abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 maart 2012 @ 19:00:41 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109500253
OOh Katy, dat klinkt heerlijk!

Kuuks, ik hoop dat je strakjes nog wat slaap kunt pakken :Y

Hier zijn we vanmiddag een heel klein stukje gaan lopen. Ik moest gewoon even het huis uit. Kwam er op neer dat mijn man achter zoonlief aanrende met een loopfietsje in zijn hand en ik er achteraan kwam te waggelen...
Mijn man heeft dit weekend heel hard gewerkt in de tuin dus die ziet er nu weer netjes uit. *; Van de week gaan we samen even bloemetjes halen zodat ik kan commanderen waar ze moeten komen ;)
pi_109503351
Kuuks gefeliciteerd meis :* En wat een leuke foknaam ook! O+ Ga je zijn echte naam vertellen of blijft die geheim? PM? *nieuwsgierig is* En zijn stats?

Rixtje ook gefeliciteerd *O* Dat is nog eens een turbobevalling!
pi_109503595
Kuuks fijn geen katheter meer! Hopelijk mogen jullie morgen lekker naar huis.

Katy fijne vakantie!! *is lichtelijk jaloers*

Asy haha gecommandeerde blommen in de tuin. Zo staan er hier sinds gisteren gecommandeerde planten in de voortuin ;)

Fluugs, klinkt inderdaad als 'toen was geluk nog heel gewoon' O+

Wij hebben ook net nog een rondje gewandelt. Kleine meid op de fiets, even langs een glijbaan. Pff 500 meter heen en 500 meter terug en ik ben alweer kapot.
Vanmiddag wel heerlijk in de zon gezeten met een boek. De mannetjes in mijn buik vonden het zonnetje ook lekker geloof ik, heel lieflijk gefriemel met voetjes leverde het op O+
  † In Memoriam † zondag 25 maart 2012 @ 20:31:26 #104
309370 Nanadu
pi_109503811
Kuukske wat klinkt dat heftig, 2 liter bloed verloren! Maar je klinkt wel heerlijk verliefd O+ Ik hoop dat je morgen naar huis mag.

Hier heb ik een heerlijk dagje in onze tuin gehad. Veel met de voetjes omhoog gezeten en met ons meisje gespeeld. Tussendoor wel nog even wat in het huishouden gedaan, maar niet veel. Ik geniet echt zo met dit weer. Ik hoop dat we een mooi voorjaar en een mooie zomer krijgen 8-) Helaas morgen wel weer werken, maar nog even en dan komen een hoop vrije dagen en mijn vakantie eraan *O*
  zondag 25 maart 2012 @ 20:48:44 #105
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109504915
Ik hoop dat je lekker kan pissen straks Kuukske! ;) :D En dan fijn naar huis morgen met Billy! Of was het nou Billie? Damn gaat lekker met mij vandaag en ben al best lang niet meer zwanger zeg maar :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_109504990
Mijn kat heet Billy :D

Gefeliciteerd Kuuks en Rixtje!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 25 maart 2012 @ 21:00:34 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109505659
Heb net eens zitten rekenen en in principe kan de hele aprilgroep me nog binnen de 'normale' termijn inhalen :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109505834
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef flugeltje het volgende:
Heb net eens zitten rekenen en in principe kan de hele aprilgroep me nog binnen de 'normale' termijn inhalen :')
-O-
pi_109506214
KatyM lekker genieten!

Fluug; daar gaan we niet van uit toch! :*

Asy: wat fijn! En O+ bloemetjes

Vanm lekker in de zon gezeten, merk wel dat ik nu veel sneller
bruin word (en dat met mn normaal erg blanke huid&sproeten) dus vanaf morgen maar goed smeren met zonnebrandcreme (had ik niet meer in huis zag ik vandaag)

Heb ook er veel zin in koud drinken, verder niet echt trek ofzo :{

Morgenvroeg weer naar de vk, zal ik t even hebben over m'n krampen en andere dingen.
pi_109506333
Asy lekker hoor :D wel lief van je man heur! Nog even en dan kan je met een verse beeb (en je andere 2 mannen natuurlijk) in de tuin zitten genieten van je nieuwe bloemetjes O+
Is alles nog rustig bij jou?

[schoonmoeder klaagpost]
Ik moet weer eens een slecht nieuws gesprek aangaan met m'n schoonmoeder. *zucht*
We hebben mijn vriend een beetje geplaagd van de week en gisteren op haar verjaardag (bij al het bezoek) kwam dat naar voren en zegt ze opeens "...en we hadden het over dat je pas naar de vk mag bellen als de weeën om de 3 minuten komen, en dat houdt D nooit zo lang vol! Maar ik ben er dan natuurlijk allaaang!! Oooh ik vond het ook zo fijn dat mijn moeder er was, maar dat moment pakken ze mij ook niet af!!.."

Ik zat echt zo: :o :? Zegt ze dat nou echt? Begrijp ik het goed?!
Maar daarna werd t nog eens herhaald.

Ze zal me wel het verschrikkelijkste hormonster vinden dat er is ondertussen, maar dan moet ze maar eens leren om te vragen hoe iemand er over denkt. Volgens mij zijn wij ook best duidelijk geweest dat ze pas mogen komen als wij bellen. :{
[/schoonmoeder klaagpost]

Ik ga het denk ik ook dikgedrukt in mijn bevalplan zetten hoor: GEEN ik herhaal GEEN andere mensen erbij, tenzij wij er nadrukkelijk om vragen!! :+

O+ Schoonmoeders O+
  † In Memoriam † zondag 25 maart 2012 @ 21:13:35 #111
43556 miss_dynastie
pi_109506472
Covie, kan je vriend dat niet doen dan? Dan is hij de brenger van het slechte nieuws ;)
pi_109506527
:o covie

Bij al dat bezoek kun je er moeilijk wat van zeggen ook.
Maar pff..
Geen mensen bellen dus als t begonnen is :9
Maar wil ze er écht bij zijn? :?
M'n moeder vind t veel te spannend, die hoort t liever als t kindje geboren is zegmaar, anders zit ze zo in spanning enz :D
( kan me voorstellen dat ik m'n moeder wel bel (voor advies ofzo) :P haha beetje andersom dus )
pi_109506714
Ik heb beide oma's (en opa's uiteraard) gebeld toen wij naar het ziekenhuis gingen met 6 cm ontsluiting. Mijn ouders moeten anderhalf uur rijden, dus die zijn in de auto gestapt en hebben samen met mijn schoonouders het huis versiert. We hebben ze gebeld toen ze konden komen, ongeveer een uur na de bevalling, toen ik naar de kraamkamer mocht.
En daar was iedereen gelukkig bij.
pi_109506793
Covie, ze zegt het zelf al goed: ze vond het fijn dat haar MOEDER er was, niet haar schoonmoeder!

:X Misschien is ze verder wel heel lief hoor maar dit argh..
pi_109507060
Oh Covie, ik zit me op te vreten bij je post alleen al :X :X
Ik hoop dat jij en je vriend op één lijn zitten hierover want ik geloof dat ze met nog geen tien paarden tegen te houden zou zijn.
:*

Zet in je bevalplan ook even dat totdat jij je kind vast gehouden hebt, niemand anders dan je vent het vast mag houden.
Je zal niet de eerste zijn die van een spoedkeizersnede uit de verkoever komt en dat schoonmams je kind al uitgebreid heeft besnuffeld.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 25 maart 2012 @ 21:24:45 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109507299
:D Die denkt dat ze mee naar binnen mag kijken als die kleine eruit komt Covie.... Heel snel een stokje voor steken zou ik zo zeggen _O- en de bevalkamer inspecteren, ik zie haar ervoor aan om 'm vol te hangen met webcams :+

Sommige mensen hebben geen plaat, maar een heel huis voor hun kop ofzo... :') Overigens is dit een gesprek voor je vent, jij ligt toch al gevoelig dus mag hij dit oplossen....

