abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109519638
quote:
5s.gif Op maandag 26 maart 2012 06:16 schreef Kuukske het volgende:
En? O-)
pi_109519644
:o fluugs! :% :% :%
  maandag 26 maart 2012 @ 06:51:06 #153
100412 mefke79
komt goed!
pi_109519674
en en en?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_109519725
Hopelijk knort ze nog even lekker
  maandag 26 maart 2012 @ 07:10:28 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109519727
Ja! En!?
Spannend!
  maandag 26 maart 2012 @ 07:18:35 #156
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109519758
Kweenie... Ik begin weer heel erg te twijfelen. Vannacht 2 piessessies zonder extra vochtverlies. Wel af en toe een nare harde buik (met pijn in de rug), maar dat kunnen net zo goed weer voorweeën zijn... Ergo; allemaal niet duidelijk genoeg om er iets van te maken :{

Straks dus maar gewoon naar het ziekenhuis om waarschijnlijk te horen te krijgen dat ik gewoon de hele tijd in m'n broek heb lopen piesen en dat ze me wel weer zien als het voor het echie is :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 26 maart 2012 @ 07:20:47 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109519765
Ah fluug, wie weet laat de ctg zien dat het toch wel een aardige wee is en het kan best vruchtwater zijn zonder dat het eruit golft. Vandaag zou wel leuk zijn :)
pi_109519772
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 07:20 schreef Marrije het volgende:
Ah fluug, wie weet laat de ctg zien dat het toch wel een aardige wee is en het kan best vruchtwater zijn zonder dat het eruit golft. Vandaag zou wel leuk zijn :)
+1.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 26 maart 2012 @ 07:25:34 #159
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_109519778
Wat maken jullie t allemaal ineens spannend zo achter elkaar! Nu fluugs weer! Ik hoop dat het wat is :).
pi_109519838
Mooie dag vandaag Fluugs, ga ervoor!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109519928
Fluugs; ik ga voor je duimen dat het nu echt gaat beginnen hoor! Spannend!!

Covie; wat een vervelende situatie! :X
Mijn moeder en schoonmoeder willen het allebei niet eens weten wanneer ik bezig ben want dan vreten ze zichzelf op van de spanning zeggen ze.

Zo viel niet mee, opstaan met die zomertijd :')
En vandaag 16 weken! Jeeuj!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_109519956
Fluugs, succes! Zou toch wat zijn als je vandaag gewoon gaat bevallen :o O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109520102
Fluug :o nou het kan zomaar hoor!! En misschien zijn het dan wel niet je vliezen, maar is de boel wel goed aan het verweken en bezig om in aktie te komen? Ik duimmmmmm zou zo mooi zijn!
  maandag 26 maart 2012 @ 08:18:09 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_109520110
Fluugs, niet aan jezelf twijfelen :) Beter een keer te veel hysterisch, dan een keer te weinig en vooralsnog is het nog niet te veel geweest :)

Dames, succes met schoonmoeders en dergelijke. erg vervelend, maar het draait om jou en de baby. Als jij van mening bent dat de buurvrouw je beter kan helpen tijdens de bevalling dan je moeder of je schoonmoeder, dan vraag je de buurvrouw. Als jij direct na je bevalling je sportlerares aan je bed wil hebben, dan wil je dat. Je levert ontzettend zwaar werk en als je partner ook graag mensen direct na jouw harde werk wil spreken, prima, maar dan zo dat jij er geen last van hebt. En ja, dit is natuurlijk wat overdreven, maar geef duidelijk aan wat je wel, maar ook vooral niet wilt qua bezoek. JUIST aan de verpleging.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 maart 2012 @ 08:22:36 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109520147
fluugs, ik ga gewoon voor een bevalling voor jou vandaag hoor!
Je verliest gewoon niet continu hele gutsen urine.

Ik heb een niet zo tactische moeder en toen mijn man aangaf bij de verpleging of zij een oogje in het zeil wilden houden ivm overrulen van moeder, zeiden zij dat ze zich daar niet mee bemoeiden.
Ondertussen had mijn moeder dus het kind al uit mijn handen 'gerukt' terwijl we tegen iedereen hadden gezegd dat Harry (en ik) nog even moesten bijkomen...
En het jammere ervan was dat dit alles keurig genoteerd bij de kwaamzorg (die een mondige kraamverzorgster stuurde), maar als je dan eerst 2 dagen in het ziekenhuis ligt, heeft dat niet zoveel zin...

Hier is niks loos. Ja een peuter die weer vroeg wakker was, maar verder niks.
  maandag 26 maart 2012 @ 08:24:47 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_109520169
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 08:22 schreef Asyniur het volgende:
fluugs, ik ga gewoon voor een bevalling voor jou vandaag hoor!
Je verliest gewoon niet continu hele gutsen urine.

Ik heb een niet zo tactische moeder en toen mijn man aangaf bij de verpleging of zij een oogje in het zeil wilden houden ivm overrulen van moeder, zeiden zij dat ze zich daar niet mee bemoeiden.
Ondertussen had mijn moeder dus het kind al uit mijn handen 'gerukt' terwijl we tegen iedereen hadden gezegd dat Harry (en ik) nog even moesten bijkomen...
En het jammere ervan was dat dit alles keurig genoteerd bij de kwaamzorg (die een mondige kraamverzorgster stuurde), maar als je dan eerst 2 dagen in het ziekenhuis ligt, heeft dat niet zoveel zin...

Hier is niks loos. Ja een peuter die weer vroeg wakker was, maar verder niks.
Oei, dat is minder. Hier werd er dus wel op gelet gelukkig :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109520213
Fluugs spannend! Ben benieuwd of t m echt is hoor!

Hier vandaag rustig aan doen. Druk genoeg weekend gehad. Straks.even naar een Hema om wat spulletjes te kopen en een supermarkt.voor eten en verder doe ik zo goed als niks heb ik bedacht *D

Oh en covie, je schoonmoeder :o
Hier was.niemand erbij en zijn ze pas gebeld na de bevalling. En 3,4 uur erna waren ze.pas.in t ziekenhuis.
Maar goed bij mij begon t s nachts en belden we de helft wakker dat ie er was :D
Maar echt niet dat ik er ouders, zussen of wat dan ook bij wil hebben (gelukkig hebben die ook die behoefte niet :P)
  maandag 26 maart 2012 @ 08:31:29 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109520228
Ik durf er effe niet meer op te hopen in elk geval... Maar goed, douchen dan maar en het gespuis bij oma afzetten voor we naar het ziekenhuis vertrekken...
pi_109520247
Fluug wat spannend! Ik hoop zo voor je dat het echt iets is en dat het doorzet nu! Hoelaat mag je voor controle komen?

Ohhh die schoonmoeder verhalen! Mijne was wel naar het ziekenhuis gekomen maar wilde niet dat wij wisten dat ze er was, ze zat netjes een paar gangen verderop te wachten, achteraf bleek dat ze in de tussentijd mijn moeder ook nog even had opgehaald :)
Deze keer wil ik graag thuis bevallen en zeggen we als het kan niets, de buurvrouw hebben we eventueel als vangnet voor Danique dus verder hoeft niemand op de hoogte te zijn.
pi_109520284
Flugel, succes voor als het wel iets is!!! Ben benieuwd zeg!

Ik vind het niet zo erg als de familie er bij is hoor, in de gang dan, niet in de verloskamer.
Mijn famillie zat er en m'n schoonfamilie en het scheen erg gezellig te zijn,haha
Ze zijn alleen weg gegaan omdat het te lang duurde :')
Mijn moeder is wel blijven wachten en mijn schoonouders zijn om 4 uur s'nachts weer terug gekomen toen Mex er was.
Toch leuk dat ze hun kleinkind zo graag willen zien.
Ik probeer me altijd te bedenken hoe enthousiast ik zou zijn als ik een kleinkind zou krijgen. Waanzinnig toch als jouw kindje een baby krijgt!
pi_109520289
Oh en Cov, alleen echt heel heel heel duidelijk zijn helpt. En als dat niet helpt maar even BOT doen... ik denk dat veel (schoon) moeders niet eens doorhebben hoe ze kunnen door 'draven' in hun enthousiasme...

Ik had heel erg verwacht van mijn schoonmoeder (mijn eigen moeder leeft al wat jaren niet meer) maar het viel me rondom de bevalling alles mee. We belden ze toen muppet geboren was (ze wisten al wel van de inleiding en hebben nadrukkelijk gezegd te wachten met gaan rijden tot wij zeiden dat ze konden komen, ze moesten nog 45 minuten rijden) en toen vroegen ze of ze mochten komen. Toen was prima, dus ze waren er pas ná het hechten enzo :P Denk dat dametje 2,5 uur oud was ofzo, en waren keurig na een 20 minuten weer weg.

Enige is dat ze de dagen erna zo'n 30 keer per dag belde :') of alles goed ging, en toen heeft M. op dag 2 gezegd: mam, het gaat nog net zo goed als een uur geleden, zo niet dan bellen wíj wel. Prima als je een keer belt op een dag, maar niet 30 keer.. en dat was genoeg en toen ging het prima.

Enige waar ze echt aan hebben moeten wennen is dat muppet pas toen ze al een jaar was geweest voor het eerst een nachtje bij ze ging logeren.. daar zinspeelde ze al eerder op, echt heel overduidelijk ook, maar daarin ben ik ook heel overduidelijk geweest dat ik het niet nodig vond :)
pi_109520300
Ik wil mijn man, mijn schoonzus en mijn zwager er natuurlijk bij hebben en verder niemand. Vind ik al druk zat!

Vanmiddag voor het eerst naar de verloskundige. Toch wel weer een spannend moment vind ik. <3
  maandag 26 maart 2012 @ 08:39:01 #173
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109520304
Fluug, hopelijk wordt dit niet alleen oma's dag, maar ook die van Pieter :*

De eerste keer wist mijn moeder dat we na een hele nacht weeën naar het ziekenhuis gingen. Ik zou poetshulp krijgen die dag, moest dus anders worden geregeld omdat ik niet thuis was. Ze is 's middags zelfs nog met mijn tante eventjes langs geweest in het ziekenhuis, heeft aan mijn bed gezeten en alles. Ik was echter te ver van de wereld om het te merken, heb in totaal bijna 7 uur liggen wachten op die fucking ruggenprik die wat lang op zich liet wachten :')
's Avonds om 8 uur hielden mijn ouders het niet meer, kwamen naar het ziekenhuis en de verpleging wilde geen melding doen over de stand van zaken. Wij wisten niet dat ze er waren, kregen we pas te horen toen Devin om 21:10 geboren werd: "Ja, ehhh.... er staat al een tijdje wat familie buiten die heeeeeel benieuwd is". Manlief ging later naar buiten met de camera, liet in al zijn enthousiasme de foto's zien (ook de gecensureerde :o ) en uiteindelijk konden ze om 22:00 uur ofzo eindelijk onze baby zien en knuffelen. Mijn schoonoudres hadden we gebeld, die kwamen ook nog.

Toby is geboren in het ochtendgloren, in de loop van de ochtend kwam er wat familie langs.
.... met gevoel voor drama....
pi_109520371
Spannend Sorbo O+

Hier verder niemand bij de bevalling :P alleen meneer en ik (en het ziekenhuis personeel :P) wat ik ergens toch wel fijn vond was dat ik eind juli beviel en bijna iedereen nog op vakantie was! Muppet is op woensdag geboren en dat weekend kwamen de meesten weer thuis, dus de eerste dagen hebben we echt samen kunnen wennen (en die arme meneer, die had een collega gesproken en gelijk voor die vrijdag (2 dagen na de bevalling dus :')) afgesproken, zó enthousiast was ie. Best teleurgesteld was ie toen ik hem weer heb laten afbellen omdat ik toch echt eerst de borstvoeding en alles goed wilde laten lopen...maar het was wel heel schattig...)
pi_109520373
Ik heb mijn moeder nog aan de telefoon gehad terwijl ik stiekem al flink weeën had. Ik heb niks gezegd, want ik wist dat ze geen oog dicht zou doen. Volgende ochtend meteen gebeld en ze was blij dat ik niks gezegd had. Mijn schoonzmoeder wist het wel, want die had de kinderen opgehaald, zodat B. de afsluitdijk niet meer over hoefde.
pi_109520380
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 08:46 schreef Gerberaatje het volgende:
Muppet is op woensdag bevallen
Die was er mooi op tijd bij.
pi_109520382
Kut :') te laat met editten..
pi_109520393
:D Ik ben sneller dan je schaduw!
pi_109520403
Je maakt me bang...
pi_109520440
:7
pi_109520448
Fluugs toen mijn vliezen braken bij de oudste kwam er 1 golf en daarna niets meer..
Haar dikke hoofd sloot alles heeel goed af.. Pas toen ze er uit was kwam al het vruchtwater er uit :D
  maandag 26 maart 2012 @ 08:58:39 #182
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109520516
je maakt het wel spannend fluugs!
pi_109520574
Tuurlijk is het vruchtwater. Je was heus niet ineens incontinent.
pi_109520578
En nu zit Pieter z'n dikke kop d'r gewoon voor. ;)
pi_109520624
Whoehoe zet m op Fluugs!! :%
Je bent gewoon begonnen, en niks incontinent. En waag het niet hier met ander nieuws te komen!! ;)
Go Fluugs!!! *O*
  maandag 26 maart 2012 @ 09:08:09 #186
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_109520659
Ooeeeh Fluugs succes zometeen!!!!
pi_109520687
Oh my god Covie je schoonmoeder... en dat ze het nog meent ook... :o

Ik denk er af en toe ook al over na, hoe ik het nu wil. Vorige keer is me prima bevallen ( whehe ). Ik heb sochtends toen het begonnen was alleen mijn moeder gebeld, en die heeft daarna gewacht op een vervolg telefoontje. Al met al van 9u sochtends tot 4u smiddags heeft ze moeten wachten dus viel best mee. Net na etenstijd zijn ze toen even komen spieken, alsook mijn schoonouders toen.

Maar... nu heb ik andere schoonouders, en is de hele situatie wat anders. Ik denk dat ik een dichtbij wonende vriendin vraag om de kleine op te vangen. Maar dat is alleen in geval van een spontane bevalling. Dan bellen we ook niemand verder. En die vriendin houdt dr mond wel dat weet ik 100% zeker.
Mocht het inleiden of ks worden dan denk ik haast dat we de datum geheim houden, en ook wederom alleen die vriendin vragen om op de kleine meid te komen passen.
Achteraf bellen we mijn ouders en (8> zn ouders wel. Als we er aan toe zijn.
pi_109520753
Ik heb mijn schoonouders gezegd dat ik geen bezoek wil in het ziekenhuis en dat ze moeten wachten totdat wij aangeven wanneer we kraamvisite willen thuis, en daar hadden ze geen problemen mee. Jammer genoeg heb ik zelf geen moeder meer (overleden) en geen contact meer met mijn vader. Dus alleen manlief zal erbij zijn bij de bevalling.
pi_109520756
En ik hoop voor je dat het eindelijk zo ver is Fluugs. Zet hem op *O*
pi_109520797
Spannend Fluugs!!

Covie, die schoonmoeder van je zeg!! :X
Hier alleen mijn vriend bij de bevalling. Niemand wist dat we bezig waren. Ik heb mijn moeder 's avonds voor ik naar bed ging nog gesproken en toen was er nog niets aan de hand. 's Ochtends hebben we ze gebeld rond 9.00 uur, toen was Isa een uurtje oud. Ze zijn toen in de loop van de ochtend bij ons thuis gekomen, wij mochten direct weer naar huis. Schoonouders idem dito. Prima zo!!

Sorbo, spannend vandaag, naar de vlos. Succes! :)
  maandag 26 maart 2012 @ 09:24:01 #191
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109520915
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken, toen ik uit de douche stapte en hoestte kon ik wel weer effe terug :+ Maar verder niets meer... De harde buiken lijken ook te stagneren. Wat het ook was gister, ik ben er wel van overtuigd dat het geen pies was. Daar was het echt te veel voor. De indicator op het newbornluier was binnen een half uur van onder tot boven blauw uitgeslagen en die luier stopte ik er pas in toen ik o de wc toch al flink wat eruit geblazen had...

Naja, misschien heb ik wel onbewust leren squirten vannacht :')

Enfin; nu effe hond en kind bij oma droppen en dan door naar het ziekenhuis.
pi_109520924
Fluug ik ben benieuwd beeb! Hopelijk gaat het beginnen en is jullie zoon er vandaag O+
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 26 maart 2012 @ 09:25:27 #193
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109520937
Succes fluug! *O*
  maandag 26 maart 2012 @ 09:25:38 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109520941
Succea Fluugs! En hopelijk komt Pietertje snel!
pi_109520984
Fluugs! Wat spannend! Jullie nemen het stokje mooi van elkaar over.
Heel veel succes in het ziekenhuis en hopelijk ben je daar ook in staat ons af en toe van een update te voorzien (als je dat zelf wilt dan he!)

Misschien heb je in de afgelopen dagen voorwerk al zoveel voorbereiding gedaan dat je Pieter supersnel in je armen hebt! Succes!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  maandag 26 maart 2012 @ 09:28:02 #196
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109520996
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken, toen ik uit de douche stapte en hoestte kon ik wel weer effe terug :+ Maar verder niets meer... De harde buiken lijken ook te stagneren. Wat het ook was gister, ik ben er wel van overtuigd dat het geen pies was. Daar was het echt te veel voor. De indicator op het newbornluier was binnen een half uur van onder tot boven blauw uitgeslagen en die luier stopte ik er pas in toen ik o de wc toch al flink wat eruit geblazen had...

Naja, misschien heb ik wel onbewust leren squirten vannacht :')

Enfin; nu effe hond en kind bij oma droppen en dan door naar het ziekenhuis.
Spannend!! Heel veel succes in het ziekenhuis. :*
Make love, not war ☮
  maandag 26 maart 2012 @ 09:30:08 #197
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109521044
*O* Flugeltje!Spannend! Succes in het ZH!
pi_109521053
Succes in het ziekenhuis Fluug!!! *O*
pi_109521063
Succes Fluug!

Hier baggernacht gehad ... ga de dag gebruiken om bij te tanken.
Zo strontvervelend.. kan er geen peil op trekken. Een topweekend gehad, wel rustig aan gedaan en ja, ook moe en misselijk maar dat was prima vol te houden. Maar niet ZO misselijk. En gisteravond begon het gezeik weer van voren af aan.

Durf niet meer op de weegschaal te gaan staan :X

Vanochtend ook meteen leidinggevende gebeld.. voel me zo schuldig naar mijn werkgever toe maar ik red het gewoon niet. Kan slechts iedere keer met mijn kop in de prullenbak als er weer een golf komt. Gisteravond isi het ook een keer mis gegaan tussen bed en toilet.. wat toch echt niet meer als 10 meter is. Barstte toen in janken uit omdat ik het zo knullig van mezelf vond en manlief was zo lief om het voor me op te ruimen.

Best lastig voor zo'n bezig bijtje als mij om nu ineens zoveel in te moeten leveren :{ .. Heb het er wel voor over, maar had het van tevoren wat rooskleuriger ingezien denk ik.
Hopelijk is het met een paar weekjes doorbijten over, maar kword er wel een beetje moedeloos van.

Nu maar weer aan de kwark met melk.. krijg ik tenminste nog iets binnen ;(

Ik heb weleens iets gelezen over een medicijn wat de arts je voor kan schrijven om het braken te verminderen.. Begon met een E ofzo. Klinkt dat iemand bekend in de oren? En is het het waard? Heeft het zin in mijn situatie of moet het dan gewoon heftiger zijn?
pi_109521126
Fluigs, wat spannend! Het klinkt wel goed zeg, die korte plensbuitjes bij hoest. Hopelijk kan je straks je Pieter gewoon op zijn bolletje kussen!
Succes! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')