..Donald Duck?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Samantha Noble, dochter van.
Actrice heet Samantha Noble, dochter van John Noble (Walter dusquote:
Precies wat ik dacht! Wat een eindbaas als ie niet eens wat minions het dirty work laat doen. En dan ook met een crowbar!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het toch jammer hoe schraal ze tot 2 keer toe DRJ afmaken..zo'n geweldig karakter en dan zo schraal ten einde komen.
Bedoel hij is niet topfit omdat hij door nanites bij elkaar gehouden wordt en gaat dan Peter met een crowbar aanvallen, en dan shadow box cortaxpan
Die gaat natuurlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht! Wat een eindbaas als ie niet eens wat minions het dirty work laat doen. En dan ook met een crowbar!![]()
Genie, m'n oorlel.
[..]
Die gaat natuurlijk...Dat is gewoon matig/slecht schrijfwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja hoe doe je het anders, hij is het stuk dat opgeofferd moet worden en Olivia moet weer haar krachten gebruiken.
En dat verhaal met de sattelieten en de zon (Archimedes Fire Mirrors) vond ik ook wat schraal.
Die kan niet doodquote:
Ik ben het helemaal met je eens...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje vage smoel (en hoofd) heeft ze. Niet mijn ding.![]()
Zat hij gewoon te flirten met zijn eigen dochter
S02E11 is een aflevering die op een eerder moment uitgezonden hadden moeten worden, om wazige redenen hebben ze die aflevering niet gewoon weggegooid of eerder uitgezonden of beetje bewerkt zodat die dode man weg was uit die aflevering.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben nu in seizoen 2 bezig, en ik begrijp iets niet. S02e11 en Charlie (die partner van Dunham) doet gewoon weer mee! Hij is in s01 toch vermoord door zo'n shapeshifter?
Ik dacht even dat ik maf geworden wasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:28 schreef Kloonhommel het volgende:
S02E11 is een aflevering die op een eerder moment uitgezonden hadden moeten worden, om wazige redenen hebben ze die aflevering niet gewoon weggegooid of eerder uitgezonden of beetje bewerkt zodat die dode man weg was uit die aflevering.
Maak je maar niet druk. In S02E12 en verder is ie weer gewoon dood zoals vanouds...
Tip: Beter vermijd je dit topic, dit is live, bomvol spoilersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik maf geworden wasDankjewel
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef Amsel het volgende:
Ik ben eindelijk weer helemaal bij en kan alleen maar zeggen: wauw, wat een serie
Dat hoop ik ook jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Al 3 keer op het randje om geannuleerd te worden, maar toch doorgaan
Hopelijk maken ze met seizoen 5, 13 super episodes om er een mooi einde aan te breien.
Is de toekomst. Observers nemen de macht over, Bell doet iets met Olivia (die waarschijnlijk dood is). Peter en Olivia hebben een kind (Henrietta) die de opstand leidt. September heeft dit allemaal voorzien en heeft daarom Peter en Olivia altijd beschermd. Vandaar ook dat hij altijd heeft geroepen "he has to live".quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef Sitethief het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe Letters of Transit chronologisch in het verhaal past....
Olivia zat toch niet in aflevering 19? Of laat mijn geheugen me nu in de steek?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien gaat deze Olivia wel dood bij de geboorte, want zij heeft toch die rare ziekte en dat ze daarom niet in de Amber zit..... just spitballing here
dat was zeker weird om te zien ja verder goede epquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef Symer het volgende:
Fenomenaal!
Ik werd licht onpasselijk van die ogen van Jessica tijdens haar herrijzenisGeweldig gedaan
Ik denk er net zo over als jij.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Hmm.. vond het juist geen geweldige episode, hij was heel voorspelbaar..
Je wist dat Olivia dood moest gaan, maar toch niet weg kon ivm met Etta.
Je wist dat Olivia zwanger zou raken/zijn (misschien daarom de extra powers al kan Belly dat niet weten)
Je wist dat er iets kwam met dat Cortexaphan healing stuff, logisch dus met Olivia.
En.. ik wist godverdomme dat Walter Astrid ging zeggen toen ik die rode snoepdingen zagik wist het.
Ik vraag me af waar Bell heen is (andere universe?) en hoe hij af weet van de observers.. Want hij heeft dus een gun gemaakt die Observers kan killen en hij had dat teken .. dus hij moet wel naar de toekomst zijn geweest?
De vraag is waarom the Observers nu besluiten aan te vallen? Omdat door het neer schieten van Olivia die Brave New World stopt en de 2 universes dus uiteindelijk naar de tering gaan en onleefbaar worden? En dat ze dat willen stoppen?
Had graag wat meer antwoorden gewild.. absoluut geen slechte episode, vond het alleen vrij voorspelbaar
Ik merkte dat het eigenlijk een slechte acteur is. En Walter has a 'darn good aim'. Maar begreep ik nu dat toen Olivia zichzelf heelde via de Cortexifan in haar bloed. Dat het meeste Cortexifan nu uit haar lichaam is ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
En die Observer trap was wel leuk, maar hoe hij bevrijd werd was toch wel wat simpel..
En Bell zijn plan was toch een beetje anti-climatisch.. had gehoopt dat het iets met de observers te maken zou hebben (toch, en dat hij inderdaad naar de toekomst is geweest, al zal dat alsnog moeten lijkt me).. misschien komt dat nog.
Dat is wel wat ik eruit haalde.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik merkte dat het eigenlijk een slechte acteur is. En Walter has a 'darn good aim'. Maar begreep ik nu dat toen Olivia zichzelf heelde via de Cortexifan in haar bloed. Dat het meeste Cortexifan nu uit haar lichaam is ?
Er zijn 2 versies opgenomen van S4E22quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Goofoyou het volgende:
Moooooie aflevering! Afgezien van de laatste minuut (waarvan ik denk dat de schrijvers het eraan hebben geplakt zodra ze wisten dat het hernieuwd zou worden) merkte je echt dat de schrijvers hun best hebben gedaan de serie tot een goed einde te brengen![]()
Alleen een paar dingen: Ik vind het de laatste afleveringen toch wel een beetje te snel gaan dat Olivia opeens haar ability kan gebruiken en ze dat ook gewoon doet en het haar lukt. Waarschijnlijk is dit zo snel gegaan, omdat de schrijvers rekening hielden met een annulering. Daarnaast vond ik het een beetje te mooi dat Walter zo goed kon richten op Olivia.
Naast deze dingen vind ik het echt fantastisch hoe de schrijvers de serie hebben uitgedacht. Ook mooi dat ze Olivia weer tot leven konden brengen doordat er nog Cortexiphan in haar systeem zat. Vind het trouwens wel een beetje vreemd dat Olivia zwanger isIk bedoel, toen zij en Peter op het schip vielen, viel zij keihard op haar buik. Of beschermde die energie van de Cortexiphan de baby? Achja
Ik ben echt heel erg benieuwd naar het laatste seizoen
Vraag me af wie 'the others' zijn die eraan komen. Heb net eventjes bij gelezen en ik denk dat September de andere observers bedoelt (eigenlijk wel logisch nu ik erover nadenk).
Link naar interview met executive producers J.H. Wyman en Jeff Pinkner met spoilers van seizoen 5: http://www.tvguide.com/Ne(...)poilers-1047429.aspx
Dat was idd wel een beetje wazigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef Symer het volgende:
Fenomenaal!
Ik werd licht onpasselijk van die ogen van Jessica tijdens haar herrijzenisGeweldig gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |