SPOILER: promo ep22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de vraag is is dit nu 'onze' Bell (blue) of AltBell(red), want hij was naar red universe gegaan om te infiltreren en Walternate te 'helpen' .. maarja misschien is hij weer terug gegaan met DRJ.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2012 14:36:56 ]
..Donald Duck?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Samantha Noble, dochter van.
Actrice heet Samantha Noble, dochter van John Noble (Walter dusquote:
Precies wat ik dacht! Wat een eindbaas als ie niet eens wat minions het dirty work laat doen. En dan ook met een crowbar!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het toch jammer hoe schraal ze tot 2 keer toe DRJ afmaken..zo'n geweldig karakter en dan zo schraal ten einde komen.
Bedoel hij is niet topfit omdat hij door nanites bij elkaar gehouden wordt en gaat dan Peter met een crowbar aanvallen, en dan shadow box cortaxpan
Die gaat natuurlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht! Wat een eindbaas als ie niet eens wat minions het dirty work laat doen. En dan ook met een crowbar!![]()
Genie, m'n oorlel.
[..]
Die gaat natuurlijk...Dat is gewoon matig/slecht schrijfwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja hoe doe je het anders, hij is het stuk dat opgeofferd moet worden en Olivia moet weer haar krachten gebruiken.
En dat verhaal met de sattelieten en de zon (Archimedes Fire Mirrors) vond ik ook wat schraal.
Die kan niet doodquote:
Ik ben het helemaal met je eens...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje vage smoel (en hoofd) heeft ze. Niet mijn ding.![]()
Zat hij gewoon te flirten met zijn eigen dochter
S02E11 is een aflevering die op een eerder moment uitgezonden hadden moeten worden, om wazige redenen hebben ze die aflevering niet gewoon weggegooid of eerder uitgezonden of beetje bewerkt zodat die dode man weg was uit die aflevering.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben nu in seizoen 2 bezig, en ik begrijp iets niet. S02e11 en Charlie (die partner van Dunham) doet gewoon weer mee! Hij is in s01 toch vermoord door zo'n shapeshifter?
Ik dacht even dat ik maf geworden wasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:28 schreef Kloonhommel het volgende:
S02E11 is een aflevering die op een eerder moment uitgezonden hadden moeten worden, om wazige redenen hebben ze die aflevering niet gewoon weggegooid of eerder uitgezonden of beetje bewerkt zodat die dode man weg was uit die aflevering.
Maak je maar niet druk. In S02E12 en verder is ie weer gewoon dood zoals vanouds...
Tip: Beter vermijd je dit topic, dit is live, bomvol spoilersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik maf geworden wasDankjewel
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef Amsel het volgende:
Ik ben eindelijk weer helemaal bij en kan alleen maar zeggen: wauw, wat een serie
Dat hoop ik ook jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Al 3 keer op het randje om geannuleerd te worden, maar toch doorgaan
Hopelijk maken ze met seizoen 5, 13 super episodes om er een mooi einde aan te breien.
Is de toekomst. Observers nemen de macht over, Bell doet iets met Olivia (die waarschijnlijk dood is). Peter en Olivia hebben een kind (Henrietta) die de opstand leidt. September heeft dit allemaal voorzien en heeft daarom Peter en Olivia altijd beschermd. Vandaar ook dat hij altijd heeft geroepen "he has to live".quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef Sitethief het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe Letters of Transit chronologisch in het verhaal past....
Olivia zat toch niet in aflevering 19? Of laat mijn geheugen me nu in de steek?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien gaat deze Olivia wel dood bij de geboorte, want zij heeft toch die rare ziekte en dat ze daarom niet in de Amber zit..... just spitballing here
dat was zeker weird om te zien ja verder goede epquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef Symer het volgende:
Fenomenaal!
Ik werd licht onpasselijk van die ogen van Jessica tijdens haar herrijzenisGeweldig gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |