abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111167602
Maar we weten al dat Astrid en Olivia niet dood gaan want die zaten in die episode in 2036.
Want Olivia moet ook nog 'Etta' uit poepen.
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 5 mei 2012 @ 15:21:26 #206
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_111168687
Hoogtepuntje!
pi_111168795
Die Nanites hadden de zelfde "X" als Mr. X op zijn shirt....
pi_111170341
Sommige denken dat de nieuwe powers (dat was ook wat the glyps spelde) kwam van Etta, dat Olivia zwanger is. Dat ze daarom ook zo emotioneel praten over dat kind dat dan haar moeder kwijt raakte etc..

Maar als Bell haar wil activeren, hij kan niet weten wanneer ze zwanger is en dat Etta haar versterkt..
Of Bell moet in de toekomst geweest zijn (en zijn kanker genezen hebben+gezien dat de observers de wereld overnemen en dat willen stoppen?)
pi_111176949

Samantha Noble, dochter van. ;)

O+ Lost Chickie O+

Toffe aflevering!
pi_111177241
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Samantha Noble, dochter van. ;)
..Donald Duck?
pi_111177270
Leuke aflevering hoor, nu weten ook wie er allemaal achter zit :D! Ben benieuwd volgende week :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_111177529
Vind het toch jammer hoe schraal ze tot 2 keer toe DRJ afmaken.. :( zo'n geweldig karakter en dan zo schraal ten einde komen.

Bedoel hij is niet topfit omdat hij door nanites bij elkaar gehouden wordt en gaat dan Peter met een crowbar aanvallen, en dan shadow box cortaxpan :')
pi_111185037
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:48 schreef Symer het volgende:

[..]

..Donald Duck?
Actrice heet Samantha Noble, dochter van John Noble (Walter dus ;) )
Roodharige is http://lostpedia.wikia.com/wiki/Charlotte_Lewis in Lost.
pi_111185901
Beetje vage smoel (en hoofd) heeft ze. Niet mijn ding. :P

Zat hij gewoon te flirten met zijn eigen dochter :N
  zondag 6 mei 2012 @ 02:43:28 #215
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_111193834
Goede aflevering weer. Wel leuk dat ze Lost personages in de afleveringen stoppen.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_111195056
Die Duck was niks bijzonders, die redhead kan hem wel hebben ja
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zondag 6 mei 2012 @ 04:12:41 #217
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_111195091
Asterix, wat doen ze!

En wie zei er dat David voor Belly zou werken. You're insight serves you well _O_
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_111197458
Ben nog wel benieuwd wat de rol van Rebecca Mader's personage is in dit geheel. Die zit ook in de volgende aflevering en daar weten we ook nog niet alles van. D
Daarnaast erg jammer dat Leonard Nimoy's naam in de opening credits moet staan van de SAG, anders was de schok toch wel wat groter geweest (ook al is er natuurlijk maar 1 iemand die boven DRJ kan staan, zeker nadat Fringe William Bell herintroduceerde in Letters of Transit).

Al met al was dit toch een set-up die je heel weinig informatie prijsgeeft.
Je gaat stiekem toch alles proberen te linken aan de gebeurtenissen in Letters of Transit, dus Astrid leeft nog wel en Bell gaat iets verschrikkelijks doen met Olivia ergens in de toekomst.
Uiteindelijke doel leek mij het scheiden van Peter/Olivia en Walter, d.m.v.het opofferen van DRJ.

De glyphs voor deze aflevering stonden voor Powers, dus Olivia zal volgende week nog wel wat mooie dingen laten zien.
pi_111209314
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het toch jammer hoe schraal ze tot 2 keer toe DRJ afmaken.. :( zo'n geweldig karakter en dan zo schraal ten einde komen.

Bedoel hij is niet topfit omdat hij door nanites bij elkaar gehouden wordt en gaat dan Peter met een crowbar aanvallen, en dan shadow box cortaxpan :')
Precies wat ik dacht! Wat een eindbaas als ie niet eens wat minions het dirty work laat doen. En dan ook met een crowbar! :')

Genie, m'n oorlel.

quote:
11s.gif Op zondag 6 mei 2012 04:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Asterix, wat doen ze!
Die gaat natuurlijk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111214868
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht! Wat een eindbaas als ie niet eens wat minions het dirty work laat doen. En dan ook met een crowbar! :')

Genie, m'n oorlel.

[..]

Die gaat natuurlijk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon matig/slecht schrijfwerk.
Maarja hoe doe je het anders, hij is het stuk dat opgeofferd moet worden en Olivia moet weer haar krachten gebruiken.

En dat verhaal met de sattelieten en de zon (Archimedes Fire Mirrors) vond ik ook wat schraal.
pi_111215001
Nee astrid.... ;(
  zondag 6 mei 2012 @ 18:53:19 #222
3185 Adelante
To let it go now
pi_111215066
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:51 schreef FL_Freak het volgende:
Nee astrid.... ;(
Die kan niet dood :(
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_111215148
Zat al in de toekomst episode dus die gaat niet dood. :P
  dinsdag 8 mei 2012 @ 01:11:10 #224
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_111275564
Mr. X. lijkt wel erg op Bell:

Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_111275842
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje vage smoel (en hoofd) heeft ze. Niet mijn ding. :P

Zat hij gewoon te flirten met zijn eigen dochter :N
Ik ben het helemaal met je eens... :r
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111283539
Ik ben nu in seizoen 2 bezig, en ik begrijp iets niet. S02e11 en Charlie (die partner van Dunham) doet gewoon weer mee! Hij is in s01 toch vermoord door zo'n shapeshifter?
pi_111284694
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben nu in seizoen 2 bezig, en ik begrijp iets niet. S02e11 en Charlie (die partner van Dunham) doet gewoon weer mee! Hij is in s01 toch vermoord door zo'n shapeshifter?
S02E11 is een aflevering die op een eerder moment uitgezonden hadden moeten worden, om wazige redenen hebben ze die aflevering niet gewoon weggegooid of eerder uitgezonden of beetje bewerkt zodat die dode man weg was uit die aflevering.

Maak je maar niet druk. In S02E12 en verder is ie weer gewoon dood zoals vanouds... :)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111286384
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:28 schreef Kloonhommel het volgende:
S02E11 is een aflevering die op een eerder moment uitgezonden hadden moeten worden, om wazige redenen hebben ze die aflevering niet gewoon weggegooid of eerder uitgezonden of beetje bewerkt zodat die dode man weg was uit die aflevering.

Maak je maar niet druk. In S02E12 en verder is ie weer gewoon dood zoals vanouds... :)
Ik dacht even dat ik maf geworden was :D Dankjewel :)
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 8 mei 2012 @ 14:13:25 #229
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_111288392
Leuk dat die vraag zo vaak terugkomt. Iets daarin had Fox beter moeten aanpakken.
pi_111302270
Ik denk dat bij de amerikanen die deze serie via de TV volgen niet deze verwarring heerst, aangezien het daar ook zo aangekondigd is in de promo's op Fox.
pi_111309114
William Bell *O* *O* *O* *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_111318665
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:20 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik dacht even dat ik maf geworden was :D Dankjewel :)
Tip: Beter vermijd je dit topic, dit is live, bomvol spoilers ;)
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:55:48 #233
344469 Amsel
zonder t
pi_111400117
Ik ben eindelijk weer helemaal bij en kan alleen maar zeggen: wauw, wat een serie O+
pi_111413074
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef Amsel het volgende:
Ik ben eindelijk weer helemaal bij en kan alleen maar zeggen: wauw, wat een serie O+
:Y

Al 3 keer op het randje om geannuleerd te worden, maar toch doorgaan :D
Hopelijk maken ze met seizoen 5, 13 super episodes om er een mooi einde aan te breien. *O*
pi_111413143
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:Y

Al 3 keer op het randje om geannuleerd te worden, maar toch doorgaan :D
Hopelijk maken ze met seizoen 5, 13 super episodes om er een mooi einde aan te breien. *O*
Dat hoop ik ook ja :)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:16:18 #236
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_111424249
Ik snap niet helemaal hoe Letters of Transit chronologisch in het verhaal past....
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_111426713
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef Sitethief het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe Letters of Transit chronologisch in het verhaal past....
Is de toekomst. Observers nemen de macht over, Bell doet iets met Olivia (die waarschijnlijk dood is). Peter en Olivia hebben een kind (Henrietta) die de opstand leidt. September heeft dit allemaal voorzien en heeft daarom Peter en Olivia altijd beschermd. Vandaar ook dat hij altijd heeft geroepen "he has to live".
pi_111441299
Alleen de vraag is.. weet Bell van de observers, zoja.. hoe?
Er gaan theorien over dat hij het apparaatje wat Walter heeft uitgevonden om iemand uit de toekomst of verleden te halen.. dat Bell die misschien heeft en omgebouwd (wat dan dat apparaat is wat de Observers gebruiken? Om door de tijd te reizen) en de take over van de Observers heeft gezien?

En dat Bell dus toch een good guy is maar drastische maatregelen neemt om de observer te kunnen verslaan/verwijderen?
pi_111456888
Moooooie aflevering! Afgezien van de laatste minuut (waarvan ik denk dat de schrijvers het eraan hebben geplakt zodra ze wisten dat het hernieuwd zou worden) merkte je echt dat de schrijvers hun best hebben gedaan de serie tot een goed einde te brengen _O_

Alleen een paar dingen: Ik vind het de laatste afleveringen toch wel een beetje te snel gaan dat Olivia opeens haar ability kan gebruiken en ze dat ook gewoon doet en het haar lukt. Waarschijnlijk is dit zo snel gegaan, omdat de schrijvers rekening hielden met een annulering. Daarnaast vond ik het een beetje te mooi dat Walter zo goed kon richten op Olivia.

Naast deze dingen vind ik het echt fantastisch hoe de schrijvers de serie hebben uitgedacht. Ook mooi dat ze Olivia weer tot leven konden brengen doordat er nog Cortexiphan in haar systeem zat. Vind het trouwens wel een beetje vreemd dat Olivia zwanger is :P Ik bedoel, toen zij en Peter op het schip vielen, viel zij keihard op haar buik. Of beschermde die energie van de Cortexiphan de baby? Achja :P Ik ben echt heel erg benieuwd naar het laatste seizoen :) Vraag me af wie 'the others' zijn die eraan komen. Heb net eventjes bij gelezen en ik denk dat September de andere observers bedoelt (eigenlijk wel logisch nu ik erover nadenk).

Link naar interview met executive producers J.H. Wyman en Jeff Pinkner met spoilers van seizoen 5: http://www.tvguide.com/Ne(...)poilers-1047429.aspx

[ Bericht 0% gewijzigd door Goofoyou op 12-05-2012 13:34:02 ]
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:00:21 #240
251119 Rainesz
flets outz
pi_111459612
Geweldige season's finale! Was ook in mijn ogen wel een mooi eind geweest voor de serie!
Ben nu bang dat we Lost praktijken gaan krijgen bij de aankomende 13 afleveringen van het nieuwe seizoen.

Denk dat we Belly ook nog wel even terug zien.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_111459930
Hmm.. vond het juist geen geweldige episode, hij was heel voorspelbaar..
Je wist dat Olivia dood moest gaan, maar toch niet weg kon ivm met Etta.
Je wist dat Olivia zwanger zou raken/zijn (misschien daarom de extra powers al kan Belly dat niet weten)
Je wist dat er iets kwam met dat Cortexaphan healing stuff, logisch dus met Olivia.

En.. ik wist godverdomme dat Walter Astrid ging zeggen toen ik die rode snoepdingen zag :D ik wist het.

Ik vraag me af waar Bell heen is (andere universe?) en hoe hij af weet van de observers.. Want hij heeft dus een gun gemaakt die Observers kan killen en hij had dat teken .. dus hij moet wel naar de toekomst zijn geweest?

De vraag is waarom the Observers nu besluiten aan te vallen? Omdat door het neer schieten van Olivia die Brave New World stopt en de 2 universes dus uiteindelijk naar de tering gaan en onleefbaar worden? En dat ze dat willen stoppen?

Had graag wat meer antwoorden gewild.. absoluut geen slechte episode, vond het alleen vrij voorspelbaar :)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:34:37 #242
344469 Amsel
zonder t
pi_111460714
Ik vond het geweldig :)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:07:50 #243
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_111461779
Nee, dit past geweldig in het verhaal.. met Walter die nu wel een belangrijk persoon durft te laten gaan, eerst met Peter die hij redde, later dat hij Peter moest laten gaan van de observer en dat al deed en nu het belang van de wereld boven zijn eigen belang stelt _O_

Sowieso vind ik dit soort eindes heerlijk, ook al leeft ze nu nog, in elke film zie je 20 huurmoordenaars slaan ,schieten alles.. en je weet toch dat ze niet door gaan :')

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 16:11:08 ]
pi_111462314
En die Observer trap was wel leuk, maar hoe hij bevrijd werd was toch wel wat simpel..
En Bell zijn plan was toch een beetje anti-climatisch.. had gehoopt dat het iets met de observers te maken zou hebben (toch, en dat hij inderdaad naar de toekomst is geweest, al zal dat alsnog moeten lijkt me).. misschien komt dat nog.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 16:32:41 ]
pi_111463337
Misschien gaat deze Olivia wel dood bij de geboorte, want zij heeft toch die rare ziekte en dat ze daarom niet in de Amber zit..... just spitballing here :P
pi_111466210
Fenomenaal!

Ik werd licht onpasselijk van die ogen van Jessica tijdens haar herrijzenis :X Geweldig gedaan :Y
pi_111466558
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien gaat deze Olivia wel dood bij de geboorte, want zij heeft toch die rare ziekte en dat ze daarom niet in de Amber zit..... just spitballing here :P
Olivia zat toch niet in aflevering 19? Of laat mijn geheugen me nu in de steek? :@

Puike finale hoor, de resurrectie van :9~ Rebecca Mader :9~ was echt geel gaaf gedaan.

Had alleen wel liever de web-dl gehad ik werd helemaal gek van de audio dropouts. Ook in Supernatural 7x22.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:11:36 #249
194233 Friday12
Originele kloon
pi_111472163
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef Symer het volgende:
Fenomenaal!

Ik werd licht onpasselijk van die ogen van Jessica tijdens haar herrijzenis :X Geweldig gedaan :Y
dat was zeker weird om te zien ja verder goede ep *O*
pi_111484859
Beetje voorspelbaar allemaal, de minst leuke season finale van alle vier.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_111486496
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Hmm.. vond het juist geen geweldige episode, hij was heel voorspelbaar..
Je wist dat Olivia dood moest gaan, maar toch niet weg kon ivm met Etta.
Je wist dat Olivia zwanger zou raken/zijn (misschien daarom de extra powers al kan Belly dat niet weten)
Je wist dat er iets kwam met dat Cortexaphan healing stuff, logisch dus met Olivia.

En.. ik wist godverdomme dat Walter Astrid ging zeggen toen ik die rode snoepdingen zag :D ik wist het.

Ik vraag me af waar Bell heen is (andere universe?) en hoe hij af weet van de observers.. Want hij heeft dus een gun gemaakt die Observers kan killen en hij had dat teken .. dus hij moet wel naar de toekomst zijn geweest?

De vraag is waarom the Observers nu besluiten aan te vallen? Omdat door het neer schieten van Olivia die Brave New World stopt en de 2 universes dus uiteindelijk naar de tering gaan en onleefbaar worden? En dat ze dat willen stoppen?

Had graag wat meer antwoorden gewild.. absoluut geen slechte episode, vond het alleen vrij voorspelbaar :)
Ik denk er net zo over als jij. :Y Voorspelbaar, maar puik. ^O^

Overigens zou het best kunnen dat Bell niet naar de toekomst is, maar een universum op een andere trilling. En dat September zich heeft aangesloten bij Bell. Who knows? :)
  zondag 13 mei 2012 @ 23:35:49 #252
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_111517601
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
En die Observer trap was wel leuk, maar hoe hij bevrijd werd was toch wel wat simpel..
En Bell zijn plan was toch een beetje anti-climatisch.. had gehoopt dat het iets met de observers te maken zou hebben (toch, en dat hij inderdaad naar de toekomst is geweest, al zal dat alsnog moeten lijkt me).. misschien komt dat nog.
Ik merkte dat het eigenlijk een slechte acteur is. En Walter has a 'darn good aim'. Maar begreep ik nu dat toen Olivia zichzelf heelde via de Cortexifan in haar bloed. Dat het meeste Cortexifan nu uit haar lichaam is ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_111517791
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik merkte dat het eigenlijk een slechte acteur is. En Walter has a 'darn good aim'. Maar begreep ik nu dat toen Olivia zichzelf heelde via de Cortexifan in haar bloed. Dat het meeste Cortexifan nu uit haar lichaam is ?
Dat is wel wat ik eruit haalde. :Y
pi_111529294
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef Goofoyou het volgende:
Moooooie aflevering! Afgezien van de laatste minuut (waarvan ik denk dat de schrijvers het eraan hebben geplakt zodra ze wisten dat het hernieuwd zou worden) merkte je echt dat de schrijvers hun best hebben gedaan de serie tot een goed einde te brengen _O_

Alleen een paar dingen: Ik vind het de laatste afleveringen toch wel een beetje te snel gaan dat Olivia opeens haar ability kan gebruiken en ze dat ook gewoon doet en het haar lukt. Waarschijnlijk is dit zo snel gegaan, omdat de schrijvers rekening hielden met een annulering. Daarnaast vond ik het een beetje te mooi dat Walter zo goed kon richten op Olivia.

Naast deze dingen vind ik het echt fantastisch hoe de schrijvers de serie hebben uitgedacht. Ook mooi dat ze Olivia weer tot leven konden brengen doordat er nog Cortexiphan in haar systeem zat. Vind het trouwens wel een beetje vreemd dat Olivia zwanger is :P Ik bedoel, toen zij en Peter op het schip vielen, viel zij keihard op haar buik. Of beschermde die energie van de Cortexiphan de baby? Achja :P Ik ben echt heel erg benieuwd naar het laatste seizoen :) Vraag me af wie 'the others' zijn die eraan komen. Heb net eventjes bij gelezen en ik denk dat September de andere observers bedoelt (eigenlijk wel logisch nu ik erover nadenk).

Link naar interview met executive producers J.H. Wyman en Jeff Pinkner met spoilers van seizoen 5: http://www.tvguide.com/Ne(...)poilers-1047429.aspx
Er zijn 2 versies opgenomen van S4E22 :). 1 als het ging stoppen en 1 als het doorging :)
pi_111529331
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef Symer het volgende:
Fenomenaal!

Dat was idd wel een beetje wazig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')