Mijn moeder zou er van mij bij mogen zijn, maar die wil dat niet. Die wil haar dochter niet zo'n pijn zien lijden, kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen. M'n schoonmoeder zou ik nooit vragen. Zou ze zelf overigens ook niet doen, die verwacht gewoon een telefoontje als onze Piet er is...
pi_109507680
Ze is verder ook wel lief, maar vind altijd alles wat ze denkt heel vanzelfsprekend zonder overleg.
En ja mijn vriend wil het wel zeggen hoor, maar wil het liever zelf doen omdat hij er ook niet bij was gisteren. (hij was werken)

Haar lieve zoon is ondertussen 28 en hij woont nu 6 jaar met mij samen en wordt zelf vader, volgens mij is het dan de hoogste tijd dat ze eens leert los te laten. Wat ze ook stellig blijft denken, ze kan echt echt geen beslissingen voor ons nemen.
pi_109507892
Of zal ik overleggen of ze het misschien leuk vind om een knip te zetten wanneer nodig? :')
En dan vraag ik mijn moeder voor de zuignap of de tang.
pi_109508443
Oww verschrikkelijk dat soort (schoon)moeders.. enige wat je kan doen is zo duidelijk mogelijk proberen te zijn. Sommige mensen hebben idd een heule grote plaat voor hun kop.

Ik heb me goed gehouden vandaag en een hele fijne dag gehad. Nu lekker slapen.. morgen weer een nieuwe werkweek...
  zondag 25 maart 2012 @ 21:54:12 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109509382
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Covie, ik zit me op te vreten bij je post alleen al :X :X
Ik hoop dat jij en je vriend op één lijn zitten hierover want ik geloof dat ze met nog geen tien paarden tegen te houden zou zijn.

Zet in je bevalplan ook even dat totdat jij je kind vast gehouden hebt, niemand anders dan je vent het vast mag houden.
Je zal niet de eerste zijn die van een spoedkeizersnede uit de verkoever komt en dat schoonmams je kind al uitgebreid heeft besnuffeld.
dit dus.....
  zondag 25 maart 2012 @ 21:57:41 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109509609
Wij hebben bij nummer 1 niemand gebeld of op de hoogte gesteld dat het begonnen was. We hebben pas gebeld toen alles achter de rug was.
Ik zou dat het liefst ook doen bij nummer 2. Nu maar hopen dat beide jongens meewerken ;)

In mijn geboorteplan staat ook dat niemand de babay eerder ziet/vast mag houden dan ik en mijn man. Maar mijn vlos zei dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken want in het ziekenhuis waar ik heen zou willen gaan als dat nodig is, houdt familie sowieso buiten de deur totdat ouders aangeven dat bezoek welkom is.

Ben even kwijt wie het vroeg maar niks loos hier hoor :N
  zondag 25 maart 2012 @ 22:04:49 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109510124
Wij moesten halverwege wel bellen omdat ik op woensdag een afspraak had met de gyn en ik mocht niet meer rijden dus mijn moeder ging steeds mee. 10 uur 's ochtends gebeld met de mededeling dat ik al een tijdje bezig was (sinds dinsdag 19.00 uur in het ziekenhuis) en dat we dus niet naar de gyn gingen. Om een uurtje of 3 kregen we een verzoekje of we mijn moeder wilden bellen want die had naar de verloskamers gebeld..... uiteindelijk konden we pas om 22.00 uur bellen en toen was de hele familie dus al op tilt geslagen..............

we wilden het vooraf niet melden juist om dit soort dingen te voorkomen als het wat langer zou duren...... soms kan het alleen niet anders :{
pi_109511317
Oh man wat ben ik blij dat ik schoonouders heb die gevoel hebben voor wat privé is. En mn ouders ook, maar die hebben deze keer een heel andere rol natuurlijk.
  zondag 25 maart 2012 @ 22:27:10 #124
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109511741
Covie, wat verschrikkelijk zeg. -O- Ik denk idd dat je maar gewoon duidelijk moet zijn.. en het idd met je man bespreken + in je bevalplan zetten als je dat hebt.

Ik merk dat nu ik zwanger ben ik nog eigenwijzer en nuchterder (?) :') ben geworden dan ik al was. Mn moeder vanochtend toen ik in de zon zat (het was wat frisjes, ja, maar ik had mn sjaal om en ik zat lekker O+ : 'kindje, je rug is helemaal koud! Nee, het is veel te koud voor je. Wil je een jas aan? Of anders gaan we gewoon naar binnen hoor. Je moet goed voor jezelf zorgen!!' :')
Dus ik zo; mam, ik heb het niet koud.
Zij; Nee, maar je rug is koud!!
Ik; Zal best, maar ik heb het niet koud, en ik ga echt wel naar binnen als ik het koud heb.
Nouja. :') Dat soort van dingen dus :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_109511858
Ja er staat wel bij op het formulier van de vlos dat je dat er niet bij hoeft te zetten dat het vanzelfsprekend is dat de vader de navelstreng doorknipt, kindje eerst op de buik enz.

Maar inderdaad is dat voor de vlos mss wel vanzelfsprekend maar dus niet voor iedereen.
Ongelooflijk eigenlijk maar ik zet het er toch ook gewoon duidelijk op.
Dat zie je ook wel weer terug in de verhalen die je hier af en toe leest!

Of ik vertel als het begonnen is ligt er ook maar net aan hoor (ga er niet 's nachts voor bellen ofzo), maar opzich vind het geen probleem als ze het zelf willen weten en ze het voor zich kunnen houden.

Kyara dat je moeder echt belde ook! :o Maar dat bedoel ik maar, in zulke situaties halen mensen (vrouwen :P) zich echt rare dingen in het hoofd ineens.

Asy jammer!

quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef flugeltje het volgende:
aha.. :o .. dat gaat echt niet gebeuren hoor :') _O-
  † In Memoriam † zondag 25 maart 2012 @ 22:36:47 #126
309370 Nanadu
pi_109512367
Covie wat een verhaal van je schoonmoeder, inderdaad duidelijk zijn naar haar. Het gaat om jou tijdens je bevalling.

Bij mij was mijn man en mijn zus erbij. Mijn zus heb ik zelf op een gegeven moment gebeld, omdat ik haar steun kon gebruiken en ik merkte mijn man ook. Mijn moeder kwam tussendoor ook onverwacht langs, maar de verpleging heeft wel toestemming gevraagd aan mij of ze in de kamer mocht komen. Ik denk wel dat ik nu ga zeggen tegen mijn moeder dat ze weg moet blijven tot we gebeld hebben.
pi_109513244
Wat irritant covie. Kan me voorstellen dat je daar ff narig van bent.

Wij gaan iedereen pas bellen als de baby er is. Hopen dat dat lukt, en dat er niet net iemand onverwacht voor onze neus staat als het begonnen is of ze voor dichte deur staan omdat we naar het ziekenhuis zijn en 1 en 1 is 2 gaan tellen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 25 maart 2012 @ 22:55:26 #128
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109513401
Precies.. ik ga het ook absoluut aan niemand vertellen dat er ook maar iets begonnen is, als het ff kan. Hoop dat mn vliezen niet breken op een verjaardag ofzo :') Magoed. Dat zie ik wel.
En idd, eerst ff zelf genieten, dan de rest bellen. :{w
Dat was ook wel een goeie tip die ik hoorde tijdje terug; ff wachten met geboortekaartjes sturen, dat scheelt ook zo'n stormloop in kraambezoek in het begin :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 25 maart 2012 @ 23:11:59 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109514278
Bij beide bevallingen hebben we pas gebeld nadat de kleine geboren waren en wij bijgekomen waren.
en dat was beide keren midden in de nacht :7

Ook vooraf niemand opgebeld dat het begonnen was, vind ik iets tussen partner en mij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 25 maart 2012 @ 23:12:39 #130
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109514302
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 22:55 schreef Enfermera het volgende:
Dat was ook wel een goeie tip die ik hoorde tijdje terug; ff wachten met geboortekaartjes sturen, dat scheelt ook zo'n stormloop in kraambezoek in het begin :P
* *frustratiepost*Je kan ook zo'n 100 km bij je familie vandaan gaan wonen, en dan het liefst nog in het buitenland, want dat is 'eng' . En dan krijg je dus bijna GEEN kraamvisite :(
* */frustratiepost*
  zondag 25 maart 2012 @ 23:15:01 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109514409
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef PureEvil het volgende:

[..]

* *frustratiepost*Je kan ook zo'n 100 km bij je familie vandaan gaan wonen, en dan het liefst nog in het buitenland, want dat is 'eng' . En dan krijg je dus bijna GEEN kraamvisite :(
* */frustratiepost*
  zondag 25 maart 2012 @ 23:15:59 #132
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_109514453
quote:

[..]

* */frustratiepost*
PureEvil, hier idem, meeste wat langs komt hier is schoonfamilie en vrienden/bekenden/collega's... en een verdwaalde oom/tante. Mijn oma kwam wel altijd... maar nu niet meer helaas :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zondag 25 maart 2012 @ 23:19:43 #133
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109514610
quote:

[..]

* */frustratiepost*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109515273
Och, ik merk dat de belangstelling voor een tweede kindje bij de mensen hier ook duidelijk minder is dan voor de eerste. Eigenlijk is de stormloop aan kraamvisite me bij beide kinderen erg meegevallen. Ergens wel jammer want het doet gewoon pijn als familie/vrienden niet meer in je geïnteresseerd lijken te zijn, terwijl jouw leven weer helemaal op z'n kop is gezet. Over collega's ga ik het maar helemaal niet hebben (nadeel van de detachering denk ik)...
pi_109515728
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef flugeltje het volgende:

Sommige mensen hebben geen plaat, maar een heel huis voor hun kop ofzo... :') Overigens is dit een gesprek voor je vent, jij ligt toch al gevoelig dus mag hij dit oplossen....

Verloskamer voor je kop :Y)

Covie wat een vervelende situatie!
Je kunt zoiets best prima in je bevalplan opnemen hoor, gewoon doen zou ik zeggen.

Hier ook zo'n schoonmoeder die uit alle macht wilde weten in welk ziekenhuis ik wilde gaan bevallen. En dat ze gebeld wilde worden als we vertrokken want dan gingen zij ook, dan waren ze er mooi als eerste (want het is een wedstrijd namelijk ziet u, dat begrijp je wel he?); Dikke hoela dus eh :D ik zit niet erg op mn schoonmoeder te wachten als ik in de kreukels lig alstu danku doeg.

Mn eigen moeder wilde er wel bij zijn maar ik had daar zelf geen behoefte aan. Bovendien vind ik dat niet heel prettig tegenover mijn lief, het is een bijzondere gebeurtenis in allebei onze levens, en net zo goed als dat ik niet op míjn schoonloeder zat te wachten, zit hij ongetwijfeld ook niet op de zijne te wachten. afgezien daarvan zou het meer mijn moeders feestje zijn geweest dan mijn eigen feestje denk ik.

Oeh Covie, als er geknipt wordt, mag ik dan? kan ik die alvast aftekenen c_/ :+

Marrije ik las dat je een ks krijgt! wat fijn! ik pm je binnenkort nog wel ff ;) maar supergoed joh! *O*
:)
  maandag 26 maart 2012 @ 00:03:29 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109516455
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door flugeltje op 26-03-2012 00:34:54 ]
pi_109516751
omg :')
hij s fijn.

En bekend ook, hoewel bij lange na niet zo dramatisch als jouwe. Oef.
:)
  maandag 26 maart 2012 @ 00:16:22 #138
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109516834
Goedemorgen dames, wat leuk om weer even mee te lezen. Van posten komt de laatste tijd een beetje weinig want het is me opeens even druk. Nog een weekje en dan denk ik wel weer wat rust. Dan zal ik weer wat schrijven.
Ben ook benieuwd of ik het vol ga houden deze week, 3x film opnames van 2x 9uur (is prima te doen) en 1x 15uur :( Dat wordt wat lastiger denk ik:D

Hoop dat het met iedereen goed gaat. Aan iedereen weltrusten en anders misschien tot zo als je net als mij niet kunt slapen lol:)
Be dance |Be real| Be You
  maandag 26 maart 2012 @ 00:16:59 #139
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109516860
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 00:14 schreef mignonne het volgende:
omg :')
hij s fijn.

En bekend ook, hoewel bij lange na niet zo dramatisch als jouwe. Oef.
Ze heeft wel door dat ik niet blij ben met dat soort dingen hoor, is best wel uit de hand gelopen... Enfin; we kunnen prima door een deur verder en ik heb d'r geaccepteerd, maar m'n beste vriendin gaat het niet worden. Andersom ook niet overigens :')

Ze is en blijft de oma van Willem en Pieter en de moeder van Tijn, daarom zal ik haar altijd in ons leven binnenlaten... En ik vertrouw haar Willem zonder enige angst toe; ze is wat raar, maar ach dat hebben wel meer mensen ;)
  maandag 26 maart 2012 @ 01:19:04 #140
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109518423
Nou, misschien ga ik die verjaardag van oma vandaag toch nog wél redden....
pi_109518498
Woei! Spannend! Dan duim ik mee! :% :% :%
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 26 maart 2012 @ 01:24:30 #142
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109518511
Naja, ik kan ook weer mis zitten en gewoon heel veel in m'n broek piesen natuurlijk...
  maandag 26 maart 2012 @ 01:26:07 #143
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109518529
In welk geval ik morgen helemaaaaaal baal dat ik nu te hyper ben om te slapen :')
pi_109518640
Maar je hebt nog geen weeën toch? Dan zou ik zo lekker proberen te slapen dan konen de weeën ook eerder.
Pfft ik kan niet samenhangend typen, zo moe....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 26 maart 2012 @ 01:39:11 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109518689
Nee geen weeën, wel af en toe een harde buik.

Net effe ziekenhuis gebeld, morgenochtend om 10 uur melden bij verloskamers. Dan gaan ze kijken of het echt vruchtwater is of wat anders. Tenzij de boel vannacht natuurlijk nog op gang komt, dan kan ik bellen...

Enfin; slapen dus maar proberen... Met een beetje mazzel kan ik die energie goed gebruiken vandaag...
pi_109518691
Ja ga e aan de gang Fluug? Spannend!!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_109518721
Trusten Fluug. Ik ga ook weer slapen, heerlijk om te weten wat slapen ook alweer was.

Voor de geïnteresseerden trouwens nog de specs van 'Billie': 3210 gram! Geen idee hoeveel cm. Uh. Dus dat.
  maandag 26 maart 2012 @ 01:42:43 #148
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109518730
quote:
11s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:39 schreef Kuukske het volgende:
Ja ga e aan de gang Fluug? Spannend!!!
als het vruchtwater is ipv pies ben ik inderdaad aan de gang, anders gewoon incontinent :')
pi_109518919
Ruiken dan :P

Vruchtwater breken is trending hier tegenwoordig 8-)
pi_109519599
En? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')