abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111486496
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Hmm.. vond het juist geen geweldige episode, hij was heel voorspelbaar..
Je wist dat Olivia dood moest gaan, maar toch niet weg kon ivm met Etta.
Je wist dat Olivia zwanger zou raken/zijn (misschien daarom de extra powers al kan Belly dat niet weten)
Je wist dat er iets kwam met dat Cortexaphan healing stuff, logisch dus met Olivia.

En.. ik wist godverdomme dat Walter Astrid ging zeggen toen ik die rode snoepdingen zag :D ik wist het.

Ik vraag me af waar Bell heen is (andere universe?) en hoe hij af weet van de observers.. Want hij heeft dus een gun gemaakt die Observers kan killen en hij had dat teken .. dus hij moet wel naar de toekomst zijn geweest?

De vraag is waarom the Observers nu besluiten aan te vallen? Omdat door het neer schieten van Olivia die Brave New World stopt en de 2 universes dus uiteindelijk naar de tering gaan en onleefbaar worden? En dat ze dat willen stoppen?

Had graag wat meer antwoorden gewild.. absoluut geen slechte episode, vond het alleen vrij voorspelbaar :)
Ik denk er net zo over als jij. :Y Voorspelbaar, maar puik. ^O^

Overigens zou het best kunnen dat Bell niet naar de toekomst is, maar een universum op een andere trilling. En dat September zich heeft aangesloten bij Bell. Who knows? :)
  zondag 13 mei 2012 @ 23:35:49 #252
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_111517601
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
En die Observer trap was wel leuk, maar hoe hij bevrijd werd was toch wel wat simpel..
En Bell zijn plan was toch een beetje anti-climatisch.. had gehoopt dat het iets met de observers te maken zou hebben (toch, en dat hij inderdaad naar de toekomst is geweest, al zal dat alsnog moeten lijkt me).. misschien komt dat nog.
Ik merkte dat het eigenlijk een slechte acteur is. En Walter has a 'darn good aim'. Maar begreep ik nu dat toen Olivia zichzelf heelde via de Cortexifan in haar bloed. Dat het meeste Cortexifan nu uit haar lichaam is ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_111517791
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik merkte dat het eigenlijk een slechte acteur is. En Walter has a 'darn good aim'. Maar begreep ik nu dat toen Olivia zichzelf heelde via de Cortexifan in haar bloed. Dat het meeste Cortexifan nu uit haar lichaam is ?
Dat is wel wat ik eruit haalde. :Y
pi_111529294
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Goofoyou het volgende:
Moooooie aflevering! Afgezien van de laatste minuut (waarvan ik denk dat de schrijvers het eraan hebben geplakt zodra ze wisten dat het hernieuwd zou worden) merkte je echt dat de schrijvers hun best hebben gedaan de serie tot een goed einde te brengen _O_

Alleen een paar dingen: Ik vind het de laatste afleveringen toch wel een beetje te snel gaan dat Olivia opeens haar ability kan gebruiken en ze dat ook gewoon doet en het haar lukt. Waarschijnlijk is dit zo snel gegaan, omdat de schrijvers rekening hielden met een annulering. Daarnaast vond ik het een beetje te mooi dat Walter zo goed kon richten op Olivia.

Naast deze dingen vind ik het echt fantastisch hoe de schrijvers de serie hebben uitgedacht. Ook mooi dat ze Olivia weer tot leven konden brengen doordat er nog Cortexiphan in haar systeem zat. Vind het trouwens wel een beetje vreemd dat Olivia zwanger is :P Ik bedoel, toen zij en Peter op het schip vielen, viel zij keihard op haar buik. Of beschermde die energie van de Cortexiphan de baby? Achja :P Ik ben echt heel erg benieuwd naar het laatste seizoen :) Vraag me af wie 'the others' zijn die eraan komen. Heb net eventjes bij gelezen en ik denk dat September de andere observers bedoelt (eigenlijk wel logisch nu ik erover nadenk).

Link naar interview met executive producers J.H. Wyman en Jeff Pinkner met spoilers van seizoen 5: http://www.tvguide.com/Ne(...)poilers-1047429.aspx
Er zijn 2 versies opgenomen van S4E22 :). 1 als het ging stoppen en 1 als het doorging :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_111529331
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef Symer het volgende:
Fenomenaal!

Ik werd licht onpasselijk van die ogen van Jessica tijdens haar herrijzenis :X Geweldig gedaan :Y
Dat was idd wel een beetje wazig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_111529583
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Er zijn 2 versies opgenomen van S4E22 :). 1 als het ging stoppen en 1 als het doorging :)
Onzin
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 14 mei 2012 @ 13:43:04 #257
133369 Jivis
Critikut
pi_111530918
Mjah, alles wat ik er van vond is al een beetje gezegd hierboven. Vrij voorspelbaar allemaal en niet echt finale-waardig.

Wel tof dat het volgende seizoen waarschijnlijk observer-centred is. Toch een van de meest interessante elementen van de serie wat mij betreft.
Amen.
pi_111530936
quote:
4s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Onzin
Want?

quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 14:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dacht het eigenlijk al meteen toen ik het begin en theme van ep 19 zag :

[..]

Ook wel leuk om te weten. Info over het einde en evt vervolg :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb maar in spoiler gezet, misschien zijn er mensen die totaal niks over het einde willen lezen, of het gewoon kijken per aflevering :)
Daar zei ik het al, ook dat EP 19 laat zien waar evt S5 over zou gaan en welke richting

quote:
Speaking at the Television: Out of the Box exhibit on Thursday, John Noble claimed that two endings have been shot for this years finale. Presumably, the ending that goes to air (assuming they dont both air for plot reasons) will depend on whether or not the show is renewed for Season 5.
  maandag 14 mei 2012 @ 13:51:54 #259
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_111531225
Ik wil alleen niet dat Olivia doodgaat ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_111531552
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Want?
Omdat dat is ontkracht door de makers. En dan zou het allicht om een alternatief einde gaan en niet een volledige aflevering.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_111531717
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Want?

[..]

Daar zei ik het al, ook dat EP 19 laat zien waar evt S5 over zou gaan en welke richting

[..]

Meng me er ook maar even in:

quote:
TVLINE | I, as I know you do, think the world of John Noble. For years he’s be an outstanding ambassador for your show. But he did tell us a few weeks ago that something a little bit extra or different had been shot in case this was the series finale. I know you rebuffed that idea when I asked you about it last week, but can you then clarify what John might have been speaking about?

I think we’re talking about two different things. These guys [on our cast] are doing their best given what they know, since traditionally we’re very secretive. We had talked about a couple of ideas, Jeff and I – “Well, maybe we could take it this way, or take it another way” — but we still wanted to be true to the main idea. So there was a thought there that maybe we should do a whole different thing if we get picked up or if we don’t. We felt, ultimately, that we weren’t going to film anything that we thought would be completely different. We talked about it, and there was something shot that we used in a different context that nobody could have possibly imagined. So that’s where the confusion lies with John. We just basically said, “Know what? We found a way to cover both angles, and we’re OK with it.”
--

quote:
Ik wil alleen niet dat Olivia doodgaat ;(
Het schot van Walter vertegenwoordigde de voorspelling van September.
Mr. X was Walter Bell (zie de tekening op de nanites). Olivia moest dus dood door de acties van Bell.
  maandag 14 mei 2012 @ 14:05:28 #262
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_111531741
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:04 schreef Cpt.Awesome het volgende:

[..]

Meng me er ook maar even in:

[..]

--

[..]

Het schot van Walter vertegenwoordigde de voorspelling van September.
Mr. X was Walter Bell (zie de tekening op de nanites). Olivia moest dus dood door de acties van Bell.
Ja maar in de "toekomst" aflevering een paar weken terug werd de suggestie wel gewekt dat Olivia er niet meer was...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_111531886
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja maar in de "toekomst" aflevering een paar weken terug werd de suggestie wel gewekt dat Olivia er niet meer was...
Klopt ja. Misschien dat ze dat wel hebben gedaan om hier toch nog de suggestie te wekken dat het verkeerd af zou lopen. De kogel die Henrietta om haar nek droeg is namelijk de kogel die Walter uit haar hoofd heeft gehaald..
pi_111537571
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Misschien loopt de bevalling wel dodelijk af. :X
pi_111537739
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het idee dat heerst onder de fans.
AltLivia had namelijk die aandoening waar ook haar zus aan dood was gegaan. Misschien heeft deze Olivia die ook.
  maandag 14 mei 2012 @ 17:53:21 #266
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111540786
Ja ik heb hier niks te zoeken want ben aan t end van S3.
Maar kan iemand me vertellen of S4 echt zo slecht is?
Vind de tweede helft van S3 al stuk minder. Die tekenfilm EP heb ik zelfs doorgeskipt
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_111540827
Waarom zou S4 "zo slecht" zijn dan?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 14 mei 2012 @ 17:56:53 #268
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111540926
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zou S4 "zo slecht" zijn dan?
Omdat er slechts een half seizoen 5 als slot bijkomt.
Omdat de WTF momenten aan t eind van S3 erg hoog worden
Belly in Olivia
Fauxlivia wiens bevallen 7 maanden wordt versneld
Walternate die Fauxlivia ontvoert, hij had t als opa kunnen uitleggen dat ze die bevalling hadden versneld
De tekenfilm-episode

Ik vond de mysterieuze zaken die op zichzelf stonden met een beetje verhaallijn leuker

[ Bericht 3% gewijzigd door Stefan op 14-05-2012 18:02:51 ]
pi_111541042
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Misschien komt er een rookmonster uit. Die wordt in steeds meer series gespot, zoals Lost en Game of Thrones...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111542961
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:59 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Misschien komt er een rookmonster uit. Die wordt in steeds meer series gespot, zoals Lost en Game of Thrones...
Lol, daar ook al? :')

Maar nee joh, iedereen weet toch dat Nina Sharp samenwerkt met de aliens uit Falling Skies? Die komen het volgende seizoen natuurlijk even langs om wat schroot te verzamelen!
pi_111554640
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:53 schreef Stefan het volgende:
Ja ik heb hier niks te zoeken want ben aan t end van S3.
Maar kan iemand me vertellen of S4 echt zo slecht is?
Vind de tweede helft van S3 al stuk minder. Die tekenfilm EP heb ik zelfs doorgeskipt
Die tekenfilm is best wel een belangrijke aflevering :P De dingen die gebeuren in die aflevering moet je in je achterhoofd houden in seizoen 4 ;)
  maandag 14 mei 2012 @ 21:59:52 #272
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111554833
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Die tekenfilm is best wel een belangrijke aflevering :P De dingen die gebeuren in die aflevering moet je in je achterhoofd houden in seizoen 4 ;)
Ik had er geen zin in, het ging me een stap te ver na de al belachelijke afleveringen waar Olivia eigenlijk Belly is
pi_111555111
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik had er geen zin in, het ging me een stap te ver na de al belachelijke afleveringen waar Olivia eigenlijk Belly is
Ik snap het wel. Het was voor mij ook wel een beetje té, maar ik zou echt proberen de belangrijkste dingen mee te krijgen uit die tekenfilm aflevering, hoe vervelend het ook is :P Het is belangrijk voor seizoen 4.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:05:43 #274
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111555287
Maar wordt S4 wel beter dan de tweede helft van S3?

Ik ga t wel kijken maar krijg dan de neiging delen door te skippen.
Vind t wel jammer want eerste 2 seizoenen waren geweldig en eerste helft van S3 met de twee universums ook.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:07:45 #275
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_111555467
Ik heb vast niet opgelet maar wanneer begint seizoen 5 eigenlijk?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:08:43 #276
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111555544
Ik denk wanneer alle series weer beginnen, sept/okt?
  maandag 14 mei 2012 @ 22:10:53 #277
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_111555715
Er is nog geen officieel bericht over wanneer het start dus? :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_111556007
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef Stefan het volgende:
Maar wordt S4 wel beter dan de tweede helft van S3?

Ik ga t wel kijken maar krijg dan de neiging delen door te skippen.
Vind t wel jammer want eerste 2 seizoenen waren geweldig en eerste helft van S3 met de twee universums ook.
Ik ben niet echt zo iemand die altijd een overzicht heeft en seizoenen goed kan vergelijken, maar volgensmij is seizoen 4 wel een goed seizoen hoor :) Er zijn natuurlijk dalen (een beetje in het midden van het seizoen had ik het gevoel dat de afleveringen een beetje saai waren en dus kon ik voor een tijdje een aflevering niet in 1 keer kijken), maar er zijn ook hele goede afleveringen, waaronder een WTF-aflevering waarbij je een beetje wordt overvallen door een heel andere perspectief, maar die wel heel erg interessant en verklarend is. De laatste afleveringen van seizoen 4 vond ik heel gaaf :) Ik zou het gewoon kijken, vooral nu de serie bijna tot een einde komt. Het is het gewoon waard :)
  maandag 14 mei 2012 @ 22:16:45 #279
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111556200
Ik vind Fringe de verrassing sinds jaren, ben er sinds kort pas aan begonnen, lekker met 4 seizoenen die klaarstaan. Maar het zakt met de zwangerschap van Fauxlivia erg in, en dat gezeik rond de machine. Hoop weer op losstaande zaken en minder verhaallijn.
pi_111557635
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Stefan het volgende:
Ik vind Fringe de verrassing sinds jaren, ben er sinds kort pas aan begonnen, lekker met 4 seizoenen die klaarstaan. Maar het zakt met de zwangerschap van Fauxlivia erg in, en dat gezeik rond de machine. Hoop weer op losstaande zaken en minder verhaallijn.
Elke Fringe fan hoopte juist altijd op minder losse zaken en meer verhaallijn! Dus dat gaat echt niet minder worden! Seizoen 4 start wel weer een nieuw hoofdstuk zeg maar.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:37:42 #281
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111557692
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Elke Fringe fan hoopte juist altijd op minder losse zaken en meer verhaallijn! Dus dat gaat echt niet minder worden! Seizoen 4 start wel weer een nieuw hoofdstuk zeg maar.
Ik vond de losstaande cases juist wel tof.
pi_111557762
Zijn ze ook wel, maar het voelt te veel als tussendoortjes om 22 afleveringen te vullen :P
  maandag 14 mei 2012 @ 22:40:29 #283
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111557869
Ik zal t zien, straks laatste 3 van S3 kijken
pi_111558050
Maar ja, het is te lastig om te zeggen of je seizoen 4 leuk vind omdat Fringe constant verandert. De laatste helft van seizoen 3 lag je blijkbaar niet zo, je bent niet de enige. Dat kan bij seizoen 4 anders zijn.

Maar dat seizoen 5 een kort seizoen wordt heeft met kijkcijfers te maken die aan het eind van seizoen 2 al belabberd waren, niet met het niveau op zich.

Veel plezier! :P
pi_111560401
Leuke laatste episode van seizoen 4. *O*
pi_111588756
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik vond de losstaande cases juist wel tof.
Tja, dat werkt al jaren niet meer bij sci-fi, dus misschien ergens anders je heil in zoeken?
Daarnaast was de animatie aflevering nummer 19 van het seizoen, dan doet Fringe altijd wat bijzonders en komen er altijd wel twists in het verhaal voor.

Maar als je alleen maar cases wil zien met gekke dingen, zonder een doorlopend verhaal, is Fringe niet de serie voor jou lijkt mij zo.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:28:08 #287
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111589578
Een doorlopend verhaal is niet zo erg maar de eerste 55 eps waren vooral cases met een beetje verhaallijn. Die machine boeit me niet, dat loopt met een sisser af dat weet je bij voorbaat. Maar t is nu een beetje too much met de snelle zwangerschap van Fauxlivia, Walternate die haar ontvoerd terwijl dat niet nodig is en Belly in t lichaam van Olivia.

Maar ik ga t wel afkijken want t was wel een van de leukere nieuwe series van t afgelopen jaar, nieuw voor mij dan.

Maar Abrams gebruikt wel t zelfde trucje in zn series. Kijk de trailer maar van Revolution die dit najaar komt.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 19:26:45 #288
133369 Jivis
Critikut
pi_111591948
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:28 schreef Stefan het volgende:
Maar Abrams gebruikt wel t zelfde trucje in zn series. Kijk de trailer maar van Revolution die dit najaar komt.
Die serie is niet bedacht door Abrams, maar door Eric Kripke (van Supernatural). Abrams is slechts producer.
Amen.
pi_111592685
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:28 schreef Stefan het volgende:
Die machine boeit me niet, dat loopt met een sisser af dat weet je bij voorbaat.
Die moet ik even quoten :D

Over de zwangerschap wordt ook nog wel duidelijk waarom dat relevant is voor het uiteindelijke plot van de laatste 3 afleveringen. Kijk na het seizoen nog maar eens terug op de dingen die je daar zegt en je ziet dat de zwangerschap belangrijk is, net als het ontvoeren door Walternate.

Wil niet te veel spoilen, maar zou graag door discussiëren hierover.

Revolution heb ik nog niet gezien (wil eigenlijk liever geen trailer bekijken), maar Abrams is niet betrokken bij het schrijven van de verhaallijnen bij Fringe natuurlijk, is EP samen met Bryan Burk omdat Bad Robot als productiemaatschappij verantwoordelijk is voor de producite.
pi_111594265
Abrams heeft sinds seizoen 2 niets of weinig met de serie te maken. Net zo'n geval als Lost. Iedereen geeft hem credit terwijl hij alleen de serie heeft bedacht en de Pilot heeft geschreven. :')
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:11:37 #291
133369 Jivis
Critikut
pi_111594441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Abrams heeft sinds seizoen 2 niets of weinig met de serie te maken. Net zo'n geval als Lost. Iedereen geeft hem credit terwijl hij alleen de serie heeft bedacht en de Pilot heeft geschreven. :')
Ach, op een kleine groep na (wij) weten toch weinig mensen wie series bedacht hebben, die kijken het gewoon :P.
Amen.
pi_111595780
quote:
Eigenlijk vanaf het begin al is Jeff Pinkner als showrunner neergezet. Abrams heeft inderdaad samen met Alex Kurtzman en Bob Orci de pilot ontwikkeld samen met Jeff Pinkner (die meegeschreven heeft aan de tweede aflevering met die drie).
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:59:38 #293
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111605491
quote:
Abrams heeft sinds seizoen 2 niets of weinig met de serie te maken.
Ha vandaar dat die hinderlijke lensflares die het handelsmerk zijn van JJ na seizoen 1 wegbleven ^O^
pi_111625476
Gisteren eindelijk de season finale gekeken. Vond m wel aardig, eerste helft wel wat traag imo.. Einde was voorspelbaar, maar wel okee. Ik hoop dat het volgend seizoen mooi wordt afgesloten, dus geen Lost-einde maar iets wat wat meer bevredigend is :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_111626611
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:48 schreef sbientje het volgende:
Gisteren eindelijk de season finale gekeken. Vond m wel aardig, eerste helft wel wat traag imo.. Einde was voorspelbaar, maar wel okee. Ik hoop dat het volgend seizoen mooi wordt afgesloten, dus geen Lost-einde maar iets wat wat meer bevredigend is :D
Op de FOX upfronts werd overal verteld dat Fringe alle vragen zal beantwoorden, dus ben benieuwd.
Het wordt in ieder geval een seizoen met hoog tempo, Pinkner en Wyman gaven nl. aan dat er geen fillers komen vanwege het korte seizoen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cpt.Awesome op 16-05-2012 15:24:59 ]
pi_111626651
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef Cpt.Awesome het volgende:

[..]

Op de FOX upfronts werd overal verteld dat Fringe alle vragen zal beantwoorden, dus ben benieuwd.
Het wordt in ieder geval een seizoen met hoog tempo, de Pinkner en Wyman gaven nl. aan dat er geen fillers komen vanwege het korte seizoen.
Mooi. Ik ga lekker die 13 weken opsparen en alles in 1 dag kijken. Dan voelt het ineens als een afsluiter *O*
pi_111626728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Mooi. Ik ga lekker die 13 weken opsparen en alles in 1 dag kijken. Dan voelt het ineens als een afsluiter *O*
Dat zou je met seizoen 4 ook al doen toch? :D
Ik ga niks sparen, kijk er elke week naar uit..
pi_111626819
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat zou je met seizoen 4 ook al doen toch? :D
Ik ga niks sparen, kijk er elke week naar uit..
Sluit ik me bij aan. Wanneer je alles in een keer kijkt let je minder op de details en is de spanning ook minder.
pi_111627214
En kun je niet op IMDB mee lezen en hier discussieren :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:07:05 #300
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111628314
Heb de tekenfilmep afgekeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')