quote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef flugeltje het volgende:
Heb net eens zitten rekenen en in principe kan de hele aprilgroep me nog binnen de 'normale' termijn inhalen
dit dus.....quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Covie, ik zit me op te vreten bij je post alleen al![]()
![]()
Ik hoop dat jij en je vriend op één lijn zitten hierover want ik geloof dat ze met nog geen tien paarden tegen te houden zou zijn.
Zet in je bevalplan ook even dat totdat jij je kind vast gehouden hebt, niemand anders dan je vent het vast mag houden.
Je zal niet de eerste zijn die van een spoedkeizersnede uit de verkoever komt en dat schoonmams je kind al uitgebreid heeft besnuffeld.
aha..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef flugeltje het volgende:
Heb net eens zitten rekenen en in principe kan de hele aprilgroep me nog binnen de 'normale' termijn inhalen
* *frustratiepost*Je kan ook zo'n 100 km bij je familie vandaan gaan wonen, en dan het liefst nog in het buitenland, want dat is 'eng' . En dan krijg je dus bijna GEEN kraamvisitequote:Op zondag 25 maart 2012 22:55 schreef Enfermera het volgende:
Dat was ook wel een goeie tip die ik hoorde tijdje terug; ff wachten met geboortekaartjes sturen, dat scheelt ook zo'n stormloop in kraambezoek in het begin
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef PureEvil het volgende:
[..]
* *frustratiepost*Je kan ook zo'n 100 km bij je familie vandaan gaan wonen, en dan het liefst nog in het buitenland, want dat is 'eng' . En dan krijg je dus bijna GEEN kraamvisite![]()
* */frustratiepost*
PureEvil, hier idem, meeste wat langs komt hier is schoonfamilie en vrienden/bekenden/collega's... en een verdwaalde oom/tante. Mijn oma kwam wel altijd... maar nu niet meer helaasquote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef PureEvil het volgende:
[..]
* *frustratiepost*Je kan ook zo'n 100 km bij je familie vandaan gaan wonen, en dan het liefst nog in het buitenland, want dat is 'eng' . En dan krijg je dus bijna GEEN kraamvisite![]()
* */frustratiepost*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef PureEvil het volgende:
[..]
* */frustratiepost*
Verloskamer voor je kopquote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Sommige mensen hebben geen plaat, maar een heel huis voor hun kop ofzo...Overigens is dit een gesprek voor je vent, jij ligt toch al gevoelig dus mag hij dit oplossen....
Ze heeft wel door dat ik niet blij ben met dat soort dingen hoor, is best wel uit de hand gelopen... Enfin; we kunnen prima door een deur verder en ik heb d'r geaccepteerd, maar m'n beste vriendin gaat het niet worden. Andersom ook niet overigensquote:Op maandag 26 maart 2012 00:14 schreef mignonne het volgende:
omg![]()
hij s fijn.
En bekend ook, hoewel bij lange na niet zo dramatisch als jouwe. Oef.
als het vruchtwater is ipv pies ben ik inderdaad aan de gang, anders gewoon incontinentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |