SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De race begint om 10 uur tenzij je de klok nog één uur vooruit moet zetten dan begint het om 9 uur.
De eerste race zit erop. Button was de winnaar in Australië. Op naar Maleisië.
De stand bij de coureursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand voor de teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race Date: 25 Mar 2012
Circuit Name: Sepang International Circuit
Number of Laps: 56
Circuit Length: 5.543 km
Race Distance: 310.408 km
Lap Record: 1:34.223 - JP Montoya (2004)
Het schema voor het komende weekend (Is gewoon nederlandse tijd)
Fri 23 March 2012
Practice 1 03:00 - 04:30
Practice 2 07:00 - 08:30
Sat 24 March 2012
Practice 3 06:00 - 07:00
Qualifying 09:00
Sun 25 March 2012
Race 10:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Ze stoppen bij regen nog sneller met racen dan de gemeentewerkers met harkengeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Dude, open ook de nieuwe danquote:
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Iemand nog een link naar een stream met Sky? Vipbox is downOp dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
vipbox doet het hier gewoonquote:Op zondag 25 maart 2012 10:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iemand nog een link naar een stream met Sky? Vipbox is down![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:19 schreef exile79 het volgende:
Ze stoppen bij regen nog sneller met racen dan de gemeentewerkers met harken![]()
![]()
We hebben een vervanger voor Charlie Whiting hierquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
SNEL SAFETY CAR WANT ER VALT REGEN!!!quote:
Stomme gedoe dit, pas je gewoon aan aan de omstandigheden.![]()
Wat ik me net bedacht dat het waarschijnlijk aan het onweren is en dat de helicopters niet kunnen/mogen vliegen? Daar willen ze ook wel een SC voor uitgooien volgens mijquote:Op zondag 25 maart 2012 10:19 schreef exile79 het volgende:
Ze stoppen bij regen nog sneller met racen dan de gemeentewerkers met harkenThe line is a dot to you!![]()
Kartikiyan 13 plaatsen gewonnen, dat is ook een unicum voor een HRT
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Nou ja zeg Romain Grosjean: Schumacher hit me...
Jij reed tegen hem aan vriend!"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Karthikeyan! Held! goed voor m'n manager.
Was Perez op full wets gestart? Had ik even niet meegekregen.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Ben trouwens blij met de wissel Senna ==> Maldonado in mijn teammanager
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wat een onzin zeg, niet lulle, gewoon racen! Last man standing!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Perez stopte in ronde 2 voor full wetsquote:Op zondag 25 maart 2012 10:21 schreef exile79 het volgende:
Was Perez op full wets gestart? Had ik even niet meegekregen.![]()
Nee, die is wel als eerste gaan wisselen.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:21 schreef exile79 het volgende:
Was Perez op full wets gestart? Had ik even niet meegekregen.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
liep ook te twijfelen of ik grosjean zou doen, maar toch maldonado gekozen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Die full wets zijn zinloos, die SC gaat pas weg als de intermediates weer kunnen
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Site wil toch echt niet laden, al sinds het begin van de race niet.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
Godver, nog 30 minuten die SCquote:Could last for 30 minutes
Ja, en geef MMA fighters ook messen en boksbeugels...quote:Op zondag 25 maart 2012 10:22 schreef LDS het volgende:
Wat een onzin zeg, niet lulle, gewoon racen! Last man standing!'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:23 schreef kepler het volgende:
Inderdaad, gewoon rijden met die bak! Dan maar langzamer door de bochtenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja, stel je voor dat ze zich zouden moeten meten in de regen!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:23 schreef kepler het volgende:
Inderdaad, gewoon rijden met die bak! Dan maar langzamer door de bochtenThe truth was in here.![]()
Als ze zo laf zijn moeten ze voortaan wegblijven uit sepang. Elk jaar t zelfde geouwehoer. Ultraaaaa gaaay!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Heb je al gesolliciteerd voor Charlie's baantje?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja, en geef MMA fighters ook messen en boksbeugels...Un dann rettet kein Kavallerie,
red flag.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
red flagThe reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Forum Opties Forumhop: Hop naar: