SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De race begint om 10 uur tenzij je de klok nog één uur vooruit moet zetten dan begint het om 9 uur.
De eerste race zit erop. Button was de winnaar in Australië. Op naar Maleisië.
De stand bij de coureursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand voor de teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race Date: 25 Mar 2012
Circuit Name: Sepang International Circuit
Number of Laps: 56
Circuit Length: 5.543 km
Race Distance: 310.408 km
Lap Record: 1:34.223 - JP Montoya (2004)
Het schema voor het komende weekend (Is gewoon nederlandse tijd)
Fri 23 March 2012
Practice 1 03:00 - 04:30
Practice 2 07:00 - 08:30
Sat 24 March 2012
Practice 3 06:00 - 07:00
Qualifying 09:00
Sun 25 March 2012
Race 10:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Ze stoppen bij regen nog sneller met racen dan de gemeentewerkers met harkengeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Dude, open ook de nieuwe danquote:
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Iemand nog een link naar een stream met Sky? Vipbox is downOp dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
vipbox doet het hier gewoonquote:Op zondag 25 maart 2012 10:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iemand nog een link naar een stream met Sky? Vipbox is down![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:19 schreef exile79 het volgende:
Ze stoppen bij regen nog sneller met racen dan de gemeentewerkers met harken![]()
![]()
We hebben een vervanger voor Charlie Whiting hierquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
SNEL SAFETY CAR WANT ER VALT REGEN!!!quote:
Stomme gedoe dit, pas je gewoon aan aan de omstandigheden.![]()
Wat ik me net bedacht dat het waarschijnlijk aan het onweren is en dat de helicopters niet kunnen/mogen vliegen? Daar willen ze ook wel een SC voor uitgooien volgens mijquote:Op zondag 25 maart 2012 10:19 schreef exile79 het volgende:
Ze stoppen bij regen nog sneller met racen dan de gemeentewerkers met harkenThe line is a dot to you!![]()
Kartikiyan 13 plaatsen gewonnen, dat is ook een unicum voor een HRT
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Nou ja zeg Romain Grosjean: Schumacher hit me...
Jij reed tegen hem aan vriend!"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Karthikeyan! Held! goed voor m'n manager.
Was Perez op full wets gestart? Had ik even niet meegekregen.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Ben trouwens blij met de wissel Senna ==> Maldonado in mijn teammanager
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wat een onzin zeg, niet lulle, gewoon racen! Last man standing!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Perez stopte in ronde 2 voor full wetsquote:Op zondag 25 maart 2012 10:21 schreef exile79 het volgende:
Was Perez op full wets gestart? Had ik even niet meegekregen.![]()
Nee, die is wel als eerste gaan wisselen.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:21 schreef exile79 het volgende:
Was Perez op full wets gestart? Had ik even niet meegekregen.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
liep ook te twijfelen of ik grosjean zou doen, maar toch maldonado gekozen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Die full wets zijn zinloos, die SC gaat pas weg als de intermediates weer kunnen
quote:Site wil toch echt niet laden, al sinds het begin van de race niet.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
Godver, nog 30 minuten die SCquote:Could last for 30 minutes
Ja, en geef MMA fighters ook messen en boksbeugels...quote:Op zondag 25 maart 2012 10:22 schreef LDS het volgende:
Wat een onzin zeg, niet lulle, gewoon racen! Last man standing!'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:23 schreef kepler het volgende:
Inderdaad, gewoon rijden met die bak! Dan maar langzamer door de bochtenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja, stel je voor dat ze zich zouden moeten meten in de regen!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:23 schreef kepler het volgende:
Inderdaad, gewoon rijden met die bak! Dan maar langzamer door de bochtenThe truth was in here.![]()
Als ze zo laf zijn moeten ze voortaan wegblijven uit sepang. Elk jaar t zelfde geouwehoer. Ultraaaaa gaaay!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Heb je al gesolliciteerd voor Charlie's baantje?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja, en geef MMA fighters ook messen en boksbeugels...Un dann rettet kein Kavallerie,
red flag.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
red flagThe reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Het probleem met F1-wagens is dat ze een minimumsnelheid hebben. Ga je te langzaam dan hebben je banden totaal geen grip en doen je remmen het ook nauwelijks meer.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:23 schreef kepler het volgende:
Inderdaad, gewoon rijden met die bak! Dan maar langzamer door de bochtenOp dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
gvd ik moet sporten, hoop dat ik nog wel de Herhaling kan kijken.
RTL: GA niet in de herhaling de SC schrappen en de rode vlag eruit halenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Kan mij nog herrineren dat er een GP was waarbij ze zelfs achter de SC nog van de baan spinde
The truth was in here.![]()
haten op MSCquote:Op zondag 25 maart 2012 10:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je al gesolliciteerd voor Charlie's baantje?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Geef Kimi maar alvast die Magnum en Cola
Zelfs bij de MotoGP rijden ze door man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja voortaan maar kappen met sepang.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Vroegah hoopte je nog dat het ging regenen....voortaan maar hopen dat het droog blijft dan.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Tijd voor een ijsjeSome people should be around your entire life; others should just make an appearance.![]()
Nou, dit lost wel een dilemma op. Ik moest nog zien te douchen tussen het einde van de race en 12u.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Was dat vorig jaar ook op dit circuit dat de race stil gelegd is en Button en de rest halve punten kreeg?Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Dat weet ik, maar daar kan je toch als coureur rekening mee houden. Ik heb wel eens meer regen gezienquote:Op zondag 25 maart 2012 10:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het probleem met F1-wagens is dat ze een minimumsnelheid hebben. Ga je te langzaam dan hebben je banden totaal geen grip en doen je remmen het ook nauwelijks meer.
The line is a dot to you!![]()
De man die alleen wint als hij de aller- aller- allerbeste auto van het veld heeft. Zelfs Barichello en Irvine reden daarmee vooraanquote:
2009quote:Op zondag 25 maart 2012 10:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Was dat vorig jaar ook op dit circuit dat de race stil gelegd is en Button en de rest halve punten kreeg?Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
tjongejonge, kan die bernie niet gewoomn doodvallen met zijn gekke ideeen![]()
waarom niet gewoon vroeger startenblablablablablablablablablablablablablabla![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:26 schreef Schunckelstar het volgende:
tjongejonge, kan die bernie niet gewoomn doodvallen met zijn gekke ideeen![]()
waarom niet gewoon vroeger starten
Nee joh, gewoon elk jaar weer in die regenbuien rijden (en elk jaar klagen de teams er ook over). Maar ja, Bernie is de baas hequote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1794358/3/30#10
9483711]zondag 25 maart 2012 10:25[/url] schreef koffiezwartsterk het volgende:
Godverdomme houdt die race dan ook wat eerder op de middag.
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!![]()
Die race van Verstappen die in de regen zo geweldig reed regende het echt niet minder hard dan nu, toen reden ze gewoon door.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar kan je toch als coureur rekening mee houden. Ik heb wel eens meer regen gezien![]()
trolololquote:Op zondag 25 maart 2012 10:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
De man die alleen wint als hij de aller- aller- allerbeste auto van het veld heeft. Zelfs Barichello en Irvine reden daarmee vooraanOp dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Vergne stond nog op Inters
Die hadden we al gezien joh, is al een maand geleden.quote:![]()
![]()
Ik heb wel het idee dat er tegenwoordig veel sneller een rode vlag wordt gegeven voor de regen. Vroeger gebeurde dat toch nooit/niet zo vaak??The line is a dot to you!![]()
Hoorde je nu wel onweer?Haha, wat een mafketel, ja dan is het wel gevaarlijk...quote:
Maar ja, dit gejank en nu gelijk weer stoppen met racen, pff, wat kepler enzo ook zeggen, neem dan iets minder risico op die baan...Jack does it in real time...![]()
VER, niet VETquote:Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Mol helemaal happy omdat het ging regenen: zetten ze de race stil..Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Godverju. Nu ga ik het einde sowieso niet zien.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
Jaja... maar hij blijft leuk..quote:Op zondag 25 maart 2012 10:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die hadden we al gezien joh, is al een maand geleden.![]()
De beste auto wint vaak in de F1 lately he..quote:Op zondag 25 maart 2012 10:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
De man die alleen wint als hij de aller- aller- allerbeste auto van het veld heeft. Zelfs Barichello en Irvine reden daarmee vooraan
Maar ok, als je alle wereldtitels van Schumacher wegwuift is dat wel iets te gemakkelijk.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik hoop dat mn harde schijf genoeg kan opnemen, ze hebben nog 15 min om te beginnen met race
The line is a dot to you!![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:29 schreef darkshadow16 het volgende:
Zou mercedes weer met die partytent de baan op komen?![]()
![]()
![]()
Ik zie meer dan 1 party tent
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Ze vlagen zo af, McLaren 1-2 wie had dat gedacht!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:29 schreef Mikkie het volgende:
Godverju. Nu ga ik het einde sowieso niet zien.
![]()
Wat een fijne GIF voor epilepsie patiëntenquote:
Partytenteeeeh!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Geinig.quote:sig verwijderd door FA![]()
hoe lang zou het duren?
moet eigenlijk nog naar de winkel ontbijtje halen... als het echt nog een half uur duurt is dat net te halen
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Wanneer gaan ze overdekte circuits bouwen?Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Zo het regent wel vies hard."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Een leuke herinnering:
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.![]()
Kimi staat achter de grill. Worstjes klaar in 2 minuten.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:31 schreef darkshadow16 het volgende:
Bij wie is de bbq en waar kan je bier halen?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik ga voor Mercedes. Wel snel zijn, want Norbert Haug is al begonnen.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:31 schreef darkshadow16 het volgende:
Bij wie is de bbq en waar kan je bier halen?![]()
Ik zou nu gaan, anders moet je tot na 12-en wachten.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:31 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe lang zou het duren?
moet eigenlijk nog naar de winkel ontbijtje halen... als het echt nog een half uur duurt is dat net te halensig verwijderd door FA![]()
Het toetje ligt iig al klaar bij Raikkonenquote:Op zondag 25 maart 2012 10:31 schreef darkshadow16 het volgende:
Bij wie is de bbq en waar kan je bier halen?![]()
inkoppertje natuurlijk
Ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraagje van een F1-noob:
Mogen de coureurs nu de auto verlaten (voor een sanitaire stop ofzo)?![]()
Die partytenten ook weer met een superlichte opvouwbare spaceframe constructie. Een paar van die nerds die op een late vrijdagmiddag nog even de moeder aller partytenten ontwerpen.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Zelfs met tenten opzetten zijn ze langzaam bij Ferrari
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Zelfs met tenten opzetten zijn ze langzaam bij Ferrari
Is de speciale Massa-editie.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Zelfs met tenten opzetten zijn ze langzaam bij Ferrari![]()
![]()
Maar hij is wel roodquote:Op zondag 25 maart 2012 10:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Zelfs met tenten opzetten zijn ze langzaam bij Ferrari"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Tijd om ff de wc te gaan aquaplaneren.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
yep, of om ijsjes te halenquote:Op zondag 25 maart 2012 10:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraagje van een F1-noob:
Mogen de coureurs nu de auto verlaten (voor een sanitaire stop ofzo)?
Oh HRT kan geen tent betalen."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
En Kartikeyan in de puntenquote:Op zondag 25 maart 2012 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze vlagen zo af, McLaren 1-2 wie had dat gedacht!![]()
![]()
Alonso gaat podium rijden vandaag.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Zelfs met tenten opzetten zijn ze langzaam bij Ferrari![]()
![]()
nee, niet punten... een half maar..quote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Max 2 uur onder groene vlag, max 4 uur alles bij elkaar (groen rood en SC)quote:"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
punten? 'n half puntquote:Staat gelijk aan de snelheid van de HRT, die is ook maar de helft van de rest
Te laat, Norbert Haug heeft inmiddels opgeschept.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ga voor Mercedes. Wel snel zijn, want Norbert Haug is al begonnen.![]()
![]()
maar als ze een half punt behalen dan hebben ze al meer bereikt dan Caterham en Marussiaquote:Op zondag 25 maart 2012 10:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
punten? 'n half puntStaat gelijk aan de snelheid van de HRT, die is ook maar de helft van de rest
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Ja maar dat is wel in de beste auto he. Dat kan Zorro ook.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
Max 2 uur onder groene vlag, max 4 uur alles bij elkaar (groen rood en SC)Ok, nou dan hebben we nog even!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:35 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Max 4 uur totaal, en twee uur racetijd.
Gaat RTL niet redden met zn herhaling dan
11 uur NL tijd?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:35 schreef Montov het volgende:
Kan iemand een waarschuwing geven wanneer ze weer beginnen?![]()
Vroeger.. toen het nog een mannensport was.quote:![]()
![]()
Kut, gelukkig heeft Schumacher nog niet alles op.Snel daar heen.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Te laat, Norbert Haug heeft inmiddels opgeschept.![]()
Das ook weer waarquote:Op zondag 25 maart 2012 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar als ze een half punt behalen dan hebben ze al meer bereikt dan Caterham en MarussiaGoeie gok geweest om op full wets te starten, net zo'n gok als Spyker destijds met Winckelhok in Duitsland
Alleen duurde dat niet heel lang voor ze
Of zouden ze dan met de uitzending stoppen om met de herhaling te beginnenquote:Op zondag 25 maart 2012 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Ok, nou dan hebben we nog even!
Gaat RTL niet redden met zn herhaling dan![]()
![]()
Idd die Ferrari in 1996 was minimaal 2seconden sneller dan de rest, maara Irvine had zijn dag vaak niet en Schumacher is sowieso langzaam.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:36 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel in de beste auto he. Dat kan Zorro ook.![]()
Dat heeft Haug allang op hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:36 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Kut, gelukkig heeft Schumacher nog niet alles op.Snel daar heen.![]()
Tijd voor een koffie dan maar
Als RTL nou eens reclame blijft uitzenden tot de herstart dan hoeven ze er niet meer uit voor reclame.![]()
In 1996 was de Ferrari echt niet de beste autoquote:Op zondag 25 maart 2012 10:36 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel in de beste auto he. Dat kan Zorro ook.Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!![]()
dit is toch waar je f1 voor kijkt? niet voor saaie optochten op circuits waar geen kip zit, en de race bij elk wissewasje wordt stilgelegd..quote:Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Tegenwoordig zouden ze idd gewacht hebben tot ze weer met intermediates konden rijdenquote:Op zondag 25 maart 2012 10:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vroeger.. toen het nog een mannensport was.![]()
Haug heeft inmiddels Schumacher z'n bordje leeggegeten.quote:![]()
Britney is ook aangeschoven met een shake en wijvensalade.![]()
![]()
je vergeet wel dat als het programma langer duurt dan dat het nu geprogrammeerd staat dat ze dan de reclame van het programma dat hierna komt moeten gebruiken...quote:Op zondag 25 maart 2012 10:39 schreef Nober het volgende:
Als RTL nou eens reclame blijft uitzenden tot de herstart dan hoeven ze er niet meer uit voor reclame.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Zoals je ziet konden ze toen wel nog op redelijke snelheid rijden. Nu hadden ze al aquaplanning bij de helft van die snelheid.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vroeger.. toen het nog een mannensport was.
Plus de bliksem die er nu is.![]()
Zoals 3 jaar geleden? Toen beloofde Olva dat, en moesten ze er toch nog een paar keer uit om de reclame van vervolgprogramma's uit te zenden.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:39 schreef Nober het volgende:
Als RTL nou eens reclame blijft uitzenden tot de herstart dan hoeven ze er niet meer uit voor reclame.
Géén kloon van tvlxd!![]()
Naast Kers moeten ze ook een bliksemafleider hebben waardoor ze voor 10 seconden 200pk meer hebben.quote:Géén kloon van tvlxd!![]()
Commerciele tvquote:Op zondag 25 maart 2012 10:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
je vergeet wel dat als het programma langer duurt dan dat het nu geprogrammeerd staat dat ze dan de reclame van het programma dat hierna komt moeten gebruiken...ik mis BBC.
![]()
Alonso mag zich ook wel wat beter scheren. Geen porem dat sikje.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
volgende race word weer op BBC uitgezondenquote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Zijn toch gewone opklapbare partytenten? Zulke aparte dingen zijn dat niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Die partytenten ook weer met een superlichte opvouwbare spaceframe constructie. Een paar van die nerds die op een late vrijdagmiddag nog even de moeder aller partytenten ontwerpen.![]()
![]()
Ik sta liever 2 uur eerder op en kijk dan naar een race, ipv wat ik nu zie op normale zondag koffietijd
Where facts are few, experts are many.![]()
is er al een indicatie gegeven over hoe lang het mogelijk gaat duren?
was effe omkleden.. anders loop ik effe snel naar de winkel nu
Allemaal zo'n ding:quote:Op zondag 25 maart 2012 10:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Naast Kers moeten ze ook een bliksemafleider hebben waardoor ze voor 10 seconden 200pk meer hebben.![]()
![]()
Hij gaat zich pas scheren als de Ferrari snel is. Dus daar zitten we nog wel even mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:41 schreef exile79 het volgende:
Alonso mag zich ook wel wat beter scheren. Geen porem dat sikje.![]()
![]()
niet gezien iig.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:42 schreef Schunckelstar het volgende:
is er al een indicatie gegeven over hoe lang het mogelijk gaat duren?
was effe omkleden.. anders loop ik effe snel naar de winkel nuInwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
das dat X10 ding uit Grand turismo 5 toch?quote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Nou die van McLaren, koop je niet bij de Blokker ..quote:Op zondag 25 maart 2012 10:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zijn toch gewone opklapbare partytenten? Zulke aparte dingen zijn dat niet." If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
hmm, dan gok ik het er maar op... zo te zien gaat het nog wel effe durenblablablablablablablablablablablablablabla![]()
Nee maar het is ook geen rocketsciencequote:Op zondag 25 maart 2012 10:43 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Nou die van McLaren, koop je niet bij de Blokker ..![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
das dat X10 ding uit Grand turismo 5 toch?![]()
Oei, Massa is het moe, hij heeft TNT vast
Vandaag gewoon weer P5 en zonder SC was hij 4de geweest in Melbourne...quote:Op zondag 25 maart 2012 10:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij gaat zich pas scheren als de Ferrari snel is. Dus daar zitten we nog wel even mee.![]()
is daar ook al een rijdend exemplaar van? of is het alleen nog maar computermodellen?quote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Wel een 1:1 model, maar niet rijdendquote:Op zondag 25 maart 2012 10:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
is daar ook al een rijdend exemplaar van? of is het alleen nog maar computermodellen?
Geen idee, misschien komt dat nog? Zou wel wat zijn, leuk item voor Top Gear.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
is daar ook al een rijdend exemplaar van? of is het alleen nog maar computermodellen?![]()
![]()
Alonso haalt dan ook het maximale uit die bak. Maar echt briljant snel is die wagen (nog) niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandaag gewoon weer P5 en zonder SC was hij 4de geweest in Melbourne...![]()
Huh?twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 25-03-2012 om 10:47:07There's promise in that there sky http://t.co/47BMKhjN reageer retweet
![]()
nog een kwartiertje volgens een FIA F1 app...Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Toc niet zo'n slechte commentatoren bij VT4 als ik dacht. Ze krijgen nog geen punten als de race wordt gestaakt nu, ze hebben nog geen 75% gereden. Dus HRT zou niets krijgen
Ik niet, ik pretendeer dan ook niet bij de beste coureurs te horen. Maar had Jos Verstappen in de regen in die auto gezet dan had Schumacher geen kans gehad. En dat is niet als grapje bedoeld, dat meen ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:36 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel in de beste auto he. Dat kan Zorro ook.Un dann rettet kein Kavallerie,
Massa achtste momenteel.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alonso haalt dan ook het maximale uit die bak. Maar echt briljant snel is die wagen (nog) niet.![]()
Dat zijn ze wel gewend daar.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Toc niet zo'n slechte commentatoren bij VT4 als ik dacht. Ze krijgen nog geen punten als de race wordt gestaakt nu, ze hebben nog geen 75% gereden. Dus HRT zou niets krijgen![]()
![]()
Goh rode vlag vanwege slecht weer? Wie had dat nou verwacht?
Oh ja, ik.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Ik zei al, 11 uur. Maar misschien wel 11:10....quote:Op zondag 25 maart 2012 10:48 schreef dyonvbaal het volgende:
nog een kwartiertje volgens een FIA F1 app...![]()
ze hebben niks beters te doen bij de FIAquote:A small black bird has taken a sip from a puddle in the last sectorTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
De weerman bij de NOS had het er nog over. Het regen seizoen is begonnen daarquote:Op zondag 25 maart 2012 10:49 schreef Fir3fly het volgende:
Goh rode vlag vanwege slecht weer? Wie had dat nou verwacht?
Oh ja, ik.
![]()
![]()
Dan zijn het toch halve puntenquote:Op zondag 25 maart 2012 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Toc niet zo'n slechte commentatoren bij VT4 als ik dacht. Ze krijgen nog geen punten als de race wordt gestaakt nu, ze hebben nog geen 75% gereden. Dus HRT zou niets krijgen
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
niet gelezen, excuusquote:Op zondag 25 maart 2012 10:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zei al, 11 uur. Maar misschien wel 11:10....
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
quote:08:50 Also killing red flag time in wise fashion is the Lotus tweeter, who is reviewing ice cream, @Lotus_F1Team: "mint choc chip, very strong sharp mint, very dark chocolate. Hmmm"![]()
![]()
Vanaf welk moment krijgen ze halve punten? Of is daar geen minimum afstand voor?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Toc niet zo'n slechte commentatoren bij VT4 als ik dacht. Ze krijgen nog geen punten als de race wordt gestaakt nu, ze hebben nog geen 75% gereden. Dus HRT zou niets krijgen![]()
Klopt. VT4 (wat het dan ook is) is dus wel slechtquote:
Wellicht in die regenrace. Maar was hij dan ook al die keren wereldkampioen geweest? Immers zelfde materiaal. Lijkt me niet he.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet, ik pretendeer dan ook niet bij de beste coureurs te horen. Maar had Jos Verstappen in de regen in die auto gezet dan had Schumacher geen kans gehad. En dat is niet als grapje bedoeld, dat meen ik.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Zeggen nochtans wel net dat ze halve punten krijgen hoor, dus zoooo slecht zijn ze ook weer niet...quote:Op zondag 25 maart 2012 10:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. VT4 (wat het dan ook is) is dus wel slecht![]()
Toch maar even opgezocht:quote:Op zondag 25 maart 2012 10:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. VT4 (wat het dan ook is) is dus wel slechtDus toch halve punten, dus idd toch slechte commentatorenquote:(The only exception to this is when a race is suspended and cannot be restarted. If less than 75 per cent of the race distance has been completed half points are awarded, and if less than two laps have been completed, no points are awarded.)
En VT4 is de zender die de rechten heeft in Vlaanderen
China GP dus maar skippen.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
De weerman bij de NOS had het er nog over. Het regen seizoen is begonnen daar![]()
Minder dan 75% van de raceafstand (minder dan 42 laps in dit geval).quote:Op zondag 25 maart 2012 10:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanaf welk moment krijgen ze halve punten? Of is daar geen minimum afstand voor?![]()
quote:08:53 It's 4.52pm local time now, so still time to get some pre-dark racing in if Force India's estimation is correct.
08:52 The rain has eased considerably on the main straight but it is still coming down at other parts of the circuit.
08:51 Force India delivers some mixed news, @ClubForce: "Rain could start to ease off in the next 30 mins. Hoping for a restart soon. It gets dark abobut 7:30pm local time here.![]()
tis gestopt met regenen in de pit. Kunnen ze dan niet gewoon nu beginnen, iedereen staat nog steeds op de full wet. tegen de tijd dat het helemaal droog is en de baan opgedroogd is zijn die banden ook weer versleten.... word het weer een leuke race..Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ik bedoelde hoeveel er minstens afgelegd moet zijn om halve punten uit te delen. 2 ronden dus volgens Sinister-Dquote:Op zondag 25 maart 2012 10:53 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Minder dan 75% van de raceafstand (minder dan 42 laps in dit geval).![]()
Ik ben 1 van die mensen die Verstappen altijd een goede coureur heeft gevonden, dus ik denk dat hij dan inderdaad dezelfde resultaten had geboekt ja. Net als bv Hakkinen, Alonso of dergelijke coureures in als ze in die auto gezeten hadden.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:51 schreef Abed het volgende:
[..]
Wellicht in die regenrace. Maar was hij dan ook al die keren wereldkampioen geweest? Immers zelfde materiaal. Lijkt me niet he.
Ik vind Schumacher niet slecht of zo, alleen ook geen klap beter dan die anderen. Iets wat die Schumacher fans door de scorebord-journalisitiek nogal eens anders zien.Un dann rettet kein Kavallerie,
Gedoucht, vipbox werkt weer en loopt gelijk met de tv. Ik ben er klaar voor!Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Hij had al derde gereden op dat momentquote:Op zondag 25 maart 2012 10:55 schreef M.Melandri het volgende:
Verstappen had gewoon weer een 360 op het rechte stuk gedaan
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Kijk nog maar eens regenraces van de jaren 90 terug, Schumi was soms gewoon meer dan 2sec sneller dan de rest van het veld.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben 1 van die mensen die Verstappen altijd een goede coureur heeft gevonden, dus ik denk dat hij dan inderdaad dezelfde resultaten had geboekt ja. Net als bv Hakkinen, Alonso of dergelijke coureures in als ze in die auto gezeten hadden.
Ik vind Schumacher niet slecht of zo, alleen ook geen klap beter dan die anderen. Iets wat die Schumacher fans door de scorebord-journalisitiek nogal eens anders zien.![]()
Hij had nergens gereden, want de wedstrijd ligt stilquote:Op zondag 25 maart 2012 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij had al derde gereden op dat moment
Hop, karren met die bak, het is droog
Ja maar de baan niet dus even wachten nog.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Hop, karren met die bak, het is droog![]()
Olav heeft niks meer te melden zo te zien. Wel een mooi filmpje dit."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Hij had z'n jeans al aan...quote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Nober het volgende:
Kan Grosjean alsnog meedoen? Die auto is er alleen maar afgespind dus...![]()
Liever niet. Msc aantikken betekent permban.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Nober het volgende:
Kan Grosjean alsnog meedoen? Die auto is er alleen maar afgespind dus...'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Goeie vraag, maar als het zo is, moet ie dan niet achteraan starten. En dan zou die nog eens 5 keer moeten unlappen. Enige nut zou dan zijn dat ze 'n veredelde test hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Nober het volgende:
Kan Grosjean alsnog meedoen? Die auto is er alleen maar afgespind dus...Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Ik denk dat Verstappen wel de rauwe snelheid had om hogerop te komen in de Formule 1 dan hij gedaan heeft.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben 1 van die mensen die Verstappen altijd een goede coureur heeft gevonden, dus ik denk dat hij dan inderdaad dezelfde resultaten had geboekt ja. Net als bv Hakkinen, Alonso of dergelijke coureures in als ze in die auto gezeten hadden.
Ik vind Schumacher niet slecht of zo, alleen ook geen klap beter dan die anderen. Iets wat die Schumacher fans door de scorebord-journalisitiek nogal eens anders zien.
Echter zijn er ook andere factoren die meespelen, Jos was een lastige persoonlijkheid binnen het team, was niet altijd even fit en gemotiveerd en had een lastige manager. Ook deinsde Jos er niet voor terug om voor de seizoenshelft al openlijk kritiek te uiten op het team, iets waar je geen vrienden mee maakt.![]()
Olav moest kakken zeker.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Karstman het volgende:
Olav heeft niks meer te melden zo te zien. Wel een mooi filmpje dit.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Geweldig die opmerking in die timing app:quote:the drivers standing together underneath roof at pit entry - lets suggest a Le Mans start for them when we go racing again!Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Nu al de 2e race op rij dat Grosjean gewoon dom bezig is.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Abed het volgende:
[..]
Liever niet. Msc aantikken betekent permban.![]()
"What the Fuck doe je dan?" - Olav Molquote:Op zondag 25 maart 2012 10:58 schreef Karstman het volgende:
Olav heeft niks meer te melden zo te zien. Wel een mooi filmpje dit.![]()
![]()
Wat was dat voor onderonsje tussen Webber en Alonso..."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
nog 14 minutenMaar goed, we gaan weer starten.
Trouwens verstappen ws een leuke coureur en idd een koning in de regen. Maakte echter ook vaak onnoidge risico's en flikkerde er vaak uit. In A1 gp behaalde die ook maar 1 overwinning. Blijft wel 1 van de leukste racers aangezien er altijd wat op de baan gebeurde"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
''10000 euro dat ik voor je finish''quote:Op zondag 25 maart 2012 11:01 schreef Karstman het volgende:
Wat was dat voor onderonsje tussen Webber en Alonso...
''Deal!''
?![]()
Nogmaals: heeft er nog iemand een goede F1 Android -app?Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
19:00quote:Op zondag 25 maart 2012 11:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
17:15u.. Hoe laat wordt het donker daar?Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
09:02 Full wet tyres must be fitted for a safety car restart is the message from race control.
Mag Vergne nu gewoon full wets eronder douwen op de grid? Volgens mij wel, vorig jaar Monaco heeft dat de race ook behoorlijk om zeep geholpen.![]()
![]()
die van de FIA zelf?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Nogmaals: heeft er nog iemand een goede F1 Android -app?Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Kost ¤quote:En de gratis versie stelt geen drol voor
helaas.. had vorig jaar die officiele, maar die was vrij bagger vond ik, zeker voor dat geldquote:Op zondag 25 maart 2012 11:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Nogmaals: heeft er nog iemand een goede F1 Android -app?
08:51 Force India delivers some mixed news, @ClubForce: "Rain could start to ease off in the next 30 mins. Hoping for a restart soon. It gets dark abobut 7:30pm local time here."quote:Op zondag 25 maart 2012 11:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
17:15u.. Hoe laat wordt het donker daar?![]()
Als je onder rood de achtervleugel mag repareren mag je ook de banden vervangen lijkt me.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:03 schreef koffiezwartsterk het volgende:
09:02 Full wet tyres must be fitted for a safety car restart is the message from race control.
Mag Vergne nu gewoon full wets eronder douwen op de grid? Volgens mij wel, vorig jaar Monaco heeft dat de race ook behoorlijk om zeep geholpen.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
ik zou niet weten of ik de gratis of betaalde versie heb, heb em van spotnet gehaald...quote:Op zondag 25 maart 2012 11:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kost ¤En de gratis versie stelt geen drol voor
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Dat gaat nog wat worden...quote:Op zondag 25 maart 2012 11:04 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
08:51 Force India delivers some mixed news, @ClubForce: "Rain could start to ease off in the next 30 mins. Hoping for a restart soon. It gets dark abobut 7:30pm local time here."![]()
![]()
Dat is de betaalde, die kost normaal over de ¤20quote:Op zondag 25 maart 2012 11:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik zou niet weten of ik de gratis of betaalde versie heb, heb em van spotnet gehaald...![]()
![]()
En die is de moeite, anders slinger ik grabit weer eens aan.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik zou niet weten of ik de gratis of betaalde versie heb, heb em van spotnet gehaald...Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
20quote:Op zondag 25 maart 2012 11:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is de betaalde, die kost normaal over de ¤20
Heb em eigenlijk pas na de stop geinstalleerd voor het "nieuws" dus weet nog niet hoe goed die isquote:Op zondag 25 maart 2012 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En die is de moeite, anders slinger ik grabit weer eens aan.
He, die gast had het saté-stokje van Haug gepikt
Stikt van de f1 apps. En gratis. Zou niet weten welke een goede is.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Die Sherzinger heeft volgens mij media training gehad van McLarenDie gedraagt zich heel anders.
Calm down, please!![]()
't Ziet er nu al redelijk helder uit, ze hadden allang weer kunnen beginnen.
Gaan ze straks natuurlijk eerst achter de SC rondjes rijden totdat de baan droog is.![]()
Dacht dat het uit was tussen die twee.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:09 schreef Googolplexian het volgende:
Die Sherzinger heeft volgens mij media training gehad van McLarenDie gedraagt zich heel anders.
![]()
![]()
Die zit daar zo overduidelijk alleen voor de media aandacht...quote:Op zondag 25 maart 2012 11:09 schreef Googolplexian het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: