Ik loop tegenwoordig tegen het probleem aan dat leuke kassameisjes (te) jong zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga liever flirten met leuke vakkenvulster of kassameisjes
Mja ik ga nog niet eens flirten ofzo. Niet bewust iig.. ik heb al een vriendin.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga liever flirten met leuke vakkenvulster of kassameisjes
16+ dan mag hetquote:Op zondag 25 maart 2012 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ik loop tegenwoordig tegen het probleem aan dat leuke kassameisjes (te) jong zijn
haha yep, ze is inmiddels bijna 16 volgende week jarig ofzo.quote:
Hahahaquote:Op zondag 25 maart 2012 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
haha yep, ze is inmiddels bijna 16 volgende week jarig ofzo.
Stuur dr wel een kaartje![]()
![]()
Nou kan nog wel effe een paar grappige verhalen erover vertellen.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahadoen
Vraag of ze bij jou komt
Dan is 16 wel erg jong.. er zijn ook genoeg leuke vrouwen te vinden die wat ouder zijn. 21+quote:
No shit.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan is 16 wel erg jong.. er zijn ook genoeg leuke vrouwen te vinden die wat ouder zijn. 21+
Ja daar waren we inmiddels uitquote:Op zondag 25 maart 2012 12:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan is 16 wel erg jong.. er zijn ook genoeg leuke vrouwen te vinden die wat ouder zijn. 21+
Je weet op fok maar nooit of iemand serieus is.. dus dan post ik het maar voor de zekerheidquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kan nog wel effe een paar grappige verhalen erover vertellen.
Ik chat nog steeds wel eens met haar via de msn.
Dus op een gegeven moment zeg ik kom wel een bakje koffie bij je doen (was voor de grap meer)
Maar zij ja leuk blabla..
Dus ik zeg wat zullen je ouders wel niet denken?
Zij zo m'n moeder stelde het zelf al een keer voor.
Haha wtf nouja bakkie doen staat nog in de planning.
Verhaal 2:
Zij zo van ik heb verkering, ik zeg leuk joh voor je.
Dus beetje op doorgevraagd, blijkt het internetliefde te zijn en ze wilde niet afspreken en het eigenlijk weer uitmaken.
Nouja daar heb je het leeftijdsverschil hahaha...
Vrouwen van 38 daarentegenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:59 schreef kingtoppie het volgende:
Achja...
Dames van 28 zien meestal niks in een stuk jongere vent... Maar andersom
mmmmmmmmquote:
Haha hou je wel op de hoogtequote:Op zondag 25 maart 2012 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmmmmmmm![]()
Hey kree ze mag ook wel bij mij komenals ze 16 is dan
Interesse?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en hoe ben je haar tegengekomen?
quote:
Thanksquote:
Ik welquote:
Hup spill it out.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik welhaha ik heb zelf ook een leuke ervaring met een vrouw van 38
Trouwens om het weer een beetje te relativeren.quote:
Ik mag toch hopen dat het niet nog 10 jaar gaat duren voordat ik een leuke meid tegen kom.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:09 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon 10 jaar wachten kree.
Investeren in de toekomst dit dat.
Niet eens... Was gister met een vrijgezelle dame opstap van ook 33 en die zei: alle mannen van rond de 24 naar mij toe sturenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:59 schreef kingtoppie het volgende:
Achja...
Dames van 28 zien meestal niks in een stuk jongere vent... Maar andersom
Aye, ik moet maar snel 24 worden dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet eens... Was gister met een vrijgezelle dame opstap van ook 33 en die zei: alle mannen van rond de 24 naar mij toe sturen
28 ook goed?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet eens... Was gister met een vrijgezelle dame opstap van ook 33 en die zei: alle mannen van rond de 24 naar mij toe sturen
Laat me raden.. ze is nog niet toe aan settelen en gaat daarom maar met jongere gasten?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga voor het totaalplaatjequote:Op zondag 25 maart 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel een beetje oud hoor
Hihi
Val je op donker haar?
Middelstequote:Op zondag 25 maart 2012 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ga voor het totaalplaatje
Donker blond, het maakt me niet zo heel veel uit.
Sowieso niet uiterlijk, hoewel dat is het eerste wat je ziet.
Maar ik prik er snel doorheen als een meid een trut is en er wel leuk uit ziet.
Facebook? pics? en rugnummer hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2012 13:20:46 ]
Tering die zou ik jonger schatten zo op het oog.quote:
Hoe oud zou je haar schatten dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Tering die zou ik jonger schatten zo op het oog.
Maar leuke meid
We worden meestal wel rond de 26 geschatquote:Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Tering die zou ik jonger schatten zo op het oog.
Maar leuke meid
Hier zelfs haar moeder weet dat jullie bij elkaar passenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
Zij zo m'n moeder stelde het zelf al een keer voor.
Maar 19 is wel te jong he?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We worden meestal wel rond de 26 geschat
Me like!
Je bent niet goed wijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |