abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109483575
Gefeliciteerd kuuk en rixtje met jullie zonen!
pi_109483608
Gefeliciteerd Rixtje! Ik zat ook ff te kijken naar de naam,haha, stom is dat dat je er iets anders achter zoekt. Geert vind ik iig een onwijs leuke naam sinds Geert van DJMO

Hoe reageerde Lotte???
pi_109483689
Kuukske gefeliciteerd met jullie zoon!!! *O* *O*

En Rixtje, ook gefeliciteerd!! *O* *O*
  zondag 25 maart 2012 @ 10:40:45 #64
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_109484051
gefeliciteerd rixtje! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 25 maart 2012 @ 10:55:11 #65
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109484355
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die was met een V :+
weet ik, maar door de combi met geert is de associatie er wel
pi_109484699
Kuuksje en JD, van harte met jullie zoon! *O*

Rixtje ook van harte! *O*

O+ 2 nieuwe babies erbij!!
pi_109484756
kuukske en jdude van harte gefeliciteerd!
hopelijk kan je snel naar huis kuukske en is je herstel voorspoedig!

rixtje ook van harte met jullie zoon!
pi_109484874
Kuuksje en JD, daar is hij dan... jullie zoon! Gefeliciteerd *O*

Rixtje jij ook gefeliciteerd, geniet van jullie kleine man! *O*

O+ verse baby's O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_109484881
Kuuk, hij is er O+ ontzettende kanjer die je er bent :*

Rixt, van harte met jullie zoon!

*O*
pi_109484884
Kuuks en JD gefeliciteerd O+

Rixtje gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 25 maart 2012 @ 11:19:49 #71
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_109484928
Kuuksk en JD gefeliciteerd! :*

En de rest posten jullie ook maar elders, aangezien ik hier niet terug ga komen :{w
pi_109484954
Oh ik voel me eindelijk, in weken weer eens even mens... Gisteren kon ik alleen maar huilen, ik was zó moe.. en slapen ging steeds niet. En dan die kut griep en verkoudheid en alles...

Vannacht re-de-lijk geslapen... om half 6 (nieuwe tijd :')) kwam muppet alweer en heb ik verzucht of ze nou niet één keer gewoon tot een uur of 8 kon slapen? Ze hoorde dat (denk ik :')) viel weer in slaap en kwam om 8 uur :P meneer is er met haar uitgegaan en ik ben er net pas uit...

Geen prikogen meer, wel nog snotterige neus en hoesten alsof ik net 3 pakjes zware shag tegelijk heb opgerookt.... maar dat overleven we wel...

En een druk mupke in de buik O+ het getik links onder mijn borst is wel degelijk baby, want vannacht rekte ze zich uit ofzo :D er kwam rechts onderin iets naar buiten bij mijn lies, en links bovenin ook :D lange lijs, nu al! O+
  zondag 25 maart 2012 @ 12:13:57 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109486379
Fijn dat je goed geslapen hebt Gerberaatje, dan ziet de wereld er toch altijd weer anders uit he?

Hier net een heel erg uitgebreid bad genomen. Op de een of andere manier ligt Pietje nu zo dat ik vrijwel overal bijkan, heb zelfs m'n teennagels zelf geknipt :o Zometeen ga ik er een lakje op proberen te mikken, lig ik er toch wat netter bij in de beugels. Ook alle overbodige haren zijn verdwenen en ik heb mezelf van top tot teen gescrubt... Ik voel me voor het eerst in een hele tijd weer eens helemaal écht schoon O+ (ik vind het echt zo ontzettend naar dat ik mezelf de hele dag door ruik)

De heren liggen nog in het zwembad, dus ik geniet nog even van de rust... :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109486878
Ik kreeg net gelijk al een: zooo jij bent echt stukken gezelliger dan gisteren :') en dat klopt. Gisteren vond ik het allemaal even niet meer leuk, zwanger & ziek zijn en dan ook nog een dreumes hebben rondlopen die dan net op zo'n dag maar een uurtje slaapt ofzo... :')

Maar gelukkig zie ik dat vandaag weer anders O+

Handig Fluug, kan ie verder ingedaald zijn?
pi_109487431
Rixtje, gefeliciteerd met jullie zoon! *O*

Kuuks, dat heb ik ook deze keer weer gezegd. Maar eerlijk is eerlijk, gisteren zeiden P en ik al weer tegen elkaar dat we het nog wel een keer wilden doen. :D O+

Kusje voor Fluugs! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_109487544
Kuuks en JD van harte gefeliciteerd met Billie!! Coole foknaam :)
Jammer van het einde, en je snurkende buurvrouw...

Rix gefeliciteerd met jullie zoon!! Dat was een turbo bevalling zeg!

Fluug handig wat meer ruimte! Wellicht verder ingedaalt ofzo?
  zondag 25 maart 2012 @ 12:48:50 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109487600
Nee hij lag al helemaal ingedaald, ik gok dat ie z'n benen de andere kant in gekiept heeft :P

Ik heb al 1 voet bijna af.... *O*
pi_109487651
Kuukske en Rixtje, gefeliciteerd met jullie kleine mannen. Blijft bijzonder om te zien hoe verschillend bevallingen kunnen gaan. Sterkte met het herstel.

Fijn zeg Flugeltje dat je je weer helemaal fris en schoon voelt. Dat geeft de burger weer moed voor de laatste loodjes.

Gerberaatje, goed om te lezen dat je je vandaag weer wat meer mens voelt. Wel confronterend als het anderen ook zo opvalt dat het echt niet lekker ging. Ik kreeg ook al de hele week van mensen in m'n omgeving, die nog van niets weten, naar m'n hoofd dat ik een ingevallen gezicht heb, er ziek en doodmoe uit zie. Tja, ik ben van de buikgriep nog steeds een kilo kwijt en dat tekent blijkbaar nogal en verder ben ik vreselijk moe, maar dat probeer ik te verbloemen (niet erg succesvol dus duidelijk).

Van de week intake gehad bij de verloskundige. Complicaties bij de vorige bevalling weer besproken en nu ook gehoord dat ik met 36 weken een consult heb bij de gynaecoloog ivm medische indicatie voor locatie. Volgende keer maar bespreken dat er nog wat andere punten zijn die me nog enorm dwars zitten zodat we daar een goed plan voor kunnen maken en dat ik er vertrouwen in heb. Trouwens ook een afspraak voor de termijnecho (12 april). Ben tot die tijd nog wel 4 dagen teruggezet omdat er nog geen rekening wordt gehouden met m'n korte cyclus. Stom dat ik daar ontdaan door was.
pi_109488408
*O* Kuukske en JD gefeliciteerd met Billie! *O* Ben wel erg benieuwd naar de specs maar dat zit er denk ik niet in? ;( ;) Geniet er maar lekker van ondanks de rottige nasleep :*

*O* Rixtje ook gefeliciteerd *O* ik had helemaal niet door dat je ook al mocht bevallen? :o :@ maar je was echt ook pas een dagje LLM :D Jij natuurlijk ook lekker genieten van de kleine man :Y
pi_109488560
Worden jullie ook zo klungelig? Ik begin echt bang te worden dat ik een vette smak maak binnenkort.
Ineens struikel ik over alles :?
Ons vloerkleed ligt er al eeuwen, maar ineens is dat ding levensgevaarlijk geworden! :o
  zondag 25 maart 2012 @ 13:18:51 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109488627
Fijn dat er meegedacht wordt Kursor, hopelijk helpt het om er meer vertrouwen in de krijgen.

Vanmorgen het matrasje gekocht voorn de wieg. Tis alleen veel te lang, dus we moeten het wat inkorten.
pi_109489165
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:17 schreef covie het volgende:
Worden jullie ook zo klungelig? Ik begin echt bang te worden dat ik een vette smak maak binnenkort.
Ineens struikel ik over alles :?
Ons vloerkleed ligt er al eeuwen, maar ineens is dat ding levensgevaarlijk geworden! :o
Oei voorzichtig! :o

Ik heb laatst m'n buik gestoten tegen de deur (tegen die punt die uitsteekt en er weer ingaat als je de deurklink omlaag doet hoeheetdat?)
Deed best pijn.
& ik liep gister met m'n arm tegen de deur :')
& toen ik de kat wilde optillen viel ik want ja bukken gaat niet zo lekker :9
Tegen de deurpost aan, grote blauwe plek.

Dus onhandig, ja :P
pi_109490557
Onhandig ja best wel! Ik stoot ook regelmatig mijn buik tegen deuren en tafels (au) en ik laat ook meer vallen tegenwoordig. Klungelig.

Fluug whoehoe gelakte teennagels! Lekker kleurtje gekozen?
pi_109491357
Er zijn weer twee mannetjes bij!!
Kuuks en Rixtje, van harte gefeliciteerd. *O* *O*

En Fluug die haar nageltjes weer kan lakken *O*
Gerberaatje die zich weer beter voelt *O*

Zo, dan zit ik nu weer aan de jompellimiet *O*

Vanochtend hebben wij een ochtendje ziekenhuis mogen doen. Ik voel de baby al een paar dagen heel weinig en vanochtend begon ik me echt zorgen te maken. Vk heeft me doorgestuurd en toen dus aan de CTG. Zou een half uurtje duren werd 2 uur :{ . Hij was eerst inderdaad erg rustig en ze hoopten steeds dat hij wakker zou worden. Op een gegeven moment op mijn zij en toen werd hij inderdaad wakker en was het ctg prima. Echo was ook goed gelukkig (en jeetje ik kon er echt helemaal niets meer van maken, het is één en al kind hhaha). Morgen weer terug voor nog een ctg en bloeddruk aangezien die iets aan het stijgen is en ik in mijn vorige zwangerschap, zwangerschapsvergiftiging had.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_109491495
Goed dat je aan de bel getrokken hebt Sproet!
Wel lang zeg 2 uur aan de ctg. Maar gelukkig werd hij toen wakker. Fijn dat alles goed bleek! Ook een fijn idee dat ze je zo goed in de gaten houden met je bloeddruk.
pi_109491609
Sproet :o fijn dat ze je goed in de gaten houden... helemaal met die zw.vergiftiging in het achterhoofd inderdaad... Als ik wat voor je kan doen? Gil! :*
  zondag 25 maart 2012 @ 14:56:11 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109491643
Tja die buik... Het is een wonder dat ie niet bont en blauw is :D
Voor de rest ben ik niet lomper dan anders ;)

Ai sproetje, fijn dat alles toch in orde bleek. En nu hopen dat je bloeddruk goed blijft...
pi_109492080
Rix! Datumtweeling !! Proficiat beeb
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 25 maart 2012 @ 15:44:19 #89
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109492930
Kuukje van harte met jullie zoon!! :* :D En wat een mooie Fok!naam heeft ie al :D O+ *G*

Rixtje van harte!! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_109494321
Hij is vernoemd naar zijn beide Pake's ;)

Kuukske jij ook van harte met jullie zoon!
  zondag 25 maart 2012 @ 17:43:10 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109497218
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 16:25 schreef Rixtje het volgende:
Hij is vernoemd naar zijn beide Pake's ;)

Kuukske jij ook van harte met jullie zoon!
Ah okay, dat verduidelijkt het wat... Geert is inderdaad een toffe naam, soms zo jammer dat door gebeurtenissen namen ineens een lading kunnen krijgen. De combi bij jullie kwam zo een beetje vreemd over voor mij... Maar goed, ik ga er vanuit dat jullie die wel zagen aankomen en ook verwacht hadden dat mensen er opmerkingen over zouden maken... ;)

Nou, ik heb briljante voetjes nu hoor O+ Heerlijk gelakt, ik ben schoon... Nu eten, mossels en zelfgemaakte frietjes :9 en dan daarna nog even een avondwandeling met vriendje, kind en hond! Soms kan geluk heel eenvoudig zijn.... *;
pi_109497540
Hier Canneloni van de té goede Italiaan hier op de hoek :9 (en meneer een pizza :P) kan niet wachten tot het wordt bezorgd... (eigenlijk zou het zalm uit de oven worden vandaag, maar we bedachten ons zojuist dat de zalm nog ontdooit moest worden en het geen 16:45 is maar al 17:45 :'))
pi_109497895
Wow meiden. Wat een emoties komen er bij kijken. Poeh. Zelfs nuchtere ik word er week van. Vanmiddag lekker kunnen dutten, Billie mooi even bij de verpleegsters. Ik zit sinds eh 0100 uur gisteren nog steeds pas op 4 à 5 uur slaap :').
Straks even de after dinner dip in laten werken.

En m'n katheter is eruit *O*. Heerlijk, zeg ik nu dan. Ik moet nog plassen zonder dat ding en met spoelkannen. Ook voor het eerst ff uit bed geweest. Wel ultra voorzichtig wegens die 2 liter bloed minder maar hè.

Ik blijf jullie nog volgen hoor! Ik stap binnenkort wel over op het baby topic. :P
  zondag 25 maart 2012 @ 18:11:35 #94
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109498475
Hoe lang moet je nog blijven Kuukske? (Heb niet terug gelezen :@ )
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_109498515
Woow 2 liter bloed minder Kuuks ... Da's heftig :o

Fluug fijn dat je je helemaal lekker voelt zo!

Hier een ontzettend mooie dag gehad .. Zo op het einde van de middag begin ik weer wat misselijk te worden .. Maar hee, heb er een mooie dag voor gekregen dus dan kan het wel. Straks maar eens kijken wat ik ga eten.. mijn hoofd staat er zo niet echt naar.

Morgen weer lekker aan het werken.. en dan zien we dan wel weer wat de dag zal brengen. Rustig aan in ieder geval :)

Hoop dat jullie er net zo'n fijne dag van hebben gemaakt!
pi_109498590
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 18:11 schreef Susie het volgende:
Hoe lang moet je nog blijven Kuukske? (Heb niet terug gelezen :@ )
Morgen mag ik naar huis mits ik zelf heb geplast. En met Billie alles goed gaat. Ik zal Es' vragen of die kinderarts morgen ook nog moet controleren.
pi_109498640
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 17:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ah okay, dat verduidelijkt het wat... Geert is inderdaad een toffe naam, soms zo jammer dat door gebeurtenissen namen ineens een lading kunnen krijgen. De combi bij jullie kwam zo een beetje vreemd over voor mij... Maar goed, ik ga er vanuit dat jullie die wel zagen aankomen en ook verwacht hadden dat mensen er opmerkingen over zouden maken... ;)

Nou, ik heb briljante voetjes nu hoor O+ Heerlijk gelakt, ik ben schoon... Nu eten, mossels en zelfgemaakte frietjes :9 en dan daarna nog even een avondwandeling met vriendje, kind en hond! Soms kan geluk heel eenvoudig zijn.... *;
Nou. Ik hoop dat je pietertje snel komt Fluug. :*. Nog meer geluk. O+.

Kut ik moet er van huilen :').
pi_109499228
Gefeliciteerd kuukske en jdude met jullie zoon!!

En ook gefeliciteerd rixtje!!!!!!!

*O* verse baby's *O*
Tralalalaaa
pi_109499354
Vanuit een zonovergoten Sevilla vol tapas en ijsjes :9 :

Kuuks en rixje, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!! :*
pi_109499702
Kuuk gefeliciteerd!!! *O*

Rixje gefeliciteerd!!! *O*
  zondag 25 maart 2012 @ 19:00:41 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109500253
OOh Katy, dat klinkt heerlijk!

Kuuks, ik hoop dat je strakjes nog wat slaap kunt pakken :Y

Hier zijn we vanmiddag een heel klein stukje gaan lopen. Ik moest gewoon even het huis uit. Kwam er op neer dat mijn man achter zoonlief aanrende met een loopfietsje in zijn hand en ik er achteraan kwam te waggelen...
Mijn man heeft dit weekend heel hard gewerkt in de tuin dus die ziet er nu weer netjes uit. *; Van de week gaan we samen even bloemetjes halen zodat ik kan commanderen waar ze moeten komen ;)
pi_109503351
Kuuks gefeliciteerd meis :* En wat een leuke foknaam ook! O+ Ga je zijn echte naam vertellen of blijft die geheim? PM? *nieuwsgierig is* En zijn stats?

Rixtje ook gefeliciteerd *O* Dat is nog eens een turbobevalling!
pi_109503595
Kuuks fijn geen katheter meer! Hopelijk mogen jullie morgen lekker naar huis.

Katy fijne vakantie!! *is lichtelijk jaloers*

Asy haha gecommandeerde blommen in de tuin. Zo staan er hier sinds gisteren gecommandeerde planten in de voortuin ;)

Fluugs, klinkt inderdaad als 'toen was geluk nog heel gewoon' O+

Wij hebben ook net nog een rondje gewandelt. Kleine meid op de fiets, even langs een glijbaan. Pff 500 meter heen en 500 meter terug en ik ben alweer kapot.
Vanmiddag wel heerlijk in de zon gezeten met een boek. De mannetjes in mijn buik vonden het zonnetje ook lekker geloof ik, heel lieflijk gefriemel met voetjes leverde het op O+
  † In Memoriam † zondag 25 maart 2012 @ 20:31:26 #104
309370 Nanadu
pi_109503811
Kuukske wat klinkt dat heftig, 2 liter bloed verloren! Maar je klinkt wel heerlijk verliefd O+ Ik hoop dat je morgen naar huis mag.

Hier heb ik een heerlijk dagje in onze tuin gehad. Veel met de voetjes omhoog gezeten en met ons meisje gespeeld. Tussendoor wel nog even wat in het huishouden gedaan, maar niet veel. Ik geniet echt zo met dit weer. Ik hoop dat we een mooi voorjaar en een mooie zomer krijgen 8-) Helaas morgen wel weer werken, maar nog even en dan komen een hoop vrije dagen en mijn vakantie eraan *O*
  zondag 25 maart 2012 @ 20:48:44 #105
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109504915
Ik hoop dat je lekker kan pissen straks Kuukske! ;) :D En dan fijn naar huis morgen met Billy! Of was het nou Billie? Damn gaat lekker met mij vandaag en ben al best lang niet meer zwanger zeg maar :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_109504990
Mijn kat heet Billy :D

Gefeliciteerd Kuuks en Rixtje!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 25 maart 2012 @ 21:00:34 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109505659
Heb net eens zitten rekenen en in principe kan de hele aprilgroep me nog binnen de 'normale' termijn inhalen :')
pi_109505834
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef flugeltje het volgende:
Heb net eens zitten rekenen en in principe kan de hele aprilgroep me nog binnen de 'normale' termijn inhalen :')
-O-
pi_109506214
KatyM lekker genieten!

Fluug; daar gaan we niet van uit toch! :*

Asy: wat fijn! En O+ bloemetjes

Vanm lekker in de zon gezeten, merk wel dat ik nu veel sneller
bruin word (en dat met mn normaal erg blanke huid&sproeten) dus vanaf morgen maar goed smeren met zonnebrandcreme (had ik niet meer in huis zag ik vandaag)

Heb ook er veel zin in koud drinken, verder niet echt trek ofzo :{

Morgenvroeg weer naar de vk, zal ik t even hebben over m'n krampen en andere dingen.
pi_109506333
Asy lekker hoor :D wel lief van je man heur! Nog even en dan kan je met een verse beeb (en je andere 2 mannen natuurlijk) in de tuin zitten genieten van je nieuwe bloemetjes O+
Is alles nog rustig bij jou?

[schoonmoeder klaagpost]
Ik moet weer eens een slecht nieuws gesprek aangaan met m'n schoonmoeder. *zucht*
We hebben mijn vriend een beetje geplaagd van de week en gisteren op haar verjaardag (bij al het bezoek) kwam dat naar voren en zegt ze opeens "...en we hadden het over dat je pas naar de vk mag bellen als de weeën om de 3 minuten komen, en dat houdt D nooit zo lang vol! Maar ik ben er dan natuurlijk allaaang!! Oooh ik vond het ook zo fijn dat mijn moeder er was, maar dat moment pakken ze mij ook niet af!!.."

Ik zat echt zo: :o :? Zegt ze dat nou echt? Begrijp ik het goed?!
Maar daarna werd t nog eens herhaald.

Ze zal me wel het verschrikkelijkste hormonster vinden dat er is ondertussen, maar dan moet ze maar eens leren om te vragen hoe iemand er over denkt. Volgens mij zijn wij ook best duidelijk geweest dat ze pas mogen komen als wij bellen. :{
[/schoonmoeder klaagpost]

Ik ga het denk ik ook dikgedrukt in mijn bevalplan zetten hoor: GEEN ik herhaal GEEN andere mensen erbij, tenzij wij er nadrukkelijk om vragen!! :+

O+ Schoonmoeders O+
  † In Memoriam † zondag 25 maart 2012 @ 21:13:35 #111
43556 miss_dynastie
pi_109506472
Covie, kan je vriend dat niet doen dan? Dan is hij de brenger van het slechte nieuws ;)
pi_109506527
:o covie

Bij al dat bezoek kun je er moeilijk wat van zeggen ook.
Maar pff..
Geen mensen bellen dus als t begonnen is :9
Maar wil ze er écht bij zijn? :?
M'n moeder vind t veel te spannend, die hoort t liever als t kindje geboren is zegmaar, anders zit ze zo in spanning enz :D
( kan me voorstellen dat ik m'n moeder wel bel (voor advies ofzo) :P haha beetje andersom dus )
pi_109506714
Ik heb beide oma's (en opa's uiteraard) gebeld toen wij naar het ziekenhuis gingen met 6 cm ontsluiting. Mijn ouders moeten anderhalf uur rijden, dus die zijn in de auto gestapt en hebben samen met mijn schoonouders het huis versiert. We hebben ze gebeld toen ze konden komen, ongeveer een uur na de bevalling, toen ik naar de kraamkamer mocht.
En daar was iedereen gelukkig bij.
pi_109506793
Covie, ze zegt het zelf al goed: ze vond het fijn dat haar MOEDER er was, niet haar schoonmoeder!

:X Misschien is ze verder wel heel lief hoor maar dit argh..
pi_109507060
Oh Covie, ik zit me op te vreten bij je post alleen al :X :X
Ik hoop dat jij en je vriend op één lijn zitten hierover want ik geloof dat ze met nog geen tien paarden tegen te houden zou zijn.
:*

Zet in je bevalplan ook even dat totdat jij je kind vast gehouden hebt, niemand anders dan je vent het vast mag houden.
Je zal niet de eerste zijn die van een spoedkeizersnede uit de verkoever komt en dat schoonmams je kind al uitgebreid heeft besnuffeld.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 25 maart 2012 @ 21:24:45 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109507299
:D Die denkt dat ze mee naar binnen mag kijken als die kleine eruit komt Covie.... Heel snel een stokje voor steken zou ik zo zeggen _O- en de bevalkamer inspecteren, ik zie haar ervoor aan om 'm vol te hangen met webcams :+

Sommige mensen hebben geen plaat, maar een heel huis voor hun kop ofzo... :') Overigens is dit een gesprek voor je vent, jij ligt toch al gevoelig dus mag hij dit oplossen....

Mijn moeder zou er van mij bij mogen zijn, maar die wil dat niet. Die wil haar dochter niet zo'n pijn zien lijden, kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen. M'n schoonmoeder zou ik nooit vragen. Zou ze zelf overigens ook niet doen, die verwacht gewoon een telefoontje als onze Piet er is...
pi_109507680
Ze is verder ook wel lief, maar vind altijd alles wat ze denkt heel vanzelfsprekend zonder overleg.
En ja mijn vriend wil het wel zeggen hoor, maar wil het liever zelf doen omdat hij er ook niet bij was gisteren. (hij was werken)

Haar lieve zoon is ondertussen 28 en hij woont nu 6 jaar met mij samen en wordt zelf vader, volgens mij is het dan de hoogste tijd dat ze eens leert los te laten. Wat ze ook stellig blijft denken, ze kan echt echt geen beslissingen voor ons nemen.
pi_109507892
Of zal ik overleggen of ze het misschien leuk vind om een knip te zetten wanneer nodig? :')
En dan vraag ik mijn moeder voor de zuignap of de tang.
pi_109508443
Oww verschrikkelijk dat soort (schoon)moeders.. enige wat je kan doen is zo duidelijk mogelijk proberen te zijn. Sommige mensen hebben idd een heule grote plaat voor hun kop.

Ik heb me goed gehouden vandaag en een hele fijne dag gehad. Nu lekker slapen.. morgen weer een nieuwe werkweek...
  zondag 25 maart 2012 @ 21:54:12 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109509382
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Covie, ik zit me op te vreten bij je post alleen al :X :X
Ik hoop dat jij en je vriend op één lijn zitten hierover want ik geloof dat ze met nog geen tien paarden tegen te houden zou zijn.
:*

Zet in je bevalplan ook even dat totdat jij je kind vast gehouden hebt, niemand anders dan je vent het vast mag houden.
Je zal niet de eerste zijn die van een spoedkeizersnede uit de verkoever komt en dat schoonmams je kind al uitgebreid heeft besnuffeld.
dit dus.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')