz zelfs de verkoopster van de gall&gall? Mag ik je leg bewijs zien? Wtf!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is gewoon een versier praatje en het werkt ook nog. Al die vrouwen helemaal blij, ze prikken er gewoon niet doorheen.
Neequote:Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hup spill it out.
Hoe oud ben jij en hoe ben je haar tegengekomen?
Wat niet is kan nog komen paar jaar wachten en dan heb je gewoon en vriendin van 20quote:Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens om het weer een beetje te relativeren.
Ze ziet me een beetje als een grote broer (die ze zelf niet heeft)![]()
En ik haar meer als een zusje.
Haha best grappig hoor kan uren met haar chatten over van alles en nog wat.
Blijft het toch jammer dat ze niet gewoon 10 jaar ouder is anders was het nog wat geworden.
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
Zo terug even wat minder kleding aantrekken
Wat lees ik nuquote:Op zondag 25 maart 2012 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
Zo terug even wat minder kleding aantrekken
Euh 4 jaar is lang tijnquote:Op zondag 25 maart 2012 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Needat verhaal heb ik hier al meermaals verteld zoek maar terug
![]()
Oke ander verhaaltje dan ik deed vrijwilligerswerk toen ik een rond de 20 was samen met een vrouw van 38 echt een heel mooie en aantrekkelijke vrouw. Ik had nogal een crush op haar.
[..]
Wat niet is kan nog komen paar jaar wachten en dan heb je gewoon en vriendin van 20
Nee dat durfde ik toen niet, er speelde nog een paar dingetjes mee ze was getrouwd, was een collega van mijn moeder.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:31 schreef kree het volgende:
heej maar tijn geen actie ondernomen met die vrouw?
aah ok, tja kan het wel begrijpen dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat durfde ik toen niet, er speelde nog een paar dingetjes mee ze was getrouwd, was een collega van mijn moeder.
Ja helemaal eensquote:Op zondag 25 maart 2012 13:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Getrouwde mensen ver vandaan blijven.
Dit. Shirt uit, ingesmeerd, buiten in de zon met een boek zitten, biertje er bij. Wat is het leven toch mooi.quote:
Nou hier in de tuin... 22 graden hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 13:47 schreef DigitalGirl het volgende:
Is iedereen niet aan het overdrijven het is maar 12C.
Meisjes van mijn leeftijdquote:Op zondag 25 maart 2012 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien gaan stappen in Hollywood... Uhmz snollywood. Genoeg meisjes van jouw leeftijd
Precies, 12 graden is het hier echt niet, in de zon is het echt wel warmer.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou hier in de tuin... 22 graden hoor
Ik Ga me even insmeren...
Heb je snarf daar niet voor?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou hier in de tuin... 22 graden hoor
Ik Ga me even insmeren...
Mijn moeder wilde mij wel koppelen aan een andere collega. Grappig detail dat was de dochter van een leraar die ik op de basisschool had.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
aah ok, tja kan het wel begrijpen dan.
Dan was ik er ook niet verder mee gegaan.
Neequote:Op zondag 25 maart 2012 13:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, 12 graden is het hier echt niet, in de zon is het echt wel warmer.
Is je beach/zomer body al helemaal gereed?
Welja. Je lichaam weet vaak nog dat je veel actief was, als een soort geheugen, dan zit dat weer snel in orde ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar komt goed, ben weer gaan hardlopen. En ik ga weer voetballen
Dus jullie zijn niet vanmorgen samen wakker gewordenquote:
Is dat zo raar?quote:
Ik hoop het.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja. Je lichaam weet vaak nog dat je veel actief was, als een soort geheugen, dan zit dat weer snel in orde ook.
Neequote:Op zondag 25 maart 2012 14:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus jullie zijn niet vanmorgen samen wakker geworden.
Euh, watte? Hoe staat mijn fobo in relatie tot mijn verveling?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja of je fotoboek foto is dusdanig gefotoshopt dat je dr eigenlijk heel anders uit ziet
mooie mensen vervelen zich nooit!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh, watte? Hoe staat mijn fobo in relatie tot mijn verveling?
quote:
Het is zondag, heb je nooit vrij?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Wel als je op kantoor zit en er is niks te doen
wie werkt er in hemelsnaam op zondag op kantoor?!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Wel als je op kantoor zit en er is niks te doen
Abductionquote:Op zondag 25 maart 2012 14:40 schreef kree het volgende:
Ok ik wil vanavond nog effe een fimpje kijken.
Iemand nog tips?
Gisteren had ik vrijquote:Op zondag 25 maart 2012 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is zondag, heb je nooit vrij?
Nou. Ik. Dus.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wie werkt er in hemelsnaam op zondag op kantoor?!
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:40 schreef kree het volgende:
Iemand nog tips?
klinkt alsof het je geluksdag isquote:Op zondag 25 maart 2012 14:48 schreef Watertornado het volgende:
Wow, ik pak net blind 5 M&M's, zijn ze alle 5 geel
za ik je komen reddenquote:Op zondag 25 maart 2012 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisteren had ik vrij
[..]
Nou. Ik. Dus.
Dan trakteer ik je op cocktails aan het strandquote:
Die heb ik al gezien volgens mij, heb nog een musical begeleid in de band over mozartquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:40 schreef kree het volgende:
Iemand nog tips?
dealquote:Op zondag 25 maart 2012 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan trakteer ik je op cocktails aan het strand
* Barbusse wacht geduldig afquote:
Zonnig Maltaquote:
Zulks een deceptie!quote:
En als ik er een dineetje met mooi uitzicht tegenaan gooi?quote:
Abduction 4.6/10 22,612 votesquote:Op zondag 25 maart 2012 15:30 schreef kree het volgende:
Hou wel van films die wat dieper gaan als oppervlakkig, maar dit was te..
daar leert mijn auto niet van zwemmen hequote:Op zondag 25 maart 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als ik er een dineetje met mooi uitzicht tegenaan gooi?
Je kunt vanuit Catania de ferry nemen.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
daar leert mijn auto niet van zwemmen he
IK vond hem wel goedquote:Op zondag 25 maart 2012 15:34 schreef Tangledup het volgende:
Het hele verhaal van Abduction lijkt me zo ongeloofwaardig.. alsof die jongen ook maar enige kans zou hebben in werkelijkheid.
Die clip alleen al
Dan heb je ook wel een heul mooi Euro-tripje te pakkenquote:Op zondag 25 maart 2012 15:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je kunt vanuit Catania de ferry nemen.
Maar jah als twilight fan behoor je natuurlijk tot de doelgroep.quote:
Ik ben tijn wat is dit?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat je zo over twilight doet is niet goed voor onze relatie he!
Ja!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit 1 van die Twilight films gezien. Mis ik dan wat?
nee want twilight is meer een vrouwen en metroseksuele mannen ding. Jij bent geen van 2en taartjesjongenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit 1 van die Twilight films gezien. Mis ik dan wat?
Je wilt niet eens ingaan op mijn uitnodiging voor cocktails en diner. Ik loop hier gewoon keihard een blauwtje, wat voor relatie?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat je zo over twilight doet is niet goed voor onze relatie he!
Ik vond de vorige films nog redelijk te doen, maar die laatste is echt bagger.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja!
Ok de eerste film is suf, maar de films erna
Zin om even ordinair een hotel op te zoeken met mij lott?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je wilt niet eens ingaan op mijn uitnodiging voor cocktails en diner. Ik loop hier gewoon keihard een blauwtje, wat voor relatie?
Wat dan nog meer?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee want twilight is meer een vrouwen en metroseksuele mannen ding. Jij bent geen van 2en taartjesjongen
Jouw Lott?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zin om even ordinair een hotel op te zoeken met mij lott?
Lott is zijn lotquote:
he jakkes waarom nu weer binnen het is zulk tof weer!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zin om even ordinair een hotel op te zoeken met mij lott?
Heul niet ver weg!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:43 schreef Lot88 het volgende:
Ik ben niemands lot! Barbusse ik wilde wel strand en drankjes drinken enz maar malta is wel erg ver
Je hebt gelijk, maar we kunnen naar het dakterras.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
he jakkes waarom nu weer binnen het is zulk tof weer!
Ben aan het werk, remember?quote:
Mijn maat zit nu in Afghanistanquote:Op zondag 25 maart 2012 16:47 schreef Royco1 het volgende:
Zo duur is een ticket naar Malta niet meer.
Met een cocktail op het strandquote:
quote:
Over een uurtje!quote:
Dan is het nog niet zo verschrikkelijk heet neequote:Op zondag 25 maart 2012 17:07 schreef Watertornado het volgende:
Opzich hè, Malta van 14 tot 17 april, klinkt best aantrekkelijk.
Wat moet ik daaronder verstaan?quote:
Geen idee, hoestie?quote:
Jij bent blind?quote:
Het is weer lentequote:Op zondag 25 maart 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
Ik zag vandaag zo'n mooie cassiere, ik ben verliefd.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 25 maart 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
Ik zag vandaag zo'n mooie cassiere, ik ben verliefd.
Mijn hormonen.quote:
Nja, ik hou zelf helemaal niet van temperaturen hoger dan 15 graden (ik vind een zonnetje bij 15 graden heerlijk), maar pff, waar komen al die mooie meisjes ineens vandaan? Houden die een winterslaap?quote:
Neuh dat niet, ik wou gewoon haar naam weten.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Je wou toch niet gaan online stalken heh heloef?
Bonnetje vragen dan staat daar wellicht haar naam op.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:01 schreef heloef het volgende:
Tevens heb ik nog een klacht, door haar prachtige bruine lokken kon haar naamplaatje niet lezen.
Dat valt me nu weer tegen van je heloef.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat niet, ik wou gewoon haar naam weten.
Oke en dan weet je haar voornaam en dan? Het is niet dat je haar mee uit durft te vragenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat niet, ik wou gewoon haar naam weten.
Ze had geen kettinkje met haar naam om?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:01 schreef heloef het volgende:
Tevens heb ik nog een klacht, door haar prachtige bruine lokken kon haar naamplaatje niet lezen.
Clever thinking.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bonnetje vragen dan staat daar wellicht haar naam op.
Online stalking laat ik aan jou over.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat valt me nu weer tegen van je heloef.
Heb ik een naam bij dat mooie gezichtje.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke en dan weet je haar voornaam en dan? Het is niet dat je haar mee uit durft te vragen
Nee zo stijlloos was ze gelukkig niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze had geen kettinkje met haar naam om?
Ik moet me inhouden om geen slechte grappen over dat pinnen te makenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
"Dat is van 5,95 meneer"
"Ik wil graag pinnen, trouwens heb jij wat te doen vrijdagavond?"
Ach zolang je maar niet vraagt of jij jouw pas door haar gleuf mag halenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Clever thinking.
[..]
Online stalking laat ik aan jou over.
[..]
Heb ik een naam bij dat mooie gezichtje.
Wat moet ik verder doen.
"Dat is van 5,95 meneer"
Ze heet Annikaquote:Op zondag 25 maart 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Clever thinking.
[..]
[..]
Wat moet ik verder doen.
"Dat is van 5,95 meneer"
[..]
Nee zo stijlloos was ze gelukkig niet.
Somebody else already did.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om geen slechte grappen over dat pinnen te maken
Wat heb je te verliezen?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
Wat moet ik verder doen.
"Dat is van 5,95 meneer"
iig 5,95 en wellicht meer als de date komtquote:
Dat ik niet meer kan winkelen bij de AH.quote:
En dat is een probleem?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik niet meer kan winkelen bij de AH.
Ja, zeker met dit weer want de Dirk verkoopt geen zakken ijs.quote:
The hack man, luister normale muziek.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Twisting turns in 'em, the only girls that we fuck with
Seem to have 20 different pills in 'em
They tell us that they love us
Even though they want a next man
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
The hack man, luister normale muziek.
Since hitting the scene, The Weeknd has received praise from a number of musical publications, including those of MTV, BET, Rolling Stone, XXL, The Source and 2DopeBoyz, who have all dubbed him the "Songbird of his Generation", as well as the "best musical talent since Michael Jackson" (John Norris, MTV).quote:Op zondag 25 maart 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
The hack man, luister normale muziek.
Faggotquote:Op zondag 25 maart 2012 18:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Since hitting the scene, The Weeknd has received praise from a number of musical publications, including those of MTV, BET, Rolling Stone, XXL, The Source and 2DopeBoyz, who have all dubbed him the "Songbird of his Generation", as well as the "best musical talent since Michael Jackson" (John Norris, MTV).
quote:
Wil je het bonnetje?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Clever thinking.
[..]
[..]
Wat moet ik verder doen.
"Dat is van 5,95 meneer"
[..]
Nee zo stijlloos was ze gelukkig niet.
Waar heb je een zak met ijs voor nodig? Kleine heloefje af te koelenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, zeker met dit weer want de Dirk verkoopt geen zakken ijs.
Voor in mijn dranken.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar heb je een zak met ijs voor nodig? Kleine heloefje af te koelen
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je het bonnetje?
Alleen als je er je nummer op zet.
Of je krijgt haar nummer, of ze moet lachen, en je loopt verder als een baas.
quote:Hellow is a form of greeting used by a hyper-active person in The Netherlands.
HEllOW!!! HOW AREEE YOU TODAY??!
ben nog niet echt bruin, maar er is verschil te zien!quote:
Straks weer ff checken onder de douche wanneer de zonnebrand er weer af gaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben nog niet echt bruin, maar er is verschil te zien!
heb al gedouched, zon is toch weg uit de tuin.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Straks weer ff checken onder de douche wanneer de zonnebrand er weer af gaat.
Helaas heb ik mijzelf vandaag huisarrest gegevenquote:
De rest geniet wel van het weerquote:
Ik moet echt iets afmaken maar geen inspiratie/motivatiequote:
dat is iets teveel van het goede hoor hahaquote:Op zondag 25 maart 2012 19:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Oeh, en de keuken ook niet vergeten snarf.
Waarom heb ik het idee dat jij er wilt bij helpen?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Vieze keuken, vieze badkamer is het niet gewoon niet makkelijker om van de slaapkamer ook een zooi te maken???
#zwaarlevenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Newb zit weer in de trein, weer een week alleen nu
klaaaaaarrrr!!!!!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:26 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga nog ff de badkamer soppen.... belhg, maar dan ist wel weer lekekr gedaan!
en dan kijk ik stiekem even ind e spiegel of mn gezicht bruin is!
wie heeft t over een vieze keuken (en een opgeruimde slaapkamer?)quote:Op zondag 25 maart 2012 19:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Vieze keuken, vieze badkamer is het niet gewoon niet makkelijker om van de slaapkamer ook een zooi te maken???
En hoe is het met het kleurtje?quote:
alleen mn armen zie ik flink verschil (witte schouders, bruine armen hihi)quote:Op zondag 25 maart 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe is het met het kleurtje?
Update opdracht begint vorm te krijgen![]()
Hier ook gisteren lekker bij gekleurd mijn armen, nek en gezicht dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alleen mn armen zie ik flink verschil (witte schouders, bruine armen hihi)
gezicht en benen zie ik nog geen verschil, maar dat komt vanzelf!
ik blijf zoiezo bleek, gezicht en armen worden iets bruin,quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef kree het volgende:
Goeie avond allen.
Ben weer terug, gezellig strandterrasje gepakt met mn broertje en zn vriendin, stukkie gelopen en bij hun gegeten. (jeuh scheelde mij weer koken)
Nu lekker nog effe relaxen filmpje kijken en dan morgen weer vroeg op om te werken bleeeeeeeeegh
Tofquote:Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef kree het volgende:
Goeie avond allen.
Ben weer terug, gezellig strandterrasje gepakt met mn broertje en zn vriendin, stukkie gelopen en bij hun gegeten. (jeuh scheelde mij weer koken)
Nu lekker nog effe relaxen filmpje kijken en dan morgen weer vroeg op om te werken bleeeeeeeeegh
Ik vind er geen klap aan om buiten te zitten. Vandaag anderhalf uurtjes over boulevard en door de duinen gelopen, maar dan heb ik 't met het zonnige weer wel weer gehad. Terrasje pikken hier en daar, maar ik snap niet dat er mensen zijn die de hele dag in de zon liggen te bakken voor een kleurtje.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik blijf zoiezo bleek, gezicht en armen worden iets bruin,
maar benen en buik.... aan t eind van de zomer ben ik blij dat ze niet meer reflecteren (of zwaar verbrand zijn)
Ken het gevoel, maar kop op!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
Mijn weekend was redelijk kut, en m'n stemming is redelijk naar de klote.
Slecht geslapen het hele weekend, en slecht gespeeld ook nog eens. Verder niks uitgevoerd, helemaal nergens zin meer in.
En ik ben weer iets te vaak down de laatste tijd....dat bevalt me maar niks...
Helaas heb ik daar ook last van de laatst tijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
Slecht geslapen het hele weekend, en slecht gespeeld ook nog eens. Verder niks uitgevoerd, helemaal nergens zin meer in.
Doe mij Kolnidur, Grow Till Tall of Tornado maar....quote:
he get, dat soort dagen heb ik ook wel eens... beste is dan om maar gewoon te accepteren dat je een rotdag hebt en niets meer te doen, lekker filmpje kijken, douchen en slapen...!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
Al die mooie meisjes die nu opeens volop buiten lopen (met hun vriendje uiteraard) word ik ook al niet vrolijker vanquote:Op zondag 25 maart 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas heb ik daar ook last van de laatst tijd.
Het moest uplifting zijn!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe mij Kolnidur, Grow Till Tall of Tornado maar....
confronterend he...quote:Op zondag 25 maart 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al die mooie meisjes die nu opeens volop buiten lopen (met hun vriendje uiteraard) word ik ook al niet vrolijker van
Dat is helpt mijn humeur ook niet echt. Wat mijn dwars zit staan oa in het andere topic.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al die mooie meisjes die nu opeens volop buiten lopen (met hun vriendje uiteraard) word ik ook al niet vrolijker van
Jij moet de kerels van je af meppen johquote:
marbasnarfquote:Op zondag 25 maart 2012 20:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij moet de kerels van je af meppen joh
Gewoon de wereld vervloeken, doe ik ook altijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
tja, weet t niet... zullen vast mannen/jongens/gosers zijn die me leuk vinden, maar ik ben gewoon nog niet toe aan flieft worden, das ook niet leuk, want wat is er nu leuker dan de zon, een drankje en een partner (waarmee je leuke relatie hebt)quote:Op zondag 25 maart 2012 20:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij moet de kerels van je af meppen joh
Amen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Weet je? Blijven hangen in wat er níet lukt maakt je niet vrolijker. Je kunt ook gewoon met vrienden of desnoods lekker in je eentje genieten van de dingen die wél lukken. Fijn aapies kijken vanaf het terras bijvoorbeeld
In je eentje op een terrasje zitten vind ik wel sneu hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Weet je? Blijven hangen in wat er níet lukt maakt je niet vrolijker. Je kunt ook gewoon met vrienden of desnoods lekker in je eentje genieten van de dingen die wél lukken. Fijn aapies kijken vanaf het terras bijvoorbeeld
heeft jofu een vriendin...quote:Op zondag 25 maart 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
Ik zag vandaag een meisje die was echt twee koppen grote dan haar vriend.
Ik niet hoor. Biertje erbij, boekje erbij. Ik verveel me niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
In je eentje op een terrasje zitten vind ik wel sneu hoor.
Is het nummertjes trekken al begonnen?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja, weet t niet... zullen vast mannen/jongens/gosers zijn die me leuk vinden, maar ik ben gewoon nog niet toe aan flieft worden, das ook niet leuk, want wat is er nu leuker dan de zon, een drankje en een partner (waarmee je leuke relatie hebt)
maar ach.. volgende zomer misschien, afgelopen zomer had ik relatie en was ook niet echt om vrolijk van te worden...
komt vanzelf wel weer denk / hoop ik !
Dat doe ik maar vaak zat, maar dan zit ik 's avonds toch weer zielig alleen thuis uiteindelijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Vertel ons de dirty detailsquote:Op zondag 25 maart 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
afgelopen zomer had ik relatie en was ook niet echt om vrolijk van te worden...
OH SNAPquote:
Met C-Aquote:
ik ook, daarom (heel brutaal) met een mezelf agesproken dak minimaal 1x per week een avondje met een vriend(in) zit.. desnoods mezelf uitnodigen.. en een vriendinnetje van me vond t niet eens raar, dus we proberen nu elke week een keer samen te eten!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik maar vaak zat, maar dan zit ik 's avonds toch weer zielig alleen thuis uiteindelijk.
als t goed is staan de details al in je boekje... vaak genoeg besproken al... je verzaakt je taak zjaakquote:Op zondag 25 maart 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel ons de dirty details... let wel dit komt wel in het boekje.
Ja oké, maar ik ben geen lezer. En al helemaal niet in het zonnetje, ik lees liever gewoon 's avonds met een lampje de diepte-interviews van de Playboy.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Biertje erbij, boekje erbij. Ik verveel me niet.
Beetje van het weer genieten, ouwehoeren met de serveersters, genieten van het uitzicht, wat wil je nou nog meer. En als de serveerster een opgedroogde zure snol is dan ga je naar het volgende terrasjequote:Op zondag 25 maart 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie het meer als: dan heb ik van de dag genoten en geniet ik van de rust en m'n eigen plekjequote:Op zondag 25 maart 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik maar vaak zat, maar dan zit ik 's avonds toch weer zielig alleen thuis uiteindelijk.
Terrasje doen een keer?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook, daarom (heel brutaal) met een mezelf agesproken dak minimaal 1x per week een avondje met een vriend(in) zit.. desnoods mezelf uitnodigen.. en een vriendinnetje van me vond t niet eens raar, dus we proberen nu elke week een keer samen te eten!
anders lekker "picknicken" in het park of aan het strand.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
ghehe zo gaat dat idd ongeveer!quote:
Schat, even voor de duidelijkheid, dat was een hintquote:
ook niet als je aan het winkelen bent, en je hebt honger en trek in een broodje...?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zit nooit alleen op terrasjes.Zou ik echt nooit doen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
Nooit zou ik dat doenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook niet als je aan het winkelen bent, en je hebt honger en trek in een broodje...?
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, even voor de duidelijkheid, dat was een hint
Ik wandel regelmatig gewoon een rondje hier, langs de boulevard/strand en door duin. Dan ga ik heel af en toe wel ergens zitten om wat te drinken, maar verveel ik me in m'n uppie al snel de pleuris.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders lekker "picknicken" in het park of aan het strand.
doe ik ook wel eens hoor (nu minder omdat ik nu tuin heb) nam ik drinken, honden, iets te snacken mee en ging ik gewoon lekker genieten
Nee, dan eet ik iets lopend. Ik ga niet alleen ergens zitten eten of drinken.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook niet als je aan het winkelen bent, en je hebt honger en trek in een broodje...?
oh.. misschien heb ik geaccepteerd dak een karig sociaal leven heb en hecht ik daarom minder waarde aan het "sneu alleen" zijn. Als ik honger heb, of dorst, ga ik echt ergens zitten. Lekker mensen kijken!quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
quote:
Dat komt omdat jullie nog jong zijn en image nog veel betekendquote:
Nee, ik vind er gewoon niks aan.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat komt omdat jullie nog jong zijn en image nog veel betekend.
dan moet je een sport ervan maken om zoveel mogelijk mensen te spotten die tegen zichzelf praten, of niet matchende sokken aanhebben... of echt 2 mensen die heeeeeel slecht bij elkaar passen!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wandel regelmatig gewoon een rondje hier, langs de boulevard/strand en door duin. Dan ga ik heel af en toe wel ergens zitten om wat te drinken, maar verveel ik me in m'n uppie al snel de pleuris.
Voorin een bus zittenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
In mijn eentje in het restaurant vond ik ook wel rustgevend. Bijna net zo lekker als voorin een bus zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |